Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 15:39

Voor degene die de Bonne mamam adventkalender al binnen heeft, hoe lang duurde dat ongeveer en met welke bezorgdienst kwam hij aan? Dit wordt me na een aantal dagen nog steeds niet duidelijk..

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 19:36

Justme_Lisaa schreef:
Voor degene die de Bonne mamam adventkalender al binnen heeft, hoe lang duurde dat ongeveer en met welke bezorgdienst kwam hij aan? Dit wordt me na een aantal dagen nog steeds niet duidelijk..


5 tot 7 werkdagen, wordt bezorgd met colissimo. Volgens internet wordt dat vaak aan DPD gegeven zodra het in NL is.

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 14:06

Mijn bonne maman is ondertussen geleverd, ik had hem 24 september besteld.

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 19:57

Ondertussen is die van mij ook bezorgd en morgen komt die van de happy socks :D. Wacht ik alleen nog op die van de yankee candle en dan ben ik denk ik wel compleet :)

Edit; ik had hem ook de 24ste besteld, toch snel gegaan vanuit Frankrijk

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 00:54

Justme_Lisaa schreef:
Ondertussen is die van mij ook bezorgd en morgen komt die van de happy socks :D. Wacht ik alleen nog op die van de yankee candle en dan ben ik denk ik wel compleet :)

Edit; ik had hem ook de 24ste besteld, toch snel gegaan vanuit Frankrijk


Pff, vind de happy socks duur hihi
Wacht op de lookx en balea :) :oo

Ashleytjuhh

Berichten: 6665
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 09:00

Gisteren die van de Ikea ook gehaald :9

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 12:16

Ik heb bij de DM de Balea en Trend it up! Gekocht. Van de Balea was nog het een en ander te krijgen, van de overige lagen al de laatste in de schappen, ze wisten ook niet of ze nog een nageleverd zouden worden.

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 14:46

De maxi mix Kinder chocolade adventskalender staat op de duitse Amazon. Maar met bijna €15 verzendkosten. De voorgaande jaren rond de €4. Over een maand ga ik naar Duitsland denk ik, hopelijk hebben ze hem daar dan. Wilde eigenlijk deze week, maar kan pas over een maand. En ik wil er een voor een hond en een kat. Heb er voor de hond een gezien van Vitakraft op de Duitse Amazon.

marleen_88

Berichten: 14066
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:18

Mijn Ritualskalender is vandaag bezorgd! Nu nog 2 maanden in de verpakking laten zitten.

SunnyHorse
Berichten: 1255
Geregistreerd: 26-10-17
Woonplaats: Omgeving Donkerbroek

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:23

Dankzij dit topic de bodyshop kalender inmiddels in huis voor mijn dochter. *\o/*

Heeft iemand een briljante suggestie voor een kalander voor mijn zoon in puberleeftijd?

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:33

Eilish schreef:
De maxi mix Kinder chocolade adventskalender staat op de duitse Amazon. Maar met bijna €15 verzendkosten. De voorgaande jaren rond de €4. Over een maand ga ik naar Duitsland denk ik, hopelijk hebben ze hem daar dan. Wilde eigenlijk deze week, maar kan pas over een maand. En ik wil er een voor een hond en een kat. Heb er voor de hond een gezien van Vitakraft op de Duitse Amazon.


Bij wat voor winkels zouden ze deze verkopen? Liggen ze daar bijvoorbeeld gewoon bij de Aldi ofzo? Ik ben nog nooit in Duitsland geweest om zoiets te halen dus ik ben clueless :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:41

Palmboom95 schreef:
Eilish schreef:
De maxi mix Kinder chocolade adventskalender staat op de duitse Amazon. Maar met bijna €15 verzendkosten. De voorgaande jaren rond de €4. Over een maand ga ik naar Duitsland denk ik, hopelijk hebben ze hem daar dan. Wilde eigenlijk deze week, maar kan pas over een maand. En ik wil er een voor een hond en een kat. Heb er voor de hond een gezien van Vitakraft op de Duitse Amazon.


Gewone supermarkten zoals de Kaufland hebben in de juiste tijd vaak allerlei vooral eetbare adventskalenders staan.

Bij wat voor winkels zouden ze deze verkopen? Liggen ze daar bijvoorbeeld gewoon bij de Aldi ofzo? Ik ben nog nooit in Duitsland geweest om zoiets te halen dus ik ben clueless :+

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 21:07

In Duitsland zijn de kinderchocolade kalender vaak bij Lidl, Rewe of Kaufland te koop. Grootste kans bij die laatste trouwens.

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:18

Ik kom net terug uit Duitsland en heb bij de DM 2 Balea's en een vegan gedroogd fruit + chocolade kunnen scoren. Van een aantal kalenders was niets meer op voorraad en ze wisten ook niet of ze nog opnieuw zouden komen dus ik zou niet al te lang wachten als iemand een bepaalde kalender heel graag wil.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 11:45

xSelina schreef:
Referral links zijn niet toegestaan


Goedemorgen!
Ik wilde na wikken en wegen toch de Bodyshop advent bestellen.
Maar, heb jij die 10€ code eventueel nog? Scheelt toch een hoop, hihi
Gr Natascha

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 12:29

Vandaag de celebrations versie bij de Action opgehaald :D. Hangt weer mooi aan de muur, die van de yankee candle is überhaupt nog niet onderweg. Ben benieuwd wanneer die verzonden gaat worden..

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 14:34

Iemand nog in de buurt van Duitsland die de Balea kalender voor mij wilt meenemen en opsturen? :-)

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 23:10

Banyu schreef:
xSelina schreef:
Referral links zijn niet toegestaan


Goedemorgen!
Ik wilde na wikken en wegen toch de Bodyshop advent bestellen.
Maar, heb jij die 10€ code eventueel nog? Scheelt toch een hoop, hihi
Gr Natascha


Hoi! ik heb hem wel nog maar ben erachter gekomen dat hij helaas niet voor de adventskalenders geld... :(

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:34

In Kleef zijn er nog volop advent kalenders. Ik neem zelf een Balea en een Invisibobble mee. <3

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 15:02

Dallista schreef:
In Kleef zijn er nog volop advent kalenders. Ik neem zelf een Balea en een Invisibobble mee. <3


Heb je gekeken wat er in de invisibobble zat? Ik was heel enthousiast tot ik dat zag :+ Vond het nogal tegenvallen. Dus kleine tip om dat even te checken!

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 15:05

Palmboom95 schreef:
Dallista schreef:
In Kleef zijn er nog volop advent kalenders. Ik neem zelf een Balea en een Invisibobble mee. <3


Heb je gekeken wat er in de invisibobble zat? Ik was heel enthousiast tot ik dat zag :+ Vond het nogal tegenvallen. Dus kleine tip om dat even te checken!

Hahaha ja dat had ik al gedaan toen ik hem eerst hier gemeld zag!

noviceh

Berichten: 4787
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 15:20

Vandaag zag ik kleine Kinder chocolade adventskalenders bij Albert Heijn. Helaas niet wat ik zocht, maar wellicht voor iemand anders?

leonie1988

Berichten: 1344
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:52

Ik ben op zoek naar de grote adventskalender van kinder chocolade, maar tot nu toe kan ik hem alleen via de Duitse Amazon vinden, met veel verzendkosten. In Duitsland kom ik helaas niet, heeft iemand nog een idee waar ik hem zou kunnen bestellen met weinig verzendkosten?

Marjo

Berichten: 37240
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:17

leonie1988 schreef:
Ik ben op zoek naar de grote adventskalender van kinder chocolade, maar tot nu toe kan ik hem alleen via de Duitse Amazon vinden, met veel verzendkosten. In Duitsland kom ik helaas niet, heeft iemand nog een idee waar ik hem zou kunnen bestellen met weinig verzendkosten?


Waar is die te koop? Ik reis vanaf morgen door Duitsland, kan altijd even kijken voor je. Dan zijn de verzendkosten nog maar 6,75 ofzo, tenzij je hem in Leusden op kan halen :)

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:23

Is het deze links, de Maxi op het plaatje? Die hadden ze in de Kaufland (samen met nog twee complete rijen winkelschrappen met kerstchocolade enzo!). En een bier kalender (jammer dat ik geen alcohol drink)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dallista op 04-10-21 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt