Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Van Stalpaard naar Kuddepaard

 
Profiel   

Oooh wat leuk! Kom ik hier ineens toevallig een topic tegen van een "stalgenootje" *\o/*

Ja, wat hebben we een geluk met dit plekje, kan alleen maar beamen wat Hiphopje vertelt. Mijn meisjes (fjord en shetlander) wonen samen met Gibbs en ik kan me geen fijner plekje wensen. Maarrrr niet onbelangrijk :o ... we hebben ook een heel fijn groepje paardeneigenaren en dus een hele fijne sfeer op "stal". Dat maakt het voor ons mensen ook nog eens extra fijn om te vertoeven op dit plekje...

Nu nog wachten tot het weer mooi weer wordt {:} (alhoewel het Gibbs geen bal uitmaakt wat voor weer het wordt := die zwemt toch wel in het meer, ook al is het minus 10 :brr: 8)7
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 16:21 



 
Profiel   

Hey Vientijntje, jij ook hier.
Ja we boffen maar met deze fantastische plek en leuke stalgenootjes, uh trackgenootjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 17:39 



 
Profiel   

vientijntje schreef
Oooh wat leuk! Kom ik hier ineens toevallig een topic tegen van een "stalgenootje" *\o/*



Nu nog wachten tot het weer mooi weer wordt {:} (alhoewel het Gibbs geen bal uitmaakt wat voor weer het wordt := die zwemt toch wel in het meer, ook al is het minus 10 :brr: 8)7


Het bewijs wat ik vanochtend van ander stalgenootje toegestuurd kreeg
:D
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 17:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen