Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 243 van de 246 [ 6138 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

 
Profiel   

Roosjenat, hij ziet eruit als een gezellige goedzak :D En top dat je zo fijn kon eindigen!

MWM, dat M1 debuut gaat helemaal goedkomen :):)

Melis_93, hoe is de finale gegaan?

Voor Kristall helpen de UV vliegenkappen helaas niet voldoende, dus 19 april starten we met het EquiPENS traject in de kliniek. Daarnaast gaan we bij de volgende hengstigheid scannen en wordt ze gedekt, dus even intensief.

Kareltje rijden was afgelopen zaterdag genieten met het mooie weer <3 nu weer aantal dagen drama in het verschiet ^)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-23 16:39 



 
Profiel   

Leuk paard roosjenat!
Gelukkig zijn jullie nu al gestart met behandeling urosa! Nu duimen dat het aanslaat!

Ik heb helemaal niet laten weten hoe mijn debuut ging vorige week := 1e proef had ik echt heerlijk gereden. Nog wel een paar dingen die echt veel beter zijn normaal, maar door spanning nu niet (ze heeft thuis nu meer spanning als op vreemd terrein) dus voor halsstrekken en middenstap maar 6/6,5 beide proeven terwijl halsstrekken eigenlijk altijd hoger als een 8 is en vaak juist 9ens en hoger. Middenstap is ook altijd wel 7 of hoger. Maar voor de rest geen grote fouten, alleen wat kleine slordigheden en gevoel was heel goed. 2e proef waren we beide wat moe, ik had pijn en dan wordt zij wat terughoudend. Alsnog geen grote fouten, maar qua gevoel wat minder en wat harder werken en daardoor wat slordigheden die niet nodig waren.

Was ik beide proeven 1e met 201,5 en 201. Bij de 1e proef de enige in het M1 met winst (alleen de nummer 2 ook maar die reed m2) en 2e proef hadden er wel een paar winst maar onderin de 180. Nummer 2 was degene in het m2 met 196 oid. Dus ik was echt mega blij!
Met lessen zijn we alweer bezig met nog meer puntjes op de i en sowieso alles verbeteren. Meer van de grond draven, galop meer verzamelen en gewoon doorwerken richting m2/z1. Maar voorlopig nog M1 blijven rijden, mag versneld promoveren maar dat ga ik niet doen.

Volgend weekend hebben we 2 dagen wedstrijd. Is een groot 3 daags concours met geldprijzen, dagprijzen en overal prijzen voor de beste over 4 proeven. Verwacht er niks van qua prijzen, maar vorige keer was het vreselijk op deze locatie door de kou en mijn lijf. Ze voorspellen nu ook niet het beste weer dus ben benieuwd :') Wil gewoon consequent kunnen scoren en dan kampioenschappen proberen van de zomer als we een beetje behoorlijk blijven scoren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-23 21:05 



 
Profiel   

Gefeliciteerd MyWishMax! Heel mooi debuut zo. Alvast succes volgende week, hopelijk zit het weer een beetje mee.

Urosa, hoe gaat het nu met Kristall?


Wij hebben rustige weken gehad, ik ben zelf op vakantie geweest en afgelopen donderdag zijn zowel Miley als Wodan behandeld door de osteopaat.

Bij Miley merkte je echt dat ze goed vast zat,dit gaf ze duidelijk aan. Behandeling was intensief. Morgen mag ik ze beiden even rustig longeren.

Ben wel heel blij dat Miley weer aan het werk mag, ze heeft bijna 2 maand stil gestaan en nu is haar buik enorm. Ze kan wel drachtig zijn haha. Gaat gelukkig wel heel snel weer weg als ze straks weer lekker aan het werk is.

Ondertussen ook op zoek naar een nieuwe trailer. De 2-paards trailer die ik nu heb is te krap voor Wodan. Hij is groot en heeft een lange nek dus staat er niet comfortabel in. Nu op zoek naar een 1,5 paards volledig aluminium. Maar die zijn er niet goedkoper op geworden afgelopen jaren, het duurt dus nog even voordat Wodan daadwerkelijk mee kan naar de les.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-23 21:18 



 
Profiel   

Roosje wat balen van Miley, hopelijk is ze gauw weer helemaal fit!
Wat leuk dat je een ander paard erbij gaat rijden! Wat is het voor een?

Urosa inderdaad elke keer afstappen gaat de lol er ook wel af.. Hopelijk kunnen jullie gauw een oplossing vinden wat haar goed helpt
Super tof dat Karel nog steeds zo goed vooruitgaat, genieten :D

Mywishmax dat klinkt als een hele mooie ervaring de proefgerichte clincic ondanks dat je lijf niet helemaal fijn meewerkte, en toch hele keurige punten ondanks de rommeltjes en foutjes. Maar die poets je er dan ook gauw genoeg weer uit. Het is toch altijd even weer wennen in zo'n nieuwe klasse!

Wat een leuk koppie zit erop Roosjenat! Gauw foto's maken van het rijden :D

Urosa hopelijk gaat het traject op de kliniek helpen! Wat leuk dat ze gedekt wordt :D Welke hengst is de keuze geworden?

Wauw wat een debuut Mywishmax! Gefeliciteerd :D

Roosje beide paarden weer fijn behandel, fijn dat je met beide weer lekker aan de slag kan!
Ik heb vorig jaar een Humbauer single gekocht 1,5 paard volledig aluminium. Die is een stuk hoger dan mijn vorige hotra trailer.

Sorry voor mijn afwezigheid, beetje druk de laatste tijd :+

De finale 2 weken terug heb ik fijn kunnen rijden, ik was alleen zo dom om zelf verkeerd te gaan. Reed travers in terwijl ik schouder binnenwaarts moest. Hadden 194 en 196 en een 7e plek van de 13 over alle klasses :) Wel jammer want als ik de fout niet had gemaakt hadden we ere ronde mogen rijden :+

Vorige week zijn we nog op pad geweest, 1e proef hadden we 199 en een 4e prijs in een grote M1/M2 groep en de andere proef wat meer rommeltjes en 188 en met een 7e plaats net erlangs. We beginnen zo iets meer routine te krijgen in de M2 :)
en met deze punten erbij mogen we nu ook naar het Z1. Voorlopig blijf ik nog wel even M2 rijden, alles eerst even wat meer bevestigen.
Bij de vereniging hebben we een clinic van 4 avonden met de laatste avond een proef. Dan ga ik wel een keer een Z1 proef rijden, eens kijken hoe we daar doorheen komen.

Verder gisteren naar de hengstenshow van Reessink geweest, wil ken volgend jaar graag bij de hengst doen. Maar vind het zo moeilijk (en eng :+ ) Wel super leuk om zo de hengsten te kunnen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-23 09:35 



 
Profiel   

Jammer van de fout in de finale Melis_93. Kan gebeuren helaas, wel alsnog super nette punten gereden!

Wat handig dat ze bij de vereniging een clinic houden. Zo kun je alvast mooi oefenen voor het Z1 straks.

Leuk dat je haar wilt laten dekken, ben benieuwd naar je hengstenkeuze straks!

Hier gaat het inderdaad waarschijnlijk ook een Humbaur single worden. Veel positieve verhalen over gehoord.

Bedrijf hier in de buurt verhuurt ze ook. Wil eingelijk binnenkort eentje huren om te kijken als hij voldoende ruim is voor Wodan en kan ik gelijk even kijken hoe hij bevalt haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-23 12:08 



 
Profiel   

Toch nette punten melis, maar jammer dat dat net gebeurd in zo'n finale he?

Trailer huren om even proefrit te maken is gewoon heel slim! Gaat Miley nog goed?

Wij hadden dit weekend grote 3 daagse concours van vereniging. Vroeger was dit op de stal waar we stonden, maar die ging dicht dus de vereniging is naar een andere locatie en wij weer naar een ander. Deed dit jaar geen 3 dagen mee, dat vonden we nog te veel voor ons beide. Laatste keer dat we meegedaan hebben is ook wel 4 jaar geleden minimaal.
Gisteren had Flow enorm veel spanning doordat het op parkeerterrein echt vreselijk onrustig was. Paard wat achterover uit de trailer viel, paarden die de trailer verbouwden en met inrijden ook paarden die maar bleven staken. Zaten geen fouten in de proeven, maar niet lekker gereden en jammer genoeg niet kunnen laten zien waar we op getraind hadden.
We werden 2e met 200 punten en 3e met 198 punten en daarmee dagwinnaar. Dus prijzengeld voor de proeven en voor de dagprijs een zak luzerne. En dat vond ik eigenlijk wel fijne prijs, andere keren waren het dekjes.
Vandaag meer ontspanning maar nog niet zoals normaal en nu wel wat foutjes in de proeven maar ook dingen weer beter. Vandaag dus 2 keer 1e met 195 en 203,5. En weer dagwinnaar waar we magnetische lappen wonnen voor onder beschermers. Vond ik ook wel een toffe prijs.

De jury van 1e proef kwam uit haar hokje en daar schrik ik toch altijd van. Ook al heb ik in mijn hele leven wel vaker juryleden gehad die eruit kwamen en dat was altijd om complimenten te geven, maar je bent toch bang dat er iets fout is. Maar ze zei dat we erg goed gereden hadden, helemaal omdat ik een ouderwets type heb met niet de beste gangen, maar het heel goed gereden en opgeleid is en dat ze genoten had :):)

En als het goed is heb ik me nog voor iets anders geselecteerd, maar dat vertel ik als het bevestigd wordt, zou wel extreem gaaf zijn.

In 3 wedstrijden de M1 door, nu 12 winst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 21:24 



 
Profiel   

MWM, ontzettend knap van jullie om 2 dagen zo te presteren! Gefeliciteerd met al je prijzen en mooie winstpunten :D

Roosjenat, heb je inmiddels de trailer al gehuurd? Slim plan inderdaad. En Miley al weer volop aan het rijden?

melis_93, ze is geïnsemineerd met Alexandro P, eigenaar wil in het Gelderse blijven. Ik had mijn oog ook al wel op andere hengsten laten vallen haha :') Jammer van het verkeerd rijden, maar dat gebeurd iedereen wel een keer (of vaker :+ , spreek uit eigen ervaring) Nu net zuur bij zo'n finale maar nog steeds hele mooie punten. De winstpunten vliegen binnen bij jullie, wanneer zou de Z1 proef zijn bij je vereniging? Leuk om er zo naar toe te werken iig! Welke hengsten heb je al op je lijstje staan?

Hier slaat de behandeling van Kristall helaas nog niet zo aan. Morgen komt de hoefsmid weer en dan maar weer even aan de longe kijken. Vrijdag moeten we naar de kliniek om te scannen voor dracht, ben benieuwd.

Gisteren wedstrijd met Karel gehad, we waren helemaal in Utrecht voor de Colourful Dressage Cup, hele leuke dag gehad en we zijn nu officieel ZZZ, beide proeven winst. Zo blij *\o/* Waren ook wel onze beste proeven tot nu toe, dus hoopte er op en fijn dat de punten klopten bij het gevoel :D Zaten nog wel genoeg rommeltjes en foutjes in dus nu weer lekker verder trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 19:47 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de punten en prijzen MyWishMax! Succesvol wedstrijdweekend zo.


Goed bezig Urosa! Jij ook gefeliciteerd :D Is de verre afstand niet voor niks geweest haha

Wel heel erg jammer dat de behandeling bij Kristall nog niet aanslaat...


Miley gaat gelukkig weer goed! Vandaag voor het eerst weer verenigingsles gehad, ging erg fijn. Natuurlijk wel nog rustig aan gedaan.

Vandaag ook de trailer van het verhuurbedrijf geleend, mocht hem tussendoor even meenemen om te passen. Hele nette service!

Wodan past er echt super in, ruimte genoeg voor hem dus daar ben ik blij mee. Trailer is besteld en komt als alles meezit over 3 weken binnen. Het is de Humbaur Single met zadelkamer geworden.

Als de trailer op tijd binnen is ga ik 4 juni een BB wedstrijdje op de verenging rijden met Wodan. Dat is dus nog even afwachten. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 22:08 



 
Profiel   

Roosje groot gelijk dat je er eerst een keer eentje huurt zodat je kan zien of hij groot genoeg is!

Mywishmax ja inderdaad, toch stiekem een klein beetje meer spanning waarschijnlijk :+
Wauw wat een heerlijk succesvol weekend! Jammer dat je de eerste dag niet helemaal kon rijden zoals je wilde, maar toch een hele mooie bevestiging dat je samen goed bezig bent!
Wat een toffe extra prijzen, altijd leuk!
Ben heel benieuwd naar waar je je waarschijnlijk voor geselecteerd hebt :D
Ga je voorlopig nog lekker M1 rijden of de overstap naar het M2 al gepland?

Urosa spannend komende vrijdag de scan! Alexandro P is wel een ruige hengst!
Balen dat de behandeling nog niet zo aanslaat.. Hopelijk heeft het even tijd nodig en slaat het zsm aan
Enorm gaaf dat jullie de eerste punnten binnen hebben in het ZZ zwaar <3 <3 Gefeliciteerd!
De proevenclinic is 24 mei :) Volgende week de 3e les en dan 2 weken erna de proef. Ben heel benieuwd hoe we daar doorheen kunnen sturen.
Ik heb op dit moment op mijn lijstje staan Las Vegas, Vaderland, Nashville star, Succesion (jonge Secret)
Red Viper had ik erop staan maar die viel me wat tegen tijdens de hengstenshow. Verder ben ik ook wel weg van Miami Turfhorst en Glamourdale.
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik er zelf te weinig verstand van heb om een goede keuze te maken, dus komende jaar even goed in verdiepen en laten adviseren. Wil iig graaf wat meer maat/formaat en vind karakter heel belangrijk

Roosje wat fijn dat Miley weer goed gaat! Gaaf dat je de nieuwe trailer met een week of 3 binnen krijgt.
Welke kleur kap je krijg je?

Wij zijn koningsdag weer op concours geweest, heerlijk kunnen rijden :) Travers en keertwendingen blijven nog wel een aandachtspuntje, maar we kunnen er nu iig 6en op scoren. Beide proeven gewonnen met 204 en 198 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 20:49 



 
Profiel   

Wat goed Urosa! Gefeliciteerd!
Jammer van Kristal, maar hopelijk is ze drachtig en brengt ze straks een mooi veulentje.

En verder ook allemaal heerlijk aan het trainen en op pad als ik het zo lees.
Hier druk met werk en weinig motivatie om te rijden, komt wel weer nu de dagen langer worden. Dressuurwedstrijd heb ik nog steeds niet zo'n zin in :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 21:33 



 
Profiel   

Melis, goed man! En dan nog ruimte voor verbetering, dat is helemaal fijn!
Urosa, had het al gezegd maar woehoe :):)
Gomir, de zomer is altijd beter voor de motivatie haha.

Ik blijf voorlopig nog M1. Regiokampoenschappen sowieso nog en eerlijk heb ik nog niet genoeg aandacht besteed aan oefeningen uit M2. Ja, voor de 2,5 jaar pauze wel, maar keertwendingen alleen nog maar zelf mee gespeeld paar jaar terug en nu soms een kwartje. Nog nooit in een les :+ En voor M2 moet alles sowieso nog beter. Beter op achterbeen, galop helemaal beter, zowel de arbeidsgalop, als de contra en zeker de verruiming. En in draf ook het verruimen nog wat, gaat al beter maar nog niet consequent.

En eerlijk, ik vind in 3 wedstrijden, of dus alleen de maand april, want 2 weken geleden was debuut, de M1 door veel te snel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 22:01 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Melis_93! Mooie punten ook weer!
Ik heb de trailer met een zwarte kap besteld :D

Gomir de winter is nooit goed voor je motivatie haha. Hopelijk krijg je weer wat motivatie nu de zomer er weer aan komt {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 22:21 



 
Profiel   

MyWish groot gelijk hoor, lekker eerst kilometers maken in t M1! :)

Roosje gaaf hoor! Even een foto plaatsen als je m hebt :D

Gisteren hebben we de laatste les uit de lessenserie op de vereniging gehad, heerlijk kunnen werken :) Over 2 weken de proevenavond, eigenlijk nog niet helemaal klaar voor het Z1 maar we gaan gewoon eens kijken hoe we zo'n proef doorkomen :)

Vandaag mocht ze even voor APK naar de fysio, die was erg tevreden. Paar kleine puntjes maar geen gekke dingen (wat ik eigenlijk ook niet verwacht had).

Verder afgelopen maandag een springles meegepakt op de vereniging. Het streven is nog steeds om half augustus bij wedstrijd van eigen vereniging voor het eerst een 60cm parcours mee te springen.
Volgende week hebben ze hier in het dorp een oefenderby op 60cm, als mn zusje het red om er 2 te rijden gaat ze Ken ook een rondje springen daar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 18:51 



 
Profiel   

Ben benieuwd roosjenat!
Succes alvast melis! Zowel met de z proef als met het springen!

Ik heb foto's binnen van laatste wedstrijd en ben zo trots!
[RIJ-ITP] Simpele paarden scoren niet? Flow terug op wedstrijd na 2,5 jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 18:43 



 
Profiel   

MWM Wat een onwijs fijn beeld! Daar mag je zeker trots op zijn!

Gisteren de eerste selectie gehad, Kennie was on fire haha. Ze had een beetje veel energie :+ Heel blij dat ze zo makkelijk wil blijven lopen in de proeven, we moeten daar alleen nog wat meer controle in krijgen. De eerste proef kon ik het nog redelijk onder controle houden, niet de beste proef maar ook zeker niet verkeerd, daar een 4e prijs in de M1/M2 met 191,5 en voor de selectie M2 een 1e plaats :) De 2e proef werd ze nog wat heter, daar kregen we echt teveel rommels en fouten die terecht flink afgestraft werden, nog wel 181,5, daar waren we 10e vd 21.

Vandaag een oefenparcours wezen springen, zelf nog wat teveel aan het prutsen en soms wat te weinig rijden, maar ze vond het weer erg leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-23 22:33 



 
Profiel   

Hallo! Ik wil mij hier graag melden!
Ik heb mijn Friese merrie als 3 jarige ingereden en iets van 4 wedstrijden gestart om te kijken hoe ze was op ander terrein. We waren toen B+7. Qua training heb ik haar doorgetraind en enkele oefeningen tot de Z geleerd , waar ik 3 jaar lang rustig de tijd voor heb genomen. Ik heb altijd veel gestart en getraind met mijn vorige pony en paarden van andere mensen , dat in uiteindelijk het hele plezier kwijt was.

Ik heb een hele grote stap terug genomen en 3 jaar lang weinig gereden. Wel als ik ging rijden probeerde ik nieuwe dingen. Maar ze stond eigenlijk vooral voor de kar. Ze heeft dus een lange pauze gekregen waarbij we vooral plezier hebben gemaakt. Naar clinics , shows en buitenritten. Genieten! Ze is ook 3 keer moeder geworden. Zodoende ook eindelijk mijn plezier terug gekregen en heel veel zin om weer los te gaan. In 2021 en 2022 zijn we de L1 en L2 doorgevlogen in maar een paar wedstrijden. Ze was weer drachtig en ik ben haar nu weer aan het oppakken. Vorig jaar is ze gestart in het ZZ enkelspan en heeft daardoor haar Sport predikaat inmiddels binnen. Qua kracht is ze hierdoor ook echt vooruit gegaan!

Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en mij opgegeven voor ons M1 debuut op 1-7. Ik twijfel om 17-6 nog aan te melden, twijfel lichtelijk of dit niet te vroeg is. Ze doet het allemaal wel erg braaf en goed. Contra is alleen nog wat moeilijk. Maar is geen ramp als dat mis gaat. Ik kan daarna 2 maanden niet starten want ik ga voor 9 weken naar Canada. Weet ook niet of we daarna nog heel veel kunnen starten en hoe ze het weer oppakt daarna (of dat iemand haar blijft rijden). Op dit moment zitten we op het wachtbankje voor de 18 dagen scan voor dracht. Dus het is allemaal even zien hoe het loopt!

Dit is mijn dame, Zilver fan sweltjes state, nu 8 jaar.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 16:15 



 
Profiel   

Welkom Kabayo!
Volgens mij hebben we 5 jaar geleden ook tegelijk in het beleertopic gezeten :)

Heel veel succes met je M1 debuut :D Van welke hengst is ze (waarschijnlijk) drachtig?

Hoe gaat het bij iedereen?

Wij hebben vorige week woensdag de laatste lessenserie op de vereniging gehad, dat was de proef rijden. Het viel niet mee en het viel niet tegen voor het eerst Z1 :+ Zeker nog niet goed genoeg, wissels zijn echt nog niet bevestigd, appuyementen gingen niet helemaal vlekkeloos en middengangen gingen het eerste stuk goed en de laatste meters dacht ze, we zijn er toch :').Zaten ook wel goede stukken tussen. We kwamen voor nu uit op 202,5. De wissels die dubbel tellen gaan dan wel hard. Na de proef met beoordeling de proef nog een keer gereden maar toen stond ze in de baan om ons door de proef heen te helpen, fijne manier van oefenen zo :) 2e keer ging al een heel stuk beter.

Komende tijd lekker aan het sleutelen met de wissels. Vandaag in de les o.a. de appuyementen weer meegenomen, die gingen al een stuk beter dan vorige week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 22:01 



 
Profiel   

Welkom Kabayo! En succes alvast.
Toch wel fijne oefening geweest zo, melis! En je weet waar je aan moet werken.

Wij hadden 2e pinksterdag selectie voor het Chio Rotterdam. Hier in zuid holland hebben ze op het chio de zuid holland cup. Dan strijden verenigingen uit de regio tegen elkaar met teams van 3 of 4 ruiters en de beste 3 verenigingen mogen op het CHIO zelf starten. Alle professionals komen daar meteen op af natuurlijk. Ene dag nog Nk lichte of zware tour rijden en volgende dag zo'n basis wedstrijd :')
Elk team heeft 2 ruiters in het M en 2 in het z / zz licht. Door die enorme concurrentie had ik me voorgenomen dat ik in de middenmoot wilde eindigen. Helaas liet ik me met inrijden enorm intimideren door de kwaliteit van zowel de ruiters als de paarden en was dat dus niet de beste voorbereiding. Proef was redelijk, bij lange na niet zoals we kunnen maar wel foutloos. Alleen naar mate de proef vorderde raakte ik de oprichting en balans iets kwijt.
Maar we zijn 15e van de 29 geworden met 190,5 punten en (bijna) alleen maar profs boven ons. Erg tevreden dus, ook geen enkele onvoldoende en weer op protocol dat we zo vriendelijk gereden hadden.
Met de vereniging werden we 9e van de 24, dus ook echt enorm goed.

En wat foto's waar ik blij mee ben, omdat de stukken waar de balans en oprichting wel goed is er ook echt mooie lengte in de hals is. En meer buiging in de benen en meer ruimte, dat is echt enorm verbeterd. Vroeger leken de benen wel stokjes en waren het meer pony gangen. De galop was komisch, ik had niet verwacht dat ze zo extreem zou vertrekken op mijn hulp in de middengalop, dus ik zat mijn lach in te houden en moest even werken om haar bij te houden qua houding en zit. Plus weer op tijd terug voor de rechtsomkeert en contra.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Wel grappig, dit zijn de laagste punten die we tot nu toe gehaald hebben. Wat ben ik toch verwend. Het was een enorm goede oefening voor de regiokampoenschappen begin juli. Daar heb ik echt heel veel zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 06:27 



 
Profiel   

Welkom Kabayo! Mooie merrie <3

Nette punten in zo'n sterk deelnemersveld MyWishMax!

Ik heb jullie allemaal bijgelezen maar reageer vandaag even kort. Er is vanochtend tijdens het longeren een ongeluk met Miley gebeurd en ze is daardoor kreupel geworden. Niet alleen kreupel maar er zit inmiddels ook een zwelling op beide kootjes.

Ze heeft een harde klap gemaakt en dat beeld krijg ik helaas niet zo uit mijn hoofd. Ben momenteel erg verdrietig en was er vandaag beroerd van. Wat als ik haar vandaag vrij had gegeven of gewoon gereden had? Dan was dit niet gebeurd.. Voel me onwijs schuldig ;(

Aankomende dagen heeft ze rust en gaan wij goed koelen. Daarna hebben wij een afspraak met de dierenarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:26 



 
Profiel   

Ah roosjenat, wat rot zeg! Sterkte en ik duim! Maar stop met jezelf een schuldgevoel aanpraten. Als je niks had gedaan vandaag was er misschien wat op het land gebeurd, tijdens het poetsen of over een paar dagen of noem alle mogelijkheden maar op. Het is niet voor niets een ongeluk he? :(:) Die kunnen helaas gebeuren.

Dus we gaan keihard duimen dat het gewoon beurs is en de zwelling gewoon vocht of bloeduitstorting zonder iets ergers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:30 



 
Profiel   

Melis dat zou goed kunnen! Ze is waarschijnlijk drachtig van een homozygoot champagne hengst, genaamd Perry! Dus dan een champagne fries <3 Aankomende maandag moeten we scannen
[ img ]

Roosjenat dankjewel!
Oh nee!! Ach wat sneu. Hoe gaat het nu? Het is niet jou schuld hoor :knuffel: Het had inderdaad ook in de weide kunnen gebeuren

Mywishmax bedankt!
Klinkt leuk zeg die zuid Holland cup! En naar chio zou heel gaaf zijn!
Wauw wat netjes zeg in zo'n deelnemersveld. Kan je alleen maar trots op zijn. Hele mooie foto's. Je hebt een leuk paard!

Hier hopelijk morgen les, even afwachten op het berichtje. Contra gaat gelukkig steeds beter. Ze is erg slim. Ik heb bevestiging en kan op beide wedstrijden starten. Spannend hoor! Volgend weekend is het al zo ver :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 16:26 



 
Profiel   

Bedankt voor de fijne berichtjes dames <3 Vandaag naar de dierenarts geweest met Miley. Ik was hartstikke zenuwachtig natuurlijk maar het duimen heeft geholpen.

Op zowel de harde als zachte volte liep Miley niet kreupel meer. Wel nog wat stijf maar dat is natuurlijk ook logisch na zo'n klap. De bulten die ik zag op beide benen zijn gallen, die zaten er waarschijnlijk al langer maar vallen nu pas echt op. Ze waren ook niet warm etc.

Advies was aankomende week 3x rustig longeren en daarna mag ik weer rustig opbouwen. Het lijkt dus dat we er goed vanaf gekomen zijn, heel blij mee! <3



Klinkt als een hele gave combinatie Kabayo! Ging de les door? Succes alvast volgende week!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:25 



 
Profiel   

Mooie resultaten op zo'n grote wedstrijd Mwm! En super mooie foto's! <3

Jeetje Roosjenat, wat enorm schrikken zeg ;( ;( Je moet jezelf niks kwalijk nemen, dat kan altijd gebeuren.. Ik ga heel hard voor je duimen dat het mee gaat vallen..

kabayo wat een leuke combinatie! Hopelijk is ze drachtig :)
Heb je lekker kunnen lessen? Leuk dat je debuut gepland staat, gaat vast goedkomen :) Lekker kilometers maken.

Roosjenat wat een opluchting dat het mee lijkt te vallen! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 22:44 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met iedereen?

Hier gaat het fijn :) Vorige week de 2e selectie gewonnen met 212,5 punten *\o/* Die proef ook echt heel fijn kunnen rijden. 2e proef wat meer rommeltjes, werd ze ietsje heet, daar 191,5 :)
Komende zondag hebben we de 3e selectie en over 3 weken het kringkampioenschap :)
Verder tussendoor lekker buitenritjes maken en maandag gaan we een keer weer oefenparcours springen op de vereniging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-23 22:20 



 
Profiel   

Melis_93 gaat lekker! Goed bezig zeg. Klinkt alsof je lekker bezig bent. En veel afwisseling :D
De les ging goed! Veel geleerd. Zal deze week nog een lesje plannen. 30e clinic rijden en 1 juli wedstrijd. Spannend! De dekking was helaas niet geslaagd. Ze is nu geinsemineerd met friese hengst Alger 522
[ img ]

Roosjenat wat een fijn bericht! Gaat het nogsteeds goed?

Altijd blijven lachen toch _O-
[ img ]
Zaterdag ons M1 debuut. Dit is voor mij ook alweer 10 jaar geleden! We mogen nog even wat door oefenen voor een mooie winstpunt :') Maar wat deed ze het goed! Enorm tevreden. Eerste keer van huis, haar 7 weken jonge zoon stoer alleen in de box en dan zo braaf haar ding doen. We komen er wel :D
Fotografe NH Photo
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 09:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 243 van de 246 [ 6138 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen