Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 165 [ 4119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 165  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden kletstopic 2023

 
Profiel   

PSvanLot schreef
Nimber schreef
Wat een super knappe combinaties zitten hier in t topic zeg.

Wauw Wendy die manen!

Psvanlot wat een knappe witte snuit heeft de jouwe.

Oeh en bont! Bont is altijd leuk.


Knap he! Helemaal mijn droompaard qua aftekeningen. Zijn vader Negro heeft heel behoorlijk zijn stempel achter gelaten haha.


Dat wit heeft mijn negro vos ook :') was wel een shock, vos met veel wit uit schimmelmerrie en negro. Die hadden ze niet aan zien komen, maar geef mij alle vossen maar

Ze zou van mij wel iets groter mogen zijn. Hoort 1,65 te zijn maar met meten was ze kleiner. Moet het nog eens opnieuw doen. Ik ben 1 72 maar lange benen. Heb wel op 1,52 gereden maar vind dat toch net niks
In die tijd wel, toen was ik 16 :')
Foto is alweer 4 of 5 jaar oud. Heb niet zoveel rijdfotos, fotografen slaan ons vaak over tijdens wedstrijden :')

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 10:29 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
PSvanLot schreef


Knap he! Helemaal mijn droompaard qua aftekeningen. Zijn vader Negro heeft heel behoorlijk zijn stempel achter gelaten haha.


Dat wit heeft mijn negro vos ook :') was wel een shock, vos met veel wit uit schimmelmerrie en negro. Die hadden ze niet aan zien komen, maar geef mij alle vossen maar

Ze zou van mij wel iets groter mogen zijn. Hoort 1,65 te zijn maar met meten was ze kleiner. Moet het nog eens opnieuw doen. Ik ben 1 72 maar lange benen. Heb wel op 1,52 gereden maar vind dat toch net niks
In die tijd wel, toen was ik 16 :')
Foto is alweer 4 of 5 jaar oud. Heb niet zoveel rijdfotos, fotografen slaan ons vaak over tijdens wedstrijden :')

[ [url=m/LGvsjT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dan is er vooraf niet goed onderzoek gedaan naar de mogelijkheden qua kleur ;) Negro geeft heel veel vos met wit uit allerlei soorten merrie's ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 10:32 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Dan is er vooraf niet goed onderzoek gedaan naar de mogelijkheden qua kleur ;) Negro geeft heel veel vos met wit uit allerlei soorten merrie's ;)


Ja, maar merrie moet het ook doorgeven en dat wisten ze niet dat de merrie het had. ;) geloof ik hoor. Of de kans op vos was maar erg klein, kan ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 10:38 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
PSvanLot schreef
Dan is er vooraf niet goed onderzoek gedaan naar de mogelijkheden qua kleur ;) Negro geeft heel veel vos met wit uit allerlei soorten merrie's ;)


Ja, maar merrie moet het ook doorgeven en dat wisten ze niet dat de merrie het had. ;)


Dat is een kwestie van onderzoeken.
Bevriende fokker had een heel mooi zwart Negro hengstveulen uit een zwarte merrie van Stedinger.
Jaa erop teruggedekt en hij kreeg een hartverzakking. Midden in de nacht kreeg ik telefoon dat hij 'net zo'n lelijke' gefokt had als mijn Negro haha. Hij hoopte nu maar dat ie net zo fijn ging lopen als mijn vos.
Sindsdien is zijn onderzoek wel wat grondiger haha.

Het is letterlijk een kopie van die van mij...
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 10:43 



 
Profiel   

Ik vind dat prachtig :') En de fokkers vonden het ook niet erg hoor. Die bles en 4 witte benen maakten het echt af.
De mijne heeft ook nog vlek onder haar buik en ken meer vos nergo's daarmee. Ook grappig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 10:48 



 
Profiel   

Leuk topic! Ik klets ook graag mee.
Ik start met mijn pony Devante tussen de paarden en we zijn nu B+9 en zondag hoop ik mijn laatste puntje in de B te rijden.

Dit zijn wij, ik ben 1.70 en Devante is 1,54.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 11:11 



 
Profiel   

Leuk al die foto's!

Ik zie ook idd de kazerne voorbij komen, we zijn nu helaas verhuisd maar toen we nog in Biddinghuizen woonden ook wel is gestart. Vond ik een hele fijne locatie omdat het rustig is en vond het ook een gave plek om te starten.

Dit zijn wij, hij is rond de 1.74 en ik zit ben een paar cm groter (denk ik)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 11:32 



 
Profiel   

Roulette_ schreef
Hoe ik het zie is iedereen welkom, zo lang je maar wedstrijden doet in jouw tak van sport. We hebben tot nu toe vooral dressuur en een enkele spring ruiter, juist leuk om ook iets te mee te krijgen over de aangespannen sport. Wat voor paard/pony heb je voor de wagen?


Nice :D

Heb momenteel een vierjarige Indiana x Atleet voor de wagen. Zij is als Gelders geregistreerd. In tegenstelling tot dressuur onder het zadel mag het paard bij het mennen pas mee in het jaar dat ze vier worden. Morgen hebben we ons debuut!


[ img ]

Hebben ook nog een Eebert x Manno tuigpaardmerrie. Zij is met zwangerschapsverlof maar met haar start ik klasse L mennen dressuur.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 11:43 



 
Profiel   

Heel erg gaaf! Ik had met mijn vos ook erg graag gaan mennen, maar hij kan niets achter zijn benen hebben helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 11:46 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Heel erg gaaf! Ik had met mijn vos ook erg graag gaan mennen, maar hij kan niets achter zijn benen hebben helaas.


De Eebert slaat aan de longe alles van zich af. Voor de wagen doet ze dat niet. Heeft je vos al eens voor de wagen gestaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 12:51 



 
Profiel   

Tuigers <3
Ze zijn allebei super knap zeg!

@SophievdV succes morgen :)

Mijn paard is ook voor de wagen beleerd en dat zie ik in omgang heel erg terug in hoe hij stil kan staan waar je hem dan ook (los) neerzet, stil is echt stil zeg maar :) tot nu toe alleen bij menpaarden gezien. En dingen naast zijn benen kijkt die niet van om, ook als ik alle riempjes vergeet los te maken bij deken afdoen ofzo.
Lijkt me tof om daar iets mee te doen maar geen idee waar ik zou moeten beginnen :') heb zelf namelijk 0 verstand van mennen en gezien we al 2 (en straks 3) disciplines naast elkaar starten wordt het een beetje veel van het goede.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 14:27 



 
Profiel   

@ SophievdV
Iedereen die wedstrijden doet met zijn of haar paard is hier welkom. De meesten rijden inderdaad dressuur maar ook springers en zelfs Western, alhoewel ik denk dat zij niet meer actief meekletst hier.
Mennen, gaaf! Misschien dat ik dat ooit ook nog eens met Rudi ga proberen. Voor nu hou ik het maar even bij mijn dressuur/spring/western mix, genoeg variatie zo voorlopig :')

Rudi is trouwens 1,54m en ik 1,69m
[ img ]
[ img ]

Hier mag de zadelmaker weer komen. Er knoept iets in mijn dressuurzadel en Rudi vindt opzadelen ermee ineens niet meer leuk. Ik hoop dat het meevalt maar ben er bang voor := Voorlopig dus maar even met mijn springzadel rijden. Is wel weer even wennen maar desondanks wel lekker gereden, en gelijk ook maar een sprongetje gemaakt :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 15:29 



 
Profiel   

Noisy schreef
Hier mag de zadelmaker weer komen. Er knoept iets in mijn dressuurzadel en Rudi vindt opzadelen ermee ineens niet meer leuk. Ik hoop dat het meevalt maar ben er bang voor := Voorlopig dus maar even met mijn springzadel rijden.


Is je boom niet gebroken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 16:23 



 
Profiel   

Daar ben ik dus ook bang voor maar ik zou niet weten hoe dat komt. Er is niks raars gebeurd oid. Zou wel erg balen zijn en het komt nu echt even niet goed uit qua financiën dus ik blijf nog even hopen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 16:30 



 
Profiel   

Duimen dat het niets ernstigs is met je zadel Noisy!

Ik heb nu 5x gestart op wedstrijd, maar zou best wat vaker willen gaan. Punt is dat ik niet altijd een voorlezer heb. Durf intussen wel alleen op wedstrijd te gaan, het trailerladen pakt paardlief namelijk super op. Echter merk ik tijdens het rijden er nog niet aan toe te zijn de proeven (volledig) uit m'n hoofd te rijden. Hoe pakken jullie dit aan? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 03:28 



 
Profiel   

DemiSisa schreef
Duimen dat het niets ernstigs is met je zadel Noisy!

Ik heb nu 5x gestart op wedstrijd, maar zou best wat vaker willen gaan. Punt is dat ik niet altijd een voorlezer heb. Durf intussen wel alleen op wedstrijd te gaan, het trailerladen pakt paardlief namelijk super op. Echter merk ik tijdens het rijden er nog niet aan toe te zijn de proeven (volledig) uit m'n hoofd te rijden. Hoe pakken jullie dit aan? :o


Door gewoon te doen. Thuis goed oefenen en dan stelt het niet zoveel voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 08:25 



 
Profiel   

Vervelend Demysisa. Kan je daar ook niet iemand vragen? Iemand van het bestuur of die daar degene voor je moet lezen?

En inderdaad anders, herhalen, herhalen, herhalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 08:55 



 

Ik mag vanmiddag weer. Ik heb er zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 09:01 



 
Profiel   

wauw wat leuk om jullie allemaal eens te zien! Super toffe combinaties zeg, heb met plezier door de laatste pagina's gescrolld.

Dit zijn Hiro en ik, Hiro is 1.74 zoiets maar iel en wat verzonken rug dus hij toont niet zo groot. Ik ben 1.76 (maar niet de slankste, ik wil zo graag afvallen maar heb er echt moeite mee)

[ img ]

Succes Robijntjah!

Wat het uit het hoofd leren van de proef betreft, ik snap het. Ik deed het vroeger ook zonder lezer omdat ik niemand had maar ben toch echt wel een paar keer verkeerd gereden, of puntenaftrek omdat ik vergat licht te rijden op bepaalde stukken. Wat voor mij wel helpt is om me echt in te beelden dat ik op die locatie zelf ben, en zo de proef voor mijn ogen uit te rijden, incl binnenkomen door 'die zwarte deur' en dan langs de jury te rijden en echt elke pas mij inbeelden. Als ik zo heel de proef kan rijden lukt het meestal wel op wedstrijd ook. Maar dan moet ik dus wel al eens op de locatie geweest zijn haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 11:53 



 
Profiel   

Veel succes allemaal die dit weekend moeten,
Wij gaan volgende week weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 11:59 



 
Profiel   

Ik leer mn proeven altijd door ze paar keer te lezen en wanneer ik ze dan kan opdreunen thuis een paar keer door te sturen. Rijd 1 proef uit mn hoofd over het algemeen per klasse. Maar bijvoorbeeld wel een L proef en een Z proef op een dag. Ik vind uit mn hoofd rijden echt heerlijk.

Leuk om al die fotos van jullie als combinatie te zien! Ik doe helaas niet meer aan fotos openbaar op bokt, iets met anonieme meelezers en gedoe. Mocht iemand heel graag beeld willen mag je Pb sturen hoor.
Hier zelf 1.80, eerst een paard van 1.81 gehad, vond ik echt te groot. Niet zozeer qua rijden, maar trailer, box, etc.. mn ruin is 1.69 ongeveer, mn merrie was met 3 1.64, maar toont echt prima doordat ze veel lengte heeft. Steek er bij haar ook eigenlijk minder onderuit met mn benen door de vorm van de ribben. Schofthoogte zegt dan eigenlijk minder dan ik zelf had verwacht.

Succes allemaal weer fit weekend wie er op pad gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 12:01 



 
Profiel   

Daar heb je absoluut een punt hoor Noukie. Veel pensionstallen vallen voor mij af. Die hebben 3 x 3,5 boxen daar kan de mijne niet in liggen. Die staat strak op de muur. Waar hij nu staat heeft hij een merrie box. Met trailers is t even rekening houden. Sommige locaties kan ik niet starten. Dan moet je van de losrijdhal de wedstrijdring in en daar pas ik te paard niet doorheen.

Sophie leuk joh welkom hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 13:34 



 
Profiel   

Dat lijkt me inderdaad lastig met zo’n paard, vooral een groot formaat box, zeker omdat alle andere dingen op zo’n stal ook nog moeten kloppen.
Qua uit het hoofd leren (wat ik eigenlijk nooit doe, wij rijden beter als er een voorlezer naar ons staat te brullen, plus dat ik een heel gezellig vriendinnetje heb dat graag mee gaat), maar tijdens Corona online starten heb ik het wel gedaan, dat was een kwestie van eerst de proef volledig op kunnen dreunen en dan een paar keer doorrijden thuis.

Veel plezier voor de starters dit weekend! Wij hebben vanochtend met les een ander bit geprobeerd en daar liep ze fijner op dan op ons gewone bit, dus deze nemen we morgen met wedstrijd ook maar mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:23 



 

Nou het ging al veel beter dan 2 weken terug maar blijkbaar hoort bij het proces van kracht opbouwen ook veel loeren en Aurelia haar valkuil daarin is mij gewoon gaan negeren. Dus beide proeven 1 kant galop op verkloot :')

Wel echt veel stabieler kunnen rijden en minder rommelig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 16:14 



 
Profiel   

Leuke combinaties allemaal!!!

PSvanLot schreef
Dat is een kwestie van onderzoeken.
Bevriende fokker had een heel mooi zwart Negro hengstveulen uit een zwarte merrie van Stedinger.
Jaa erop teruggedekt en hij kreeg een hartverzakking. Midden in de nacht kreeg ik telefoon dat hij 'net zo'n lelijke' gefokt had als mijn Negro haha. Hij hoopte nu maar dat ie net zo fijn ging lopen als mijn vos.
Sindsdien is zijn onderzoek wel wat grondiger haha.


Ik ben fan van vossen met hoge witte benen en een bles. <3 <3

We hebben een veulen van onze merrie gefokt uit Ferguson; hoopten eigenlijk op een koffievos maar dat is niet gelukt. Al leek dat eerst wel goed te gaan hahaha. Ook de hoge witte benen niet. Wel de bles en wat voor eentje. Mn dochter was bij de bevalling en belde mij: We hebben een hengstje met een mooie bles. Toen kreeg ik de foto's. Mooie bles... dacht ik. Wie heeft dr in vredesnaam met de verfroller lopen knoeien. _O- _O-

[ img ]

Nu is ie zo. Maart/April komt hij naar stal en gaan we hem zadelmak maken. Het is wel een mooi chique paard. Zal ongeveer de maat van zn moeder krijgen. 165, mss iets groter.

[ img ]

Dit zijn de paarden die we op dit moment starten
Moeder van de inmiddels bijna 3 jarige Polunin. Wordt dit jaar 8. M1 dressuur

[ img ]

Verder hebben we nog ons ruintje Mexx. Wordt dit jaar 5. Stm ca 160. En loopt M2.

[ img ]

Afgelopen paar maanden heeft het wat wedstrijden betreft hier even stil gelegen. Mijn dochter had haar beide armen gebroken na een ongelukkige val van de fiets. :D :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 16:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 165 [ 4119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 165  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen