Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Waar een klein paard groot in kan zijn: 2021 met Jannie

 
Profiel   

    Twee jaar geleden kwam Jannie, destijds vijf jaar, bij ons. Ik was als bange en onzekere ruiter eigenlijk alles behalve op zoek naar een jong paard. Jannie bewees echter dat ze misschien niet de grootste is, maar wel het allergrootste hart heeft. Jannie is het paard dat ondanks haar eindeloze energie (een dag niet gebokt in de wei is een dag niet geleefd :D) nooit een pas verkeerd zal zetten. Ik ben nog iedere dag onwijs dankbaar voor haar!

    Het nieuwe jaar kende een beetje een valse start nadat ik op nieuwjaarsdag op de spoedeisende hulp terechtkwam en een dag later geopereerd werd :o Jannie heeft eerst twee weekjes vakantie gehad, is vervolgens twee weken doorgereden door een vriendin en daarna heb ik haar weer rustig opgepakt.

    In februari viel er veel sneeuw en Jannie vond het geweldig! Geen foto's uit die tijd, maar wel twee leuke filmpjes.






    Voorjaar '21

    In het voorjaar kwamen we allebei weer een beetje in vorm en kon er een heerlijk rondje gegaloppeerd worden op het land!

    Rijtechnisch nog een heleboel op aan te merken maar het was wel heel leuk :o




    Zomer '21

    In juni maakte ze echt een sprongetje in haar ontwikkeling en was het tijd voor een rondje foto's! Met hulp van Bammetje :D




    Najaar '21

    In het najaar waren er eindelijk iets minder beestjes en konden we het bos weer in <3



    Na drie seizoenen enorm veel twijfels gehad te hebben over mijn rijden besloot ik in oktober ook voor het eerst weer een keertje te starten. Ik heb echt een ontzettende haat-liefdeverhouding met wedstrijden en vind het eigenlijk nooit goed genoeg om te gaan :o

    De eerste wedstrijd hadden we allebei veel spanning, maar het proefje was wel goed genoeg voor een eerste plaats. Daarop besloot ik om last minute nog snel in te schrijven voor de eerste selectie. Jannie deed het echt super en liep in een grote groep wederom naar de winst!


    Winter '21

    In november stond de tweede selectie op de planning. Drie dagen ervoor was ik zo slim m'n haarkleur eer aan te doen en een teen te breken :+ :') Gelukkig kon er prima mee gereden worden en Jannie deed wederom haar uiterste best. Proefje zelf veel te slordig afgewerkt, maar heel tevreden met een derde plaats die later ook nog voldoende bleek voor het kringkampioenschap!



    _____

    Voor nu hoop ik natuurlijk heel erg dat het regiokampioenschap in januari door kan gaan, maar het allerbelangrijkste is dat Jannie zo blij en fit blijft als ze nu is :)

    Op naar 2022!

    Laatste bericht

    Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 20:46 



     
    Profiel   

    Jee wat kan dat dier bokken _O- wat een leuk overzicht! Heel veel geluk samen volgend jaar :D

    Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 21:30 



     
    Profiel   

    Wat een plaatje en lekker elastisch ook!

    Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 21:39 



     
    Profiel   

    Wat een prachtig dier!!

    Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 09:02 



     
    Profiel   

    Vliegtuig Jannieeee!

    Heel veel plezier samen in 2022 *\o/*

    Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 09:13 



     
    Profiel   

    Wauw wat een prachtig paard! <3 Zo te zien heb je veel plezier met en van haar. :*

    Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 09:14 



     

    Wat fijn dat jullie zo'n goede match zijn! Ik vind het ook een heel mooi paard. <3 Die kan inderdaad wel bokken, zeg :=

    Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 09:24 



     
    Profiel   

    Dankjulliewel voor de leuke reacties! Ja bokken kan ze zeker, gelukkig doet ze dat onder het zadel nooit :')

    Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 15:37 



     
    Profiel   

    Helemaal fan van knappe Jannie! <3
    Erg fijn dat ze haar zoomies lekker kwijtraakt zonder jou erop. _O-

    Ben je eigenlijk van plan een keertje te fokken met dr? <<)

    Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 08:21 



     
    Profiel   

    Oh Jannie! Ze is prachtig! Beloof je meer foto’s en filmpjes te posten in 2022? :+

    Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 08:22 



     
    Profiel   

    Prachtige merrie!

    Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 08:50 



     
    Profiel   

    <3 <3 <3
    Hier is mijn favoriete team weer! Wat is Jannie mooi! En ben heel blij voor je dat het zo goed gaat op wedstrijd *\o/*

    Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 09:28 



     
    Profiel   

    Wauw! Twee jaar alweer!

    Wat is ze toch een leuke merrie!

    Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 11:34 



     
    Profiel   

    Mooiste merrie die ik ooit heb gezien denk ik. Prachtig!

    Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:08 



     
    Profiel   

    Zo'n knap paard! Super leuk om te lezen wat ze voor jou betekent.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 15:32 



     
    Profiel   

    Dank voor alle onwijs lieve en leuke reacties!

    XiiaaooNaa schreef
    Helemaal fan van knappe Jannie! <3
    Erg fijn dat ze haar zoomies lekker kwijtraakt zonder jou erop. _O-

    Ben je eigenlijk van plan een keertje te fokken met dr? <<)

    In de toekomst wel een keertje denk ik, maar ik wil me voorlopig richten op de sport. Ennn we hebben er acht staan dus het is voor nu ook druk genoeg :o

    Suzanne F. schreef
    Oh Jannie! Ze is prachtig! Beloof je meer foto’s en filmpjes te posten in 2022? :+

    Haha dat zal ik zeker doen :D

    Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 17:45 



     
    Profiel   

    Wat een gaaf paard is het toch. En die staart! Dat is echt wel goals, zo recht en dik. :')

    Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 17:49 



     
    Profiel   

    Jannie is een prachtig paard Laurie en jullie zijn goed bezig samen! :)) <3
    Omhoog

    Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 22:28 

    Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
    Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
    Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




    Zoek naar
    Inloggen