Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 249 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 325  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2022

 
Profiel   

Ik denk dat ik nu echt echt echt klaar ben! Nu nog inpakken! :):)
Of staat mijn pakket al ingepakt klaar? Of is het zelfs al verzonden <<)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 23:09 



 
Profiel   

Haha, zo leuk al die spanning. Ik ben echt zo benieuwd wat er komen gaat bij iedereen.

Hier is heel vaak iemand thuis. En anders altijd wel 1 van de buren. Hoewel ik in de straat het meeste thuis ben en dus soort van het pakketpost ben :P . Ik ga maar wat leuks maken voor de pakketmeneer als hij weer langs komt.

Beterschap hahahatsjoe!

Ik heb een blaasontsteking. Dat was lang geleden en ik heb ze niet gemist zeg. Echt niet fijn. Maar goed. Hopelijk morgen een kuur en dan snel weer door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 23:48 



 
Profiel   

Superspannend wanneer de eerste pakketten komen! Misschien die voor mijn lootje? Of misschien niet! :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 08:24 



 
Profiel   

Jaaaaaaaa verzenden is begonnen *\%/*
Hopelijk heeft iedereen veel lol aan het open maken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 09:23 



 
Profiel   

Neonlight schreef
Beterschap hahahatsjoe. Je naam past je nu volledig?


germie schreef
Beterschap hahahatjoe, dit keer is je bokt naam dus letterlijk te nemen.


Zoiets :D

Urbanus uitzieken is niet gemakkelijk, moet zelf voor de mini's zorgen. En dan voel je je best wel zielig, dik ingepakt in de kou de stront weg halen.

Bedankt voor de beterschapswensen allemaal <3 dat is echt leuk, doet goed. De installatiemonteur is er nu, dus ik heb straks weer warmte, hoera !

Hier ook een Silent Santa, maar ben door omstandigheden zelf ook een Silent Santa geweest... En ja dit is een hint :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 09:27 



 
Profiel   

Jaaa vandaag de eerste dag dat er pakketten kunnen komen! Zo benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:05 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd of ik vandaag al een pakket mag ontvangen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:11 



 
Profiel   

Oh dat is echt niet fijn :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:12 



 
Profiel   

Ik hoop wel dat degenen die vandaag al pakketten krijgen nog wel wat langer actief blijven in het topic. Niet dat het van ik heb gehad en dan niet meer komen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:35 



 
Profiel   

germie schreef
Ik hoop wel dat degenen die vandaag al pakketten krijgen nog wel wat langer actief blijven in het topic. Niet dat het van ik heb gehad en dan niet meer komen is.


Wat een positiviteit weer. Het topic is nog nooit stilgevallen, dus ik ga uit van het goede en een topic dat niet bij te houden is. *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:04 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Oh dat is echt niet fijn :(:)


Nee. Ik ga er niet dood aan en zolang ik nog op mijn benen kan staan doe ik het zelf, om hulp vragen doe ik pas als ik echt niet meer kan. Maar soms zou ik het echt fijn vinden als er iemand was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:07 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
germie schreef
Ik hoop wel dat degenen die vandaag al pakketten krijgen nog wel wat langer actief blijven in het topic. Niet dat het van ik heb gehad en dan niet meer komen is.


Wat een positiviteit weer. Het topic is nog nooit stilgevallen, dus ik ga uit van het goede en een topic dat niet bij te houden is. *\%/*


Natuurlijk blijf ik, het is veel te leuk om anderen hun pakketten ook te zien en te bewonderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:07 



 
Profiel   

Dat is nog nooit gebeurd Germie, dus wees daar maar niet bang voor.

Voor de Santa van Pimaude: als ze haar pakket heeft ontvangen, zal ze een reactie plaatsen in dit topic. :)

Hahahatsjoe, hopelijk zit je er straks weer warmpjes bij en knap je snel op. :(:)

Ah gats, EedihcrO. Blaasontsteking is zo naar en onpraktisch. Hopelijk slaat de kuur snel aan!

Mijn vriend en ik werken allebei 5 dagen maar het komt vast goed met het pakket. :j
Mijn Santa hoeft hier wat mij betreft dus geen rekening mee te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:12 



 
Profiel   

Geen idee wanneer ik zelf wat ontvang, en ook geen idee wanneer ik wat verstuur (nou ja, dat wel, maar dat meld ik niet). :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:13 



 
Profiel   

Fijn dat ze toch haar santa een volledige sss gunt. Goed om te lezen pimaude!

Ik kan niet wachten tot de eerste pakketten en hints gedeeld worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:14 



 
Profiel   

Ik hang zo'n beetje aan de kapstok momenteel, dus als mijn pakket in het kort komt, ben ik waarschijnlijk wel thuis. Want ik kan me eigenlijk amper bewegen, dus werken zit er even niet in. Zo meteen naar de dokter, ik gok op een ontstoken stuitje. Ik wist niet dat dat zo'n ontzettende pijn kon doen, ik zit/hang/lig echt met tranen in de ogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:20 



 
Profiel   

Hier ook aan huis gebonden, mijn baby is al sindsmaandag erg ziek maar de pakketbezorgers weten ook waar ze het pakje kunnen achterlaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:23 



 
Profiel   

Maar je wilt toch ook zien dat de lootje jouw pakket ontvangt dus zou wegblijven uit de topic onlogisch zijn. Ik vind het juist leuk de unboxings te zien dus zal tot het laatste pakket meekletsen.

Hahahahatsjoe veel beterschap hopelijk ben je voor de feestdagen weer goed opgeknapt!

Alja ach hopelijk gaat het snel beter met de kleine!

Daisy ai dat is pijnlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:25 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
germie schreef
Ik hoop wel dat degenen die vandaag al pakketten krijgen nog wel wat langer actief blijven in het topic. Niet dat het van ik heb gehad en dan niet meer komen is.


Wat een positiviteit weer. Het topic is nog nooit stilgevallen, dus ik ga uit van het goede en een topic dat niet bij te houden is. *\%/*

Precies en de 1 heeft meer tijd als de ander om vaak of minder vaak te reageren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:26 



 
Profiel   

candalisa schreef
Maar je wilt toch ook zien dat de lootje jouw pakket ontvangt dus zou wegblijven uit de topic onlogisch zijn. Ik vind het juist leuk de unboxings te zien dus zal tot het laatste pakket meekletsen.

Hahahahatsjoe veel beterschap hopelijk ben je voor de feestdagen weer goed opgeknapt!

Alja ach hopelijk gaat het snel beter met de kleine!

Daisy ai dat is pijnlijk


Ik sta echt klaar om een oog uit te steken oid, om zo de pijn aan mijn stuitje te verstoppen :')
Ik heb mijn arme vadertje gebeld, die woont 40min. verderop maar rijdt zo meteen met mij naar de dokter, want ik zie niet in hoe ik er met mijn scooter ga geraken, het idee alleen al doet me huiveren van pijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:30 



 
Profiel   

Stuitjes blijven jaren gevoelig. Dus sterkte. Ik heb die ooit eens gekneusd of gebruiken gehad door een val van een paard. Niet naar de dokter geweest, want je kunt er toch niets aan doen, maar de eerste 3 weken kon ik niet zitten. Wel fietsen overigens, want dan komt er geen druk op en ook paardrijden ging wel. Maar een stoel of bank was onmogelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:36 



 
Profiel   

Beterschap LWDaisy!
En Alja jij hebt de laatste tijd ook wel pech met zieke kinderen of niet? :(:)

Hier staat er geen pakket in de postNL app dus ik verwacht niks haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:37 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd hoeveel pakketten vandaag aankomen, want postNL heeft vaak meer dan 1 dag nodig. Het zou ook wel leuk zijn als na het ontcijferen de Santa ook meldt hoe lang het pakket onderweg geweest is. Dat is wel grappig als nutteloze bijkomstigheid zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:51 



 
Profiel   

Sterkte Daisy.
Beterschap Alja voor je dochter.

Ik ben bezig met mijn afstreeplijstje nav hint in de laatste kaart. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 12:03 



 
Profiel   

Zo, ik heb mijn pakketje op de bus gedaan :-)

(of toch niet? of misschien morgen? of ergens volgende week....)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 12:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 249 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 325  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen