Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 239 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 325  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2022

 
Profiel   

Zo herkenbaar :')

Elk jaar ben ik een soort van verrast dat er dan ook een pakket bij ons verschijnt :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 12:58 



 
Profiel   

Hier is het actieve er ook wat vanaf. Ook voor mijn santa sorry! Maar ik kijk erg uit naar het pakket en ben er vast en zeker blij mee *\o/* Bijna verzendtijd ook :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 13:00 



 

Judith_ schreef
Lieve Santa, sorry dat ik niet zo actief ben. Ik beloof nu alvast dat ik het helemaal goed ga maken met een uitgebreid verslag als het pakket er is. :D

Ik focus mij zo op mijn lootje en mijn eigen rol als santa, dat ik soms vergeet dat ik ook iemands lootje ben. :')


hahahah heel herkenbaar :') .

Ik heb in principe alles wat ik wilde, maar het voelt nog niet "rond" ofzo :)) . Dus ik hoop dat ik nog iets leuks tegenkom *\o/* .

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 13:32 



 
Profiel   

Sluit me hier ook bij aan, lieve Santa is ben nog steeds betrokken mee aan het lezen, maar ik heb niet zoveel meer te vertellen.
Lief lootje, voor jou is mentaal alles klaar, ik heb alle cadeaus liggen, alleen nu nog inpakken, mijn hint uitwerken en een geschikte doos vinden, kortom, nog genoeg te doen. Komt allemaal goed voordat ik het op ga sturen en ik vertel lekker niet wanneer dat is (vooral omdat ik dat nog niet weet, zo druk!)

Moest vorige week iets retour sturen aan een webshop, heeft dat pakket er dus van woensdag tot maandag over gedaan om aan te komen… hopelijk gaat mijn secret santa pakket sneller.


Laatst bijgewerkt door Roulette_ op 06-12-22 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 13:46 



 
Profiel   

Mentaal alles klaar :')

Ik geloof dat ik ook in die fase zit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 13:46 



 
Profiel   

Menino schreef
Judith_ schreef
Lieve Santa, sorry dat ik niet zo actief ben. Ik beloof nu alvast dat ik het helemaal goed ga maken met een uitgebreid verslag als het pakket er is. :D

Ik focus mij zo op mijn lootje en mijn eigen rol als santa, dat ik soms vergeet dat ik ook iemands lootje ben. :')


hahahah heel herkenbaar :') .

Ik heb in principe alles wat ik wilde, maar het voelt nog niet "rond" ofzo :)) . Dus ik hoop dat ik nog iets leuks tegenkom *\o/* .


Idd herkenbaar. Zo bezig geweest met mijn pakket maken. Nu kan ik bijna gaan uitkijken naar mijn te ontvangen pakket en dat voelt heel gek :o

En dat tweede, ik heb inmiddels een wat grotere doos gevonden, want het paste niet meer :+

Ik heb zojuist mijn laatste cadeautje kunnen halen *\o/* . Nu nog verder met inpakken.

Nu kan ik mijn pakketje posten wanneer ik wil (en wanneer het postpunt open is).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 13:47 



 
Profiel   

Ik dacht dat ik klaar was, maar helaas.... -O- Iets mis gegaan met de hint, terug naar de tekentafel. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 13:50 



 
Profiel   

Ik ook mentaal klaar. :j

En mijn doel is behaald: ik heb de kerstman gevonden! *\o/* na alle ritjes met de hondenslee, te paard en op de ski.. eindelijk!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 14:26 



 

'fijn' dat het herkenbaar is. :') Dan gaan we allemaal verrast worden dat er ook een pakket voor ons is! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 14:34 



 
Profiel   

fohadie schreef
Sterkte, Marleen. :D



Oh wat erg, zie nu pas deze smylie!! Het moest deze zijn. :knuffel: die zit er onder. Sorry Marleen, dit is wel heel erg banketstaaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 14:36 



 
Profiel   

Ik vind het echt heel lastig om een hint te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 16:03 



 
Profiel   

Ja, hints verzinnen vind ik ook lastig. Doe nu al een paar jaar mee dus heb ook al van alles gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 16:15 



 
Profiel   

Hint moet ik ook nog doen. En denk dat ik vanavond maar eens ga inpakken. Daar ga ik best ff tijd voor nodig hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 16:26 



 
Profiel   

Tip: dedoles heeft vanavond 45% korting op alles…
Wellicht is dit ook een hint voor mijn lootje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 16:42 



 
Profiel   

Tanya schreef
Tip: dedoles heeft vanavond 45% korting op alles…
Wellicht is dit ook een hint voor mijn lootje :j



Goede tip, heb meteen maar een bestelling geplaatst haha

Misschien heb ik ook wel iets voor mij lootje mee besteld :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 17:15 



 
Profiel   

Hints had ik al erg snel gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 17:40 



 
Profiel   

Ik vond de hints ook heel moeilijk maar ik denk toch dat ik er nu wel uit ben. Ben altijd bang dat het te makkelijk is of anders juist te moeilijk :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 17:55 



 
Profiel   

Thats_Me schreef
Ja, hints verzinnen vind ik ook lastig. Doe nu al een paar jaar mee dus heb ook al van alles gedaan.

Dat dus

Doe denk ik maar geen hint

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:34 



 
Profiel   

Alja schreef
Thats_Me schreef
Ja, hints verzinnen vind ik ook lastig. Doe nu al een paar jaar mee dus heb ook al van alles gedaan.

Dat dus

Doe denk ik maar geen hint

Ik ook niet. Dan weet degene vast snel wie de santa was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:35 



 
Profiel   

Ik doe ook geen hint, ben je gek joh. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:37 



 
Profiel   

Bedankt allemaal, doet ons goed. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar hij had HCM. En dus erg benauwd ondanks de vochtafdrijvers die hij kreeg. Zijn lijfje was op, maar zijn koppie nog heel scherp.
Hebben hem vanmiddag naar crematorium Westerhout gebracht, kunnen zaterdag de as ophalen. Nog even een mooie urn uitzoeken, dan krijgt hij een plekje in huis.

Ik vind Nederlandse sneeuw leuk, zolang ik de weg niet op hoef. Hier enkel regen.
Ons huis is kerstproof, boom opgetuigd, lichtjes, gnoompjes en andere gezelligheid. Helemaal leuk. <|- <3

Mijn hints zijn af. Laatste cadeaus inpakken, vulling opzoeken en versturen maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:54 



 
Profiel   

Stilte voor de pakjes storm <|- <|- *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:55 



 
Profiel   

Ik zou echt teleurgesteld zijn zonder hint haha. Vind ik juist zo leuk! Hoe meer en hoe moeilijker hoe beter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:59 



 
Profiel   

Hint hoort er bij, toch? Dat weet je als je je inschrijft voor SSS. Als je dat niet van plan bent, moet je ook niet meedoen vind ik. :o zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 19:02 



 
Profiel   

Ik gok dat het zomaar een grapje is over geen hints doen :Y)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 19:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 239 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 325  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen