Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 155 van de 158 [ 3946 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]L2 debuut, wie nog meer?

 
Profiel   

Dee-es jullie gaan lekker! Hoe is de kring bij jouw gegaan?
Ja ik had bij voorbaat al gezien dat de groep behoorlijk pittig was en er maar weinig door mochten. Bijna alle kringen 8 of 9 in de L1 alleen bij ons maar 4 :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 21:27 



 
Profiel   

Ja best apart want daar doen er wel veel mee. Ga je door of wacht je af of je toch mag starten?

Ik was heel tevreden, heel fijn gereden. Kon me alleen totaal niet vinden in het protocol van de 1e proef. Ik kan meestal wel een beetje inschatten of iets goed of niet zo goed is maar nu had ik gewoon een 5 waar ik een 8 had verwacht....2e proef was iets over gewaardeerd dus dat compenseerde wel weer. Maar paard voelde top dus ik ben blij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 23:10 



 
Profiel   

Ik sta 2e reserve, ga er dus niet vanuit dat we ons alsnog plaatsen. 2e proef (die heb ik als eerste gereden) hadden we een 8e plek, punten van 3 t/m 8 zaten dicht bij elkaar dus het waren idd dure foutjes/rommeltjes :+ de 1e proef hadden we een 2e plaats.

Oh irritant dat je gevoel niet overeen kwam met de protocol.. Ik zag op de uitslag dat je als 1e door mag? Super zeg, gefeliciteerd! :)

Ik heb nu nog 2x L1 ingeschreven en dan half augustus bij eigen vereniging L2 debuut :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 21:52 



 
Profiel   

Jammer, Melissa, al vind ik het ook super knap van je dat je dus 6e bent geworden!

Dee_Es, gefeliciteerd! Hebben jullie weer heel knap gedaan samen.

Wij gaan komend weekend weer op pad, voor het eerst in hele lange tijd naar vreemd terrein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 07:17 



 
Profiel   

Hoe is het gegaan Roulette?

Hier vandaag lekker een rondje naar buiten geweest :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 20:45 



 
Profiel   

Rondje naar buiten is ook fijn met het weer van gisteren.

Wij hadden gisteren echt een fijne wedstrijd. Begon al dat de ringen beide in een vrij koele binnenbak stonden en omdat ik de eerste na de pauze was kon ik ook binnen losrijden. Eva heeft moeite met vreemd terrein, dan sluit ze zich mentaal helemaal af. Hebben we hard aan gewerkt het afgelopen jaar en ze is zo goed vooruit gegaan! Had gisteren de hele tijd contact met haar, zo knap. Ook weer een ruime winstpunt erbij (192) en de andere proef net niet (178).

Nog meer ruiters hier afgelopen weekend op wedstrijd geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 10:26 



 
Profiel   

Goed hoor Roulette, gefeliciteerd met je winstpunt.

Lekker een rondje buiten Melissa, het weer was er heerlijk voor gisteren! {:}

Wij zijn gisteren ook een rondje gaan oefenen (HC). Hele mooie accommodatie waar veel te zien is, dus dat is alleen maar goed. Het eerste rondje keek Jillz wel even maar daarna was het ook weer goed. Bleef een beetje spanning houden in 1 hoek waar de geluidsbox stond waar muziek uit kwam, maar vloeide steeds meer af.

Fijn kunnen rijden, aanspringen sprong ze wel een keer met 4 benen tegelijk in de lucht en halsstrekken kwam er niet lekker uit vandaag. Uiteindelijk hadden we 197 punten. Hiermee hadden we ook de hoogste score van de rubriek, maar het was nog een meetmoment dus geen prijzen (en ik reed HC dus sowieso geen recht op). Zo fijn om weer op pad te gaan, was bijna vergeten hoe leuk dat is <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 13:27 



 
Profiel   

Roulette wat fijn dat je echt kon blijven rijden, en een mooi wp rijker, super!

Wauw Ginatje wat een mooie score weer, jullie gaan lekker :D

Wij gaan komend weekend weer op concours, zin in :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 13:34 



 
Profiel   

Zijn er nog wat op concours geweest afgelopen weekend?

Gisteren lekker kunnen rijden :) Eerst de 2e proef gereden, die lag aan de kant van een zandpad. Daar had ze als er een auto door kwam ietsje spanning op en een rood-wit lint achter de baan was wat spannend. Ondanks wat spanningmomentjes fijn kunnen rijden, goed voor 202 en een 1e prijs :D
2e proef (eigenlijk dus de 1e) ging fijner, behoorlijk negatief jurycommentaar waar ik me compleet niet in kon vinden en dan ook een behoorlijk tegenvallende 187,5. Nog wel een 2e prijs daar :) Wetende dat we normaal met dit soort proeven altijd 65% of meer scoren vergeten we dit commentaar maar gauw :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 18:39 



 
Profiel   

Oh eindelijk weer wat reuring in het topic!

Ik mag eind augustus eindelijk het L2 debuut maken. hopelijk al eerder

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 20:46 



 
Profiel   

Hoi allemaal, ik kom me ook eens melden in dit topic :)
Ik ben Maaike en start met mijn Groninger ruin Snob. Afgelopen weekend hebben we ons L2 debuut gemaakt met 2 nette winstpunten. Heel trots op, want we waren sinds oktober vorig jaar niet meer weggeweest en het was nogal een uitdaging dit weekend... Losrijden was buiten, ongeveer de helft van de baan was nog geen compleet zwembad dus op een grote volte losgereden in de bagger. 1e proef was vervolgens in de binnenbaan, maar die was nog best iets kijkerig dus steeds wat onrust in de aanleuning. Wel heel blij dat ik er gewoon aan kon blijven rijden en Snob niet in zijn schulp kroop. 2e proef was buiten in de modder. Dat rijdt niet fijn, ik durfde er ook niet heel goed aan te rijden omdat ik bang was voor glijpartijen. Maar beide proeven waren goed genoeg voor een winstpunt, dus ik klaag niet. Volgende keer kan het alleen maar fijner gaan ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 10:14 



 
Profiel   

Welkom Maaike! Netjes hoor, 2 winstpunten op je debuut ondanks de mindere omstandigheden. Inderdaad, volgende keer kan het alleen maar beter gaan!

Afgelopen zaterdag hebben wij ook weer een proefje gereden. Jillz doet het ontzettend fijn de laatste tijd en gelukkig konden we dit volhouden in de proef. Fijn voorwaarts gereden met veel ontspanning. Kleine storing in de middengalop toen er een duif uit de bosjes kwam en nét voor onze neus doorvloog, maar mooi op kunnen lossen. We hadden 216 punten, met zelfs een 9 op het protocol voor de slangenvolte. Meer dan tevreden dus :wow:

Ondertussen zijn we thuis aan het trainen voor de M, maar ik wil haar thuis echt helemaal bevestigd hebben voordat we de overstap maken. Tot die tijd blijven we dus lekker meters maken in het L2!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 11:13 



 
Profiel   

Welkom Maaike, leuk dat er steeds meer mensen van ons oude B topic hier komen meepraten. Gefeliciteerd met je debuut en je winstpunten, netjes gedaan in de modder.

Ginatje, wauw, wat gaan jullie goed! Leuk dat Jillz zo goed haar best doet voor je en zelfs een opvliegende duif jullie niet (teveel) verstoord.

Eva en ik zijn heel fanatiek zowel vorig weekend als dit weekend weg geweest. Vorig weekend niet super gereden. Eva let tegenwoordig steeds beter op mij, het nadeel daarvan is dat als ik dan mijn focus er niet bij heb, het gelijk zo'n net-niet proef wordt. Maakte wel duidelijk dat onze werkpunten meer het losrijden en de focus erbij houden zijn, dan de proeven zelf.
Dit weekend vrijdag ergens gereden waar de buitenbak bijna letterlijk in het bos ligt. Eef vond het enorm spannend, vooral toen het ook nog ging regenen en waaien. Ze was bijna niet te houden zo heet, maar op 1 heel kleine storing na bleef ze wel braaf. Bij het losrijden wel redelijk aan onze doelen kunnen werken, de proeven waren meer een soort van overleven. Eerste proef ging nog wel en hadden we winst, de tweede was het bij ons allebei een beetje op en dat zag je ook terug in onze punten.
Zondag voor het eerst deze klasse eindelijk eens echt fijn kunnen rijden. Doel was goed losrijden en beide proeven focus erbij. Lukte redelijk goed en werd ook beloond met twee hele ruime winstpunten.
Ruim 1,5 maand geleden was ons debuut pas en nu zijn we al bij de 9 winstpunten, zo trots op mijn lieve merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 15:19 



 
Profiel   

Ginatje wat een enorme punten, wauw!! Gefeliciteerd! Met zulke punten zou ik wel een overstap durven wagen hoor ;)

Roulette ik zie inderdaad allemaal bekende namen, superleuk :j Wat tof dat jij en Eva zo goed gaan, 9 punten alweer joh! Knap dat ze braaf bleef ondanks de spanning.
Ik hoop dat wij ook weer wat regelmaat in de wedstrijden kunnen krijgen want ik heb het toch wel gemist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 15:40 



 
Profiel   

Ondanks de omstandigheden toch een heel mooi debuut Maaike! Super, en inderdaad de volgende keer kan het alleen maar nog fijner gaan!

Wauw Ginatje wat een score! *\o/* Super zeg!
De M gaat bij jullie vast en zeker ook goedkomen!

Roulette inderdaad leuk om veel uit het B topic weer tegen te komen :)
Jullie gaan ook lekker in de L2, fijn dat je de laatste keer ook echt fijn hebt kunnen rijden!

Ik heb ook zin in het debuut :) Volgende week woensdag nog een keer L1 en volgende week zaterdag L2 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 21:17 



 
Profiel   

Welkom Maaike! Ondanks de omstandigheden ging het dus goed! super fijn!

Ginatje wat een monster punten zeg! gefeliciteerd!

Ik zou eind aug pas mijn L2 debuut hebben, maar heb me gisteren last minuut toch nog ingeschreven voor 15-8. Van de week nog even lekker lessen op ander terrein en een andere instructeur ( die mijn paard overigens wel kent en ik wel eens daar gelest heb ) omdat mijn eigen instructrice met vakantie is en ik niet stil wilde staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 22:47 



 
Profiel   

Brittjuh heel veel succes morgen! Lekker genieten :D

Ik heb afgelopen woensdag voor de laatste keer L1 gereden, en echt genoten. Ze liep heerlijk, heel fijn makkelijk van achteruit. Dat stukje kracht wat in de les vaak wel lukt was op concours vaak nog net wat te lastig maar woensdag lukte dat wel, daardoor wel wat rommeltjes erin en de 2e proef werd ze af en toe iets te stoer :+ De L1 af kunnen sluiten met 210,5 en een 1e prijs en 195,5 en een 3e prijs. Een mooie afsluiting van de L1 dus :D


Vandaag meer dan tevreden over ons L2 debuut. Ze deed weer goed haar best :) Het achterwaarts knopje was even kwijt :+ en her en der wel wat kleine dingetjes en de 2e proef aan het begin wat spanning in een hoek maar al met al heel tevreden. de 1e proef 192,5 en een 4e prijs en in de 2e proef 194 en daar een halve punt tekort voor de 4e prijs
Kunnen we mooi mee verder werken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 21:02 



 
Profiel   

Wij gaan binnenkort ook L2 starten, stond eigenlijk nog niet op de planning. Vorige maand nog B gestart. Dit weekend voor het eerst L1. 2 proeven op zaterdag en 2 op zondag. Ik dacht als zaterdag niet goed gaat kan ik zondag nog een keer voor de herkansing.
Nou dat was dus niet nodig :P eerste proef meteen 221 punten, de anderen 191, 200 & 202. 3x1ste en 1x2de geworden *\o/* .
Ik had al een keer online gestart dus nu hebben we al 10 winstpunten =:) . Vind het nu wel snel gaan maar met zulke mega punten durf ik de overstap wel aan.
Ik vind de proeven 11 & 12 wel leuker dan 13 & 14 dus misschien dat ik nog even wacht tot 1 september.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 11:01 



 
Profiel   

Hoe is het gegaan Brittjuh?

Melissa gefeliciteerd, lekkere punten hoor!

Carika met zulke punten zou ik de overstap idd ook best aandurven. Tof!

Wij mochten afgelopen weekend weer op pad. Binnen losrijden, buiten starten. Losrijden ging prima, weinig gekkigheid. Maar in de proeven kwam ik er op de een of andere manier niet meer doorheen? Nooit eerder zo meegemaakt met Snob. We konden wel de proeven door rijden, maar daar was het wel een beetje mee gezegd voor mijn gevoel. Heel apart. 1e proef 192, 2e proef 175 dus wel weer een winstpunt erbij maar ik ben niet zo blij met hoe het ging. Wel hoe braaf hij was, maar qua rijden was het niet fijn. Volgende keer (geen idee wanneer nog :D ) beter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 11:39 



 
Profiel   

Wow Carika wat een punten! Dan kun je de overstap idd wel gaan maken!

Maaike jammer dat het voor je gevoel niet zo lekker ging, maar toch mooi een wp erbij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 22:12 



 
Profiel   

Carika, met die punten zou ik ook over gaan naar de L2, super goed!

Zonde Maaike. Wel heel fijn dat je dus zelfs als het voor jouw gevoel niet goed gaat je toch nog een winstpunt rijd, maar dat is niet helemaal hoe je ze wilt halen.

Wij hebben zaterdag een online proefje opgenomen. Had ik deze klasse nog niet gedaan omdat ik echte wedstrijden fijner vind, maar voor de laatste punt niet meer weg moeten was ook wel fijn (en dan kon het nog voor mijn vakantie).
Fijn commentaar gekregen waar ik ook in de M nog wat aan ga hebben en 2 winstpunten erbij. Zijn we toch zo maar binnen twee maanden door de L2 heen, dat had ik echt niet verwacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 13:30 



 
Profiel   

Mag ik mij hier melden? :D

Afgelopen weekend heb ik mijn L2 debuut gehad. Zaterdag eerst nog een keer L1 gestart, daarbij 2x eerste met 193 & 216 punten.
Zondag L2 debuut gehad en daarbij 2e met 195,5 en de tweede proef 184 :)

Ik start met deze kleine meid tussen de paarden :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 15:16 



 
Profiel   

Wauw wat een hoge punten halen sommige hier!!! _/-\o_ Gefeliciteerd!

Ik ben een hele tijd niet aanwezig geweest hier in het topic, maar na afgelopen zondag durf ik weer met goede moed de wedstrijden aan. Ik was echt even plezier kwijt in het wedstrijd rijden. Elke keer als ik de ring in reed leek het alsof mijn paard blokkeerde en niet meer naar voren te rijden was. Achteraf ben ik daarin het grootste probleem en stopte ik met rijden zoals ik normaal deed.

Na flink wat trainen en mentaal aan de slag te gaan zondag super fijn kunnen starten! Het wijken is helaas nog niet bevestigd maar de rest ging super. 2 x 185 punten gereden *\o/* Trots op mijn grote pony!

Oja alleen tussen de hekjes blijven is nog wel is een uitdaging :+


Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 20:11 



 
Profiel   

@carinka wat goede punten zeg! heel veel succes in het L2

@melissa Calice liep super! ik verwachte er zelf niks van, heb namelijk een handje van om de eerste keren verkeerd te rijden. Het waaide enorm dus ik hoorde mijn voorlezer niet, ik heb wel echt enorm genoten en een paar keer verkeerd gereden := toch nog 185 en 170.5 gereden, dus ik mag niet klagen !

Jij hebt ook een puntje gereden zag ik! c. jammer voor je gevoel! komt volgende keer wel weer goed!

@roulette! wat lekker zeg! goed gedaan! succes in het M!

@veertje welkom! goede punten behaald! leuke pony!

@saskia fijn dat het goed ging! dat haalt het plezier ook terug

Morgen mag ik weer starten en daarna is de volgende pas in september weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 22:59 



 
Profiel   

@saskia, super zeg! Plezier hebben in de wedstrijden is zo onwijs belangrijk!

@brittjuh, veel succes vandaag!

Ik start 4 september weer. Zijn nu vooral het achterwaarts aan het oefenen. Ze moet nog even leren haar schouders recht te houden i.p.v die naar links of rechts gooien. Het gaat steeds beter gelukkig :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 08:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 155 van de 158 [ 3946 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen