Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 237 van de 246 [ 6139 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 246  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

 
Profiel   

Cheyenne fijn dat hij op moment geen boevenstreken heeft en lekker te rijden is!
Succes morgen met de les! :)
Oh dat klinkt als een hele leuke buitenrit in een hele mooie omgeving :D

Urosa wat jammer dat je het moest afwijzen maar snap het wel. Dan gaat je eigen rijden toch voor
Ah op die manier, je hoeft je dus niet via de kring ofzo te selecteren? Iedereen uit de provincie kan dan de eerste dag deelnemen?
Fijn dat ze goed op haar plek staat op de nieuwe stal! toch altijd maar weer even afwachten natuurlijk.
Staan de paarden nog een beetje dicht bij elkaar?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 14:53 



 
Profiel   

Roosjenat, zou dat nog wel even checken bij de KNHS voor de zekerheid. Schijnt dat je nooit terug mag voor de regio als je eenmaal klasse hoger gestart bent. Ik wist dat ook niet hoor, regelementen zijn wat onduidelijk inderdaad.

Melissa_93 klopt, iedereen uit Drenthe kan 22 juli inschrijven. Kristall staat nu op 5 minuten van huis dus dat is erg fijn :D

Karel ging vanmiddag erg fijn, ik was even zoekende in hoe hem nog verder te kunnen trainen zonder hem te overvragen maar lijk een goede balans gevonden te hebben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 20:39 



 
Profiel   

urosa schreef
Roosjenat, zou dat nog wel even checken bij de KNHS voor de zekerheid. Schijnt dat je nooit terug mag voor de regio als je eenmaal klasse hoger gestart bent. Ik wist dat ook niet hoor, regelementen zijn wat onduidelijk inderdaad.

Melissa_93 klopt, iedereen uit Drenthe kan 22 juli inschrijven. Kristall staat nu op 5 minuten van huis dus dat is erg fijn :D

Karel ging vanmiddag erg fijn, ik was even zoekende in hoe hem nog verder te kunnen trainen zonder hem te overvragen maar lijk een goede balans gevonden te hebben :D


Heb het inderdaad nog even nagevraagd haha!

Bijgevoegd het stukje uit het reglement (punt 3), hoe ik het daar lees mag het lijkt mij wel.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 21:43 



 
Profiel   

Heb antwoord vanuit de Knhs en we mogen M1 starten tijdens de selectie. Dus dat is top haha!

Woensdag hebben we nog 2 rondjes M1 gedaan. Proef 1 ging eingelijk heel fijn totdat ze er van door ging bij de linkergalop en begon te bokken. Vanaf daarna ook niet meer fijn kunnen rijden helaas. We hadden 177 punten met daarin ook nog de -2 voor de extra volte.

Tweede proef ging een stuk beter. Heb haar onder controle kunnen houden haha! Was een prima proef met wat kleine foutjes en hier hadden we 185 punten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 22:02 



 
Profiel   

Volgens mij is er toen inderdaad wat veranderd dat als je een x periode niet gestart hebt je wel weer in een lagere klasse mag uitkomen op de kampioenschappen (mits de winstpunten het toelaten).

Roosje fijn dat je toch M1 mag starten op de kampioenschappen!
Ohoh wat een boefje, zonder dat had je dus makkelijk winst gereden. Super dat je de 2e proef fijn hebt kunnen herpakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 09:59 



 
Profiel   

Hoe gaat het rijden hier dames?

Wij zijn vandaag weer gestart in Noord-Sleen. Losrijden ging fijn totdat ze de ijslanders op het terrein er naast gingen rijden.

Dat vond Miley wat minder grappig haha. Gelukkig de spanning wel eruit kunnen rijden.

Proef 1 ging opzich wel heel fijn maar bij de tweede galopgedeelte bleef ze overspringen. Ik heb daarom afgegroet, we bouwden teveel spanning op.

Tweede proef kunnen herpakken en heel fijn gereden. Kleine slordigheidjes maar was verder een nette proef. Hier hebben we 191 punten gereden

Ook de eerste prijs mee naar huis mogen nemen, super leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-22 22:00 



 
Profiel   

Jammer van de 1e proef! Maar super dat je 2e proef goed herpakt hebt, gefeliciteerd met de overwinning!

Hier staat het rijden even op een laag pitje, maandag met rijden vond ik mijn zadel slecht liggen, haalde het zadel eraf en bleek ze ook nog eens een wondje op de schoft te hebben. Zadelmaker direct bericht gedaan, die kwam woensdag langs om m te bekijken en nu blijkt dat de boom kapot is |( Enorm balen, maar het schijnt dat het bij deze zadels veel voorkomt. Ze hopen m donderdag weer klaar te hebben met een nieuwe boom erin, maar mijn vertrouwen in het zadel is wel een beetje weg nu.. wil deze ellende niet nog een keer hebben. Dus nog even nadenken of ik deze aanhou als ie weer netjes passend is of m inruil op een ander.
Ik hoop dat na het weekend het plekje weer mooi dicht zit zodat ik er weer even op kan met springzadel en dan hopelijk voor de regio weer een dressuurzadel heb. M proef rijden met springzadel zie ik niet gebeuren.
Op moment doe ik alleen even longeren met niks erop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 15:24 



 
Profiel   

melissa_93 schreef
Jammer van de 1e proef! Maar super dat je 2e proef goed herpakt hebt, gefeliciteerd met de overwinning!

Hier staat het rijden even op een laag pitje, maandag met rijden vond ik mijn zadel slecht liggen, haalde het zadel eraf en bleek ze ook nog eens een wondje op de schoft te hebben. Zadelmaker direct bericht gedaan, die kwam woensdag langs om m te bekijken en nu blijkt dat de boom kapot is |( Enorm balen, maar het schijnt dat het bij deze zadels veel voorkomt. Ze hopen m donderdag weer klaar te hebben met een nieuwe boom erin, maar mijn vertrouwen in het zadel is wel een beetje weg nu.. wil deze ellende niet nog een keer hebben. Dus nog even nadenken of ik deze aanhou als ie weer netjes passend is of m inruil op een ander.
Ik hoop dat na het weekend het plekje weer mooi dicht zit zodat ik er weer even op kan met springzadel en dan hopelijk voor de regio weer een dressuurzadel heb. M proef rijden met springzadel zie ik niet gebeuren.
Op moment doe ik alleen even longeren met niks erop.


Jeetje dat is schrikken zeg! Toevallig een Anatomica zadel?

Zal inderdaad fijn zijn als je op tijd weer een dressuurzadel hebt.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 13:57 



 
Profiel   

Wij zijn vandaag weer even op pad geweest. Laatste keer voor de selectie a.s vrijdag dus konden nog mooi even oefenen!

Fijne proefjes gereden met wel weer wat kleine slordigheidjes. Maar ik ben tevreden! Eerste proef 186,5 en tweede proef 187,5 gereden.

Daarmee ook twee keer eerste van de M1/M2 paarden. We gaan lekker zo :D

Nu de puntjes op de I zetten voor aankomende vrijdag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-22 14:36 



 
Profiel   

melissa_93 schreef
Volgens mij is er toen inderdaad wat veranderd dat als je een x periode niet gestart hebt je wel weer in een lagere klasse mag uitkomen op de kampioenschappen (mits de winstpunten het toelaten).


Je moet in de hoogste klasse waarin je dat seizoen gestart bent (dus voor de outdoorkampioenschappen telt vanaf 1 april).

Ik heb gister mijn M1-debuut gemaakt met een van mijn springpaarden :D
Meteen 2 winstpunten mee naar huis en dik tevreden over hoe we de proeven doorkwamen. Paard moet nog wat meer bergop komen, maar mist daar met haar grote lijf de kracht nog wat voor.
Paar weken geleden een dressuurzadel aangeschaft voor haar, want de hele proef doorzitten op zo'n grote met een springzadel zag ik niet gebeuren :+ Nu mooi door oefenen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-22 17:12 



 
Profiel   

Melissa, wow wat schrikken zeg van het zadel zeg. Ik snap dat je niet met een springzadel een M proef wil rijden. B en L proef gaat nog maar M niet echt meer. Ik heb ook een keer gehad toen ik mijn paard nog niet zo lang had, toen heb ik eerst een springzadel gekocht en daarmee begonnen met wedstrijden rijden. Toen kreeg ik als commentaar dat mijn beugels te kort waren haha.
Ik snap ook dat je geen vertrouwen meer in het zadel hebt zo, vooral omdat ze zeggen dat het wel vaker voorkomt.

roosjenat, jullie gaan wel best lekker!! Gaat vast goed komen op de regio!

Mijn meneer had tijdens de les zijn zinnen weer de verkeerde kant op staan haha. Sommige stukken gingen heel goed andere wat minder.
Zaterdag met de wedstrijd ging het wel heel goed. Eerste proef was hij niet helemaal los maar verder wel fijn. Hierdoor is de lengtebuiging en de verruimingen nog lastig. Heb hier 181 punten gereden. Tweede proef was hij een stuk fijner en losser, hier 192.5 punten gereden. Nu nog 1 winstpunt en dan kan ik over naar het Z. Kijk daar echt naar uit, is voor hem en zijn lange lichaam een stuk makkelijker. Ik heb de filmpjes ook op film, als iemand ze wil zien en eventueel tips wil geven mag dat :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-22 08:44 



 
Profiel   

Roosje nee het is een custom zadel.
Jullie gaan goed! Gefeliicteerd! Hopen dat je dit ook kan vasthouden komende vrijdag :D

Cheyenne inderdaad in de B en L wil het nog wel een keer, zeker omdat je dan ook mag lichtrijden.
Met de les dus een beetje een eigenwijs paard :+ Fijn dat het op concours lekker ging! Mooie punten :D
Dat laatste puntje heb je vast zo binnen, en dan ga je gelijk de overstap naar het Z1 maken?
Wanneer gaan jullie weer op pad?
Ik ben wel benieuwd naar je filmpje :)

Afgelopen dagen 2x gelongeerd, en vandaag even weer gereden, stuk uit een oud dekje geknipt zodat het plekje vrij ligt. Ze was braaf na een weekje niet rijden :) Plekje begint mooi te helen, dus dat is fijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-22 14:52 



 
Profiel   

Melissa, wat slim zeg om dat stukje uit je dekje te knippen. Fijn dat het al mooi begint te helen. Wat leuk dat je naar mijn filmpjes wil kijken. Ik heb je een PB gestuurd :) .

Ja hij kan echt ondeugend zijn. Hij wil dan heel graag terug naar zijn merries, die in de wei staan, want hij doet net als of hij een dekhengst is en moet waken over zijn kudde hahahaha. Gelukkig springt hij er niet meer achterop, heeft hij vroeger wel gedaan.

Ik ga dan inderdaad gelijk de overstap naar het Z1 maken. Meer omdat hij grote gangen heeft, hier kan ik in het Z gewoon veel meer mee in de verruimingen. Vooral in de galop, met 7 passen is hij altijd al aan de overkant hahaha. De oefeningen kan hij verder makkelijk. Het enige wat nog niet helemaal bevestigd is zijn de eenvoudige wissels.

Ik heb nog geen nieuwe wedstrijd gepland staan. We gaan eerst mee doen met het clubkampioenschap. Ik ga dan starten op mijn eigen paard (waar nu mijn vader op rijdt) in de L2 dressuur. En mijn vader op Epic in het L1 dressuur en B springen. Ik mocht zelf niet mee doen met Epic omdat we al M2 rijden en je mag maar tot het M1 starten haha. Epic is officieel mijn vaders paard alleen ging dit 2 jaar geleden helemaal niet meer, ze waren allebei helemaal de motivatie kwijt en Epic was super onzeker geworden ( Iets met mannen en geduld := ). Hierom zijn we toen van paard gewisseld en dit ging eigenlijk super goed. Mijn vader heeft heel veel kunnen leren van mijn paard dus ben heel benieuwd hoe het gaat. Zaterdag hebben we privéles, gaan het dan wel zien of het goed gaat komen met die twee haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-22 10:00 



 
Profiel   

Melissa_93 jij hebt morgen de regiokampioenschappen toch? Succes!


Wij hadden vandaag de selectie voor de regiokampioenschappen. Miley was super braaf en kon haar opzich wel fijn rijden. Zaten wat slordigheidjes in en ik kreeg haar niet helemaal actief, maar verder tevreden!

Bij de C jury hadden we 186,5 punt en bij de H jury 175 punten. Doordat verschil gingen onze punten wel naar beneden helaas maar nog wel net een winstpunt haha!

Niet door naar morgen maar we hebben een leuke ervaring gehad en ook een gezellige middag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-22 16:53 



 
Profiel   

Roosjenat, jammer dat we in een andere groep zaten! Fijn dat je lekker hebt gereden en plezier is zoveel belangrijker! Gefeliciteerd met je winstpunt :D

Cheyennevd, hoor dat wel vaker van ruinen die in een groepje staan met alleen merries. Wel vervelend! Leuk om weer eens met je eigen paard te starten! Ben benieuwd hoe de privéles is geweest! Ik wil je filmpjes ook wel zien, niet perse voor tips maar vind het altijd leuk meer een beeld te hebben van de meiden waarmee we op bokt kletsen ;)

Melissa_93, jeetje wat een verhaal van je zadel zeg! Wel materiaal pech de laatste tijd. Gelukkig goede oplossing met stukje uit dekje knippen en kon je fijn weer weg rijden!

Gomir, gefeliciteerd met de winstpunten en dressuurzadel is inderdaad wel veel fijner!

Sorry dames ik was voor de vakantie even heel druk met alle voorbereidingen, toen op vakantie, erna druk met de paarden voorbereiden op de selecties. Vandaag eerste dag weer eens lekker thuis zonder weg te hoeven. Weekje Londen was super, echt zoveel gezien. Aanrader :D

Ben zoals verwacht met beide paarden niet door naar de finales maar wel een hele leuke dag gehad. Kristall nu officieel M1 geklasseerd en zelfs 193 van de jury bij H. Karel geen winst, hij heeft teveel moeite met de halve pirouettes en proef 49 is dan echt een beetje te hoog gegrepen voor ons. Zaten ook goede stukken in en de jury was lief voor ons dus ook positief gevoel met hem over gisteren :D start de komende tijd alleen 48 op wedstrijd. Wil eerlijk blijven, hij heeft me meer gebracht dan ik kon wensen. Vind 1 proef rijden met hem zelf ook wel lekker!

Met Kristall wil ik ook wat meer gaan buitenrijden. Gisteren naar wedstrijd wandelen vond ze wel heel leuk, wel spannend, liep achter me te snurken soms :') maar ook duidelijk onderzoekend voorwaarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-22 15:00 



 
Profiel   

Roosjenat, fijn dat je lekker hebt gereden en ook hebt genoten. Dat is toch altijd het belangrijkste. Ik vind het ook zeker nette punten voor de vrijdag.
Ik heb een keer met mijn vorige paard, op de Geldersekampioenschappen gehad in het M2, dat ik bij allebei te jury's in de 160 punten heb gereden. (terwijl ik op de selecties in de 190 punten reed) en hiermee nog was geëindigd in de top 10 en door naar de finale haha.


Urosa, ja soms is dat wel lastig inderdaad. Als we gewoon ergens op pad gaan is er gelukkig niks aan de hand. Maar leuk dat je mijn filmpje wil zien. Ik zal ze nog naar je sturen.
Fijn dat je hebt genoten in Londen. Wat was het leukste wat je hebt gedaan?
Goed bezig hoor met allebei de paarden. Snap het ook wel met Karel. Sws 1 zo een proef kost al veel energie en kracht.

Bij ons ging de privé les echt super goed. Mis het wel echt om op haar te rijden. Kan echt niet wachten wanneer ik haar weer terug heb. Mijn vader gaat eerst dit najaar nog SGW's rijden en in het voorjaar krijgt ze dan een veulentje en vanaf dan kan ik weer lekker met haar aan de slag. Nog een klein jaartje wachten haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 16:51 



 
Profiel   

Cheyenne ik kan me voorstellen dat je dan wel direct doorgaat naar het Z, heb je net even wat meer ruimte met zo'n groot paard.
Ik heb je filmpje nog niet kunnen zien, ik moest opnieuw inloggen en weet mn wachtwoord niet meer. WEek geleden nieuw wachtwoord opgevraagd, maar dat werkt niet en krijg ook geen reactie op de mail die ik gestuurd heb. Maar even een nieuw account aangemaakt

Wat leuk dat jullie paardenwissel gaan doen met het clubkampioenschap! Wel jammer dat je zelf niet mee mag doen in het M2 op een clubkampioenschap

Roosje toch mooi een wp mee kunnen nemen op de regio! Jammer dat je geen finale mocht rijden.

Urosa heerlijk genoten dus op je vakantie,top!
En ook een mooie dag gehad op de regio! Super dat je nu M1 geklasseerd met Kristall.Jammer van Karel maar tof hoe je ermee omgaat!
Ga je Kristall nu weer vaker M1 starten of nog wel eerst weer wat L2?

Cheyenne super dat de les goed ging! Ging het met je vader op Epic ook goed?
Leuk dat je haar volgend jaar ook weer wat meer erbij gaat pakken.

Hier vorige week ook een hele leuke dag regio gehad. Fijn kunnen rijden in de proef, helaas een dure fout in de contra wat terecht een 3 en 4 was, voor de overgang terug nog wel kunnen herstellen maar die werd wel erg rommelig. We hadden 188 en 192,5 een 7e plek. De nr 4 t/m 7 zat zo dicht bij elkaar dat het me de 4e/5e prijs heeft gekost, even heel jammer maar mega trots dat we toch mooi in de bovenste helft mee konden rijden :)
's middags mochten we met hier viertal rijden en daar hadden we 207 en 197,5 en een 2e plaats. Daarvan is het ncg even afwachten hoeveel viertallen er naar het NK mogen.
Nog een paar leuk plaatjes van vorig weekend (beetje jammer van mijn hoofd soms haha :+ )

[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-22 13:48 



 
Profiel   

Melissa, oh wat stom zeg van je wachtwoord. Maakt niet uit de je de filmpjes nog niet gezien hebt. Laat maar even weten of het lukt met het wachtwoord anders kan ik ze ook naar je nieuwe account sturen.

Super knap gedaan zeg op de Kampioenschappen!! Hoeveel gingen er daar door naar de Nederlandse? En WoW gewoon even 2e met het viertal wat gaaf zeg!!

De les met mijn vader en Epic ging ook goed. Je merkt wel dat Epic en mijn vader niet het beste team zijn. Het gaat dan voor even wel goed maar als hij hem langer weer zou rijden zou het niet goed gaan. Je moet bij hem heel veel gevoel hebben en dat mist soms een beetje haha.

De verenigingskampioenschappen op de Gelderse was zeker een geslaagde dag. Ik en mijn vader moesten met 20 minuten uit elkaar rijden, met mijn vader en Epic als laatste. Dit was ook echt perfect want met Epic heb je zeker 3 kwartier nodig om in te rijden en ik met Ginny is een klein halfuurtje genoeg. Dit betekent dat we te gelijkertijd konden opzadelen en inrijden. Helaas was mijn vader heel erg aan het treuzelen bij het opzadelen en had hij niet door hoe laat het was hahahahaha. Hierdoor had ik 5 min tijd om bij de trailers even wat in te stappen en op het losrijterrein had ik maar 10 min om in te rijden. Gelukkig maakt dit voor Ginny niet zoveel uit en liep ze mega fijn. Ik had 196.5 punten in het L2 en was hiermee 2e in mijn ring. Mega trots op ons. Epic had ook een goede dag en liep ook wel fijn bij mijn vader. Hij had 190,5 punten in het L1. Hij was hiermee gedeelde 5e.
Daarna mocht mijn vader met Epic natuurlijk nog een rondje gaan springen. Hier was ik het meest zenuwachtig voor haha. Ik was mega trots op die twee. Ze zijn rond gekomen met 2 balkjes door ruiterfout. Hier onder wat impressies:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-22 09:45 



 
Profiel   

Nette resultaten melis!

En ook mooie prestaties bij chyenne.
Leuk om zo samen je hobby te kunnen delen! Jouw vader deed ook sgw toch? Of was dat toch iemand anders in dit topic?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-22 11:19 



 
Profiel   

Chyennevd, klinkt als een hele geslaagde dag de verenigingskampioenschappen met je vader! Gezellig en mooie resultaten :D Leuk fotoverslag zo ook, je eigen merrie staat je ook erg goed! En het leukste van London ga ik denk ik toch voor de wandeling over the Westminster Bridge langs de Big Ben/Palace of Westminster naar Buckingham Palace.

Melis_93 wat een ellende met je wachtwoord! Hopelijk krijg je het oude account nog terug, zit toch ook een hele geschiedenis wat leuk is om later terug te kijken. En knappe punten hoor op de regio, wel echt zuur dat ze in de contra omsprong maar meer dan netjes herstellen kun je dan ook niet doen. Kristall springt niet snel om dus dat scheelt weer, nu maar hopen dat het niet betekent dat het aanleren van een vliegende wissel bij haar ook zo moeilijk gaat worden als bij Karel :+ mooie foto's van jullie <3 Weten jullie inmiddels al of je door mag met 4tal? En hoeveel van de M1 mochten bij jullie door naar het NK?

Ik ga in augustus nog L2 starten, had ik al opgegeven voor de regio en aangezien kilometers toch belangrijker zijn dan winstpunten in een klasse laat ik het zo staan. In september M1 opgegeven en dan ga ik ook niet meer terug naar L2 haha. Heb zo wel even optimaal gebruik kunnen maken van het flexibel starten!

Zondag wedstrijd met Karel gehad, rijden van 1 proef beviel echt heel goed. Had hele mooie stukken, was heel trots op hoe de lijn met 2 wissels op de diagonaal ging. Maar hij had behoorlijk wat spanning en dat resulteerde in aanleuning rommeltjes en 2x te vroeg overspringen. Echter wel tevreden, had uit het hoofd gereden en zelf weer veel geleerd ook. Dus geen winst, maar met 207,5 zat ik er ondanks best wat fouten dicht genoeg bij :D

Afgelopen vrijdag was de eigenaar van Kristall kijken bij een training van ons en die was heel enthousiast dus super leuk :D Basis is ook eindelijk aardig voor elkaar en ben al wat aan het spelen richting het Z, pakt ze ook goed op. Blij met de merrie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-22 20:33 



 
Profiel   

Ik heb je proef met Karel nog gezien op de regiokampioenschappen Urosa. Zaten nette stukken tussen, mooie combinatie zijn jullie <3

Ondanks de foutjes en de spanning zaten jullie dicht bij een winstpunt in de buurt zondag. Gewoon lekker blijven starten en ervaring op doen.
Leuk dat de eigenaar van Kristall zo enthousiast is over jullie! Betekent dat jullie het samen goed doen toch?

Mooie punten gereden Chyennevd. Leuk dat je je passie zo kan delen met je vader!

Alsnog nette punten Melissa_93! Ook hele gave foto's zo van jullie samen <3

Gaaf dat jullie tweede zijn geworden met het viertal! Hopelijk mogen jullie door naar het NK, nog even spannend dus...


Wij hebben ook nog een foto van de regiokampioenschappen.
[ img ]

Gisteren een lekker buitenritje gemaakt. Ging erg fijn totdat ze last kreeg van muggen.. Ze begon te trappen, te bokken en rondjes te draaien. Gelukkig haar bij me kunnen houden en veilig thuis gekomen maar was wel even eng zo alleen. :+


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-22 21:25 



 
Profiel   

Cheyenne stuur het filmpje maar naar dit account, ik denk dat de andere niet meer wat wordt.
Er mochten er 4 door naar het NK bij ons, viertal weten we helaas nog niet of we door zijn
Fijn dat de les met je vader en Epic ook goed gingen. Toch wel grappig om te zien hoe een paard dan heel anders kan zijn qua klik met een andere ruiter
Dat klinkt voor jullie ook als een enorm geslaagde dag! Super dat het zo fijn ging met alles :)
Hoe zijn jullie met de vereniging geindigd?
Toch wel heel erg leuk he zo'n 'ouderwets' groot grasconcours. Wel jammer dat het nog zo weinig is, vind die sfeer toch heel anders

Urosa meestal gaan de contra's bij ons ook goed en halen we er ook makkelijk 7ens voor, maargoed kan een keer gebeuren.
Wissel ben ik straks met Ken ook wel heel benieuwd naar, met Don destijds dik een jaar over gedaan voor het gebok eraf was :+
Gingen er 4 door van het M1, en viertal helaas nog niet bekend :(
Groot gelijk dat je nog mooi een keer L2 meepakt!
jammer van de foutjes met Karel, maar zonder de foutjes zou je toch dik winst rijden, top!
Tof dat de eigenaar van Kristall kwam kijken en ook tevreden was! Toch wel fijn zo'n bevestiging als je voor een ander rijd.

Roosjenat jullie ook een mooie foto overgehouden van de Regio, gaaf!
Heerlijk buitengereden, altijd genieten! Gelukkig weer heelhuis thuis gekomen!

Ik heb gisteravond lekker rondje buiten gedaan, sommige stukken een en al dazen en sommige stukken niet 1 te bekennen.

Cheyenne zag dat je ook in Haaksbergen start volgend weekend, ik doe de inschrijvingen daarvan en zag je voorbij komen. Leuk! Dan zie ik je vast nog wel, ik doe dan mee in de M1 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-22 22:50 



 
Profiel   

Roosjenat, lief van je! Ik schaamde wel een beetje, denk al die mensen zullen wel denken wat doet die meid in het ZZlicht. Waren best veel toeschouwers inderdaad :+ dat gevoel had ik afgelopen zaterdag niet, die proef is gewoon makkelijker. Toffe foto! Ik baalde best wel dat ze geen foto's had gemaakt van mn proefje met Kristall. Van Karel had ik via een stalgenoot gave foto's. En snap dat het alleen even wat minder als ze gek worden van de muggen. Ik wil vrijdagochtend met Kristall aan de hand even het bos bij ons in de buurt wat verkennen, helemaal alleen ohz vind ze nog wat spannend en wil ook geen ongelukken. Aan de hand kruipt ze altijd achter me als ze het spannend vind en dan loopt ze overal langs. En inderdaad mooie bevestiging van de eigenaar, hiervoor heeft ze bij een prof in training gestaan, maar toen zag hij de souplesse niet die ze in vrijheid wel heeft. Bij mij wel, nou kan ik als amateur toch mooi in mn zak steken :D hij gaf mij ook letterlijk een schouderklopje bij het afstappen dat ik echt wel goed kon rijden. Zo van paard geloof ik in, maar jij bent ook goed. Toch leuk, want het was niet altijd makkelijk qua stalling, maar ook haar scheefheid. Nu lijkt alles goed op zijn plek te vallen!

Melis_93 bij ons mochten er ook 4 door naar het NK in het M1. Zat je er toch knap dichtbij hoor! En sfeer op wedstrijden mis ook wel, van de regio zei ook iedereen van: 'we gaan er een gezellige dag van maken!!' in de praktijk vond ik iedereen vooral met zichzelf bezig. Ben zelf nog wel wat langer gebleven op een paar proefjes van andere te zien maarja :+ dan toch wel extra zuur als je normaal 7ens haalt, maar inderdaad blijft een sport met dieren. oliebol happens. Net als Karel die dan een heel lijntje niks doet, net op de regio, en dan afgelopen zaterdag uit het boekje :') Ik begin met Kristall als we Z1 gaan starten, kan ik er ook een dik jaar voor nemen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-22 19:10 



 
Profiel   

Gomir, Dat klopt helemaal. Hij doet voornamelijk SGW, dat vindt hij echt het leukste om te doen. 3 september gaan we naar Markelo, dat weekend daarna naar Gelselaar geloof ik en hij heeft zicht ook nog opgegeven voor Diepenheim. Met mijn vorige paard deed ik ook altijd SGW maar vorig jaar heb ik met een crosstraining mijn boven arm gebroken met Epic dus op dit moment ben ik daar eigenlijk helemaal uit. Mijn doel is het dan wel om met Ginny ook weer te gaan crossen maar vindt het nu gewoon echt heel erg spannend. Hoop met zo een cross machine als haar het vertrouwen weer terug te krijgen wat ik samen met mijn oude paard had.

Urosa, Dat snap ik helemaal dat je het gewoon zo laat staan inderdaad. Kilometers zijn ook het belangrijkst en als dat straks allemaal goed is gaat het vaak heel snel.
Netjes gedaan hoor met Karel. Fijn dat je zelf ook lekker gereden hebt. Foutjes kunnen altijd heel snel gebeuren en ik verwacht dat het op dat niveau nog veel strenger naar gekeken wordt.
Wat een gaaf commentaar zeg van de eigenaar van Kristall. Dat mag je zeker in je zak steken. Is toch super gaaf dat je het even beter doet dan een profruiter!
Je hoeft je nergens voor de schamen hoor. Misschien heb je niet het typische show dressuur paard maar dat maakt het alleen maar gaver dat je daar dan rijdt. Dan kun je ook een keer laten zien dat het dus ook gewoon kan!!

Roosjenat. Dat lijkt mij inderdaad heel erg spannend als zo iets gebeurd op buitenrit. Die muggen kunnen echt heel erg vervelend zijn. Gelukkig is alles goed gekomen!

Melissa, is goed. Ik zal de filmpjes nog een keer sturen :o . Ik vind zo een groot concours inderdaad echt veel leuker. Dit was voor ons ook de laatste keer de regio op gras. Vind dat echt heel erg jammer, denk dat de sfeer dan heel erg anders gaat worden. Wij hadden het met de vereniging helemaal niet goed gedaan haha. Met die intentie gingen we er al heen. We gingen meer voor een gezellige dag haha. Onze andere 2 dressuurruiters waren namelijk helaas laatste geworden en de dressuur punten waren heel belangrijk. Ook het springen ging niet top en in het algemeen werd er heel goed gesprongen helaas. Dus in totaal waren we laatste geworden := := .

Lekker zo een bosritje inderdaad. Ik kan daar ook altijd zo van genieten. Dat klopt inderdaad van de dazen. Is echt heel erg verschillend per plek hoeveel er zijn.

Klopt dat ik ga starten in Haaksbergen. Ben heel benieuwd, hoop dat dit mijn laatste keer M2 gaat worden maar het kan ook weer helemaal mis gaan haha. En leuk dat we elkaar misschien nog wel even zien!! Zodra ik een winstpunt in het Z1 heb wordt Epic ook verkocht. Dit ga ik wel heel dubbel vinden omdat we hem ook zelf gefokt hebben maarja je kunt ze niet blijven sparen en in de herfst komt onze 2,5 jarige terug naar stal waar we weer mee aan de slag kunnen. Hier kijk ik wel echt heel erg naar uit. Dit is onze 2,5 jarige:

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 09:29 



 
Profiel   

Chyennevd, wel gaaf hoor SGW, ik hoop dat met Kristall ook te kunnen gaan doen. Eerst maar eens het springen consequent oppakken. Ik heb zelf alleen springlessen en oefencrossjes onder begeleiding gedaan dus we moeten samen leren.

Denk dat wij als amateurs meer tijd hebben om te puzzelen wat echt bij een paard past, merkte ik bij opzadelen bv ook. Ze vloog echt achteruit met het hoofd in de lucht als je het bit uit wilde doen. Met wat TLC is dat nu helemaal weg. Nu zijn er ook genoeg profs die er beter op weg zou rijden hoor, zet Dinja er maar eens op. Dan lijk ik vast een enorme prutser :+ Maar vond het inderdaad heel leuk om te horen, voor een eigenaar rijden blijft soms toch beetje spannend terwijl hij heel chill is hoor, maar gewoon uit mezelf. En grappig dat je het zegt, want een ander beeld laten zien was ook de reden dat ik mee deed :j Zo van, je kunt best ver komen met een heel normaal paard of pony. En reacties waren verder ook positief, zo van je pusht hem totaal niet en inderdaad gewoon knap dat je het mag starten maarja had toch graag niet 2 0en gereden O:) Ik was trouwens niet eens laatste geworden in het ZZlicht dat had ik met 2x een 0 wel gedacht :+

En jammer van de uitslag op verenigingskampioenschap, maar doel van de gezellige dag was gelukkig wel behaald!

Heel veel succes en plezier op je wedstrijd, ik duim voor je mee dat je straks Z1 startgerechtigd bent! En als je fokt moet er inderdaad af en toe ook weer wat verkocht worden, zo'n fijn en breed opgeleid dier als Epic vind je vast een fijn iemand voor! Dan voelt het ook weer anders als je er iemand heel blij mee kan maken en hij een fijn nieuw huisje heeft. En wat een leuk dier zeg! Niet alleen door kleurtje maar ook door het hoofd en uitstraling. Wat is de afstamming? Ook al best aan de maat? En is het een ruin of merrie?

Heb de afgelopen 2 dagen fijn met Kristall in de bak gewerkt, echt blij met haar en hoe ze ontwikkelt <3 Stalhouder wilde morgen mee naar buiten, dus morgenochtend onze eerste buitenrit vanaf de nieuwe stal. Echt zin in :D (te paard is stieken toch leuker dan wandelen haha) Veel te weinig buiten gereden de laatste jaren. Bij Karel kon het niet, met mn eigen paarden deed ik het altijd wel regelmatig. Dus krijg het met Kristall nog druk, dressuren, springen, buitenrijden en dan later nog crosslesjes :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 20:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 237 van de 246 [ 6139 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 246  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen