Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kado ideeën 50 jarig huwelijk

 
Profiel   

Geen idee of het hier goed staat, anders graag verplaatsen :o

Mijn ouders zijn in maart 50 jaar getrouwd. Nu willen we natuurlijk een leuk kado regelen, maar ze zijn inmiddels wat op leeftijd en mankerende dat we ze niet overal op uit kunnen sturen. Zo durft mijn moeder niet meer auto te rijden of te fietsen en pa heeft al wat tia’s achter de rug. Verder wel sportief en hij fietst en wandelt graag. Wat betreft eten kiezen ze in een restaurant het liefst kipsate en niks wat de boer niet kent.

Even een weekendje weg doen ze niet zo snel, en met de auto naar een vreemde stad liever ook niet. Nu kunnen wij ze natuurlijk wel wegbrengen/halen, of mee gaan. Maar ik ben benieuwd of hier creatieve geesten zitten die mooie, passende kado’s weten.

Wat al voorbij gekomen is:
- Dagje Giethoorn/varen
- eten op de SS Rotterdam
- nieuwe foto’s van kinderen/kleinkinderen
- mooi beeld voor in de tuin
- rozenstruik
- iets laten graveren
- brunch op een kasteel evt met overnachting
- muurtegeltje
- midweek weg naar Texel

Ze zijn al tevreden met niks, dus vragen wat ze leuk vinden helpt niet :P

Wie kan ons lijstje aanvullen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 17:34 



 
Profiel   

Wij gaan met z'n alle naar de dierentuin. Ik vind het leuk om iets te geven waar iedereen dan een herinnering aan heeft.

Ik weet niet met hoeveel jullie iets willen doen maar het is ook een leuk idee om samen een lied in te zingen, kan een bestaand lied zijn een die misschien een betekenis voor hun heeft en je hoeft niet te kunnen zingen om het dan leuk te hebben :P

Of zo'n verfsplash workshop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 17:43 



 
Profiel   

Je kunt ook slapen op de ss rotterdam. Echt een heel fijne ervaring. Jullie zouden dat kunnen combineren met een chauffeur met auto heen en weer voor je ouders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 17:46 



 
Profiel   

Als ik naar onze ouders kijk, maak ik ze het meest blij met een dagje uit/weekendje weg met (klein)kinderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 17:50 



 
Profiel   

karuna schreef
Je kunt ook slapen op de ss rotterdam. Echt een heel fijne ervaring. Jullie zouden dat kunnen combineren met een chauffeur met auto heen en weer voor je ouders.


Oh zover had ik nog niet gekeken. Dan kan ik ze daar afzetten en de volgende dag ophalen. Dan hebben ze echt een beleving ipv alleen eten.

Dagje dierentuin is ook gezellig! Al ben ik bang dat te lang slenteren het ook niet helemaal is. Artrose, jicht en dat soort dingen haha. Dan wordt het tussendoor veel terrasjes pakken (ook niet verkeerd).

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 17:51 



 
Profiel   

Misschien staat hier iets leuks tussen,
https://brand-houtproducten.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 18:06 



 
Profiel   

Padoertje schreef
karuna schreef
Je kunt ook slapen op de ss rotterdam. Echt een heel fijne ervaring. Jullie zouden dat kunnen combineren met een chauffeur met auto heen en weer voor je ouders.


Oh zover had ik nog niet gekeken. Dan kan ik ze daar afzetten en de volgende dag ophalen. Dan hebben ze echt een beleving ipv alleen eten.

Dagje dierentuin is ook gezellig! Al ben ik bang dat te lang slenteren het ook niet helemaal is. Artrose, jicht en dat soort dingen haha. Dan wordt het tussendoor veel terrasjes pakken (ook niet verkeerd).

Destijds kon je ook een rondleiding krijgen over het schip, heel gaaf om te doen. Maar fysiek misschien wat lastig al lukte mij het met mijn gammele lijf wel. We hadden een hut op de boeg met balkon :j

Als je dan bv met meer een watertaxi rit door de haven kunt regelen ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 18:10 



 
Profiel   

Omdat dit topic op Leven zonder paarden hoort verplaats ik hem daarheen.
PF->LZP

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 22:31 



 
Profiel   

Padoertje schreef
karuna schreef
Je kunt ook slapen op de ss rotterdam. Echt een heel fijne ervaring. Jullie zouden dat kunnen combineren met een chauffeur met auto heen en weer voor je ouders.


Oh zover had ik nog niet gekeken. Dan kan ik ze daar afzetten en de volgende dag ophalen. Dan hebben ze echt een beleving ipv alleen eten.

Dagje dierentuin is ook gezellig! Al ben ik bang dat te lang slenteren het ook niet helemaal is. Artrose, jicht en dat soort dingen haha. Dan wordt het tussendoor veel terrasjes pakken (ook niet verkeerd).


Vaak kan je ook wel rolstoelen huren bij het park?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 22:38 



 
Profiel   

En iets van een minicruise of rondvaart?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 22:50 



 
Profiel   

Misschien is het leuk om op de een of andere manier aan oude foto's te komen van je ouders en zo een tijdlijn maken van mooie herinneringen in die 50 jaar. Dus van toen naar nu. Daar zou je dan een leuk fotoboek van kunnen maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 22:54 



 
Profiel   

Misschien iets minder spectaculair dan een uitje maar wij hebben met de kleinkinderen voor mijn opa en oma hun 60ste huwelijksjubileum een bloemen abonnement gegeven. Ze kregen dan om de 2 weken een bos bloemen thuis afgeleverd en waren er echt ontzettend blij mee!
Mijn moeder heeft dit ook aan mijn oma (andere kant) voor haar verjaardag gegeven en die vond het zo leuk dat ze het dit jaar zelf weer gevraagd heeft :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 23:14 



 
Profiel   

Vaak blijkt aandacht en tijd het mooiste cadeau.
Lekker een weekend weg met de familie of iedereen die ze lief is.
Met elkaar in een grote boerderij of aparte huisjes.
Alvast gefeliciteerd met je ouders !

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 07:18 



 
Profiel   

Wij hadden een slinger met foto's van elk jaar vanaf hun huwelijk gemaakt en deze ook als een boekje gemaakt (laten maken) En een grote poster van een foto van hun verloving met een tekst.
Deze hangt nog steeds bij ze aan een tussendeur :')
Naast alle cadeautjes vonden ze dit toch eigenlijk het leukst. De herinneringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 08:00 



 
Profiel   

Ik heb laatst deze aan mijn schoonouders gegeven, ze waren er super blij mee!
Het is een redelijk traditioneel kado, maar daar houden mijn schoonouders wel van.

[ img ]
https://t-code.nl/product-categorie/jub ... -getrouwd/

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 18:54 



 
Profiel   

Mijn ouders zijn komend jaar 50 jaar getrouwd en afgelopen december werden ze allebei 70.
Voor hun 70e verjaardag zijn we wezen brunchen in de euromast. Echt een dikke aanrader.
Mijn vader wilde graag nog eens achter een pinball automaat uit de jaren 70 staan en dus zijn we na de brunch naar het dutch pinball museum gelopen. Ook heel erg tof!

Voor hun 50 jarige huwelijk moeten we ook nog wat bedenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 19:13 



 
Profiel   

Ik volg, mijn ouders zijn aankomende maart 60 jaar getrouwd en wij zitten ook over een kado na te denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 19:15 



 
Profiel   

Ik weet niet waar jullie wonen, maar wij hadden onze ouders bij hun 40-jarig huwelijk een floatingsessie voor allebei gegeven, https://cloudsevenstudio.com/services/floaten/ , en daarna met z'n tweeën uit eten gestuurd.
Overigens gaat een bokker ook floating aanbieden, in Twente; https://floatspatwente.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 19:40 



 
Profiel   

Het was geen 50 jarig huwelijk, maar dat mijn pa 75 werd heb ik hem een iPad gegeven.

En hij is er heel krek mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 19:59 



 
Profiel   

Een fotoshoot met de kinderen en kleinkinderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 20:06 



 
Profiel   

Een ballonvlucht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 20:06 



 
Profiel   

Thnx voor alle reacties!
Euromast heb ik ook genoteerd. Zelf een keer geluncht met de kinderen en was super.
Ballonvaart hebben ze al een paar keer gedaan. Land van onze buren werd vaak gebruikt voor de landing ;)

Iets met foto’s is altijd goed. Laatste familieportret is al even terug en met nieuwe aanhang is er veel veranderd de afgelopen jaren.

Die familieboom heb ik zelf gehad met mijn bruiloft. Super leuk inderdaad. En een Rijncruise vinden ze ook vast super. Verder ga ik even bij lezen en googlen op jullie ideeën :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 20:18 



 
Profiel   

Lay_D schreef
Misschien staat hier iets leuks tussen,
https://brand-houtproducten.nl/


Iedereen bedankt voor de ideeën. Het wordt een mooie tuinbank met tekst met dank aan Lay_D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 11:44 



 
Profiel   

Nog Bokkers die creatief zijn met leuke teksten voor op het bankje:

't Lijkt wel 150 jaar'
' We zien elkaar al 50 jaar zitten'
' Hoe hebben we 't uitgehouden'

Vul gerust aan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 12:43 



 
Profiel   

Die middelste tekst! :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 12:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen