Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 302 van de 304 [ 7579 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

 
Profiel   

aankomend weekend ga ik ook weer op film!

laatste tijd heel erg gegroeid met hem en nu erg benieuwd waar we staan en wat onze grootste punten zijn waar we weer aan gaan werken :list:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 15:18 



 
Profiel   

Britt nee we hebben geen proef opgenomen, ik vind de online proeven niet echt meerwaarde hebben. Gewoon lekker getraind en moet zeggen dat dat wel even weer nuttig was op ander terrein :+
Calice nog last gehad van de val? Altijd schrikken

Marjolein dat ziet eruit als een fijn zadel! Ik vind het heerlijk als het wat dieper zit en wat meer wrong heeft. Al moest ik er wel even aan wennen

Kim succes met filmen!

Voor ons was het even weer een hele goede oefening om te trainen in 'wedstrijdvorm'. Ik had mn handen goed vol :+ Ze was eerst mega fris maar dat was met een paar rondjes een heel stuk beter. Daarna de baan in vond ze eerst heel spannend maar met een beetje hulp kreeg ik haar wel redelijk vlot rond. Paard voor mij ging daarna weg en daardoor was ze echt enorm afgeleid in combinatie met wat spanning op paarden die achter de baan liepen en werkzaamheden op het erf. Voor het eerst een L2 proef gereden, dat ging dan ook alles behalve fijn, veel te gehaast en rommelig. Daarna stukje gewoon gereden met hulp en toen nog een keer de proef gereden. 2e keer ging het echt een heel stuk fijner, nog genoeg werkpunten uiteraard maar dat gaf wel een oke gevoel.
Heb een klein stukje op film van de 2e proef, zal die even uploaden. De rest is per ongeluk niet op film gekomen :+
Was dus wel even heel fijn en leerzaam om weer zo op vreemd terrein in een baan te oefenen. Kan dan toch wel merken dat ze een paar maand niet mee is geweest op concours.

De kwaliteit is helaas wel erg slecht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 23:00 



 
Profiel   

melissa_93 schreef
Britt nee we hebben geen proef opgenomen, ik vind de online proeven niet echt meerwaarde hebben. Gewoon lekker getraind en moet zeggen dat dat wel even weer nuttig was op ander terrein :+
Calice nog last gehad van de val? Altijd schrikken

Marjolein dat ziet eruit als een fijn zadel! Ik vind het heerlijk als het wat dieper zit en wat meer wrong heeft. Al moest ik er wel even aan wennen

Kim succes met filmen!

Voor ons was het even weer een hele goede oefening om te trainen in 'wedstrijdvorm'. Ik had mn handen goed vol :+ Ze was eerst mega fris maar dat was met een paar rondjes een heel stuk beter. Daarna de baan in vond ze eerst heel spannend maar met een beetje hulp kreeg ik haar wel redelijk vlot rond. Paard voor mij ging daarna weg en daardoor was ze echt enorm afgeleid in combinatie met wat spanning op paarden die achter de baan liepen en werkzaamheden op het erf. Voor het eerst een L2 proef gereden, dat ging dan ook alles behalve fijn, veel te gehaast en rommelig. Daarna stukje gewoon gereden met hulp en toen nog een keer de proef gereden. 2e keer ging het echt een heel stuk fijner, nog genoeg werkpunten uiteraard maar dat gaf wel een oke gevoel.
Heb een klein stukje op film van de 2e proef, zal die even uploaden. De rest is per ongeluk niet op film gekomen :+
Was dus wel even heel fijn en leerzaam om weer zo op vreemd terrein in een baan te oefenen. Kan dan toch wel merken dat ze een paar maand niet mee is geweest op concours.

De kwaliteit is helaas wel erg slecht
[ Video ]


Het gaat goed met calice! gelukkig maar _/-\o_
Je proefje ziet er evengoed netjes uit, gewoon rustig door oefenen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 15:37 



 
Profiel   

Ik geef even een schopje aan dit topic.
Nog meer bokkers die L1 starten of gaan starten en het leuk vinden om erover te kletsen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 16:58 



 
Profiel   

Ik wilde de 21e m’n l1 debuut maken, helaas is m’n paard kreupel. Wil nu graag 15 september, maar haar kogel wordt volgende week ingespoten en heb echt geeeen idee hoe snel je dan mag opbouwen, even afwachten en met de da overleggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 22:25 



 
Profiel   

Hier vandaag 2 winstpunten gehaald wat betekent dat ik vanaf nu L2 mag gaan starten! Ik ga eerst nog even de hele maand september hier verder voor trainen + nog een provincie selectie rijden en dan vanaf oktober starten we in het L2 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 18:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 19:48 



 
Profiel   

Balen Nynke! Hopen op een spoedig herstel

Gefeliciteerd Jennifer en succes bij de selectie. Spannend!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 20:43 



 
Profiel   

Dank jullie! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 18:40 



 
Profiel   

Wat is het rustig hier :D

Ik wil mij hier graag melden!
Ik heb mijn Friese merrie als 3 jarige ingereden en iets van 4 wedstrijden gestart om te kijken hoe ze was op ander terrein. We waren toen B+7. Qua training heb ik haar doorgetraind en enkele oefeningen tot de Z geleerd , waar ik 3 jaar lang rustig de tijd voor heb genomen. Ik heb altijd veel gestart en getraind met mijn vorige pony en paarden van andere mensen , dat in uiteindelijk het hele plezier kwijt was.

Ik heb een hele grote stap terug genomen en 3 jaar lang weinig gereden. Wel als ik ging rijden probeerde ik nieuwe dingen. Maar ze stond eigenlijk vooral voor de kar. Ze heeft dus een lange pauze gekregen waarbij we vooral plezier hebben gemaakt. Naar clinics , shows en buitenritten. Genieten! Ze is ook 2 keer moeder geworden en de 3e is onderweg. Zodoende ook eindelijk mijn plezier terug gekregen en heel veel zin om weer los te gaan. Vorige week hadden we weer onze eerste wedstrijd, in de B. Toen kregen we 4 winstpunten! 201.5 en 196.5 punten. Zodoende vandaag de stap gemaakt naar het L1. Direct 3 winstpunten *\o/* 199 en 189.5 punten! Trots op mijn 6 jarige Friese merrie Zilver!
Vandaag
[ img ]
[ img ]
Vorige week <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:08 



 
Profiel   

Ah wat leuk! ken Zilver nog van vorige topics, gefeliciteerd met je punten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:23 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Kabayo! Mooie punten gereden samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:27 



 
Profiel   

Hi!
Wij komen ons hier ook aanmelden!
Eigenlijk zijn we pas vanaf maart “serieus” aan het trainen na een hoop ellende en toen dat lekker ging toch maar wedstrijden gaan starten & in 1,5 maand de B doorgevlogen :D
2 weken geleden ons L1 debuut gehad en ons eerste puntje is binnen, een heel wonder want zo lekker ging het niet :Y)
Dit weekend gaan we weer op pad! 2 weken terug was een thuiswedstrijd en dan krijgt mijn autist kortsluiting van alle dingen die net even wat anders zijn dan normaal..
Dus hopelijk gaan we dit weekend knallen, want op vreemd terrein gaat het vaak toch wat beter :D

En dit zijn wij (iets wat har het liefste doet):
[ img ]

& serieus aan het werk
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 09:52 



 
Profiel   

Zo net de punten van mijn online debuut binnen, 185! Best wel tevreden over hoe het nu ging, baal wel een beetje van het wijken want dat kan beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 19:44 



 
Profiel   

Welkom Annenas! Hoe is het gegaan?

Mooie punten Nynke, kan je tevreden over zijn. Wijken is echt een dingetje he, Endy schaart ook niet voldoende ik ben er keihard met haar op aan het oefenen. De rest van de oefeningen gaat opzich prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 19:52 



 
Profiel   

Ja ene kant op hadden we te veel stelling, die kant wilde ze vaak moeilijk op buigen dus in een poging dat te compenseren heb ik dat overdreven en dat was een beetje te veel, en de andere kant liet ik haar over de schouder weg lopen, baal wel een beetje van mezelf. Ook punten laten liggen bij het draf verruimen, kunnen we heel mooi maar ik moest van m naar K en mijn Caller bij K vergat te roepen, toen wist ik niet meer waar ik heen moest :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 21:01 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je eerste winstpuntje Nynke! :D

Bij ons is het een beetje geflopt, zaterdag liep ie best lekker met losrijden en degene voor me groet af & Harrie sloeg ineens op error, moest de ring in en ook meteen starten van de jury dus kon het niet lekker oplossen, daarbij las mn lezer verkeerd dus ook nog wat minpunten wat resulteerde in 174 punten.
2e proef ging beter maar moest meteen door want ring 2 was ingelopen & had dus nog steeds een paard wat niet lekker voor m’n been was, toch 180 punten gereden.

En zondag begonnen we met 185 punten (7e plaats, ik leek wel dronken.. en een aanspringen in gallop fout) en de 2e proef een 2e plaats van de 8 maar met maar 178 punten, die jury heeft ook heel de dag bijna geen winstpunt weggegeven…

Al met al, we zijn L1+3 nu máár ik weet dat we veel beter kunnen dan dit. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 21:59 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je winstpunten! 174 met een geflipt paard vind ik best netjes, heb een keer 174 in de b gehaald terwijl het voor mijn gevoel best lekker ging…

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 22:19 



 
Profiel   

Nynkex01 schreef
Ja ene kant op hadden we te veel stelling, die kant wilde ze vaak moeilijk op buigen dus in een poging dat te compenseren heb ik dat overdreven en dat was een beetje te veel, en de andere kant liet ik haar over de schouder weg lopen, baal wel een beetje van mezelf. Ook punten laten liggen bij het draf verruimen, kunnen we heel mooi maar ik moest van m naar K en mijn Caller bij K vergat te roepen, toen wist ik niet meer waar ik heen moest :')


Dat over de schouder weglopen herken ik heel erg! Volgende keer je proef uit je hoofd leren dus haha, ik had het ook bij proef 9 of 10, ik luisterde gewoon niet en reed gewoon het galop gedeelte in spiegelbeeld. Moest dus niet. Echt heel dom van mezelf :') dus ik ben druk bezig met de proeven oefenen, vind proef 7 en 8 trouwens wel wat ‘moeilijker’


Annenas schreef
Gefeliciteerd met je eerste winstpuntje Nynke! :D

Bij ons is het een beetje geflopt, zaterdag liep ie best lekker met losrijden en degene voor me groet af & Harrie sloeg ineens op error, moest de ring in en ook meteen starten van de jury dus kon het niet lekker oplossen, daarbij las mn lezer verkeerd dus ook nog wat minpunten wat resulteerde in 174 punten.
2e proef ging beter maar moest meteen door want ring 2 was ingelopen & had dus nog steeds een paard wat niet lekker voor m’n been was, toch 180 punten gereden.

En zondag begonnen we met 185 punten (7e plaats, ik leek wel dronken.. en een aanspringen in gallop fout) en de 2e proef een 2e plaats van de 8 maar met maar 178 punten, die jury heeft ook heel de dag bijna geen winstpunt weggegeven…

Al met al, we zijn L1+3 nu máár ik weet dat we veel beter kunnen dan dit. -O-


Wat balen van de spanning dan he, jij ook proef uit je hoofd leren dus :')
Mooie winstpunten gereden hoor, die kun je er toch weer bij optellen. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan. Die 178 en een 2e plek is dan wel weer zuur.. wat wil je zien in het L1 denk ik dan, het is pas L1 namelijk. Of je moet er echt een potje van maken natuurlijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 23:59 



 
Profiel   

Afgelopen weekend ben ik weer op wedstrijd geweest met Endy, een mooie 1ste plaats behaald met een score van 190,5 erg blij met hoe ze liep en echt mooie 7’s gekregen op onderdelen die juist heel erg moeilijk voor haar zijn.
Endy is groot en heel erg lang dus een door een s van hand veranderen bijv vergt erg veel kracht maar daar hadden we ook een mooie 7 op!

Nu dus een startkaart aangevraagd en we gaan de 24e weer op pad maar dan voor het echie *\o/*

Hoe gaat het met jullie wedstrijden? Het topic is niet erg actief :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:24 



 
Profiel   

Goed gedaan! Zondag ga ik weer. Gister had ik les en alle oefeningen even rustig doorgereden. Omdat ik blind ben vind ik bijvoorbeeld een slangenvolte of door een S van hand veranderen nogal een uitdaging, dus hebben gister in de les precies uitgeteld hoeveel drafpassen ik moet rijden voor een wending en in hoeveel passen ik dan de wending door moet zijn enz. Ik had gevraagd of ik als eerste mocht starten zodat ik tijd heb om me even te oriënteren in de ring, nu moet ik dus om 8:30 uur, lekker dan Op mijn zondagochtend! wel heel blij dat ze zo mee denken

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:43 



 
Profiel   

Wow Nynke dat lijkt mij echt ontzettend lastig, wat knap van jullie. Leuk dat een organisatie zo goed mee denkt, dat doet je toch wel weer goed.
Kan je helemaal niks zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:12 



 
Profiel   

Dank je wel! Ja vind het ook echt heel knap hoe ze met me meedenkt, heb nu nog maar twee keer les van haar gehad en ze denkt gelijk mee in stappen tellen en even een oefening een paar keer met mij mee lopen tot dat ik het gevoel erbij had. Ik kan met één oog een beetje licht en donker zien maar dat stelt niet zoveel voor ;)
Tijdens mijn proef staat er iemand op x die elke letter roept waar ik langs rijd en bij de letters hangen piepers die de persoon op x dan met een afstandsbediening kan bedienen zodat ik kan horen waar ze zitten. Nu is de persoon die dat normaal altijd met mij doet ziek, dus mijn dertienjarige achternichtje gaat zondag mee en die vind het best spannend, maar komt vast goed en wordt gezellig! Zie dat je best wel bij ons in de buurt zit, waar start jij vaak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:43 



 
Profiel   

Ik wist helemaal niet dat dat zo kon joh! Wat een uitvinding. Lijkt me wel echt heel moeilijk ik rij zo al de verkeerde kant op :o
Ik start in Groningen/Drenthe ik ga 24e naar Hoogezand!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 08:44 



 
Profiel   

Hoogezand ga ik misschien ook nog wel eens heen want is voor mij een geschikte locatie omdat het een helemaal afgesloten bak is, maar is voor mij wel een stukje rijden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 10:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 302 van de 304 [ 7579 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen