Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Lieve Tristan, zo veel moois meegemaakt in 15 jaar.

 
Profiel   

In Februari heb ik Tristan alweer 15 jaar in mijn bezit..
De tijd vliegt en wat hebben we een hoop beleefd.. van 14 jarig onzeker meisje en 4 jarige puber pony naar nu..

Ik ben inmiddels 28 en Tristan 18. Afgelopen jaren waren bewogen, we hebben veel meegemaakt. Het is eigenlijk onmogelijk om foto's uit te kiezen van de afgelopen 15 jaar want het zijn er wel honderden, wellicht duizenden. Daarom hier wat foto's van de laatste jaren en het eerste jaar.

Tristan en ik, beiden nog puppies.
[ img ]


[ img ]



[ img ]
Tristan werd ouder en wijzer, maar het blijft Tristan.


[ img ]



[ img ]


In de loop van de haren werd Tristan steeds meer een geschikte pony voor kinderen. Zo kreeg hij twee lieve verzorgsters en hielp hij ieder jaar mee met het begeleiden van ponykampen in Zeeland.


[ img ]

[ img ]


[ img ]


[ img ]

Helaas ontdekte ik anderhalf jaar geleden een knobbel op Tristan zijn voorbeen. Nadat de dierenarts foto’s had gemaakt en deze had weggespoten kwam het een aantal maanden later weer terug. Tristan is daarom begin dit jaar naar Bodegraven gegaan voor een echo en nieuwe foto’s. We kregen goed nieuws. De bobbel kon geen kwaad, helaas had hij wel al beginnende artrose, maar voor de ritten in Zeeland kreeg hij groen licht. Zo verhuisden we naar Zeeland en liep hij mee met strandritten met toeristen en mocht hij ook meedoen met ponykamp. Dit keer niet meer als begeleiding maar als echte ponykamp pony.


[ img ]


Alwien, die Tristan als haar ponykamp pony kreeg was echt een match met hem <3



[ img ]


[ img ]


Ze deden ook mee aan de burghse dag. We hadden vanwege de hitte een rustigere act geïmproviseerd en wat deden ze het goed <3

[ img ]


[ img ]


[ img ]



Helaas bleek dat 3 ponykampen en lange strandritten voor Tristan toch erg zwaar waren. Hoe graag hij ook wilt en hoe veel energie hij ook heeft, hij begon meer te struikelen en ook de zadelpasser ontdekte dat hij erg scheef was gaan lopen.

Voorlopig mag Tristan daarom ‘met pensioen’. We maken nog steeds buitenritjes maar niet meer zo lang. Ondanks zijn artrose hoop ik nog jaren van mijn mooie maatje te mogen genieten <3


http://boktimg.nl/img/m/eiIzLk.jpg



Laatst bijgewerkt door Sica op 30-01-23 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Teveel aan afbeeldingen in link gezet

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:11 



 
Profiel   

Wat fijn dat hij al zo lang jouw pony mag zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:29 



 
Profiel   

wat lang zeg, mooi dat hij al zo lang bij jou is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:32 



 
Profiel   

Bedankt voor de lieve reacties <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 19:16 



 
Profiel   

Aww lieve Tristan! Wat ziet hij er goed uit, lekker genieten van pensioen met af en toe een ritje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 19:44 



 
Profiel   

Tristan <3 Maflingerpower

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 14:46 



 
Profiel   

❤️

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 15:41 



 
Profiel   

Bedankt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 19:28 



 
Profiel   

leuk om te zien !

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 19:43 



 
Profiel   

Wat mooi dat je zo samen met hem mocht opgroeien. Hopelijk kan hij nog lang van zijn pensioen genieten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 00:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen