Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 218 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 325  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2022

 
Profiel   

Voor mij ook geen spin hoor :+

Ik heb vandaag mijn philips airfryer gekregen die ik wilde. Gelijk aardappeltjes gemaakt zoals ik ook met oude goedkopere versie gewenst was en echt veel beter nog. Helemaal blij mee!

Ik had vd week trouwens schoencadeautjes gekocht. Ik wilde iets van nerf guns, hebben ze bij hun vader liggen en zijn er verzot op. Maar voor paar euro heb je een wappie flop-1-treurig-pijltje-ding. Dus tegen principe in gun veel duurder dan nodig voor een schoencadeau gehaald. Voelde me nog schuldig over ook.
Vraag ik vandaag wat ze leeft in hun schoen zouden zien van sint. Lego, pokemon. Maar allerliefste een gun met heel veel pijltjes en twee stuks die je in elkaar kan klikken oid. Kan niet wachten tot ze het morgen open maken :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 22:49 



 
Profiel   

Animal schreef
Ik ga morgen naar de beurs in Houten. Heb een vogelspin gereserveerd. Al heel lang zou ik graag een vogelspin willen, maar stiekem vind ik het ook wat spannend. Nu na een jaar of 8 durfde ik eindelijk echt de stap te zetten en heb ik een spin gereserveerd.

Wat blijkt nu.. Er was een black friday actie en ik heb een mysterybox gewonnen met vogelspinnen t.w.v. 100 euro _O- _O-

Spinnen zijn niet zo heel duur, dus er kunnen er zomaar een flink aantal in zitten. Dat zie ik toch niet zo zitten. Eentje is genoeg voorlopig :=


Oeh, voor welke spin ben je gegaan en bij wie heb je besteld? Ben benieuwd wat er in je mysterybox zit. :o Mijn Secret Santa mag best een vogelspin in mijn pakket doen. Graag wel netjes verpakt en niet los in de doos. :=

Ik ben alweer een paar jaar niet naar Houten geweest maar ik woon vlakbij... Verleidelijk. Ga ik toch een kaartje kopen? <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 22:53 



 
Profiel   

Supertoffe tattoo Banjer!

Tarantula's brrrrrrrrr. Nee bedankt Animal, mocht je mij hebben mag je hem zelf houden.

Vriend en ik hebben net weer the Minions gekeken, toch jammer dat Agnes en dr zussen hier niet in voorkomen. Maakt het toch een stukje minder leuk. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 22:54 



 
Profiel   

Adamootje schreef
Animal schreef
Ik ga morgen naar de beurs in Houten. Heb een vogelspin gereserveerd. Al heel lang zou ik graag een vogelspin willen, maar stiekem vind ik het ook wat spannend. Nu na een jaar of 8 durfde ik eindelijk echt de stap te zetten en heb ik een spin gereserveerd.

Wat blijkt nu.. Er was een black friday actie en ik heb een mysterybox gewonnen met vogelspinnen t.w.v. 100 euro _O- _O-

Spinnen zijn niet zo heel duur, dus er kunnen er zomaar een flink aantal in zitten. Dat zie ik toch niet zo zitten. Eentje is genoeg voorlopig :=


Oeh, voor welke spin ben je gegaan en bij wie heb je besteld? Ben benieuwd wat er in je mysterybox zit. :o Mijn Secret Santa mag best een vogelspin in mijn pakket doen. Graag wel netjes verpakt en niet los in de doos. :=

Ik ben alweer een paar jaar niet naar Houten geweest maar ik woon vlakbij... Verleidelijk. Ga ik toch een kaartje kopen? <<)


Ik ben ook heel benieuwd naar de inhoud van de doos. Daar ga ik morgen zeker even naar vragen. Ga hem alleen niet in ontvangst nemen :o

We gaan voor een Phormictopus sp. Blue Azul :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 23:21 



 
Profiel   

Dank jullie <3

Jolien: het is zeker niet mn eerste tattoo… ik ben de tel kwijt :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 23:24 



 
Profiel   

Ik hoef hier geen spin xD

Hier gaan ze allemaal met de mepper of de kat of de hond heeft ze.

Een keer was er een hier zo groot die derde ik of m'n vriend niet dood te maken dus dje hebben we met de bezem aangevallen.
Resultaat: bezemsteel scheef en spin leefde nog die ging ervandoor en verdween xD tot op heden niet gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 23:34 



 
Profiel   

Spinnen hoeven hier ook niet. Dan spijt het me zeer Santa, maar dan gooi ik m’n pakket gelijk weg. :')

Ik ben werkelijk als de dood voor spinnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 23:53 



 
Profiel   

Mooie tattoo Banjer!

Spinnen, nee laat maar. Ben wel heel trots dat ik ooit een vogelspin op mijn hand heb gehad, maar dat was ver buiten mijn comfort zone. Maar ben wel benieuwd wat er in je mysterie box zit.

Santa, bedankt voor je berichtje naar beheer over het vakantie kaartje. Moet de verdachte in een andere groep zoeken. :))
Blijft er een mus kaartje over waar ik al helemaal geen wijs uit kan. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 00:08 



 
Profiel   

Germie ik zag dat je foto door gegaan qas naar de finale.
Zag net de mail net pas dus helaas geen 2e keer kunnen stemmen.


Wat gaaf Banjer is mooi geworden!

Bienotje zo leuk als je de gezichten ziet met uitpakken <3

Wat leuk animal ben ook benieuwd

Spinnen vreselijk.

Het was een beetje einde van de zomer, lang droog geweest en er kwam regen.
Wij alle ramen en deuren open.
Snachts loop ik beneden 3 van die grote spinnen binnen _-:(
Eerst 1 geprobeerd te vangen (met een lege bus springles :') en een hartslag van 200) maar ontsnapte.
De spin kon echt hard rennen!!!!
2 gevangen en weer naar buiten.
Ik kijk nu nog 9 van de 10x alle ochtenden als ik beneden kom alle muren en plafonds na.

Op bokt heb ik weleens een slakken topic gezien. Dat waren reuze slakken.
Dat vind ik dan nog wel leuk.
Maar ja dan wil ik ook gelijk dat ze niet in een kleine ruimte enz zitten
Ik moet niet aan dit soort dingen beginnen.


Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 27-11-22 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 00:29 



 
Profiel   

Ik heb overigens de foto van de kaart maar even van de bokt upload verwijderd. Zijn vakantie foto's, weet niet of die Santa het waardeert als het op bokt staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 00:49 



 
Profiel   

@Banjer: waauw, mooie tattoo! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 06:17 



 
Profiel   

Ik vond gisteren een superlief kaartje van mijn santa in de brievenbus, dankjewel :)



[ img ]

[ img ]

[ img ]


@LWDaisy en M_D_H Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 06:22 



 
Profiel   

Leuk dat daar aan gedacht wordt.

Vogelspinnen, hebben jullie het echt over levende spinnen? Hoewel ik er niet bang voor ben hoef ik ze niet. Dus mocht mijn secret santa eentje in het pakket doen, ik laat het diertje direct buiten lopen. Dus ik dood het niet, maar ga het ook niet verzorgen.

Mijn foto in de stemronde was 2e uiteindelijk.
Maar ik was gisteren onverwacht 3e op het Open Nederlands Kampioenschap onderwater fotografie bij d Masters (professionele fotografen). Dat is de belangrijkste categorie zeg maar. Het meest verbazingwekkende vond ik dat ik een heel aantal mensen die ook internationaal steeds in de prijzen vallen verslagen heb.
Dus helemaal blij. *\o/*

Dit waren mijn ingezonden foto's, je mag niets nabewerken, dus deze komen zo als jpg uit de camera. Je moest ter controle uiteraard ook de raw aanleveren.

Visportret, ik heb lang gespeeld met mijn flitsers om 2 verschillende kleuren ogen er uit te krijgen om het wat spooky te laten lijken.

[ img ]


Macro. Wat je hier zit zijn de ogen van een heremietkreeft. Deze foto is genomen met 1 flitser en een snoot.

[ img ]


Groothoek, een landschapje. Genomen met de fisheye lens.

[ img ]

En thema, dit jaar was het wieren. Wat je hier ziet is bessenwier. Wederom genomen met de macrolens en een snoot.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 07:38 



 

@megane, wat een ontzettend lieve en sympathieke Santa heb jij! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 08:26 



 
Profiel   

Germie, wat een mooie foto's! Gefeliciteerd met je derde en tweede plek. *\o/*

En ja, we hebben het over levende spinnen. Ik heb gisteren mijn P. metallica een groter onderkomen gegegeven. :D Dat ging gelukkig verrassend goed (het is nogal een snelle soort).

Megane, wat een lief kaartje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 08:29 



 
Profiel   

Hier ook liever geen spinnen. Dan mogen de katten ermee spelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 08:56 



 
Profiel   

Er zijn spinnen die je kunt frituren en opeten. Dat heb ik in Cambodja gegeten. Haha. Een spin als huisdier, nee, dankje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:05 



 
Profiel   

Spinnen houd ik ook niet zo van, ik vind ze (soms) mooi om te zien maar ze moeten niet te dichtbij komen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:05 



 

Ik ben niet bang voor spinnen, maar voel ook niet perse de nood om ze te ontvangen met kerst eigenlijk. Vriendelijk bedankt. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:09 



 
Profiel   

Animal schreef
Ik ga morgen naar de beurs in Houten. Heb een vogelspin gereserveerd. Al heel lang zou ik graag een vogelspin willen, maar stiekem vind ik het ook wat spannend. Nu na een jaar of 8 durfde ik eindelijk echt de stap te zetten en heb ik een spin gereserveerd.

Wat blijkt nu.. Er was een black friday actie en ik heb een mysterybox gewonnen met vogelspinnen t.w.v. 100 euro _O- _O-

Spinnen zijn niet zo heel duur, dus er kunnen er zomaar een flink aantal in zitten. Dat zie ik toch niet zo zitten. Eentje is genoeg voorlopig :=


Urbanus had toch meerdere keren aangegeven dat ze dat wel zag zitten?
Miss kun je je lootje ruilen of wellicht heb je der?

Probleem opgelost :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:11 



 
Profiel   

Ik ben niet bang van spinnen (van slangen dan weer wel, sorry Animal.) maar ik hoef ze ook niet als huisdier. Ik vind 2 paarden en een hond al wel genoeg op dit moment. :D Ik ben wel benieuwd wat er in de doos zit!

Banjer, gaaf hoor!

En wat lief van je santa Megane Y;( .

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:24 



 
Profiel   

Animal schreef
Roosch schreef
Och jeetje, en nu krijgt je santa een spin? :oo


Even inventariseren? Welke lootjes willen graag een tarantula? _O-


Nope nope nope nope.....

Germie, gaaf dat je foto zo hoog is geëindigd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:35 



 
Profiel   

@Megane: wat een lieve Santa!!
@Germie: mooie foto’s! Die eerste := haha

Hier weer druk weekend, gister babyshower van een vriendin en uit eten met m’n vader (wonen in het noorden en ik in de Randstad). Gelogeerd en dan straks weer naar huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:40 



 
Profiel   

Spinnies! Vind ik leuk! Wat gaaf dat je dat gewonnen hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:59 



 
Profiel   

Spinnen vind ik niet leuk, laat ik het daar op houden. Maar vogelspinnen vind ik geweldig! :D

Maar ik hoef er zelf niet eentje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 10:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 218 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 325  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen