Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 300 van de 304 [ 7579 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

 
Profiel   

Wat een goede punten zeg! Dan kan je ook wel over :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 12:22 



 
Profiel   

Dat was zeker een goed weekend Odenxia! Prachtpunten!

Succes in het L2 wanneer is je debuut?

Wij starten zaterdag en zondag voor het eerst L2, en daarna houd ik even pauze om door te trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 13:54 



 
Profiel   

Succes allemaal! ik zal binnenkort weer even bij lezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-20 14:27 



 
Profiel   

Gisteren debuut in het L2 gehad. Menn hij stond weer aan! Super fijn te rijden en echt genoten van de proeven. Misschien her een der een rommeltje en zeker wat verbetering nodig, helaas vond de jury het echt niet goed... 171,5 en 171,5 -O-
Waarom geen idee want er was geen commentaar bijgeschreven >;)

Balen balen balen, maar vandaag weer een kans bij een andere jury. Dus hopelijk gaat het vandaag net zo goed en misschien wel beter dan de vorige keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 12:16 



 
Profiel   

Sasika balen zeg dat je punten totaal niet overeen kwamen met het gevoel.. En gek dat ze niks bij zetten..
Hoe is het vandaag gegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 22:09 



 
Profiel   

Saskia, jeetje. vervelend dat de punten niet over een komen.. Tegenwoordig moeten ze toch wat er bij zetten / onderstrepen en toelichten ?
Hoe ging hij gister ?

Ik ben gister met Calice naar het Dijkgatbos gegaan! voor het eerst zonder een ander paard en met haar naar het bos, we hebben allebei genoten en hebben zelfs gesprongen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 12:00 



 
Profiel   

Gister ging het net zo goed en dat werd dit keer wel beloond met 182,5 en 182 en beide proeven een tweede plaats. Dit klopte wel bij mijn gevoel en het onderstaande commentaar ook.

Wel heel blij dat ik een 7 reed voor mijn achterwaarts. Dit doen we pas sinds een maandje en dat hij het dan al zo braaf op wedstrijd doet maakt mij wel heel trots.

Het wijken is echt een puntje van aandacht. Thuis gaat het wel steeds beter maar op westrijd met de nodige spanning (waarschijnlijk bij mij) krijg ik het er niet uitgereden.

Wij gaan nu een maandje lekker trainen en zien dan wel of wij het indoorseizoen nog gaan starten of niet.

[ img ]


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 12:35 



 
Profiel   

Brittjuh97 schreef
Saskia, jeetje. vervelend dat de punten niet over een komen.. Tegenwoordig moeten ze toch wat er bij zetten / onderstrepen en toelichten ?
Hoe ging hij gister ?

Ik ben gister met Calice naar het Dijkgatbos gegaan! voor het eerst zonder een ander paard en met haar naar het bos, we hebben allebei genoten en hebben zelfs gesprongen!



Heerlijk zeg!! En zeker met het weer dat jullie gisteren hadden {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 12:45 



 
Profiel   

hier hebben we ook nog een paar keer gestart.

meneer heeft zich erbij neergelegd met koppig zijn met wijken en deed het een maandje fijn. nu heeft hij weer de periode van alles uit proberen in de ring ...... soms wou ik dan hij minder energie en slim was ....

gisteren weer zo'n daagje ...

1e proef totaal niet naar voren willen. wanneer ik been gaf kwam hij alleen maar meer terug... links en rechts gaan als het niet kan .. dat is 1 van zijn favorieten... ook de ene keer totaal niet reageren op het been en de andere keer heel overdreven reageren ...... na de proef weer de losrijbaan in en hij gedraagt hij zich weer super net met als losrijden ... alles maar voor de zekerheid gecheckt en alles zat goed en zoals altijd....

toen maar de instelling voor de 2de proef veranderd: Ride or Die .... erop of eronder en dan maar een verliespunt als hij weer zijn eigen feestje begint.

meneer probeerde het even maar dimde in en begon te lopen de 2de proef ... toch nog een winstpuntje eruit kunnen halen maar pfff wat een dag...

nog even een foto erbij van de draak in kwestie ...
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 15:41 



 
Profiel   

sasika schreef
Gister ging het net zo goed en dat werd dit keer wel beloond met 182,5 en 182 en beide proeven een tweede plaats. Dit klopte wel bij mijn gevoel en het onderstaande commentaar ook.

Wel heel blij dat ik een 7 reed voor mijn achterwaarts. Dit doen we pas sinds een maandje en dat hij het dan al zo braaf op wedstrijd doet maakt mij wel heel trots.

Het wijken is echt een puntje van aandacht. Thuis gaat het wel steeds beter maar op westrijd met de nodige spanning (waarschijnlijk bij mij) krijg ik het er niet uitgereden.

Wij gaan nu een maandje lekker trainen en zien dan wel of wij het indoorseizoen nog gaan starten of niet.

[ [url=m/lpl5jj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ Video ]


Wat fijn! en wat een gaaf paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 23:46 



 
Profiel   

sasika schreef
Brittjuh97 schreef
Saskia, jeetje. vervelend dat de punten niet over een komen.. Tegenwoordig moeten ze toch wat er bij zetten / onderstrepen en toelichten ?
Hoe ging hij gister ?

Ik ben gister met Calice naar het Dijkgatbos gegaan! voor het eerst zonder een ander paard en met haar naar het bos, we hebben allebei genoten en hebben zelfs gesprongen!



Heerlijk zeg!! En zeker met het weer dat jullie gisteren hadden {:}



Ja het was echt heel leuk! ik heb genoten en we gaan zeker vaker op pad, misschien uiteindelijk wel helemaal alleen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 23:46 



 
Profiel   

kimwilliam schreef
hier hebben we ook nog een paar keer gestart.

meneer heeft zich erbij neergelegd met koppig zijn met wijken en deed het een maandje fijn. nu heeft hij weer de periode van alles uit proberen in de ring ...... soms wou ik dan hij minder energie en slim was ....

gisteren weer zo'n daagje ...

1e proef totaal niet naar voren willen. wanneer ik been gaf kwam hij alleen maar meer terug... links en rechts gaan als het niet kan .. dat is 1 van zijn favorieten... ook de ene keer totaal niet reageren op het been en de andere keer heel overdreven reageren ...... na de proef weer de losrijbaan in en hij gedraagt hij zich weer super net met als losrijden ... alles maar voor de zekerheid gecheckt en alles zat goed en zoals altijd....

toen maar de instelling voor de 2de proef veranderd: Ride or Die .... erop of eronder en dan maar een verliespunt als hij weer zijn eigen feestje begint.

meneer probeerde het even maar dimde in en begon te lopen de 2de proef ... toch nog een winstpuntje eruit kunnen halen maar pfff wat een dag...

nog even een foto erbij van de draak in kwestie ...
[ [url=m/4qY3fC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jeetje, vervelend dat ie van die momenten heeft! Fijn dat je toch nog een winstpuntje heb kunnen rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 23:47 



 
Profiel   

Brittjuh97 schreef
kimwilliam schreef
hier hebben we ook nog een paar keer gestart.

meneer heeft zich erbij neergelegd met koppig zijn met wijken en deed het een maandje fijn. nu heeft hij weer de periode van alles uit proberen in de ring ...... soms wou ik dan hij minder energie en slim was ....

gisteren weer zo'n daagje ...

1e proef totaal niet naar voren willen. wanneer ik been gaf kwam hij alleen maar meer terug... links en rechts gaan als het niet kan .. dat is 1 van zijn favorieten... ook de ene keer totaal niet reageren op het been en de andere keer heel overdreven reageren ...... na de proef weer de losrijbaan in en hij gedraagt hij zich weer super net met als losrijden ... alles maar voor de zekerheid gecheckt en alles zat goed en zoals altijd....

toen maar de instelling voor de 2de proef veranderd: Ride or Die .... erop of eronder en dan maar een verliespunt als hij weer zijn eigen feestje begint.

meneer probeerde het even maar dimde in en begon te lopen de 2de proef ... toch nog een winstpuntje eruit kunnen halen maar pfff wat een dag...

nog even een foto erbij van de draak in kwestie ...
[ [url=m/4qY3fC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jeetje, vervelend dat ie van die momenten heeft! Fijn dat je toch nog een winstpuntje heb kunnen rijden!



ja hij stelt me erg op de proef, het is nooit saai met hem }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 12:40 



 
Profiel   

Britt heerlijk even naar het bos, super dat je alleen kon gaan!

Sasika fijn dat de punten nu wel overeen kwamen met je gevoel!

Kimwilliam balen dat hij er zn eigen feestje van maakt in de proef.. Gelukkig nog wel een wp!

Gisteren lekker gelest :) Ze gaat fijn op moment :) Gewerkt aan kleine stukjes terugschakelen in galop, vind ze nog lastig maar kleine stukjes doet ze al best heel netjes. Ook wat schouderbinnenwaarts meegepakt en een klein beginnetje gemaakt aan de travers :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:13 



 
Profiel   

KimWilliam jammer dat hij moeilijk te rijden is in de proeven. Lekker kilometers blijven maken.

Brittjuh dankjewel!

Melissa_93 Ja dat is wel fijn, maarja het blijft een jury sport.

Fijn dat het lessen zo goed gaat! Schouderbinnenwaarts en Travers zijn fijne oefeningen als ze erin zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 06:46 



 
Profiel   

Leuk Britt!

sasika mooie punten!

KimWilliam: knap paard!

Fijn Melissa! Jij hebt toch ook les van Joyce?

Ik ga vanavond weer starten. Hij loopt de laatste dagen ontzettend fijn dus hopelijk kunnen wij dat in de proef ook is vasthouden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 07:34 



 
Profiel   

Hoe is het gegaan Elite ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 20:38 



 
Profiel   

Best goed! Had 188,5 en 190 punten dus er zit vooruitgang in! Kon merken dat ik wat meer aan het rijden van de proeven toekwam in plaats van voorkomen dat hij wegsprong :+ Nog wel (zichtbare) spanning en de tweede proef een onderdeel opnieuw gereden door de spanning, maar het was al veel meer ontspannen. Hij blijft al veel meer opgericht en ronder.


Volgende week mogen we weer op pad, vandaag lekker gesprongen met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 22:12 



 
Profiel   

Marjolein ja clublessen inderdaad bij Joyce, maar moet eerlijk zeggen dat ik er de laatste tijd vaker niet dan wel geweest ben. Past niet altijd fijn in mijn schema met de privelessen en vind 2 dagen achtereen lessen wat teveel. Maar vind het wel hele fijne lessen :)
Prive les ik bij Mar.celle

Super dat het al een stuk fijner ging, mooie punten! Ga je volgende week ook naar Rijssen?

Ik zou clubkampioenschap hebben vandaag en mn zusje zou haar morgen springen maar de vereniging heeft gisteren besloten het niet door te laten gaan. Gemeente heeft gisteren aangegeven extra boa's in te zetten om meer controle uit te oefenen op het naleven van de regels, aantal durfden het daarom niet aan om door te laten gaan. Ik vind het stom maargoed :+ Er is niks veranderd en het is maar een kleine clubwedstrijd.
Volgende week gaan we weer op pad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 16:14 



 
Profiel   

Ah leuk, ik heb ook jaren les gehad van Marcelle! Ik vind het te ver weg helaas anders had ik zeker nog bij haar gelest. Jammer dat de club niet door gaat, de ene gemeente is strenger dan de andere. En ik ga inderdaad ook naar Rijssen. Doe je ook mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 16:24 



 
Profiel   

Elitedeux dat zijn mooie punten! Gefeliciteerd!

Jammer dat de clubkampioenschap niet door gaat. Moeilijke tijden, ook voor het organiseren van kleine wedstrijden. Ik woon onder de rook van Amsterdam en het verbaasd mij dat tot nu toe alles gewoon door is gegaan in de randsteden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 16:47 



 
Profiel   

Elite Fijn dat er vooruitgang in zit! mooie punten gefeliciteerd!

Melissa, jammer dat het niet door gaat. ik heb alles ook weer even op een pauze gezet. Ik werk zelf in de zorg dus zoek liever niet te veel druktes oid op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 22:48 



 
Profiel   

Elitedeux schreef
Ah leuk, ik heb ook jaren les gehad van Marcelle! Ik vind het te ver weg helaas anders had ik zeker nog bij haar gelest. Jammer dat de club niet door gaat, de ene gemeente is strenger dan de andere. En ik ga inderdaad ook naar Rijssen. Doe je ook mee?


Ja superfijne lessen, ben er met het vorige paard begonnen. Denk dat ik nu zo'n 8 jaar alweer bij haar les. Tijd gaat hard :+ Ik ga inderdaad ook naar Rijssen, mooie locatie om te rijden :D
En daarna heb ik 17 oktober Haaksbergen bij de eigen vereniging en 25 oktober tripalon in Laren :D
en dan 8 novmeber Hellendoorn opgegeven

Gister en vandaag fijn gereden thuis :) Al was het vandaag rijden met zwemvliezen :+ Wat een regen is er gisteravond en vannacht gevallen. Gelukkig vind ze water niet erg

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 12:02 



 
Profiel   

[ img ]

Tot zo ver mijn wedstrijd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 18:30 



 
Profiel   

Haha woops :(:) volgende keer beter!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 18:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 300 van de 304 [ 7579 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen