Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:23

Goed. Mijn pakket is met liefde samengesteld. Hoop dat mijn SS het leuk vind en waardeert :)

En staat helemaal verzend klaar :)

Yoshi en Peach zijn ook benieuwd naar hun pakket!

En voor iedereen die het lastig heeft, druk heeft, zieke hondjes etc etc. Onwijs veel sterkte :knuffel:

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:30

Ik kan me moeilijk een pakket voorstellen waar ik niets mee kan en dus niet leuk zou vinden. Mijn hondjes en ik zijn blij met alles!

NorwayFjord

Berichten: 3149
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:31

Ik vind juist dat het hier zo hard gaat en vind het altijd lastig om dat allemaal bij te houden haha. Het helpt ook niet dat het met mij privé niet zo goed gaat en mijn oma is overleden vorige week. Hoop wel dat je het volgend jaar weer wil organiseren Kim want ik vind het kei leuk, zeker omdat ik zelf niet snel een pakket zou kopen voor Mulan en ook leuk om het voor iemand anders te mogen samenstellen.

Wel heb ik alles voor mijn pakket binnen en wil ik morgen alles inpakken en hints verzinnen.

Ik hoor trouwens om me heen wel veel dat het bij PostNL dramatisch is met pakketten op het moment. Vaak een week of langer wachten op pakketjes... Is het een idee om het verzenden wat eerder te doen of moet het perse tussen 12 en 19 december?

ual_95

Berichten: 653
Geregistreerd: 08-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:33

Ik reageer ook niet zo vaak en dat heeft echt te maken met andere prioriteiten (nieuwe functie op werk, corona, dierenartsdilemma's etc.). Ik vind het juist heel leuk om mee te lezen en het enthousiasme in dit topic is aanstekelijk! :D Het is dan ook de eerste keer dat ik mee doe.

Ik ben vandaag bezig geweest met wat hints. Ik ben benieuwd of mijn lootje mij gaat raden, zeker omdat ik verder niet zo heel bekend ben.

Whisky doet het inmiddels heel goed. Ze had echt wel een hardnekkige oorontsteking en vreselijke jeuk aan haar pootjes. Zo'n allergie is echt een handicap. Ze krijgt nu hypoallergeen voer en we hebben volgende week een belafspraak met de da. Ik hoop stiekem dat we uiteindelijk weer vers mogen geven, daar is ze zo dol op.

Ze is overigens dikke maatjes met de poes. James moet er niks van hebben en gaat er alleen maar naar staren.
Afbeelding

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:34

Ah ja ik heb het al een aantal keren genoemd. Ik vertrek de 21ste op vakantie. Mocht santa het niet voor elkaar krijgen om het pakket met voldoende speling te versturen dan laat het even weten. Krijg je het adres van iemand die hier blijft en die zal dan alvast het pakket uitpakken en foto’s maken voor mij.

mavantos

Berichten: 3592
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 22:55

Ik vind het ook erg leuk, maar weinig te melden om daardoor bij de praten. Het pakket met hint staat hier al helemaal ingepakt. Straks nog wat lekkers erin en dan kan die de deur uit!

Bij ons gaat alles trouwens goed. Freek z'n ontlasting is (afkloppen!) al een aantal weken goed en stabiel. We zijn ook samen met het vliegtuig op vakantie geweest naar Spanje. Hele gave ervaring en Freek heeft zich de hele week geweldig gedragen. Zo trots!

Afbeelding

Afbeelding

Nu weer lekker thuis. Freek zit altijd heel graag bij mij 'aan' de eettafel als ik aan het werk ben <3

Afbeelding

Ik kan nu vooral niet wachten tot we ons kunnen inschrijven voor de volgende cursus bij de KC. Begin januari start het weer *\o/*

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:30

KimD schreef:
Good to know in ieder geval. Hoeven we het volgend jaar niet meer te doen en hoef ik me al dat werk niet meer aan te doen. :Y)


Oh zeker wel! En wat betreft het niet (her)kennen van SS, zal ik gewoon mijn loep en Sherlock hoedje boven moeten halen :Y) (Ben zo'n persoon die zich daar zorgen over maakt, dat ik de hints allemaal niet zou kunnen linken. -O- :') Ligt aan mezelf, niet aan de organisatie ofzo.)

@NorwayFjord veel sterkte!

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 23:57

Ik woon deze week bij mijn vriend in Julianadorp.
Even kijken hoe het bevalt van hem naar de zaak te te rijden.
Vandaag eerste keer.
50 minuten rijden ging prima.

Leggen jullie iets onder de boom of geven jullie een cadeau met Sinterklaas aan de hond?/honden

Leslie mocht vandaar zwarte Piet spelen.
Verder niks bijzonders.
En onder de boom uhh nee daar blijf niks heel.
De eerste 2 takken ook geen ballen want die overleven het niet
Ze krijgt altijd wel wat lekker met kerst

Afbeelding

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 00:23

Z’n Pietje wil ik wel tegenkomen hoor!

Risxx

Berichten: 148
Geregistreerd: 24-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 03:51

Ik ben ook schuldig aan het niet meepraten, maar dat betekent niet dat ik de SS niet leuk vind. Het is meer dat ik het gevoel heb er niet helemaal tussen te kunnen komen, er zijn natuurlijk veel mensen en daar kan ik niet altijd even goed mee omgaan :o En geen energie om uitgebreide bijleesposts te schrijven om op iedereen te reageren… sorry daarvoor! Ik snap dat inactieve mensen zoals ik het minder leuk maken voor anderen. Daarom denk ik ook niet dat ik nog een keer mee doe, ik wil natuurlijk geen partypooper zijn -O-

Desondanks heb ik het pakket voor mijn lootje klaarstaan om te verzenden, hopelijk valt het goed in de smaak! En ik vertel Mito dagelijks dat ze een kerstcadeau gaat krijgen, dus die heeft er vast ook veel zin in <<)

CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:22

IK heb nog de laatste spulletjes aan het verzamelen. IK moet deze of volgende week nog even naar de winkel of ik bestel nog snel iets en dan is het pakketje helemaal klaar en gevuld.

Wij hebben geen kerstboom thuis staan. Dat vinden wij iets te gevaarlijk met Pleun in huis.

MelanieB

Berichten: 25869
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:09

Hier met de hints bezig, voorpret is leuk!
Zeker volgend jaar weer doen hoor KimD! Waardeer al je werk en inzet! _/-\o_

KimD

Berichten: 20415
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-22 11:16

GEZOCHT: schreef:
Ik ben op zoek naar de Secret Santa van Seven! Zou deze zich even willen melden in de kantine bij de jury AUB? Bedankt namens de Rudolph en zijn team. {:) <|-

Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 14:29

Moestuin: jeetje dat zijn geen cijfers waar je vrolijk van wordt zeg. :(:)

Kaus: mooie foto zo met dat waterige zonnetje! En drie knappe honden uiteraard <3

Cursebreaker: toch nog bijleespost haha. En bedankt! Komt vast goed, alhoewel ik niet weet hoe hij gaat reageren op een kap, maar dat zien we wel, m'n vriend heeft vanaf dan vrij dus die kan hem mooi in de gaten houden :+

Candalisa: bij jou ook geen leuke cijfers, balen hoor! Lieve foto <3

NorwayFjord: Gecondoleerd nog met het verlies van je oma :(:)

Ual_95: fijn dat het weer beter gaat! Heerlijke foto ook <3

Mavantos: knappe Freek, flinke reis ook! Prima collega bij t werken :D

Leslie is een hele knappe Piet <3

--------

Ik had om 1 of andere reden in m'n hoofd dat we pas vanaf de 16e zouden versturen, maar het is dus eerder *\o/* *\o/* Ben zo benieuwd naar alle pakketten :j

Cerosa

Berichten: 769
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 14:49

Over het verzenden: In de OP staat

Citaat:
Het pakket moet verzonden worden tussen donderdag 12 en 19 december. Let op: Bij verzenden op 19 december moet het pakket voor 16.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze pakketten ook echt de 19e mee gaan met de verzending.


Donderdag 12 december moet maandag de 12e zijn? Denk ik? Of beginnen we donderdag al. Valt me nu pas op, haha.

KimD

Berichten: 20415
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-22 15:11

Cerosa schreef:
Over het verzenden: In de OP staat

Citaat:
Het pakket moet verzonden worden tussen donderdag 12 en 19 december. Let op: Bij verzenden op 19 december moet het pakket voor 16.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze pakketten ook echt de 19e mee gaan met de verzending.


Donderdag 12 december moet maandag de 12e zijn? Denk ik? Of beginnen we donderdag al. Valt me nu pas op, haha.


Dat klopt inderdaad, dat had maandag moeten zijn. _O-

Fientj

Berichten: 158
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 16:24

Wat heerlijk dat we er 2 maanden en 54 pagina’s over gedaan hebben voordat iemand het doorhad *\o/*

KimD

Berichten: 20415
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-22 16:26

Zou ik gewoon zeggen dat het de eerste hint van mij was aan mijn lootje? :')

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 18:50

:Y) *\o/*
Heel benieuwd nu naar jou hints kimD

Cursebreaker
Ja zo leuk de onboxings <3 daar verheug ik me ook echt weer op

StonedRomy
Wat een mooie sneeuw foto lichtelijk jaloers op iedereen die sneeuw heeft

Candalisa
Prachtige honden toch en wat zijn ze lief voor elkaar

Ual_95
Wat heerlijk zo lekker samen liggen
Hier willen de poezen ook graag op de kussens van wisper liggen maar ze durven het nog niet heel erg tot nu toe

Movantos
Wat geweldig dag hij mee kon naar Spanje
Mocht hij dan mee op schoot?

African lady
Wat een stoere Piet heb jij <3


Risxx
Geen partypooper hoor gewoon weer mee doen, iedereen heeft het momenteel wat drukker.

Capitainjs
Wij hebben ook geen grote kerstboom dit jaar met oog op onze kittens :=
Wel een mini boompje en die is ook heel gezellig

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 18:52

Jaaa onboxings *\o/*

Afbeelding
Bo staat al op de uitkijk

Flux

Berichten: 2493
Geregistreerd: 10-06-05

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:55

Wat een prachtig dier is Bo <3

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 08:31

Wat een leuke foto
Net een hertje zo

mavantos

Berichten: 3592
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 10:57

Cerosa schreef:
Over het verzenden: In de OP staat

Citaat:
Het pakket moet verzonden worden tussen donderdag 12 en 19 december. Let op: Bij verzenden op 19 december moet het pakket voor 16.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze pakketten ook echt de 19e mee gaan met de verzending.


Donderdag 12 december moet maandag de 12e zijn? Denk ik? Of beginnen we donderdag al. Valt me nu pas op, haha.


Ik had dit ook al gezien inderdaad _O- . Fijn dat Bo al klaar staat! Freek zit ook op de uitkijk in het raamkozijn.

Afbeelding

Aanstaande maandag staat in mijn agenda om het pakket te versturen. Hoop dat ontvanger(s) het leuk vindt/vinden!

@Seven; nee hij mag niet op schoot. Hij had een eigen tas en zat daarmee onder de stoel voor me bij mijn voeten. Overigens pas in het vliegtuig hoor. Op de vliegvelden hoefde hij niet in zijn tas (al wilde die dat het liefst wel :') ).

Afbeelding

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 13:13

Ah nooit geweten dat dat mag, handig eigenlijk maar dan heb je wel een plek nodig met genoeg beenruimte :D

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 13:37

Wat gaaf zeg dat Freek mee mocht! Vond hij het niet spannend met opstijgen en landen?
Welke cursus ga je starten? Ik ga vanaf het nieuwe jaar met Raya detectie starten kijken of ze het net zo leuk vind als het mantrailen.

Bo zal zeker de kerstman niet missen!

Hier even wat mindere dagen de buurvrouw is weer op de treiter toer. Vandaag ook steeds in de voortuin voor het raam gaan staan om aandacht te trekken van de honden als ze niet aanslaan dan met een hamer op de voordeur kloppen en dan tegen de buurt en politie klagen dat de honden steeds blaffen. Raya voelt de stress en wilt zo het liefst de hele dag tegen mij aanliggen.
Afbeelding