Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 165 [ 4119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 165  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden kletstopic 2023

 
Profiel   

Oh dat is nieuw voor mij dan. Ik loop achter.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:00 



 
Profiel   

Het mag wel, maar wordt natuurlijk weinig gedaan, want waarom zou je dat willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:43 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Oh dat is nieuw voor mij dan. Ik loop achter.


Ik wist dat ook niet bewust, en eigenlijk toch wel want ik weet een jonge amazone die met haar pony bij de paarden rijdt. Nooit over nagedacht haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:48 



 
Profiel   

In Duitsland lopen er zat ponys M of S . Gewoon super goede ponys. Meerdere dekhengsten lopen ook op hoger niveau tussen de paarden mee.

Als je kunt aantonen, dat je S gereden hebt, kun je die resultaten naar de Knhs sturen en eventueel ZZ-L starten . Nou ja, je vriendin / kennis, dus :+


Even wat anders: gebruiken jullie wel eens instructie sets en welke ? Lijk me toch handig om m'n dochter op wedstrijd te kunnen begeleiden in die volle losrijdbak.

Lees verschillende ervaringen over Whis en Ceecoach. Lastig dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 23:47 



 
Profiel   

Getup bij het mennen mag je met een instructieset starten ivm de grote baan en het gerammel vd wagen. Ik vond het nogal een diepte investering en wij deden het anders en eigenlijk super simpel; we belden elkaar en dan beiden met oortjes in. Zo had ik mn handen vrij voor het rijden en mn voorlezer om het boekje vast te houden. Heb je ook nooit dat je op dezelfde frequentie zit als een ander. Ideaal en kost je niks extra's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 06:07 



 
Profiel   

Dat zou ook nog kunnen ...

Ook nooit geweten dat dat bij het mennen mag, maar het klinkt logisch inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 06:46 



 
Profiel   

Getup schreef
Dat zou ook nog kunnen ...

Ook nooit geweten dat dat bij het mennen mag, maar het klinkt logisch inderdaad


Als je niet veel start zou ik hem niet aanschaffen.

Ik gebruik het om les mee te geven en soms te begeleiden op wedstrijd. Heerlijk vind ik het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:02 



 
Profiel   

Ik rijd ermee met lessen idd, maar met wedstrijden heb ik ook wel eens gebeld, dat werkte ook gewoon goed. Maar meestal heb ik niemand bij me die kan helpen met losrijden haha. Moeder zegt af en toe wat als ik langskom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:13 



 
Profiel   

De indeling voor nieuwe combinaties is altijd: de hoogste gemeenschappelijk klasse. Dus als zij inderdaad kan aantonen dat ze punten heeft gereden bij de Duitse sportbond in een klasse gelijk aan ZZL, dan zou ze dat mogen starten. Anders is het Z2.

Instructieset wordt al veel gebruikt met losrijden om te helpen. Je moet hem alleen af doen natuurlijk als je de ring inrijdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:31 



 
Profiel   

Ik heb geen onbeperkte bundel wbt telefoon; is echt super duur hier.

We rijden aardig wat wedstrijden, en aangezien ik moeilijk non stop door die hele losrijdbak kan roepen, lijkt het me toch handig . Kost wel wat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 08:53 



 
Profiel   

Ah dan is het idd niet handig. Ik geloof dat wij met een whis rijden,maar zeker weet ik het niet. Wel met andere oortjes, die hoeven niet in oor maar hangen er omheen. Ik vind het wel heel erg prettig.

Het scheelt voor jouw stem ook en minder storend voor anderen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 08:58 



 
Profiel   

Waar je wel op moet letten, is dat je er een koopt met veel verschillende frequenties. Sta je met een aantal mensen tegelijkertijd met een instructieset, dan kan het zijn dat je op elkaars lijn zit.
De Wish is daar veel gevoeliger voor dan de Ceecoach.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 09:17 



 
Profiel   

Getup schreef
Ik heb geen onbeperkte bundel wbt telefoon; is echt super duur hier.

We rijden aardig wat wedstrijden, en aangezien ik moeilijk non stop door die hele losrijdbak kan roepen, lijkt het me toch handig . Kost wel wat :')


Ow joh! Ik heb wel onbeperkt maar woon in Nederland en jij niet begrijp ik :)

Heb vandaag heerlijk getraind. Het gaat steeds beter en ook de galop wordt gemakkelijker. Zo fijn als je voelt dat het kwartje ineens valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 12:35 



 
Profiel   

Fijn is dat hè Sophie <3 goed bezig!

Ik heb m’n teen gebroken dus mijn les maar even afgezegd. Moet nog even kijken hoe ik mijn L1 debuut voor over 2 weken ga zien :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 13:28 



 
Profiel   

Ja heerlijk dat gevoel van progressie! Dan wil ik eigenlijk meteen weer rijden :')

Auch je teen gebroken? Hoe dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 16:10 



 
Profiel   

M’n vader had een drempel geplaatst waar vroeger geen drempel lag :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 16:21 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
De indeling voor nieuwe combinaties is altijd: de hoogste gemeenschappelijk klasse. Dus als zij inderdaad kan aantonen dat ze punten heeft gereden bij de Duitse sportbond in een klasse gelijk aan ZZL, dan zou ze dat mogen starten. Anders is het Z2.

Instructieset wordt al veel gebruikt met losrijden om te helpen. Je moet hem alleen af doen natuurlijk als je de ring inrijdt.



Knhs gebeld en omdat ze hoger heeft gestart met haar pony is aantoonbaar.
kan ze met haar nieuwe paard gelijk ZZL starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 17:52 



 
Profiel   

Autumnn schreef
M’n vader had een drempel geplaatst waar vroeger geen drempel lag :Y)


#) %)

Moest wel even lachen om hoe je het schrijft.

Mooi, Splenius , meteen ZZ-L dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 17:54 



 
Profiel   

Wanneer je je paard net in de knotten hebt gezet, thuis bent en online leest dat de wedstrijd voor morgen toch is afgelast -O-

Kan morgen dus de knotten er weer uit halen, nu hopen dat de wedstrijd zondag wel door gaat, maar ben er bang voor :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:04 



 
Profiel   

Oh dat is balen Veertje! Waarom is het afgelast?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:32 



 
Profiel   

veertje99 schreef
Wanneer je je paard net in de knotten hebt gezet, thuis bent en online leest dat de wedstrijd voor morgen toch is afgelast -O-

Kan morgen dus de knotten er weer uit halen, nu hopen dat de wedstrijd zondag wel door gaat, maar ben er bang voor :+


Dat is balen! Ik krijg net ook een e-mail dat ik niet hoef te komen jureren zondag. Ook afgelast. De proef is binnen, maar losrijden buiten op een niet zo'n geweldige bodem en met regen eigenlijk niet begaanbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:34 



 
Profiel   

Door helaas een te slechte weersvoorspelling en een te natte bodem. Is binnen losrijden en buiten 2 proeven rijden. Ondanks dat hun bak altijd wel echt goed blijft snap ik hun keuze wel. Heb daar ook ooit al eens gereden en toen was het letterlijk aqua training. Maar goed voor zondag zijn de voorspellingen ook niet al te best dus ben bang dat ik moet hopen op 1 april dat het door kan gaan. Komende week ook weer veel regen voorspelt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:40 



 
Profiel   

veertje99 schreef
Door helaas een te slechte weersvoorspelling en een te natte bodem. Is binnen losrijden en buiten 2 proeven rijden. Ondanks dat hun bak altijd wel echt goed blijft snap ik hun keuze wel. Heb daar ook ooit al eens gereden en toen was het letterlijk aqua training. Maar goed voor zondag zijn de voorspellingen ook niet al te best dus ben bang dat ik moet hopen op 1 april dat het door kan gaan. Komende week ook weer veel regen voorspelt


O dat is wel echt balen! Tis ook wel echt heel nat momenteel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:51 



 
Profiel   

Ohhh, dat is wel heel erg balen maar gelukkig stond je nog niet klaar om te vertrekken.

Mijn les morgen om 10u staat ook op het punt in het water te vallen. Komt vannacht nog aardig wat plensweer deze kant op -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:53 



 
Profiel   

Oh dan ben ik gewoon verwend, hier in de buurt is alles indoor en indoor losrijden. Morgen zou trouwens buiten losrijden zijn, maar dat is naar binnen verplaatst en de Z gaat niet door. Het losrijdeel is niet zo groot, 15 x 30m of zo, maar voor mij groot genoeg.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 22:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 165 [ 4119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 165  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen