Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hallo nieuwe maatjes

 
Profiel   

Hallo iedereen,

Het jaar 2021 was een jaar met vallen en opstaan, huilen en lachen.
In mei 2021 ben ik keihard van mijn paard gevallen en had ik er helemaal geen zin meer in om nog met hem door te gaan. Om een verstandige keuze te maken, heb ik een time-out ingelast en hem weg gebracht naar iemand die hem goed heeft doorgereden. Na die 2 maanden ben ik er weer opgeklauterd en de keuze gemaakt om van de verkoop af te zien. Inmiddels begrijpen we elkaar nu een stuk beter en heb ik mijn doel bijgesteld.

[ img ]


In die maand kwam er ook een jonge Fjordenmerrie bij: Ruby.

[ img ]

Ronnie, mijn 23-jarige appaloosa, was helemaal blij met zijn nieuwe vriendinnetje...

[ img ]

Trouwe beschermheer...

[ img ]

In 2020 heb ik Ronnie zijn linkeroog laten verwijderen in verband met een terugkerende maanblindheidontsteking. Helaas kreeg hij in augustus 2021 maanblindheid aan zijn rechteroog.
Na 2 weken behandeling met medicatie en geen verbetering hebben we besloten afscheid te nemen van ons dierbare maatje.
Dit is de laatste foto van mijn kudde bij elkaar:

[ img ]

De foto hieronder staat bij mij op de kast en iedere keer als ik de kamer in kom, kijkt hij me nog aan.

[ img ]

Ook een ode aan Bella, mijn trouwe vriendin op buitenritten en de bazin van de kudde.
Inmiddels al weer 20 jaar!

[ img ]

Ik kon aan Ruby vernemen dat ze een maatje miste, want ze begon aan de weidepalen te knagen en zand te likken. Dus na een weekje wikken en wegen, besloten om een maatje voor haar te kopen.
Hallo Penny!

[ img ]

Ze zijn dikke vriendinnen en waar de ene gaat, gaat de ander. Probleem opgelost.

2022 ziet mijn kudde er zo uit...

[ img ]

Ik hoop nog jarenlang van deze maatjes te mogen genieten.
Bedankt voor het lezen van dit jaarverslag :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 11:56 



 
Profiel   

wat een leuke foto's <3 !
wel een jaar met veel diepte punten, maar zo te zien ook een mooi jaar met u maatjes!
<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 12:08 



 
Profiel   

Een heerlijke kudde! Heel verdrietig dat je Ronnie moest laten gaan. Ik vind het heel moedig dat je toch weer op je paard bent gestapt en hebt doorgezet, heel fijn dat jullie elkaar nu beter begrijpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 08:16 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties en wat leuk om een foto op Uitgelicht te zien!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 09:36 



 

Wat fijn dat je weer in het zadel zit! Verdrietig van Ronnie, zeg. Maar je hebt een mooie kudde daar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 10:27 



 
Profiel   

Wat een mooi jaarverslag! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 11:26 



 
Profiel   

Veel geluk samen in 2022.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 11:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen