Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 138 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Qmusic - Sinterkai 2021

 
Profiel   

Weet iemand of je ook met een ander telefoonnummer dan dat van jezelf kunt bellen op het moment dat je lijstje gekozen wordt?

Ik kom er net dus achter dat mijn provider bellen naar 0909 nummers geblokkeerd heeft en ik kan dit ook niet aanzetten -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:26 



 
Profiel   

Ik zou het even navragen bij ze via de app!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:28 



 
Profiel   

Goeie! Ik heb het even gevraagd. Ik kan pas over een uurtje weer mee luisteren dus mocht mijn vraag beantwoordt worden binnen nu en een uur wil iemand dat dan even doorgeven? :') ik zal ook even in de kletsapp gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:33 



 
Profiel   

Ik heb mij toch ook nog aangemeld, al verwacht ik dan niet meer gekozen te worden, maar wie weet.
Heb er o.a. Een printplaat op staan voor mijn cv. Heb mij gemeld in de app voor de lijstjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:54 



 
Profiel   

Ik doe ook mee sinds net! Zit inmiddels ook in beide apps.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:43 



 
Profiel   

Ik doe ook mee, Excel ingevuld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:15 



 
Profiel   

De lijstjes app is op stil gezet, dank daarvoor :')
Ik kies niet voor niets deze app en niet de klets app..

Misschien wel dan meer beheerders toevoegen die namen kunnen roepen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:33 



 
Profiel   

Wilde net zeggen, bedankt voor het stil zetten, maar gaan jullie dan alles toevoegen? Of hoe zien jullie dat voor je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:35 



 
Profiel   

Nee we zetten het straks weer op dat iedereen wat kan zeggen. Maar kennelijk hebben mensen buiten bokt dit topic gevonden en zijn zich massaal gaan toevoegen.
We zijn even aan t overleggen hoe we dit gaan oplossen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:38 



 
Profiel   

Misschien kan je alleen de mensen van Bokt beheerders maken?
En misschien een oproepje doen op Q of dat kan stoppen... Weet niet of dat mogelijk is.

Je kan ook even de OP aanpassen en daar in zetten dat je er niet in mag als je niet van bokt bent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:44 



 
Profiel   

Ik zou de vervaldatum ook op 1 dag zetten eerlijk gezegd, want 7 dagen heeft natuurlijk geen zin :+
De actie eindigt eind deze week namelijk ook en dan is heel de app niet meer van toepassing.

Hopelijk blijft het nu in ieder geval rustiger in de app.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:50 



 
Profiel   

Ik heb een Mod een bericht gestuurd om de links te laten verwijderen uit de OP.
Volgend jaar gaan we dan weer gewoon werken met links via PB verzenden, zodat het nog een beetje prive blijft.
Ik dacht dat dat zo ook het geval was maar dat valt tegen.

Zodra de links uit de OP zijn gaan we ff kijken hoe en wat verder. Tot die tijd heeft dat weinig nut.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:57 



 
Profiel   

_Nancy schreef
Ik zou de vervaldatum ook op 1 dag zetten eerlijk gezegd, want 7 dagen heeft natuurlijk geen zin :+
De actie eindigt eind deze week namelijk ook en dan is heel de app niet meer van toepassing.

Hopelijk blijft het nu in ieder geval rustiger in de app.


Hahah. Heb gekeken maar dat kan niet. Kan het alleen aan of uit zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 17:59 



 
Profiel   

Huishoudelijke mededeling!!

We hebben de links uit de OP laten halen ivm een vloedgolf aan deelnemers van buiten bokt.

Vanavond gaan Niene en ik de groep even opschonen.
BOKKERS!!!! die nog willen deelnemen aan de appgroepen die kunnen mij pb-en en dan krijgen jullie de links toegestuurd.

Ook de excel zal weer worden toegevoegd aan de groepsomschrijving van de lijstjesgroep, maar daarvoor gaan we eerst opschonen.

Iedereen, mijn excuses voor de chaos :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 18:18 



 
Profiel   

Top, was niet te voorkomen dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 18:21 



 
Profiel   

Ik sta niet in het excel bestand (ben niet zo handig mee) maar wil wel graag blijven deelnemen aan de app groep :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 18:36 



 
Profiel   

Oh, om onduidelijkheid te voorkomen. Ik ga de mensen verwijderen die zich in die laatste stroom hebben toegevoegd aan de groep. In principe zouden de bokkers dan gewoon over moeten blijven.
Mocht ik per ongeluk toch een bokker verwijderen dan hoor ik dat graag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 18:47 



 
Profiel   

Dott schreef
Oh, om onduidelijkheid te voorkomen. Ik ga de mensen verwijderen die zich in die laatste stroom hebben toegevoegd aan de groep. In principe zouden de bokkers dan gewoon over moeten blijven.
Mocht ik per ongeluk toch een bokker verwijderen dan hoor ik dat graag :)


Ik ben vast begonnen hopelijk verwijder ik geen bokkers

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:13 



 
Profiel   

Dott schreef
_Nancy schreef
Ik zou de vervaldatum ook op 1 dag zetten eerlijk gezegd, want 7 dagen heeft natuurlijk geen zin :+
De actie eindigt eind deze week namelijk ook en dan is heel de app niet meer van toepassing.

Hopelijk blijft het nu in ieder geval rustiger in de app.


Hahah. Heb gekeken maar dat kan niet. Kan het alleen aan of uit zetten.


Ah dat wist ik niet :)
Toch handig om het aan te zetten inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:14 



 
Profiel   

Volgens mij zitten er nog steeds wat mensen van buitenaf in de app.

Ik geloof dat we eerder net boven de 100 zaten en nu op 117? Uit mijn hoofd.
Als ze verder niet de hele app vol gooien vind ik het niet zo erg hoor, maar ergens vind ik het nog steeds een stel profiteurs van het mooie bokt idee :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:35 



 
Profiel   

We hebben het grootste deel eruit gehaald, en kregen vervolgens een hele hoop prive berichten waarom :')
We gaan volgend jaar de links alleen via pb's delen. Das wat meer werk voor ons maar dan voorkomen we dit.

Het gaat mij niet eens om dat ik die namen niet met andere mensen wil delen of iets, maar dat er gewoon ineens 40 man ongevraagd zo'n groep binnen komt zetten.
Alsof je een feestje aan t crashen bent :') maargoed, dat is mijn persoonlijke gevoel erbij.
Voor nu hebben we het zo veel mogelijk proberen op te lossen, en volgend jaar pakken we het gewoon anders aan om dit te voorkomen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:49 



 
Profiel   

Vraagje, ik heb geen mail gekregen na het indienen van mijn verlanglijstje. Klopt dat wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:10 



 
Profiel   

Ja. Wisselt kennelijk, ik heb ook geen mail gehad. Sommigen wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:05 



 
Profiel   

Ik had ook geen bevestigingsmail en mijn lijstje werd maandag al omgeroepen. Dus het komt wel gewoon goed binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:02 



 
Profiel   

Let op, er melden zich mensen op Bokt aan die in de app groep willen terwijl ze niet op Bokt zitten! Ik kreeg net een pb
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 138 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen