Alleen met Oud & Nieuw?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Alleen met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-22 20:41

Momenteel heb ik geen plannen voor o&n en ik dacht: misschien zijn er meer mensen die dat ook niet hebben en wilt er wel iemand afspreken! Alleen is ook maar zo alleen..

Ik hou van een rustige avond met een wijntje/bubbeltje, een spelletje spelen of filmpje kijken, lekker eten/gourmetten/fonduen en lekker lachen. Rond 12 even naar het vuurwerk kijken en daarna op tijd naar bed :')

Vanaf mijn balkon heb je mooi en vrij uitzicht op de binnenstad, vorig jaar was er veel vuurwerk! Ik heb een logeerkamer met 1 éénpersoonsbed (en ruimte voor matjes). En 2 katten :o

Zijn er mensen die het leuk vinden om af te spreken? Ik heb ruimte tot 3 personen, alles is prima :)

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Alleen met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 20:27

Hier ook alleen, nog geen idee wat ik ga doen. Het probleem is eigenlijk ook dat ik nog niet weet of ik niet gewoon saai al vroeg op bed wil liggen en gewoon op de normale tijd weer op wil staan, of echt oud en nieuw wil 'vieren'.
Ik heb ook een logeerbed, maar in mijn dorp is niet zo veel te beleven vrees ik.
Een wijntje lust ik wel en een filmpje is ook niet verkeerd, evenals lekker wat eten ook altijd goed is.