Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 55 van de 84 [ 2088 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2022 - The dog edition

 
Profiel   

Wat naar Candalisa, maar wat een prachtige foto, die blik zegt echt een hoop
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 14:00 



 
Profiel   

Leuk nieuwe cursussen

Manntrailing vond wisper in het begon ook heel leuk alleen toen we verder wouden doorstromen naar echt mensen zoeken begon ze minder interesse te hebben. Lijklucht lag haar het beste maar ook daarin merkte we dat ze het te snel saai vond. Dus daar later mee gestopt.

Nu begonnen met d'r bij de schapen en dat is wel helemaal haar ding, dan is ze duidelijk in d'r element heel mooi om te zien.
Daar gaan we zeker mee door
[ img ]

Wat een mooie ogen candalisa <3 echt prachtige hond zo jammer dat je zulke buren hebt. Kun je dat gedrag niet filmen zodat je bewijs hebt van dit treiteren (mocht je dat nog niet doen)
Zo naar zulke buren zeker met honden -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 14:04 



 
Profiel   

Seven wat leuk zeg! Ik kijk ook gewoon hoe ze het vind. Als ze het straks niet leuk meer vind kijken we gewoon verder. Ik wil straks kijken of het dogtrailen ook lukt en hoe ze dat vind.
Ja gelukkig hebben we alles op beeld ivm de ring deurbel. Ik heb dat ook laten zien aan de politie maar ze zijn toch verplicht te komen als er een melding komt. Ze heeft haar eigen waarheid en ik loop op mijn tenen omdat ik mij er zoveel van aantrek. Ik loop ook bewust niet meer in de buurt met de honden maar doe ze in de auto en neem ze mee zodat ik haar niet tegen kom. Ze spreekt namelijk willekeurige mensen aan om te klagen dus ik probeer dat te vermijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 14:28 



 
Profiel   

Detectie lijkt me ook tof om eens te proberen.

Jaartje candalisa...wat een nare buren

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 14:35 



 
Profiel   

@Seven: je krijgt een normale plek toegewezen bij het raam en met de beenruimte valt het mee hoor. Gaat prima!

@Candalisa: Freek is pas 10 maanden oud, dus een echte sport doen we nog niet. We hebben eerst de Beginners Elementaire Gehoorzaamheid gedaan en gaan nu door naar de Elementaire Gehoorzaamheid. Daarna zou ik graag behendigheid met hem willen gaan doen, maar daarvoor moet hij nog wat ouder zijn. Wat betreft je buren is dat echt heel vervelend. Kan de wijkagent niet bemiddelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 14:42 



 
Profiel   

Ook ik ben weer drie weken afwezig geweest hier maar dit keer was ik op vakantie! Heerlijk genoten, we hebben een bijzondere trip gemaakt met mijn oudste zus en haar dochter om alles achter ons te laten na het overlijden van mijn jongste zus. Mooie herinneringen gemaakt.

Vorige week wat ziek teruggekomen en sinds maandag in een rollercoaster omdat eerst mijn moeder 5 dagen in het ziekenhuis lag en vervolgens haar man afgevoerd is en inmiddels zwaar kritiek op de IC ligt. Ik ben dus een beetje in de overlevingsstand gegaan, gisteren hele dag in het ziekenhuis maar loop ook uiteraard gruwelijk achter met werk. Ik probeer alles in de lucht te houden maar ben dus even niet aan het uitgebreid bijlezen en reageren.

Dat neemt niet weg dat ik dit nog steeds een fantastisch iniitatief vind, daar heel graag aan mee doe en geniet van alle foto's van de diverse honden en heel benieuwd ben naar de unboxing straks. Ik ben zo goed als klaar, denk dat ik iets te veel bij elkaar gescoord heb want halverwege vergeet je wat je al had hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 15:07 



 
Profiel   

Wat een stress zeg Daffodil! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 15:10 



 
Profiel   

Sterkte Daffodil, dat is pittig :(:)

Leuke Seven! Waar train je?

Mijn pakket is ingepakt en staat klaar voor verzending *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 15:13 



 
Profiel   

Daffodil jemig zeg! Is je moeder nu alweer thuis? :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 15:25 



 
Profiel   

Jeetje Daffodil, onwijs heftig zeg. Heel erg veel sterkte gewenst :knuffel:

Seven, leuk zeg! Dat zou ik ooit ook wel eens met Vesper willen proberen maar ik ken eigenlijk geen leuke adressen in het noorden.

Wij zijn nu al even op weg met Body Awareness en dat vindt Vesper ook helemaal geweldig. Ook erg leuk om zo jong al mee te starten omdat ze echt leren hun lijf correct te gebruiken!

[ img ]

Voor het nieuwe jaar heb ik me in de val laten lokken en ga ik wat showtraining lessen volgen en dan als afsluiter een show lopen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 17:04 



 
Profiel   

Candalisa: wat een vreselijk gedoe met die buurvrouw zeg! Wel een lieve foto :(:)

Daffodil: mooie waardevolle reis gemaakt, fijn!
Maar jeetje, je krijgt nu wel weer flink wat te verduren, sterkte!!

Zie nog fanatieke hondjes op cursus voorbij komen +:)+

En hondjes op de uitkijk, die heb ik hier ook. (Hij kijkt alleen de verkeerde kant op> richting ameland maar dat heb ik hem maar niet verteld :+ )


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 17:11 



 
Profiel   

Wat leuk al die verschillende activiteiten! Ik ben een beetje impulsief geweest: ingeschreven voor een relay race als bike-jöring lid van het team, maar mijn fiets zit nog in de doos waarin ie geleverd is. De wedstrijd is zondag... -O- :') Why am I like this?
Moet wel zeggen, het is met Toby: dat is geen fanatiekeling, dus rustig aan. Denk eraan om Sia toch mee te nemen, ze wordt stilaan horendol van niets te mogen doen. Kleine wandelingetjes mag wel, dus misschien is meegaan op wedstrijd dan wel tof.
Ik loop overigens ook de korte canicross met Toby, eens iets anders want normaal doe ik met hem de langere afstand!

Daffodil dat is heel wat, sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 18:55 



 
Profiel   

Candalisa
Gelukkig heb je in ieder geval bewijs
Goh is toch wat he waarom denk ik dan alleen, hebben die niets om handen ofzo :(

Detectie is heel leuk en heel veel honden vinden dat ook echt heel leuk.

Mavantos
Ok de beenruimte zal ook wel per vliegtuig verschillen :j

Daffodil
Heftig situatie logisch dat je even wat anders aan het hoofd hebt.
Sterkte voor jou en je moeder/familie

Kaus
Bij Roelof Wichers in odoorn

Flux
Ik train ook in het noorden in odoorn om precies te zijn
Maar er zijn in Friesland ook wel plekken zoals de jjranch waar ze vrijwel alle rassen accepteren

Leuk de body awareness wij krijgen straks ook weer een pup en ik wil daar ook iets mee doen voordat we kunnen beginnen bij de schapen.

Suusw
Wie weet waar hij opwacht :Y)

Eowyn3003
Hahaha dat is wat ambitieus inderdaad maar ach je hebt het nog nooit gedaan dus dan kan je het *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 19:28 



 
Profiel   

Ik herhaal mezelf even! De stoute Santa heeft zich nog niet gemeld, ik geef het door aan Sinterklaas hoor. :oo

GEZOCHT: schreef
Ik ben op zoek naar de Secret Santa van Seven! Zou deze zich even willen melden in de kantine bij de jury AUB? Bedankt namens de Rudolph en zijn team. {:) <|-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 20:45 



 
Profiel   

Suusw, ik moet echt zo lachen om die foto....heerlijk!

BOdyawareness, dat ken ik gewoon niet maar ja of kruimeldief er echt gelukkig van wordt zich bewust te worden van haar kleine vette lijf weet ik niet :D

Candalisa, en ik dacht echt dat ik de enige was met zo'n idioot naast me. Deze presteerde het om op mijn raam te gaan staan beuken en vervolgens naar de overkant (de woningbouw) te lopen om te klagen over de honden. Iedereeen heeft haar zien beuken......kneitergek maar het is niet leuk, dat weet ik. En zeker niet voor je honden want die worden er steeds zenuwachtiger van!

IK HAD POST!!!!

[ img ]

[ img ]

Echt superleuk en spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 11:00 



 
Profiel   

Wat een leuk kaartje met de hints er zo in verwerkt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 12:20 



 
Profiel   

Leuk kaartje!!

Ik wil geen onrust stoken, maar kwam een nieuwsbericht tegen van mogelijke staking bij PostNL volgende week.

https://www.trouw.nl/binnenland/bonden- ... ogle.nl%2F

Hoe dit vorm gegeven gaat worden is niet duidelijk... maar denk een tip, wacht niet te lang....

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 23:33 



 
Profiel   

Van de stakingen met BF hebben wij ook helemaal niks gemerkt en als het wel zo is, dan pak ik het pakket wel na kerst uit. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 23:46 



 
Profiel   

Wat een leuk kaartje met de hints! Ik ben erg benieuwd hoe lastig het wordt om te raden wie de SS is.

Melle ligt in ieder geval alvast op de uitkijk om z’n pakketje in ontvangst te nemen. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:35 



 
Profiel   

Leuk al die 'op de uitkijk' foto's <3

Zou ik met Arya niet mee weg komen haha. Wij hebben geen voortuin dus meteen stoep voor het raam. Als zij zo voor het raam zou zitten met de hele dag mensen die langs lopen vlak voor d'r neus was het feest :') Zou zij zelf wel fantastisch vinden geloof ik _O-

Voor de rest is het even lastig weer een bij lees post te maken. Misschien vanavond even als er wat meer rust is - de mannen gaan de deur uit om voetbal te kijken dus heb de avond voor mezelf met Arya en Sansa hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:43 



 
Profiel   

Melle vindt het ook heel interessant om alles te volgen wat langskomt. Hij hangt het liefst zo op de bank naar buiten te kijken:

[ img ]

Gelukkig hebben wij een klein stukje tuin voor het huis lopen en blijven mensen dus voldoende op afstand volgens meneer. Ik denk als wij direct aan de stoep zouden wonen dat er een hoop geblaf bij zou komen kijken. :')

Het lukt mij helaas ook niet om hele bijleesposten te maken. Mijn gezondheid gaat op dit moment even wat minder waardoor mijn concentratie wat te wensen overlaat. Ik lees wel alles mee en ben ondertussen bezig met de laatste puntjes op de i voor ons pakket.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 12:08 



 
Profiel   

Ik ben nog niet uit mijn hint gekomen helaas nav mijn ontvangen kaartje -O- Dus hopelijk ga ik het raden met de overige hints.
Heb wel wat woorden eruit kunnen halen maar geen idee of klopt haha.
Maar vind wel super leuk om alvast wat voorpret te ontvangen!

Hier staat het pakket klaar voor verzending. *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 12:11 



 
Profiel   

Lugea schreef
Melle vindt het ook heel interessant om alles te volgen wat langskomt. Hij hangt het liefst zo op de bank naar buiten te kijken:

[ [url=m/sFkJFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig hebben wij een klein stukje tuin voor het huis lopen en blijven mensen dus voldoende op afstand volgens meneer. Ik denk als wij direct aan de stoep zouden wonen dat er een hoop geblaf bij zou komen kijken. :')

Het lukt mij helaas ook niet om hele bijleesposten te maken. Mijn gezondheid gaat op dit moment even wat minder waardoor mijn concentratie wat te wensen overlaat. Ik lees wel alles mee en ben ondertussen bezig met de laatste puntjes op de i voor ons pakket.


Wij hebben dus een waakse hond, een huis met grote ramen die vrij laag komen én wonen direct aan de stoep. Ik kan inderdaad melden dat, dat soms een hoop geblaf opwekt :=

Heel irritant ook, want als hij niet blaft en lief voor het raam blijft zitten dan heb je soms mensen met kinderen die voor het raam blijven staan en naar hem gaan wijzen/zwaaien/roepen... Dan is de training van een week binnen een minuut weer verpest.

Gelukkig wordt het steeds minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 12:33 



 

Ik ga dit weekend ook inpakken *\o/* De spanning begint hier al weer te komen. Zo benieuwd naar Lilly haar pakket! Ben best emotioneel de laatste tijd dus verwacht zelfs tranen :')


Lilly is ook erg waaks. Voor ze echt aan slaat gaat ze wat brommen. Het is geen grommen/blaffen/hijgen. Het is iets tussen een zware zucht en brom in. Als er effectief iemand naar de voordeur loopt gaat ze los. Heb toevallig vandaag nog een foto genomen dat ze op de vensterbank zat te kijken _O-

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 14:38 



 
Profiel   

Haha dat blije koppie moestuin! <3

Ik ga vanavond voor het eerst naar mijn ouders zonder dat Roos er is. Wordt wel een pittige avond.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 14:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 55 van de 84 [ 2088 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen