Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 11 [ 255 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kerstkaarten voor Bokkers.

 
Profiel   

Zijn er nog nieuwe adressen bijgekomen? Ik doe morgen hopelijk de kaartjes op de post als we buiten weer kunnen lopen i.p.v. schaatsen ;) maar die komen dan pas na de kerst aan.
Wel een leuk kaartje ontvangen vandaag :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 20:06 



 
Profiel   

Mochten er zijn die nog geen kaartje hebben ontvangen dan mogen die mij een pb doen. Dan stuur ik hen sowieso nog een kaartje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-22 22:20 



 
Profiel   

Ik heb vandaag nog een stapeltje de deur uit gedaan, zullen denk ik wel pas na kerst komen, maar wie weet.
Ik heb ook al heel wat kaartjes ontvangen, hartstikke leuk :D
En ik vind steeds overal gouden hobbelpaardjes terug die ik een handvol met kerstbomen in een envelop had gekregen, en dat niet helemaal door had tot ze door het huis verspreid waren :P
Maar die vind ik echt super leuk en ga ik weer gebruiken voor dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-22 17:09 



 

Vandaag weer 2 kerstkaarten op de mat gevonden van Bokkers! Zo ontzettend leuk, heb nog nooit zoveel kerstkaarten ontvangen als nu. Welgeteld 3 stuks van m'n eigen familie/vrienden en een stuk of 7 van mensen van bokt. Helaas had ik niet genoeg kaartjes en zegels om iedereen ook een kaartje te sturen maar volgend jaar ga ik er zeker rekening mee houden! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-22 17:39 



 
Profiel   

Ik krijg morgen hopelijk mijn kaartjes. Dan zien dat ik nog langs het postkantoor kan voor zegels (en hopelijk zitten er ook al enveloppes bij of anders moet ik die ook nog halen :') ) Volgende week na de kerstdagen is het wat rustiger en ik denk dat ik dan de meeste ga klaarmaken voor verzending. Ze zullen dus sowieso na Kerst zijn, misschien wél voor Nieuwjaar in NL.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-22 18:58 



 
Profiel   

Vandaag mooie kaartjes mogen ontvangen. Bakkers super bedankt. Het is toch wel heel erg leuk om een kaartje te ontvangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-22 19:41 



 
Profiel   

Ik zag ze al een paar dagen in de app staan maar vandaag eindelijk een aantal kaartjes ontvangen! Enorm bedankt :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-22 20:46 



 
Profiel   

Ook vandaag kwamen er weer kaarten binnen. Echt zo leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-22 21:20 



 
Profiel   

Zo, een hele dag lopen schrijven en bezig geweest maar mijn kaartjes zijn klaar om morgen op de post te gaan. :) Wellicht komen ze niet meer voor Nieuwjaar, maar ik hoop er alsnog mensen blij mee te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 22:44 



 
Profiel   

Ik zit nog te wachten op een boel kaartjes. Staan al een tijd in de app, maar worden niet bezorgd. Andere post ook niet. Jammer, maar ik wil jullie allemaal bedanken. Het is zo fijn :+: en de berichtjes erin maken me echt aan het lachen af en toe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-22 09:50 



 
Profiel   

Ik heb ook kaartjes verstuurd, maar volgens mij is niet (nog?) niet alles bezorgd. Als mensen na nieuwjaar nog niks van mij hebben ontvangen, wil je me dan een berichtje doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 00:31 



 
Profiel   

Ik heb al een aantal superleuke kaartjes ontvangen! Heel erg bedankt daarvoor! Het is me vanwege drukte helaas niet gelukt om zelf nog kaartjes te versturen, maar ik hoop dat volgend jaar wel te kunnen doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 09:56 



 
Profiel   

Ik zou het ook fijn vinden moest ik een pbtje kunnen krijgen als mn kaartjes zijn toegekomen. :j Dan kan ik een gerust hart hebben. Enkel als diegene zich daar goed bij voelt uiteraard, want volgens mij hebben sommige mensen zich bewust anoniem(er) opgegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 10:21 



 
Profiel   

Ik weet van veel kaartjes niet wie ze gestuurd hebben want meestal staat er een echte naam op en geen bokt naam bij :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 12:44 



 
Profiel   

Ik heb op de mijne wel beide namen gezet dus hopelijk herkenbaar genoeg :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 16:28 



 
Profiel   

Graag wil ik iedereen bedanken die kaartjes heeft gestuurd, zelfs naar Tsjechie <3 Het was heel fijn om kaartjes te krijgen en ik hoop dat iedereen mijn kaartjes ondertussen ook heeft ontvangen. Volgende kerst weer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 17:12 



 
Profiel   

Ik vond het kaartje uit Tsjechië zo cool ook! Verder heb ik je Kaartje gehad Kaatastrof! Ik ga hem sowieso bewaren. Verder iedereen bedankt voor alle superlieve en leuke kaartjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 10:05 



 
Profiel   

Ah dankjewel om even te laten weten Kimmie! Hopelijk vond je het een tof kaartje. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 11:42 



 
Profiel   

Ja ik vind hem echt zo vet! Supertof gemaakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 14:14 



 
Profiel   

Ik wil graag iedereen bedanken voor de geweldige kerstkaartjes die ik heb mogen ontvangen.
Het zijn er 8 in totaal geworden!
Het heeft mij meerdere lichtpuntjes gegeven. Daarvoor dankjewel!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-23 08:46 



 
Profiel   

Ik schop dit topic weer omhoog want het is december <|-

Is er iemand die dit jaar de kaarten actie wilt regelen?

@fem maar ongeveer een jaar te laat zie ik dat je mijn kaartje nooit gekregen hebt. Als je dit jaar mee doet dan stuur ik er nog eentje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-23 23:06 



 
Profiel   

Ik wil het wel regelen, dus iedereen die graag een kaartje wil ontvangen of versturen mag een pb-tje sturen!

Oh echt, wat raar dat ik jouw kaartje nooit ontvangen heb :\ !

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-23 03:33 



 
Profiel   

Wat super leuk, dankjewel dat je het wilt doen

Ik stuur je een pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-23 07:38 



 
Profiel   

Ik doe dit jaar ook weer mee, ik stuur je een pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-23 09:24 



 
Profiel   

Dankjewel alvast voor de pb's tot nu toe.
Ik verzamel sowieso nog even een paar dagen wat adressen zodat het wat meer adressen zijn.
Dan verstuur ik ze naar iedereen die aangegeven heeft kaartjes te willen versturen.
Uiteraard verstuur ik daarna ook nog adressen, maar dan hebben we alvast een mooi startlijstje. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-23 05:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 11 [ 255 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen