Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 158 [ 3946 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 158  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]L2 debuut, wie nog meer?

 
Profiel   

Hallo,

Morgen is het zo ver. We gaan voor 't eerst in het L2 starten.

In eerste instantie was Baileys een pony voor de verkoop. Ik ben immers 23 en zou tussen
de paarden moeten rijden. Omdat de klik zo sterk was en Baileys het werk goed oppakte heb ik besloten hem zelf te starten en te zien hoe ver we komen. Inmiddels de B en het L1 doorgevlogen. We trainen 3/4 keer in de week. Baileys is 4 jaar en zal daarom tot april in het L2 moeten blijven. Ondertussen kunnen we verder trainen voor het M1.

Zijn er nog meer bokkers die net hun L2 debuut hebben gehad en wat was jullie ervaring?

<3
[ img ]



Laatst bijgewerkt door Martine op 15-09-14 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

HK tag toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 19:38 



 
Profiel   

Ik heb over een paar weken mijn L2 debuut tijdens de eerste indoor wedstrijd. Hier ook met mijn fries de B en L1 door gevlogen.. Ben benieuwd hoe het zal gaan, ben er wel klaar voor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 19:56 



 
Profiel   

@Hennieb, wat spannend. Hoelang rijden jullie al wedstrijden en hoe sta je er zelf in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 19:58 



 
Profiel   

Ik morgen mijn l2 debuut. Gewoon thuis wedstrijd! De B ben ik wat langer blijven hangen ivm Brabantse. Kreeg paard in zomer 2012 in september eerste x gestart indoor selecties en door gemogen. Paard helaas kreupel. Outdoor 2013 wederom door gemogen in de B en toen gestart. Toen dressuur laag pitje en in 5 wedstrijden de l1 door met 11 wp. Maar 3 proeven zonder winst gereden maar veel met 2 en 1 met bijna 3 (209) winstpunten

Nu ons l2 debuut en rij indoor ook de selecties

Ik heb niet zo de drang om echt naar een bepaald niveau te rijden. Ik zie wel waar ik strandt. Spring hier naast ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 20:00 



 
Profiel   

@Billy3105, spannend zeg jij ook morgen. Hoealaat start je? Hier begin van de middag.
Vind het gewoon leuk regelmatig te starten en als ik de punten heb stroom ik verder. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 20:03 



 
Profiel   

Ik rij pas sinds januari wedstrijden. Ik heb mezelf altijd bestempeld als fanatieke recreatie ruiter.. Investeer in goede lessen, maar het belangrijkste was dat ik goed op mijn paard zat, en mijn paard goed liep (ben stevige ruiter). Ging en ga graag op buitenrit of leuke dingen doen. Dus wedstrijden rijden, nee hoor.. Maar na een half jaartje een aantal onderlinge te hebben gereden en dik in de prijzen..toch maar start kaart aangevraagd.
En nu dus door de B en L1 gevlogen.. En ja we gaan door zolang we er plezier in hebben.. Als het paard of ik er zat van ben, gaan we weer boscrossen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 20:06 



 
Profiel   

Ik heb 27 juli mijn L2 debuut gehad! Ging voor mijn gevoel erg goed maaf ooooh wat was de bodem daar slecht. Vind het wel veel fijner te rijden proeven dan de L1!

Baileys is gaaf zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 20:15 



 
Profiel   

Winner91 schreef
@Billy3105, spannend zeg jij ook morgen. Hoealaat start je? Hier begin van de middag.
Vind het gewoon leuk regelmatig te starten en als ik de punten heb stroom ik verder. :)

Om 14.19 en 14.20
Waar start jij? Ik hier in [plaats] bij rv wolfslaar

maysancho schreef
Ik heb 27 juli mijn L2 debuut gehad! Ging voor mijn gevoel erg goed maaf ooooh wat was de bodem daar slecht. Vind het wel veel fijner te rijden proeven dan de L1!

Baileys is gaaf zeg!

Dat klopt zeker in het l2 krijg ik die van mij juist fijner aan mijn zit hulpen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 20:29 



 
Profiel   

Ik zou me ook wel graag willen melden!
Ik ben maart voor het eerst L2 gestart met mijn 11 jarige KWPN ruin.
We hebben nu twee winstpunten helaas is hij sinds begin mei steeds geblesseerd en weet ik niet wanneer wij weer kunnen starten.

Met mijn andere paard start ik nog L1 maar het is wel het idee dat we meteen overgaan naar de L2 als ik daarvoor de punten heb (van wegen het doorzitten). Ik start morgen toevallig met hem.

Iedereen die morgen start, heel veel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 20:47 



 
Profiel   

Super leuk de aanmeldingen.
Misschien leuk als iedereen zich even voorstelt en een foto post?

@Maysancho, wat was je ervaring en waren je punten? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 20:54 



 
Profiel   

Ik had in augustus mijn L2 debuut gehad, ging alleen niet zoals gehoopt maar alsnog 191 en 192 gereden(2x 1e) vandaag ook weer wedstrijd gehad en 1e proef 1e met 206 en 2e proef heb ik afgegroet (voor mijn gevoel ging het zooooooooo slecht) kwam de jury helemaal verbaasd naar buiten zetten, waarom groette je nou af ? Het ging super goed en zag er zo netjes uit, ook toen ik mijn protocol terug keek stonden er alleen maar 7'ens en 8'ens echt balen dat ik heb afgegroet, maar wel een wijze les voor de volgende keer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 20:57 



 
Profiel   

Nog even een post plaatsen van mijn knappe pony :)
Dit is Oniro, net 6 geworden, en 1.47m.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 21:00 



 
Profiel   

Ik ben Lina, 16 jaar oud en we hebben twee paarden
Wedros een 11 jarige ruin van Negro (foto is van ons L2 debuut).
[ img ]
en Gerrit (Royal blue) een 9 jarige Ruin van Royal Diamond.
[ img ]
Wedros rijd ik alleen en Gerrit deel ik met mijn moeder. Als iemand nog iets wil weten, dan hoor ik het wel :)


Laatst bijgewerkt door lina1998 op 13-09-14 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 21:16 



 
Profiel   

sannedeedee1 schreef
Ik had in augustus mijn L2 debuut gehad, ging alleen niet zoals gehoopt maar alsnog 191 en 192 gereden(2x 1e) vandaag ook weer wedstrijd gehad en 1e proef 1e met 206 en 2e proef heb ik afgegroet (voor mijn gevoel ging het zooooooooo slecht) kwam de jury helemaal verbaasd naar buiten zetten, waarom groette je nou af ? Het ging super goed en zag er zo netjes uit, ook toen ik mijn protocol terug keek stonden er alleen maar 7'ens en 8'ens echt balen dat ik heb afgegroet, maar wel een wijze les voor de volgende keer :D


volgens mij heb ik jou wel eens voorbij zien komen je start nog niet zo lang met hem toch?
Zonde van je tweede proef vandaag, maar wat je zegt een goede les voor de volgende keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 21:18 



 
Profiel   

Ik ga even foto's zoeken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 21:20 



 
Profiel   

Ik rijd hem sinds eind december en ben in januari gestart, 9 maandjes dus, is nog niet heel lang maar ook niet heel erg kort :D
We hebben alleen heel lang over de L1 gedaan (hebben tot de 30 wp uitgereden) omdat hij zo vervelend was, het ging eerst heel goed, maar we gaan nu wat meer bergafwaarts maar daarom gaan we nu voorlopig even alleen maar trainen en geen wedstrijden starten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 21:21 



 
Profiel   

Nou ik zal me eerst maar even voorstellen! Ik ben May, 21 jaar en rij al bijna mijn hele leven paard. Mij paard, Da Capo, is 6. Erg sensibel en heeft zo haar eigen dingetjes. Maar ze is echt mijn vriendinnetje!

Mijn punten waren bij de eerste proef 190 en 2e net geen winst. Ze is thuis altijd zo fijn aan het been en op concours komt ze toch altijd nog teveel terug, maar het word al beter. Dat komt vanzelf wel! Ik heb haar zelf beleerd en doorgereden dus ben al trots dat het zo goed gaat!

Even snel een foto die ik nog op me mobiel heb staan
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 21:21 



 
Profiel   

Ik ben bo, 16 jaar
Toen ik 6,5 was begonnen op de manege waar ik nu sta. Op 12 jarige leeftijd begin mijn eigenpaarden avontuur

Windigo; 11 jarige springgefokte ruin is braaf zolang je niks vraagt. Wil je er wat mee maar heb je de klik niet? Vergeet het dan maar

Hij heet wat moeite met zijn Ah eronder te zetten

Snel een foto van vorig jaar

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 21:27 



 
Profiel   

Leuke paardjes komen er voorbij :D

@Sannedeedee1, dat is inderdaad niet heel lang maar ook niet heel kort. Lekker even doortrainen en daarna knallen in de baan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-14 21:38 



 
Profiel   

Leuk topic!
Wij gaan in oktober voor het eerst L2 starten. We gaan de clubkampioenschappen nog in het L1 en daarna over naar het L2, omdat we de indoor selecties L2 willen starten!
Helaas duurt het uploaden heel lang, dus hoop vandaag nog even een foto te kunnen posten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-14 11:32 



 
Profiel   

Ik meld me ook, wij hebben zondag ons L2 debuut. Vanavond vertel ik iets meer over ons.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-14 11:36 



 
Profiel   

Zo net mijn debuut gehad. Kwam na de proef de ring uit meerdere mensen die zeiden; ja dat moet minimaal 180 zijn. Anderen hadden groffe fouten/ niet uitgevoerde onderdelen maar die sto den toch boven mij -O- zie je toch maar dat ik geen "showende" ruin heb helaas. Hij doet braaf zijn ding om in de 180 te rijden maar deze jury vond het dus blijkbaar 173&169 waard. Achja op naar de volgende wedstrijd (4 okt)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-14 15:17 



 
Profiel   

Jammer bo -O- verder wel fijn gereden?

Over mijn wedstrijd vandaag gaan we het ook maar niet meer hebben.. Heel leuk commentaar gekregen van de jury, maar ik kreeg hem er niet lekker doorheen.. Wennen weer hoor die L1 proeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-14 19:14 



 
Profiel   

Ik meld me ook! 2 wedstrijden gereden in l2.
De proeven vindt die op zich niet moeilijk maar mijne heeft veel last van spanning op wedstrijd met name als er een juryhokje staat. Dus 1e wedstrijd ging totaal de mist in maar toch winst maar ik niet had verwacht daarna nog keer gestart had ik 186 en 190.

Aankomende zondag heb ik weer wedstrijd en die week erop weer 1 dan begint het indoor seizoen weer waar wij niet zoveel aan meedoen, hij heeft moeite met binnenrijden

Ravelli is 6 jaar en rijden sinds vorige jaar juli wedstrijden !
Foto volgt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-14 19:51 



 
Profiel   

Gezellig!
Ik ben juist blij als het indoor seizoen weer begint :'). Wedros loopt binnen veel fijner. Buiten start ik ook met oornetje, hij is dan veel sneller afgeleid en ik blijf er te weinig aan rijden dus meneer bepaald := .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-14 19:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 158 [ 3946 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 158  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen