Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het jaar dat Angel 20 werd

 
Profiel   

Hoi!

Het blijft traditie om ieder jaar een jaartopic aan te maken, dus dit jaar kon ook niet achterblijven. Al met al was het weer een mooi jaar :). Het jaar dat Angel 20 werd.

2021 kenmerkt zicht door mooie buitenritten, het vertrek van mijn stalgenootje en Angel's maatje en het opknappen van mijn trailer.

1. Januari - februari - maart
We begonnen met mooie ritten, vaak op andere locaties. Drunen is wel onze favoriet :D . Hier kwamen we keer een stel tegen dat op de foto werd gezet door een fotograaf, en ze wilden graag met onze pony's op de foto. Omdat ik niet weet of ik hun foto's met de paarden mag plaatsen, hierbij ook de foto die ze van ons als dank hebben gemaakt.

[ img ]

[ img ]


4. April
Omdat het kan, een dagje Veluwe.

[ img ]

5. Mei
Hier zijn we ons jaarlijkse weekendje weg geweest naar de Veluwe. We zaten weer in Hoenderloo en hebben 3 mooie dagen gereden.

[ img ]

[ img ]

6. Juni
Ook hebben we dit jaar nog een aantal keer les gehad. Ze doet zo haar best <3 . Onze bak is niet gek goed (winters sowieso niet), dus in de zomer train ik vooral op gewoon juist lichaamsgebruik.

[ img ]

7. Juli
Hier werd pony partner in crime Isabel ziek :(:) . Isabel is Angels BFF. De arme pony heeft 4 weken in Utrecht gestaan. Daarna is ze helaas van stal moeten verhuizen omdat het beleid van onze stal niet meer aansloot met de behoeften van Isabel (geen gras ed.). Angel heeft echt weken last gehad van het vertrek van Isabel, haar maatje. In zichzelf gekeerd, sip, echt heel sneu :(:) . Uiteindelijk heeft een craniosacraal behandeling haar geholpen om alles te verwerken. In de loop van augustus had ik eindelijk weer een vrolijker paard :).

9. September
De verhuizing van Isabel betekende helaas ook voortaan alleen rijden. Gelukkig kan Angel harstikke goed alleen op buitenrit. Ook heb ik m'n vriend een keer weten te strikken die meeging op de mountainbike (maar uiteraard gaat Angel hier veels te traag voor haha :') ).

[ img ]


10. Oktober
In oktober hebben we samen heerlijk buiten gereden. Pony Isabel was inmiddels ook weer helemaal back on track en we hebben met z'n 4en meegedaan aan een Horse Escape. Ondanks het slechte weer was het samen ouderwets gezellig en hebben we een ontzettend leuke dag gehad. Ook was ik voor het eerst met mijn trailer naar Isabel's nieuwe stal gegaan. Ik heb mijn trailer aan laten passen (stang aan een kant vast) zodat ik Angel alleen kan (gaan) laden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]


11. November
Alleen trailer laden in een 1,5 paards trailer vond (en een beetje vind) ik toch wat spannend. Ik denk dat ze dan bijvoorbeeld omdraait, terwijl dat nog helemaal niet is gebeurd :+ . In een 2 paards staat ze als een huis, in een 1,5 paards heeft ze nog wel eens de neiging om er achteruit terug af te wandelen. Dus ik gebruikte de volgende techniek om alleen te laden haha.

[ img ]

[ img ]

Daarna kwamen we erachter dat mijn trailer een zachte plek in de bodem had. Lang verhaal kort, al het houtwerk was niet meer goed. We (mijn vader en ik) besloten zelf de trailer op te knappen. Regelmatig sta je je af te vragen waar de hell je aan begonnen bent :+ . Inmiddels zijn we zo goed als klaar :D . We wachten nog op de trapbescherming en de verlichting van het dak moet nog. Links hier is oud voor het uit elkaar halen van de wanden, rechts zit alles al in mekaar en is de mat gepast voor het verlijmen.

[ img ]

De nieuwe buitenkant

[ img ]

12. December
Angel wenst jullie een mooi 2022 *\o/*

[ img ]

In 2022 hopen we weer (na keuren) met de trailer op pad te gaan, lekker veel buiten te rijden en vooral weer heerlijk te genieten. <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 15:13 



 
Profiel   

He wat leuk!
Ik moest toevallig laatst aan jullie denken, ik 'ken' jullie nog van de hps tijd!
Leuk om te zien dat Angel nog altijd bij je is en dat het goed met jullie gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 15:37 



 
Profiel   

Heerlijke buitenritten hebben jullie gemaakt zo te zien <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 15:40 



 
Profiel   

Ook ik ken jullie nog van HPS.
En Angel is echt helemaal niks veranderd zeg!
Blijf dol op jullie foto's <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 15:41 



 
Profiel   

Blijft zo'n heerlijk dier die Angel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 17:15 



 
Profiel   

Angel is HUUUGEEE!!!! en cute <3

Wat doen jullie allemaal leuke dingen zeg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 17:18 



 
Profiel   

Ook hier iemand die Angel gelijk herkende in Uitgelicht van HPS :D Blijft een ontzettend toffe pony!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 12:42 



 
Profiel   

Ik vroeg me serieus laatst nog af hoe het met jullie ging.

Fijn dat het goed met jullie en ik wens jullie ook een fijn 2022

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 12:56 



 
Profiel   

Hier ook iemand die Angel nog kent van de HPS tijd. Wat leuk om weer eens een update te zien! :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 13:08 



 
Profiel   

_Mars schreef
Hier ook iemand die Angel nog kent van de HPS tijd. Wat leuk om weer eens een update te zien! :Y)


RT :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 15:53 



 
Profiel   

Wat ontzettend leuk dat er nog gedacht wordt aan Angel <3 . Dankjewel voor jullie lieve en leuke reacties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 19:20 



 
Profiel   

Ik ken Angel ergens van en ik kan er niet mijn vinger opleggen!
Hoelang heb je haar al?


En mag ik vragen wat HPS is, ik heb blijkbaar onder een steen geleeft :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 19:21 



 
Profiel   

Dat was een website 'Het Paardenspel' later volgens mijn 'Horse Tycoon' nu weer terug naar Hetpaardenspel. Op deze website kon je digitale paarden houden en trainen, eigen stal etc. Op die website was ook een forum met onder andere foto topics. :D

Edit; Happy Birthday Earth Focus! :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 21:27 



 
Profiel   

Ik had het via PB toegelicht :') Duidelijke uitleg Mars :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 17:10 



 
Profiel   

Ons trailerproject is af! Enkel de binnenlamp moet nog (door de garage) worden aangesloten. Op naar mooie ritten :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 10:25 



 
Profiel   

Haha ik dacht dat ik origineel was met het herkennen van HPS maar dat valt tegen :')
Inderdaad leuk om jullie nog af en toe zo tegen te komen en fijn dat ze met haar 20 jaar nog hartstikke goed gaat!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 10:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen