Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 13 [ 325 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat was jouw kerstpakket dit jaar?

 
Profiel   

Wij krijgen een bon voor een online shop waar je artikelen en cadeaubonnen kunt shoppen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:19 



 
Profiel   

Hier een VVV cadeaubon van 70€
En een doos met super veel lekkere snacks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:34 



 
Profiel   

Altijd iets wat gemaakt is door een cliënten dagbestedinglocatie. Dit jaar een kaars. En de andere helft moet nog komen. Zit in de ziektewet en teamleider had de kaars alvast meegenomen toen ze vandaag op bezoek kwam inc chocoladeletter

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:39 



 
Profiel   

Ik ben eigen baas dus ik geef mezelf (en medewerkers en stagiaires) elk jaar wat. Dit jaar heb ik mezelf een leuk beeldje cadeau gegeven. Vorig jaar was het een iPhone en het jaar daarvoor een MacBook. Dus heb me ingehouden dit jaar :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:46 



 
Profiel   

Ik krijg dit jaar niks. Eigen bedrijf en uitkering. :+

Maar ok, ik heb vandaag geshopt bij de XMas sale van Arthur. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:53 



 
Profiel   

Ik ben op dit moment op vakantie dus heb nog geen idee. Ben er de 20e pas weer.
Overigens vind ik mijn eigen kerstcadeau het leukste. Tripje new york :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 00:30 



 
Profiel   

Wij zouden met het hele kantoor in januari op wintersport, alleen gaat dat waarschijnlijk niet door vanwege Corona. Nog geen idee wat we kunnen verwachten voor kerst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 01:01 



 
Profiel   

Hier zelf iets uitzoeken via Persoonlijke noot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 01:10 



 
Profiel   

Wij mogen ter waarde van 25 euro een cadeaubon uitzoeken of een stuk keukenapparatuur tot zover ik kon zien(oa tosti-ijzer), wat je er boven zit moet je bijbetalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 07:46 



 

Een groot rituals pakket <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 07:46 



 
Profiel   

Ik werk op twee plekken. Op de ene plek heb ik al wat mogen uitkiezen. Ik ben voor een boekenbon gegaan, geen idee hoeveel waarde. Ik kon kiezen uit meerdere rituals pakketten, lokale bakker bon, DA pakket, lokaal cadeauhuis bon en dat zijn allemaal dingen waar ik niet superblij van word.

Bij mijn andere werkgever wordt er een kerstmarkt georganiseerd, met allerlei kraampjes. Dan kan je zelf je pakket bij elkaar shoppen. Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 08:07 



 
Profiel   

Zelfde als vorig jaar, keuze uit verschillende items van lokale winkels. Heb een Rituals Sakura pakket gekozen. Wat ik niet zelf gebruik gaat naar familie en vrienden, genoeg liefhebsters van deze lijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:09 



 
Profiel   

Hier nog niets gehad, ben benieuwd! Al is ons bureau vaak een beetje zuinig, dus ik verwacht niet veel.

Mijn vriend (die hetzelfde doet als ik) heeft meer geluk; z'n hele bureau kreeg vorig jaar een iPhone 12, en het jaar daarvoor een VanMoof fiets. Ben benieuwd wat 'ie dit jaar krijgt.


Laatst bijgewerkt door Soepblik op 09-12-21 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:13 



 
Profiel   

Ik moet hem nog krijgen. Mijn werkgever gaat dit jaar het land rond met een camper om ze uit te delen inclusief muziek, drankje en oliebollen. Ik ben heel benieuwd! Meer naar de entourage van het krijgen dan naar het pakket zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:13 



 
Profiel   

Wij krijgen een budget van €100 om vrij te besteden aan dingen. Dan wordt het ingepakt in een pakket met wat lekkers.
We hebben ook nog een Tony chocolony adventskalender gekregen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:26 



 
Profiel   

Voor het eerst sinds jaren krijg ik weer wat.
En dat voelt enorm gewaardeerd! Toch dat je weer wat erbij hoort een soort van.
Raar hè.

Ik mocht uitkiezen in een speciale webshop.
Waar je kon kiezen uit enkele kerstpaketten met thema.
Maar ook uit cadeaubonnen.
En ik heb gekozen voor een dinercadeaubon van maar liefst 45,-
En dat voor vrijwilligerswerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:39 



 
Profiel   

Ik verwacht een nationale groene kadobon.
te besteden bij 2 webshops.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:42 



 
Profiel   

Soepblik schreef
Hier nog niets gehad, ben benieuwd! Al is ons bureau vaak een beetje zuinig, dus ik verwacht niet veel.

Mijn vriend (die hetzelfde doet als ik) heeft meer geluk; z'n hele bureau kreeg vorig jaar een iPhone 12, en het jaar daarvoor een VanMoof fiets. Ben benieuwd wat 'ie dit jaar krijgt.


Dat zijn flinke kerstpakketten zeg haha. Ik zou overstappen ;-). Nu ben ik ook benieuwd wat hij krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:45 



 
Profiel   

Ik kan niet wachten tot de kerstpakketten van mij en vooral die van mijn man :D
Zelf krijg ik altijd gewoon zo'n doos gevuld met etenswaren en wijn, het bedrijf waar mijn man werkt is vaak wat creatiever :#

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:46 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd wat ik dit jaar krijg. Vorig jaar had ik een sjaal en dat jaar ervoor een badlaken met het logo erop, dus ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 10:04 



 
Profiel   

Hier zouden we het kerstpakket 14 december krijgen, maar door de coronamaatregelen heeft directie besloten dat we het nu in het nieuwe jaar krijgen. Ik vind dat ergens wel heel erg jammer :j

Vorig jaar kregen we een bedrag van €1000,-. 750 euro voor ons zelf en 250 euro om aan een goed doel te geven :j Het was een geweldig kerstpakket.

Dit jaar verwacht ik niet zo veel :n
We zijn al blij met wat we krijgen natuurlijk :j
We hebben in ieder geval van sinterklaas een bedrag van €250,- gekregen om te schenken aan een goed doel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 10:10 



 
Profiel   

Wij krijgen ieder jaar een cadeaukaart via de post. Zal dit jaar wel niet anders zijn.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 10:25 



 
Profiel   

Het is mijn eerste jaar hier, dus ik weet niet of we iets voor kerst krijgen. Zo'n kerstpakket is meer iets typisch Nederlands denk ik.

Ik kreeg wel chocolade van Neuhaus voor sinterklaas. En ik vermoed iets van drank voor nieuwjaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 10:48 



 
Profiel   

Wij hebben echt vreselijk domme cadeau's.. Vorig jaar ook al. Het zijn van die maatschappelijk verantwoorde dingen als gerecyclede armbanden en een wandelstok die dient als prikstok zodat je gelijk de natuur op kunt schonen. :+ Vind mezelf heel ondankbaar maar jeetje.. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:05 



 
Profiel   

Mijn werk doet niet aan kerstpakketten of een eindejaarsuitkering...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 13 [ 325 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen