Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 254 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 325  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2022

 
Profiel   

Kaatastrof schreef
Oh wauw! Wat een uitgebreid en tof pakket Urbanus. Heel tof. Ook benieuwd naar de jouwe straks Alja.

Ik zit met een probleem wat de verzending betreft. Mijn postNL punt kan geen label aanmaken ter plaatse blijkbaar, ze kan het enkel scannen. Maar dan is er dus wel een afzend adres nodig. Zelf al verander ik het naar het adres van de winkel daar, ben ik alsnog makkelijk te raden volgens mij (iets van, wonen op een zeer specifieke plek en weinig Belgen die hier meedoen). Iemand die met me mee kan denken? Hoe los ik dit het beste op?

Ik had voorgesteld het retour adres te verbergen oid maar dat kan dus ook niet, dan nemen ze het niet mee. :=

Oh ja, ik zou jou nog antwoorden, maar gezien de ontwikkelingen euhm... had dat vertraging, sorry!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:14 



 
Profiel   

M_D_H schreef
Kaatastrof schreef
Oh wauw! Wat een uitgebreid en tof pakket Urbanus. Heel tof. Ook benieuwd naar de jouwe straks Alja.

Ik zit met een probleem wat de verzending betreft. Mijn postNL punt kan geen label aanmaken ter plaatse blijkbaar, ze kan het enkel scannen. Maar dan is er dus wel een afzend adres nodig. Zelf al verander ik het naar het adres van de winkel daar, ben ik alsnog makkelijk te raden volgens mij (iets van, wonen op een zeer specifieke plek en weinig Belgen die hier meedoen). Iemand die met me mee kan denken? Hoe los ik dit het beste op?

Ik had voorgesteld het retour adres te verbergen oid maar dat kan dus ook niet, dan nemen ze het niet mee. :=

Oh ja, ik zou jou nog antwoorden, maar gezien de ontwikkelingen euhm... had dat vertraging, sorry!

Geen probleem hoor! Ik dacht, ik gooi het ook even in de groep. Die kunnen vast ook creatief meedenken. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:16 



 
Profiel   

Iloveswan ben jij mijn Santa?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:23 



 
Profiel   

F5

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:24 



 
Profiel   

Wat leuk de eerste pakketten! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:25 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuk pakket Urbanus! :D Heel tof gedaan, jouw Santa heeft humor :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:35 



 
Profiel   

Leuk gedaan dat pakket. En die spin <3 . Zo zijn ze bijna schattig.

Hier even een baalmoment. Blaasontsteking is nog niet heel ernstig zeggen ze. Ze wachten tegenwoordig langer af, dus ik moet veel drinken en hopen dat ik het eruit plas :\ . Als het niet lukt of teveel pijn heb, dan moet ik nog een keer langs komen. Lekker ook met het weekend voor de deur. Maar goed. Met pcm is het nog te verzien, dus hopelijk hoef ik dan niet naar de hap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:35 



 
Profiel   

Oh helemaal gemist dat Alja ook haar pakket al heeft! Leukkk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:37 



 
Profiel   

Ik ben toch wel sad om die misgelopen 150 euro en ik kom niet eens bij de Jumbo |(

Orchidee, heb je cranberrysap? Dat helpt als een trein! Beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:37 



 
Profiel   

Ik was net bij het postnl punt en mijn hemel die was volgestouwd! Ze konden pakketjes amper aannemen en hebben er een aantal teruggestuurd. Ik had 2 van de 3 gelukkig daar.
En een decemberkraslot dat ik wilde inleveren, was de code om hem in te scannen beschadigd en moet ik hem opsturen met een kopie id. :7 10 gewonnen ermee en hij had 5 gekost, met een paar postzegels erop.. nehhhh, niet de moeite..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:39 



 
Profiel   

Super leuk dat de eerste pakketten binnen zijn en we ook al een fotospam hebben van het eerste pakket en spin :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:39 



 
Profiel   

Superleuk, de eerste pakketten!!
Wat een tof pakket urbanus, en wat een creatieve ss!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:41 



 
Profiel   

EedihcrO schreef
Leuk gedaan dat pakket. En die spin <3 . Zo zijn ze bijna schattig.

Hier even een baalmoment. Blaasontsteking is nog niet heel ernstig zeggen ze. Ze wachten tegenwoordig langer af, dus ik moet veel drinken en hopen dat ik het eruit plas : . Als het niet lukt of teveel pijn heb, dan moet ik nog een keer langs komen. Lekker ook met het weekend voor de deur. Maar goed. Met pcm is het nog te verzien, dus hopelijk hoef ik dan niet naar de hap.

Grootmoeders tip: Bier of appelsap.
Dit helpt als een tierelier bij blaasontsteking!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:42 



 
Profiel   

Roosch, nu al 10 euro op het kraslot met 9 opengekraste vakjes? :P
Smokkelaar! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:43 



 
Profiel   

Wat een leuk pakket! En die spin is ontzettend schattig! <3 Ben heel benieuwd naar het pakket van Alja en van alle anderen := En ook uiteraard naar die van mezelf, maar zolang die er niet is geniet ik wel mee van jullie pakketten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:43 



 
Profiel   

Ik heb geen blaasontsteking maar ik wil wel met je aan het bier hoor Orchidee!

Neon, tuurlijk niet, die ging in een klap eraan. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:43 



 
Profiel   

Yeahh de eerste 2 pakketten!! *\o/*

Creatieve santa heb je Urbanus. Tof gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:48 



 
Profiel   

@Roosch, dan mag jij mijn bier :') . Als ik moet kiezen liever appelsap. Bier vind ik echt vies. Tenzij een liefmans ook kan, maar dat zal te zoet zijn.
En cranberry kan ook, maar dan moet ik even naar de winkel en man is nog niet thuis. Ik zag ook vitamine C online. Dat heb ik wel genomen. Kan nooit kwaad.
Dank voor de tips allemaal!

Zonde van het kraslot zeg. En nu al te vol bij de pakketpunten. Dat belooft nog wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:50 



 
Profiel   

Vond het echt zo'n feestje! Dankjewel Santa!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:50 



 
Profiel   

Wat een leuk pakket !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:50 



 
Profiel   

yay! Er zijn pakketten! En wat zijn ze leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:01 



 
Profiel   

Noisy schreef
Pakketten tijd!!! *\o/* :):) *\o/* :):)

Ik heb de mijne klaar staan voor verzending *\o/*


Of niet -O-


Of toch wel *\o/*

O nee, toch nieeet
[ [url=m/YBL04A.png]Afbeelding[/url] ]


Beetje druk geweest dus val nu pas weer binnen, maar ging STUK om deze Deutsch lehrahr....
Ik doe hem ook al-tijd na met vrienden :')

Edit na bijlezen: oeh, wat is er veel gebeurd en voorgevallen.. Vind het rot voor alle betrokken partijen, het is ook gewoon mensenwerk en er kan wel eens wat misschieten. We kunnen niet in ieders' hoofd kijken, wat voor de een 'n trigger blijkt kan voor de andere ene oor in- andere oor uit zijn. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:21 



 
Profiel   

Ohhhhh de eerste 2 pakketten!!!’

Ik ga maandag nog een 3e kat verwelkomen. [ img ]

Meet mini <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:34 



 
Profiel   

Ooooooh stuur maar op. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:35 



 
Profiel   

Leuk pakketjes! *\o/*

Sorry voor mijn iets wat botte reactie daarstraks. Ik ben er weer. Sorry SS. :o
Samen met Pimaude toch een kleine oplossing bedacht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 254 van de 325 [ 8123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 325  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen