Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Een jaar lang met Branco en Hocus

 
Profiel   

Omdat ik het vorig jaar zo leuk vond om een overzichtje te maken, ga ik dit jaar ook proberen weer een hele OP vol te krijgen met foto's :)

Eind vorig jaar hebben we Hocus verhuisd naar dezelfde stal waar Branco ook al stond. Dat maakte dat we eindelijk zo samen door de bak konden rijden:

[ img ]

Super gezellig!

En Hocus vond zijn stal met buitenluik helemaal geweldig. Lekker naar buiten kijken.

[ img ]


[ img ]

In de eerste weken stonden ze samen in 1 paddock, Branco en Hocus. Helaas kregen wij vrij vlot na de verhuizing corona en konden we de paarden geen beweging geven in de periode. Hocus is een paard die wel wat moet doen, anders gaat hij zelf wat verzinnen. En wat hij zelf verzon was Branco de hele paddock door jagen. Omdat dit geen goed idee was, heeft de staleigenaresse Branco verhuisd naar de paddock waar hun eigen pony's staan. Veel fijner voor Branco. Die is te oud voor alle spelletjes die Hocus verzint. Hocus kreeg kort daarop een ander paddockmaatje, waar hij nu ook nog mee samen staat.

In de sneeuw hebben we niet kunnen rijden. Wel lekker geknuffeld.

[ img ]

En toen de dooi inzette kon er weer lekker in de modder gerold worden :+



Er werd ook weer gereden, de jas kon al snel uit af en toe:

[ img ]

Helaas heeft Branco geen best gebit. Dat wisten we toen we hem kochten. Dus af en toe komt de tandarts en dan staat hij er zo bij:

[ img ]

Dit kwam er deze keer uit:

Spoiler:
[ img ]


Van het voorjaar zijn er een aantal snijtanden weg gehaald omdat hij EORTH heeft. Nadat deze tanden verwijderd waren is hij zo opgeknapt.

Af en toe was de bak best wel nat, maar wij rijden door:

[ img ]

Van de zomer is 1 van mijn grootste wensen in vervulling gegaan en hebben we een fotoshoot gehad door Finishing Touch Pictures:

[ img ]

[ img ]

En mijn zusje heeft ook de nodige plaatjes van ons geschoten, maar daar staan we niet altijd even charmant op :')

[ img ]

We zijn ook nog weg geweest met de paarden. Dat was erg leuk, een weekendje Noord Limburg. We hebben ook nog een ritje in het bos gemaakt:

[ img ]

Wij genieten erg van onze geweldige paarden en hopen ook volgend jaar weer veel moois mee te maken samen.

Groetjes van Hocus

[ img ]

En Branco

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 09:19 



 
Profiel   

Omdat dit een dubbeltopic is plaats ik hier een slotje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 09:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen