Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

2021 met Loki en Maddox

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Leek mij leuk om ook weer een jaar-overzichtje te maken van mijn toppers. :)
Loki is een 18-jarige draver x tuiger die al sinds zijn 3e bij mij is. We hebben tot 3 jaar geleden Z2 gereden en hij is nu met actief pensioen.
Maddox is een 4-jarige KWPN ruin van Dream Boy x Uphill. Ik heb hem als veulentje gekocht!
De paarden staan 24/7 buiten op een leuke stal in het bos, waar ik de faciliteiten heb om lekker te trainen, en zij de ruimte om lekker paard te zijn!

Januari/februari
Brrr wat was het koud! Dat resulteerde wel in een leuke fotoshoot met een stalgenootje van ons. Heel blij met de resultaten!

[ img ]

[ img ]

Maart/april
Maddox stond vanaf januari op rust ivm een blessure. Loki daarentegen deed het super! Ik had een stalgenoot gevraagd om wat foto's te maken met ons stang en trens hoofdstel. Gezien we daar wel ooit mee hadden gestart, maar ik er geen foto's van had. Na deze foto's heb ik het hoofdstel verkocht, gezien ik er toch nooit mee rijd. :o

[ img ]

[ img ]

Ook deden we een leuke rit op de Veluwe!

[ img ]

En Maureen Stegeman kwam langs voor een gezellige fotoshoot!

[ img ]

Mei
Half april kregen we groen licht om met Maddox weer op te bouwen, wat echt super ging! Hij deed het beter dan ooit tevoren en leerde snel nieuwe dingen. Loki zat lekker in zijn vel en we schreven ons last minute in voor een crossles bij Hanneke Held, wat was dat mega leuk zeg! Het filmpje van de les is op mijn instagram account te zien https://www.instagram.com/tv/CO0lHjWnr8J/

[ img ]

Juni/juli
Maddox mocht 2x mee op wedstrijd en we knalden met dikke punten de B uit! Het wijken zat er thuis al best lekker in, dus begon het wel te kriebelen om misschien L te gaan starten...

[ img ]

Arianne van Beek kwam langs voor een leuke fotoshoot, mega blij met de resultaten!

[ img ]

[ img ]

En in deze maanden hebben we ook iets super gaafs gedaan: ik ging met een stalgenootje met Loki naar Texel! <3 Ondanks dat Loki het best spannend vond om ergens anders te logeren en elke dag naar het strand te gaan, hebben we het toch super leuk gehad.

[ img ]


Augustus/september
Eind augustus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik 2 dagen gestart bij een stal hier om de hoek, in de L1!!! :):) En we mochten na het weekend 7 winstpunten bijschrijven op de teller... Wauw. Mega puppy!

[ img ]

Ook maakte ik een filmpje ter viering van dat ik Maddox 4 jaar geleden kocht. Dus voor wie 5 minuten de tijd heeft: baby Maddox tot nu!


Oktober/november
Beide paarden mochten nog regelmatig mee naar het bos, zo mooi met alle herfstkleuren! Ik heb ook zelf nog Maddox op de foto gezet bij een meertje naast onze stal. Echt een toevalstreffer deze foto, maar wow, ik denk echt een van mijn gaafste foto's!

[ img ]

Maddox ging nog 2x mee op wedstrijd in het L1, waarbij hij vier 1e prijzen mee naar huis mocht nemen en zelfs een keer 221 punten in een proef. :oo Dat zette de teller op L1+15 in 4 wedstrijden.

December
En dan is het alweer december. Het weer is druilerig en door de lockdown konden wij helaas niet onze laatste selectie voor de Utrechtse rijden. Het is nog niet bekend of ik daardoor ben uitgesloten of dat ze een coulance regeling doen, maar ik ga er vanuit dat deze helaas aan ons voorbij gaat.
De paarden doen het allebei goed, ze staan lekker met hun maatjes buiten en we hobbelen rustig door!

En we genieten dagelijks van de prachtige uitzichten op onze stal in het bos <3

[ img ]


Allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 18:10 



 
Profiel   

Wat een gewéldige foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 18:15 



 
Profiel   

Wat een leuke paarden heb je! En die laatste foto, prachtig uitzicht <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 18:48 



 
Profiel   

Mooie foto's! En wat een knappe paarden. Loki is erg goed gelukt als kruising, je zou hem zeker geen 18 jaar geven zo van de foto's. Leuk dat je Maddox al sinds veulentje hebt, veelzijdig paard is het al. Klinkt als een heerlijke paardenplek bij jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 19:11 



 
Profiel   

Prachtig overzicht, echt hele gave foto's van je knappe duo!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 21:25 



 
Profiel   

Wat een leuk en veelzijdig overzicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 21:36 



 
Profiel   

Dank jullie wel! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 01:04 



 
Profiel   

Wauw wat een mooie foto’s! Knap ook dat het zo goed gaat met de wedstrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 09:07 



 
Profiel   

Prachtige foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 12:40 



 
Profiel   

Dank jullie wel! Ik ben ook blij dat Maddox het zo goed doet op wedstrijd, hij vindt het allemaal wel prima :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 22:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen