[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:54

Wij hebben vanavond fijn kunnen rijden. Een mooi ontspannen proefje gereden, heel tevreden mee.

Nette winstpunt gereden en een 1ste plaats van de 8. Betekend dat we nu Z1 startgerechtigd zijn. Daar gaan we rustig naar toe werken, als alles mee zit en het vertrouwen er is gaan we in februari ons debuut maken.

melis_93
Berichten: 80
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 18:23

Urosa dat klinkt intressant!
Van mij mag dat vuurwerk ook maar al te graag verdwijnen, heb er helemaal niks mee

Roosje fijn dat jullie weer lekker gaan! Hele gave foto <3
Oh toch nog even een wedstrijdje meegepakt, super gereden, gefeliciteerd :D En hoe gaaf dat je de punten voor het Z binnen hebt!

Ik heb vorig weekend de laatste selectie gehad, zat daar dezelfde jury als de 1e selectie. Vind t echt stom dat ze 2x dezelfde jury erneer zetten, heb dan ook een klacht bij de kring ingediend, zo hebben selecties in mijn ogen weinig zin.
Maargoed wel lekker gereden, ze was iet wat aan de hete kant maar dat vind ik niet erg. en in vergelijking met de 1e selectie zijn we er wel 1 punt op vooruit gegaan, 182 :+
Gelukkig tellen er 2 van de 4 en zijn dus de 1e en laatste een wegstreepresultaat. We staan nu 2e in de tussenstand met een 1e en 2e plaats :) Begin januari de kring, die telt dubbel dus het kan nog alle kanten op.
Deze week heeft ze even een weekje vrij, thuis kunnen we niks beginnen en 4-5x per week naar de manege gaan heb ik deze week geen tijdvoor. Weekje vakantie is ook wel even fijn voor haar.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:20

Melissa_93, wat slecht zeg! 2x dezelfde jury zou ik ook echt niet verwachten. Gelukkig sta je er nog wel goed voor! En groot gelijk van de week vrij, met Karel wel op pad geweest met de trailer om te kunnen rijden maar mennn.. geen lol aan eigenijk. Zondag wedstrijd en volgende week gelukkig weer dooi. Bij Kristall hebben ze de buitenbak goed kunnen houden dus dat was heerlijk thuis rijden.

Roosjenat, gefeliciteerd met je eerste prijs en laatste winstpunt in de M2 knap hoor! Hele mooie kerstfoto!

Afgelopen weekend met Karel 1ste selectie gehad en dat ging heel goed maar punten vielen tegen. Gelukkig was dat bij behalve nr 1 voor iedereen zo dus nog 5e geworden. Ga de volgende daarom nog wel rijden. Hele kleine kans maar nog niet kansloos voor de regio. Afgelopen dinsdag nog met hem gelest en dat ging erg fijn <3 komende zondag normale wedstrijd met em, vind ik altijd leuke plek om te rijden dus zin in! Kristall gaat ook erg fijn, lukt om haar met trens te rijden dus daar ben ik super blij mee. Morgen nog 1x alleen stappen en draven. Maandag mag de galop er weer bij :D

melis_93
Berichten: 80
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 12:26

Nee ik was ook best verbaasd, en t stomme is, ze hadden 2 proeven bij 2 verschillende jury's, dan ga je toch die jury lekker bij de 2e proef neerzetten. Nouwja gelukkig mogen we m wegstrepen :+ Ik had zelf maar 1 proef gereden.

Heel fijn dat jet met Kristall gewoon buiten nog kon rijden! Wat super dat jullie 5e waren in de selectie! Hoeveel mogen er door naar de regio? Is bij jullie de regio vanaf het Z2 geen vrije inschrijving? Is bij Overijssel wel zo. En zomers vrije inschrijving vanaf het Z1. Wel jammer dat je punten tegenvielen!
SUcces morgen :D
Heel fijn dat Kristall ook weer de galop erbij mag

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:27

Melissa_93, extra stom dan, heb je het gewoon zo zitten dat je het om kan draaien doen ze dat niet. Het aantal dat door mogen maken ze pas 10 januari bekend maar heb gehoord dat ze 6 verwachten dus dan zou het net lukken. En hier dus helaas geen vrije inschrijving indoor. Tm ZZL indoor gewoon 2 vd 3 selecties rijden. En outdoor is het wel soort van vrije inschrijving voor alle klasses, alsin 1 selectie dag voor de finale van zaterdag of zondag.

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 20:13

Hoe ging je wedstrijd Urosa?


Wij hebben net onze laatste wedstrijd van het jaar gereden. Ging niet super fijn tijdens de eerste proef. Zaten wat slordigheidjes in dus dat was wel jammer. Wel een winstpuntje gereden met een 3e plaats.

2de proef daarom ook HC gestart. Zodat we zonder druk onze proef konden rijden, heb daardoor ook wat extra voltes kunnen rijden. Daardoor wel een fijne leerervaring voor ons beiden gehad!

Volgend jaar staat het Z1 op het programma. Gaan we samen rustig naar toe werken. Is voor ons allebei nieuw dus we moeten nog veel leren.

14 januari hebben we nog een M2 thuiswedstrijd en 29 januari doen we mee aan een oefenwedstrijd in het Z1. Niet dat we er dan al 100% klaar voor zijn maar is wel een leuk leermoment denk ik zo.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 12:01

Dat was echt een cadeautje, 1ste met 69,29% en 20 punten los van nr 2, geen enkele onvoldoende. Besef me wel dat deze waardering een uitzondering is hoor, maar wel eens een fijne beloning voor ons harde werk en hoe knap hij het allemaal doet. Morgen mag hij weer mee (Emmen). Gisteren en vandaag schrijf ik daar dus leuk om de laatste dag zelf mee te doen :D

Kristall helaas een terugval, ging zo goed. Maar vorige week voelde ik toch ineens onregelmatigheid/taktfouten na het rijden weer vocht rechtsvoor. Ben nu weer terug gegaan naar 20 min stappen en blijft het goed, dierenarts gevraagd mij even terug te bellen voor overleg.

Roosjenat, jammer dat het 1ste proef net niet super fijn ging maar gefeliciteerd met je winstpunt! En slim om die 2de proef dan als leermoment te pakken. En leuk om naar die Z1 oefenwedstrijd toe te werken!

melis_93
Berichten: 80
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:24

Roosje jammer dat jullie wedstrijd niet helemaal lekker ging. Groot gelijk dat je dan de 2e proef x hc start.
Gaaf dat jullie volgend jaar naar het Z1 willen :D Zo'n oefenwedstrijd is dan wel ideaal, kan je mooi even kijken waar je staat!

wat een fantastische score Urosa! *\o/* Je werkt er ook hard voor! :D
Wat ontzettend balen van Kristall! Hopelijk valt het mee..

Hier even wat hectische dagen/week gehad. Vorige week betrokken geraakt bij een kettingbotsing, daar toch wel behoorlijk schrik van gehad. Verder het rijden vorige week na de vorst weer opgepakt maar staat de afgelopen/komende dagen helaas weer even op een laag pitje.. Deze maand maar gauw vergeten :+
Als het allemaal lukt volgende week kring en hebben we 12 febr M2 debuut :)

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 15:55

Melissa, jeetje wat schrikken zeg zo'n ongeluk! Hoe is het met jou? En je auto? Heb je nu aankomend weekend kring? En wanneer is de regio dan?

Karel en ik zijn inmiddels ZZzwaar startgerechtigd *\o/* dispensatie direct aangevraagd bij de KNHS omdat hij net 1 cm te klein is voor de subtop. Ik hoop eind januari ons debuut te kunnen maken. Eerst was het plan selectie rijden, maar afgelopen woensdag de 2de gehad en onderaan geëindigd. Ik was totaal niet fit, waardoor ik hem niet aan kon zetten en aan mijn zit houden, mijn teugels gleden constant door mijn handen en ik reed verkeerd wat ik vervolgens niet goed oploste wat -6 opleverde. Maargoed ook dat is paardrijden met een beperking. De 3de selectie zou de 14e alweer zijn, en ik heb nu gewoon even tijd nodig om bij te komen, plus dat het veld gewoon erg sterk is. 1ste selectie vertekende wat, waren nu veel meer deelnemers. En eerlijk, kijk ook wel meer uit naar ons subtop debuut dus gewoon de goede keuze. Ben nu aan het oriënteren op lussenteugels, heb ik dispensatie voor en dat gaat denk ik wel heel fijn zijn.

Kristall gaat nu in de opbouw gelukkig goed, been blijft mooi droog. Begin inmiddels ook wel te wennen aan lang stappen :D , gelukkig maar want vanaf morgen 2 weken lang 40 min :wow: luister wel een podcast onder het stappen zodat ik wat afleiding heb :+

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 16:05

Wel heel blij met deze foto van de selectie <3
Afbeelding

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 20:33

Prachtige foto Urosa <3
Super gaaf dat jullie ZZ-Zwaar mogen gaan starten. Wel begrijpelijk dat jullie daardoor de selecties niet meer meerijden, doen ook veel grote namen mee hoor haha. Wel heel knap dat ondanks je niet fit was toch gereden hebt.

Melis_93, dat is schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je?


Hier is de planning ook weer veranderd. Ga toch meedoen aan de selecties. Zondag hebben we de eerste en volgende week de tweede.

Het rijden gaat eingelijk wel heel fijn, maandag in de les nog wat appuyementen meegenomen. Dat gaat steeds wat beter. Enige wat we echt lastig blijven vinden zijn de keertwendingen. De kwartwendingen willen nog maar daarna vinden we het allebei echt nog lastig. Maar verder heel tevreden over hoe ze er nu bij loopt, we leren elke les weer wat erbij <3

melis_93
Berichten: 80
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 16:49

urosa/roosjenat met mij gaat het goed, 1 dag iets last van mn nek maar dat viel gelukkig mee. Wel echt een paar nachten slecht van geslapen. De auto (auto van de zaak) is afgelopen week helaas total loss verklaard. Dat was nog even een twijfel geval maar helaas. Enorm balen want het was zo'n fijne auto.. Krijg er vast een fijne voor terug maar toch
Verder 1,5 week na de kerst slecht te pas geweest, nog niet vaker zo niet fit gevoeld maar gelukkig nu ook weer redelijk fit op wat verkouden na.

Super gaaf dat jullie ZZzwaar mogen starten, hele gave mijlpaal :D Hopen dat je de dispensatie krijgt! En anders Karel maar gewoon opnieuw groter laten meten :+
Heel jammer dat de wedstrijd niet ging zoals jullie konden, maar gauw vergeten en weer lekker door!
Super dat Kristall goed gaat in de opbouw! Mag je dan alleen 40 min stappen ook wel wat draven tussendoor?
Prachtige foto <3

Roosje leuk dat jullie toch selecties gaan rijden! Doe je mee in de M2 of Z1?
Super dat de appuyementen steeds fijner gaan! de hele keertwending gaat ook vast snel goedkomen! Maar ben het wel met je eens dat het een lastige oefening is :+

De afgelopen week weinig fanatiek getraind omdat ik zelf echt niet fit was. Donderdag in de les weer wat meer opgepakt omdat we gister kring hadden en die wilde ik toch wel heel graag rijden. Ondanks de slechte voorbereiding toch een fijne proef kunnen rijden, middendraf ging alleen lang niet zoals we kunnen maar ook logisch na een week weinig doen. We hadden 191,5 en 195,5 en daarmee een 4e prijs en als 3e door naar de regio :)
4 februari staat de regio gepland, de week ervoor kunnen we vanuit de kring nog een proefgerichte training volgen voor alle afgevaardigden, dus die pakken we ook nog mooi even mee :)
En dan 12 februari M2 debuut.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 21:39

melis_93, gelukkig maar! Snap wel dat zo'n ongeluk even impact heeft. En daarna nog ziek, zat je even niet mee!

De dispensatie is binnen *\o/* wist al dat het eigenlijk wel goed moest komen maar toch fijn dat het nu officieel is :D ons debuut is zondag 5 februari, kan echt niet wachten :):) En nee, het is nu echt 40 min stappen met Kristall, moet zeggen dat ik het nu aardig kan vullen. Vanaf volgende week vrijdag mag ik weer wat draf erbij volgens het nieuwe schema.

Roosjenat, leuk! Hoe ging de selectie bij jullie? En de progressie thuis/in de les blijft toch het belangrijkste!

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 21:54

Super leuk Urosa! Spannend zo'n debuut maar gaat vast goedkomen!

Fijn dat je nu weer wat fitter bent Melis_93. Mooie punten weer gereden, gefeliciteerd met je plaatsing voor het regiokampioenschap!

Wij hebben M2 selectie gereden. Maar helaas er was zoveel spanning dat we geen fijne proef hebben kunnen rijden.. Hebben 172,5 gereden, paste precies bij mijn gevoel. Ga nu toch kijken als ik wat met die spanning kan gaan doen, is natuurlijk zonde om zo steeds 'belangrijke' proeven te verprutsen.

Gisteren wel echt heel fijn gelest, in plaats van spanning hadden we ontspanning. Heerlijk rond gereden en geeft mijn vertrouwen in dat we het echt wel kunnen een boost.

Zaterdag hebben we een thuiswedstrijd en zondag doen we voor de ervaring mee aan de laatste selectie.

melis_93
Berichten: 80
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 21:17

Urosa heel tof dat je de dispensatie binnen hebt! *\o/* Lekker genieten straks tijdens jullie debuut!
komen er veel nieuwe oefeningen bij?
Fijn dat je vanaf volgende week ook weer wat draf met Kristall erbij mag pakken!

Roosje wat jammer dat jullie teveel spanning hadden tijdens de selectie! Fijn dat daarna in de training de ontspanning wel weer terug was! Goed dat je ondanks dat de laatste selectie toch rijd, gewoon lekker rijden als een gewone wedstrijd!

Hier afgelopen maandag sinds lange tijd een keer weer naar springles, t was er alleen zo enorm nat wat haar echt geen vertrouwen gaf in het springen. Paar kleine sprongetjes gemaakt en toen ook gestopt. Binnenkort maar weer als het wat droger is.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 21:49

Eigenlijk alleen de serie galopwissels. Dus we hebben afgelopen maandag de focus gelegd op de pirouettes en de wissels. Ging eigenlijk heel fijn, juf vind ook dat we gewoon moeten gaan dus ik ga proberen dat gevoel van de les vast te houden als ik weer onzeker dreig te worden omtrent ons subtop debuut.

Jammer van het weer en de natte bak tijdens je springles, goed dat je gestopt bent kun je beter weer lekker verder gaan als het droog is.

Roosjenat, jammer van de spanning zeg! Maar fijn zo'n goede les erachteraan, hoe ging de laatste selectie?

Er zijn speciale op maat gemaakte aangepaste teugels voor mij en Karel onderweg, heel erg benieuwd hoe dat gaat bevallen. Ik had vandaag nog gereden, maar de bak was te hard. Wel vlak, dus alleen bij stap gehouden. Zie dat het nu best lang weer koud blijft, hopelijk kan ik Karel een beetje door blijven rijden... Kristall kan wel gewoon door. Had ik al verteld dat we gaan verhuizen? Was plek bij de buurstal waar ik graag heen wilde. Die bak ligt er nu nog top bij dus ga ik morgenochtend met haar rijden :D

melis_93
Berichten: 80
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 12:57

Super dat de les heel fijn ging! Nog lekker even 2 weken om je voor te bereiden op het debuut, en vooral genieten :D

Ben benieuwd hoe je teugels gaan zijn, hopelijk ga je er veel plezier van hebben!
Spannend van de verhuizing van Kristall, maar dat gaat vast goedkomen!

hier even een beetje geklungel, wilde donderdag naar les haalde haar uit de stal maar vond haar rechtsvoor wat kort stappen, even op harde gedraafd maar niet zuiver helaas, hoef en net boven de hoef ook wat warm. Vrijdag kwam de hoefsmid toch al, die heeft even gekeken en inderdaad 2 kleine hoefzweren, gisteren liep ze alweer een heel stuk beter, even gereden en alleen in de klein wendingen nog net niet helemaal top. Zou vandaag oefendressuur rijden die toch nog maar even afgezegd. Ga er vanuit dat het van de week weer helemaal goed is.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 21:28

Afgelopen zondag voor het eerst met de teugels gereden en ben heel enthousiast. Ze zijn in overleg speciaal voor mij gemaakt, dus was ook even spannend of het allemaal zou uitpakken als ik bedacht had, maar dat is gelukt :D

Balen dat jullie er even uitlagen, maar gelukkig is het niks ernstigs en nog ruim voor de regio!

Vanochtend even met Kristall gereden en daarna met de trailer op pad voor nieuwe ijzers op de kliniek. Ben wel heel blij dat ik weer mag draven maar 3 minuten is echt te snel voorbij :+

melis_93
Berichten: 80
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:04

Super dat ze goed bevallen! Kan me voorstellen dat het even afwachten is hoe het uitpakt.
Kun je ze op beide paarden gebruiken?

Kristall staat op speciaal beslag? Fijn dat je weer iets mag draven, maar snap dat 3 minuten zo weg zijn

Ken vandaag weer gereden en was weer helemaal goed :) Ze deed het fijn.

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 20:41

Fijn dat Kendall weer zuiver liep Melis_93! Nu weer verder voorbereiden voor de regio's. Heb je daarvoor nog een wedstrijd gepland staan? Of zijn de kampioenschappen al snel.

Fijn om te horen over je nieuwe teugels Urosa! Die 3 minuten zijn inderdaad zo voorbij, maar al wel heel fijn dat je steeds verder kunt opbouwen.

De laatste selectie ben ik niet meer gestart. Drukke week gehad en met daarbij nog slecht weer had ik er even geen zin meer in.
De dag erna nog wel even gelest en ze voelde fijn aan. Toen gelijk mijn koffer ingepakt en vertrokken naar het zonnige zuiden.

Gisteren weer terug gekomen en heb haar vandaag even een kwartiertje lang en laag gereden. Eerste 5 minuten was ze wat druk maar daarna heerlijk ontspannen kunnen rijden.

Zondag staat de oefenwedstrijd op het programma. Vind het best spannend haha.

melis_93
Berichten: 80
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 23:15

Nee geen wedstrijd meer staan Roosje, we hebben de regio volgende week zaterdag :) En dan de week erop M2 debuut :D
Jammer dat je niet gestart bent, maar met ren- en vliegwerk wordt het ook niet beter.
Heb je een fijne vakantie gehad? :) Fijn dat Miley daarna weer lekker ging!
Succes alvast zondag, gaat vast en zeker goedkomen :D

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 07:21

Veel succes aankomende zaterdag Melis_93!

Wij hebben gisteren heerlijk gereden. Eerste proef was het nog net niet, was de eerste keer dat we deze reden en daardoor was het allemaal nog niet zo netjes en gedurfd gereden.

Daarna stukje instructie gehad en toen nogmaals dezelfde proef gereden. Ging al een stuk beter dan de eerste proef. In de eerste proef hadden we 194,5 en tweede proef 214,5.

Gaan nu lekker doortrainen met de gekregen instructies en tips. 14 januari gaan we dan ons echte debuut maken.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 22:20

Roosjenat, in het andere topic ook al gezegd maar echt mooie ervaring zo! Waar ga je de 14e starten? En lekker zeg zo'n zonnige vakantie naar het zuiden achter de rug!

Melis_93, fijn dat Ken weer goed is en je lekker hebt kunnen rijden! ik kan de teugels inderdaad ook gewoon gebruiken op andere paarden. Express full gedaan ipv cob, voor de lussen moet ik dan wel gaatjes verder weg prikken, maar dat is zo gedaan. Karel heeft natuurlijk een vrij korte hals :') Ze staat inderdaad op een ijzer dat het afrollen van de voet bevordert.

Vanochtend was de zadelmaker bij Karel, vond hem iets naar voren duiken en dat klopte. Hij is weer bijgevuld en zat direct meer in balans. Verder volg ik een sasterclass van Anne Loosveld (sportpsychologie). Echt wel interessant. Mijn debuut van as zondag is zo iig goed voorbereid :') Wordt wel heel vroeg, rubriek is tussen 08.00 en 09.00.

melis_93
Berichten: 80
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 19:09

Roosje dat is een mooi begin voor je Z1 debuut, viel het mee om de proeven te rijden? Spannend dat je debuut gepland staat :D

Urosa fijn dat je de teugels gewoon op beide paarden kan gebruiken! Merk je veel/goed verschil met de ijzers?
Fijn dat het zadel van Karel weer goed in balans ligt! Dat klinkt intressant, kun je dat gewoon online volgen?
Heel veel succes alvast morgen! en vooral lekker genieten! :D

Vandaag helaas niet de proef gereden zoals we kunnen. 2 grote fouten erin die kan je niet hebben op een kampioenschap en vond de C jury wel wat teleurstellend gepunt. Middendraf vertrok ze goed maar kon ze even niet bolwerken waardoor we een galoppas kregen en met aanspringen in galop was ze even totaal niet bij de les waardoor ze eerst niet aansprong en vervolgens in de verkeerde galop, echt super slecht dus :+ De h jury een 4 voor de middendraf en 2 voor het aanspringen, compleet terecht uiteraard maar daar tegenover voor de fijne onderdelen wel ook 6.5/7ens, uiteindelijk nog 185,5 punten. De C jury 1x een 7,5 op de middenstap en voor de rest alleen maar 5/6 terwijl er ook echt wel hele goede stukken tussen zaten, daar kwamen we op 173 uit. Uiteraard al met al zeker niet goed genoeg voor een plek in de top.
Weer een mooi leermoment en vol goede moed naar ons M2 debuut :D

roosjenat

Berichten: 1494
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 13:25

Urosa, hoe ging je subtop debuut afgelopen zondag?

Jammer van de proef Melis_93. Gelukkig wel inderdaad een mooi leermoment voor jullie beiden. Succes in het M2!

De proefjes in het Z1 vielen uiteindelijk mee. Vond ze ook echt heel leuk om te rijden, voelde ook wel echt even als een mijlpijl die we bereikt hadden.

Wij zouden aankomende dinsdag onze officiële debuut maken maar helaas is ook hier de griep langs gekomen. Ik ben sinds vorige week vrijdag al ziek dus Miley staat al een week stil.

Gaat sinds gisteren de betere kant op dus hoop dit weekend rustig aan te kunnen beginnen weer. Zal wel even weer opbouwen zijn, heb heel weinig energie nog helaas. Vandaar ook ons debuut maar even aan de kant gezet. Moeten ons wel normaal kunnen voorbereiden.