Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 160 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Gefeliciteerd met de behaalde punten!

Hier ook de laatste proef terug: met 217,5 mooi afgesloten. Nu op naar regulier ZZL.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 11:53 



 
Profiel   

Ik heb weer 10 proeven om te beoordelen. Heb nu een video die verticaal is ipv horizontaal, maar wel erg scherp verder. Wat zouden jullie, collega jury's, doen? Afkeuren of goedkeuren en opmerking onderaan zetten? Gewoon echt jammer en sneu dit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 22:19 



 
Profiel   

Tizzy1 schreef
Ik heb weer 10 proeven om te beoordelen. Heb nu een video die verticaal is ipv horizontaal, maar wel erg scherp verder. Wat zouden jullie, collega jury's, doen? Afkeuren of goedkeuren en opmerking onderaan zetten? Gewoon echt jammer en sneu dit...

Ik had er laatst ook eentje en die heb ik afgekeurd omdat ik de oefeningen niet goed kon bekijken. In eerste instantie was ik er wel mee begonnen, maar niet alle onderdelen waren goed in beeld. Als dat wel zo was geweest dan had ik wel beoordeeld en een opmerking onderaan gezet. Verticale opname staat ook niet in de lijst met afkeuringen die we als laatste gekregen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 22:22 



 
Profiel   

Nee precies, daarom twijfel ik ook om deze af te keuren, heb even snel door de proef gescrold en volgens mij zijn de oefeningen redelijk goed te zien en te volgen. Ik ga gewoon beginnen met punten, net als jij deed ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 22:37 



 
Profiel   

Ik twijfelde ook heel erg, maar zowel de middendraf als de travers waren al niet lekker in beeld en toen ben ik wat gaan doorspoelen. Toen het paard bij het aanspringen in galop ook niet volledig goed in beeld was heb ik toch maar afgekeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 22:42 



 
Profiel   

Dat snap ik, had ik ook gedaan dan. Dit was een B proef, enige onderdeel dat wat minder goed te zien was was de overgang vanuit galop naar draf tussen C-H, maar ach, daarmee had deze combi nog dik boven de 200 punten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 22:52 



 
Profiel   

Ik heb vandaag m’n L1 debuut gemaakt. Ik heb nog nooit outdoor gereden, maar eens moest de eerste x zijn.
In de 1e proef had Zinie oog voor alles, behalve voor mij. Resultaat 176,5 punten.
Voor het begin van de 2e proef vloog ze er nog even vandoor. Daardoor was ze wel lekker wakker en voorwaarts met als resultaat 180 punten.

Ik ga nog wel online starten. Ik vind dat wel een relaxte manier om je punten te verzamelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 20:08 



 
Profiel   

Iedereen gefeliciteerd met de punten! Ik ben toch echt zo blij met de meetmomenten. Thuis in het Z1 kreeg ik gewoon teveel spanning in de eenvoudige wissels wat de score steeds drukte (199,5 en 199). Dus na twee keer thuis gefilmd te hebben, was ik er wel klaar mee. Bak reserveren, mensen die met hun paard het erf af gingen, scooterrijders die wheelies maakten naast de baan :? Schiet mij maar lek haha.

Nu de afgelopen 3 weken regulier gestart en de teller staat op +6 in het Z1. Iedereen is ook gewoon oprecht blij dat ze weer op pad kunnen, de sfeer is goed en petje af voor de organisaties. Want hier in de buurt zit alles steeds echt ramvol, dus het zijn volle dagen voor ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 10:52 



 
Profiel   

Ik had een groep l dit keer. Van de 10 1 afgekeurd. Hele voorstel rondje plus paspoort ontbrak. Men begon gelijk met de proef. Nog gekeken of het achteraan zat maar helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 11:28 



 
Profiel   

Ik kreeg vandaag 6 B pony’s en 6 B paarden binnen, leuk! Moet er nog 4, die doe ik morgen. Helaas 2 moeten afkeuren vanwege knippen tussen voorstelrondje en proef...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 21:41 



 
Profiel   

Ook ik ben fan van het online starten. Maar ook voorstander van rijden op vreemd terrein.
Ben net gepromoveerd naar het L2 met mijn haflinger. Thuis hadden we al 1 winstpunt gereden in de periode dat meetmomenten nog niet mochten.
Klopt het dan dat ik er nog 5 online mag doen en 4 op ander terrein?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 16:44 



 
Profiel   

Searcher schreef
Klopt het dan dat ik er nog 5 online mag doen en 4 op ander terrein?

Gefeliciteerd met het halen van de L2. Volgens mij mag je er gerust meer online doen, maar er tellen er maar 5 mee voor promotie richting M1. Het "oude" online punt telt als regulier wp.

En als je op een locatie staat waar meetmomenten / wedstrijden gehouden worden mag je de overige vier ook nog op eigen terrein doen. Maar dan uiteraard tijdens meetmoment of wedstrijd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 17:14 



 
Profiel   

Rex_Rolfo schreef
Searcher schreef
Klopt het dan dat ik er nog 5 online mag doen en 4 op ander terrein?

Gefeliciteerd met het halen van de L2. Volgens mij mag je er gerust meer online doen, maar er tellen er maar 5 mee voor promotie richting M1. Het "oude" online punt telt als regulier wp.

En als je op een locatie staat waar meetmomenten / wedstrijden gehouden worden mag je de overige vier ook nog op eigen terrein doen. Maar dan uiteraard tijdens meetmoment of wedstrijd ;)


Bedankt. Ik doelde idd op meetellende punten.

Helaas nog worden er nog geen meetmomenten/wedstrijden op onze locatie gehouden maar gaat waarschijnlijk wel gebeuren.

En dan kun je ook voor het M1 insturen? Alleen dan tellen de punten niet mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 17:28 



 
Profiel   

Searcher schreef
En dan kun je ook voor het M1 insturen?

Nee, dat kan (helaas?) niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 17:49 



 
Profiel   

Voor het event van volgende week moeten we volgens mij proef 13 filmen waar achterwaarts bij C in zit. De filmer staat daar ook en bij veel bakken een hek. Hoe adviseren jullie mij dit goed in beeld te krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 07:25 



 
Profiel   

Ik heb een vraag. Mijn laatste online proefje was vorig jaar ergens, voordat het over ging naar paardrijden.nl . Nu las ik dat het voorstelrondje anders gaat. Je zegt alleen je eigen naam, de wedstrijdnaam van je paard en de datum? Dus geen combinatienummer meer?

En de filmer loopt een rondje rond het paard en laat daarbij aftekeningen, hoofd aan beide kanten, evt sporen (heb ik niet) zien en steekt vingers tussen de neusriem? Dan het paspoort op de juiste pagina's en klaar. Klopt het dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 13:53 



 

Muronia schreef
Ik heb een vraag. Mijn laatste online proefje was vorig jaar ergens, voordat het over ging naar paardrijden.nl . Nu las ik dat het voorstelrondje anders gaat. Je zegt alleen je eigen naam, de wedstrijdnaam van je paard en de datum? Dus geen combinatienummer meer?

En de filmer loopt een rondje rond het paard en laat daarbij aftekeningen, hoofd aan beide kanten, evt sporen (heb ik niet) zien en steekt vingers tussen de neusriem? Dan het paspoort op de juiste pagina's en klaar. Klopt het dan?


Ja, alleen doe ik altijd eerst paspoort filmen en daarna paard, lijkt me makkelijker voor jury om dan te zien of het paard ook echt de aftekeningen heeft die in het paspoort staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 14:49 



 
Profiel   

Sammiex2000 schreef
Muronia schreef
Ik heb een vraag. Mijn laatste online proefje was vorig jaar ergens, voordat het over ging naar paardrijden.nl . Nu las ik dat het voorstelrondje anders gaat. Je zegt alleen je eigen naam, de wedstrijdnaam van je paard en de datum? Dus geen combinatienummer meer?

En de filmer loopt een rondje rond het paard en laat daarbij aftekeningen, hoofd aan beide kanten, evt sporen (heb ik niet) zien en steekt vingers tussen de neusriem? Dan het paspoort op de juiste pagina's en klaar. Klopt het dan?


Ja, alleen doe ik altijd eerst paspoort filmen en daarna paard, lijkt me makkelijker voor jury om dan te zien of het paard ook echt de aftekeningen heeft die in het paspoort staan


Dat is idd wel prettig. En let op dat je 2 vingers boven op het neusbot laat zien, dus niet aan de zijkant. Neem de tijd om het paspoort, de sporen en het bit duidelijk in beeld te brengen, dus niet ff snel langs zwenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 17:29 



 
Profiel   

Als ik op 30 juni een filmpje wil opsturen moet ik ik dan de proef uit juni of juli filmen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 21:42 



 
Profiel   

carika schreef
Als ik op 30 juni een filmpje wil opsturen moet ik ik dan de proef uit juni of juli filmen?


Eventdatum valt in juli dus denk dan de proef van juli.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 20:05 



 
Profiel   

carika schreef
Als ik op 30 juni een filmpje wil opsturen moet ik ik dan de proef uit juni of juli filmen?


Je rijdt de proef in juni, dus lijkt me de proef van die maand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 20:07 



 
Profiel   

Ik ga ook woensdag een proefje rijden, maar ik doe gewoon die van juli. Dan stuur ik hem wel donderdagochtend op, maar dan weet ik zeker dat het goed is :) Ik rij twee keer dezelfde proef en stuur er dan zondag nog eentje in

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 21:41 



 

Ballard_L schreef
Ik ga ook woensdag een proefje rijden, maar ik doe gewoon die van juli. Dan stuur ik hem wel donderdagochtend op, maar dan weet ik zeker dat het goed is :) Ik rij twee keer dezelfde proef en stuur er dan zondag nog eentje in


Volgens mij eindigt de week op zondag, dus dan moet je hem volgende maandag in sturen. Ik zat even anders om te twijfelen, stel ik rijd vandaag een proef en die stuur ik donderdag in, donderdag is 1 juli, moet ik dan die van juni of van juli rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 22:06 



 
Profiel   

Je kan morgen de knhs even appen en het vragen. Ze reageren heel snel en fijn over de app +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 22:20 



 
Profiel   

Ik heb op mijnknhs gekeken, komende week staan daar voor de B proef 4 én proef 5. De week erop alleen proef 5. Daaruit trek ik de conclusie dat de datum van opname bepalend is. Op 28, 29 en 30 juni neem je proef 4 op, ga je op 1, 2, 3 of 4 juli filmen dan neem je proef 5 op.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 22:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 160 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen