Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Marie en ik weer aan het vikingen

 
Profiel   

Kom ik weer met m'n foto's :+

Marie heeft een nieuw Vikinghoofdstel, en hier had ik al foto's mee gemaakt in een jurk. Ik wilde alleen ook heel graag foto's met mijn 'mannen' Viking kit, en het liefst ook nog met de maliënkolder. En dan, als ik toch moest kiezen, ook nog graag met de herfstkleuren :+

Ik vroeg mijn vaste 'fotograaf' Rosan, een hele goede vriendin en huisgenootje van me, of ze weer foto's van me wilde maken. Dit was denk ik de vijfde keer dat ze ons op de foto heeft gezet, of überhaupt een camera vast heeft gehouden :+ Maar het is elke keer echt onwijs gezellig en we hebben ontzettend veel lol!
De foto's heb ik zelf vervolgens bewerkt.

Eerst op het pad dicht bij stal
[ img ]

[ img ]

Grapjas :D
[ img ]

Toen zijn we naar een andere locatie gegaan, waar Roos op een heuvel kon staan om een uniek perspectief te krijgen.
[ img ]

[ img ]

Marie had trek :+ Normaal trek ik altijd aan de wortels van zo'n graspol en dan eet zij het gras er vanaf, maar omdat ik nu wanten aan had die ik liever niet onder de modder had deed ik dat niet. Heel stom, aldus Marietje. Dus slingerde ze hem maar in mijn gezicht.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

En dan in maliën! Ik was een beetje zenuwachtig hierover, ik was bang dat Marie jeuk zou krijgen, haar koppie tegen me aan zou schuren en dat de plaatjes in haar hoofdstel vast kwamen te zitten in de maliënkolder. Gelukkig is jeukseizoen/zomereczeem seizoen over :D Dus Marie heeft niet zoveel jeuk meer.
[ img ]

[ img ]

Deze wilde ik heel graag, en heeft Roos tof uitgevoerd, al zeg ik het zelf!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Op de heuvel racen, dit vindt Marie het leukste wat er is.
[ img ]

En op de heuvel staan :)
[ img ]

Tot de volgende keer maar weer 8-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 11:57 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto's! Fijne sfeer ook met het herfstbos en Marie's wintervacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 12:25 



 
Profiel   

Dankjewel! <3

Ik ben ook zo'n fan van Marietjes wintervacht, sowieso natuurlijk maar met alle wol erbij staat het zo stoer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 16:04 



 
Profiel   

Alweer prachtig allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 17:06 



 
Profiel   

Heel mooi allemaal, en het bos is inderdaad een schitterende achtergrond.

Ik weet niet op welk formaat jouw vriendin die foto's heeft gemaakt, maar sommige zijn echt posterwaardig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 17:13 



 
Profiel   

Erg leuke foto’s zitten er tussen! Op de foto met de graspluk sta je zelf prachtig op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:11 



 
Profiel   

Ik volg je ook op social media, en elke keer weer zijn je foto's tof :D Deze reeks is niet anders. Waar heb je je maliën vandaan als ik vragen mag? Asking for a friend O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:17 



 
Profiel   

Ik vind ze allemaal weer geweldig, maar vooral die achtste foto, jee <3
Marie's wintervacht matcht inderdaad prachtig met de herfstkleuren, heel sfeervol!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:32 



 
Profiel   

Wat een gave foto's weer! Het is iedere keer genieten van je topics. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 19:22 



 
Profiel   

Ik vind jou en marietje zo gaaf! Hoe mooi en kloppend jullie outfits steeds weer zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 06:54 



 
Profiel   

Ja ja ja ja ja die laatste!!! _O_

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 06:58 



 
Profiel   

Oooooh wat cool! Er zitten echt hele mooie foto’s tussen! Posterwaardig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 07:22 



 
Profiel   

Haha jouw bandages!

Mooie foto's weer van mooie modellen! *-:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 08:04 



 
Profiel   

Toffe foto's, hele mooie serie!
Foto 3 is wel het meest Haflingerwaardig :Y) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 08:43 



 
Profiel   

Jullie zijn echt stoer samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 09:21 



 
Profiel   

Gaaf zeg! Dat je zoveel doet met Marietje! 't is ook zo'n leuk paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 09:27 



 
Profiel   

Mooi zijn jullie samen en ik vind je paardje ook echt een toffe stoere!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 15:14 



 
Profiel   

Oooh dank jullie! Wat een hoop reacties en wat leuk dat we weer in uitgelicht staan :)

Hevonen: ze heeft het met mijn camera geschoten! Zelfs op manueel, arme Rosan :+ Als het over- of onderbelicht was moest ik dus roepen aan welke dingen ze moest draaien om de instellingen goed te zetten, maar dat gaat heel goed. Ze heeft er echt oog voor. Dus als ik zou willen zouden ze op een billboard kunnen :+ Ik moet op een gegeven moment maar een boekje maken met de foto's die we allemaal samen hebben gemaakt, het is zó'n hoop!
Lukasje: Hahah dankjewel! Het was ook zo'n heerlijk moment, haha.
Minimus: Dankje! Ik heb hem van Celticwebmerchant, deze is dus ook niet op maat voor mij. Ik heb wel ook hele goede verhalen gehoord over onder andere Habibi armoury, die maken wel alles op maat. Komt dan geloof ik alleen niet uit Europa helaas.

Laatste foto vind ik ook tof, was Roos' idee ook! Had niet verwacht dat dat er zo tof uit zou komen. En ik vind Marie ook prachtig <3 Ze 'staat er echt' vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 16:53 



 
Profiel   

Echt heel mooi!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 17:42 



 
Profiel   

Heel erg tof weer! Vooral de laatste vind ik gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 18:21 



 
Profiel   

Gave foto's! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 20:57 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's, uniek! Ik vind jullie op elkaar lijken, klinkt gek maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Mooi sereen setje :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 15:48 



 
Profiel   

Dank jullie! :D

moretje: Ooh dankje! Ik snap helemaal wat je bedoelt, en ik hoor het ook al 11 jaar :D Volgens mij zelfs op de dag dat we haar mee naar 'huis' hebben genomen. Zo blij met haar!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 09:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen