[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 23:03

Kimmetje, wat goed zeg dat je al je eerste winstpunt hebt in het Z1, Gefeliciteerd *\o/* . Hoeveel krachtvoer geef jij nu? Die van mij heeft precies hetzelfde maar ondertussen geef ik al 4 kilo per dag. Hier merk ik helemaal niks van eigenlijk. Heeft iemand anders toevallig nog een tip dat je paard wat meer energie krijgt? Hij staat op onbeperkt ruwvoer.[/quote]


Hij staat met alles dat ik zelf erbij geef ook op denk ik 4 kilo
S ochtends halfje vente sportbrok
S middags hele vente
S avonds hele vente.
Geef nu om te kijken hoe hij erop reageert al anderhalve week een halve vente bij als ik kom of na het rijden.

Hij krijgt tijdens poetsen ijsblokje van hertog vol met mijten optiform
En na het werk voor ik naar huis ga schep havens slobber

Hij staat ook op onbeperkt ruwvoer

Tot nu toe nog steeds geen draakje. Denk dat ik vast naar 1 1/2 ga ergens en dat nog iets op voer. Kijken hoe het gaat

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 14:03

Urosa jammer dat je niet naar de wedstrijd kon
Fijn dat je met Kristall af en toe lekker naar de binnenbak kan gaan, kan ze idd mooi wennen aan het meegaan!
Super dat ze het schakelen mooi begint op te pakken in de galop
Gebroken lijntje gaat ons ook aardig goed af inmiddels, dan kan ik haar mooi in de hoek wat sluiten en dan loopt ze die vrij simpel door, halve volte is nog wat lastiger. Maar we hebben nog even :)

Kimmetje super dat je de 1e wp in de Z hebt!

Cheyenne dat zit er inderdaad dik in haha. Ik start voor een vereniging uit Haaksbergen (twente) maar rij wel regelmatig wedstrijden in de achterhoek
Oh dan komende weekend succes!

4 kg krachtvoer vind ik eigenlijk best veel. Ken krijgt 2x daags een halve kilo krachtvoer met een schep lucerne en aangevuld met voldoende ruwvoer en in het voorjaar/zomer/najaar gras. En daar doet ze het eigenlijk heel goed op. Ze krijgt de Havens draversbrok

Mijn vorige merrie mocht soms ook wat meer energie hebben, die kreeg granenmix (havens kentucky lite E) en deed het daar goed op en zaten weinig suikers in.

Gisteren oefendressuur gereden op de kampioenschap locatie, ze had ietsje spanning bij zich maar opzich wel fijn kunnen rijden, kregen 201 punten :) Hopen dat we zaterdag de spanning helemaal kwijt zijn en verder gewoon genieten en zien we het wel :D

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 17:39

Kimmetje gefeliciteerd, super knap je 1e winstpunt in de Z.

Urosa, fijn dat het zo goed gaat met alle drie je knappe paarden. Fijn dat Kristall trainen al zo goed gaat op vreemd terrein, die spanning komt ook nog wel.

Cheyenne, deze week nog veel last gehad van het weer? Veel succes zondag!

Melissa, welkom! Wij zaten ook samen in het B topic, of niet?

Qua voer, 4kg klinkt voor mij ook als heel veel, maar mijn referentiekader is de 400 gram vitaminebrokjes die mijn merrie dagelijks eet, niet heel veel dus. Twee jaar geleden had ik haar wel op brok, dacht iets van 2 a 3 kg per dag, daar was ze eigenlijk best traag op, ze werd een stuk energieker toen ik haar van de brok af haalde.

Wij zijn ook weer een beetje terug van weggeweest, we hadden echt een dip samen.
Oorzaak weet ik gelukkig, omdat ik een chronische schouderblessure heb weet ik wel dat ik niet helemaal recht ben, alleen had ik me eerder niet gerealiseerd dat ik onbewust alles met 1 hand/arm deed ipv 2. Dus ik begon daaraan te werken en prompt dacht mijn merrie 'he, dit klopt niet, jij bent scheef! Nu kan ik niet meer fatsoenlijk lopen'.
Afijn, we zijn heel wat lessen, 2 fysio behandeling (voor mij, van een ruiterfysio) en een extra instructeur verder en nog niet helemaal klaar, maar er zit eindelijk vooruitgang in. Volgende week gaan we ook voor het eerst weer op wedstrijd. In onze basis hebben we echt wel een stap vooruit gemaakt, maar ik ben benieuwd in hoeverre dat op wedstrijd ook zichtbaar gaat zijn.

Chyennevd

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-11-14
Woonplaats: Lochem

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 16:25

Kimmetje, Dankjewel voor de info.

Melissa en Roulette, ik vind het zelf inderdaad ook echt veel. Mijn andere 2 staan op 2 kilo en 1,5 kilo. Beiden hebben meer energie. Heb ook al andere brok geprobeerd maar geen verschil.
Hij heeft dan ook wel echt heel veel eten nodig, als ik kijk naar hoeveel hooi hij eet hahaha. En als nog is die nooit dik te krijgen. Ongeveer 2 jaar geleden heeft hij ook een keer maagzweren gehad, dit was op onze oude stal waar hij niet genoeg ruwvoer kreeg. Dit is gelukkig opgelost.
Ben inderdaad nog een beetje aan het puzzelen wat het dan wel kan zijn. Zit er ook aan te denken om een astma onderzoekje te doen omdat hij ook heel soms een kuchje kan geven bij het aandraven wat ook niet hoort.

Melissa, Goed bezig hoor. Dat zijn hele nette punten Gefeliciteerd *\%/* . Gaat vast goed komen op de kampioenschappen!
Ah Haaksbergen, in die hoek ben ik ook wel regelmatig te vinden inderdaad.

Roulette, jah heb nog best last gehad van het weer. Heb vorige week niet zoveel kunnen trainen haha. Ook door die heftige regen en hele erge nattigheid zijn ze zaterdag en maandag niet buiten gekomen. (normaal wel altijd) Gelukkig wordt hij daar niet anders van dus dat is wel fijn.

Wat balen zeg dat jullie in een dipje zijn gekomen. Wel fijn dat je weet wat het is en dat jullie ermee aan het werk zijn gegaan. Zoiets is dan inderdaad ook niet van vandaag tot morgen opgelost maar wel fijn dat je tenminste al vooruitgang voelt! en succes alvast volgende week op wedstrijd *\o/*

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 22:50

Roulette inderdaad, we zaten tegelijk in het B of beleer topic :j
Balen dat het even niet helemaal lekker ging, super dat je nu weer op de goede weg bent en je ook duidelijk vooruitgang merkt!

Cheyenne ik heb vorig jaar iemand bij het paard gehad die hele paard 'scant' . Ik had er eigenlijk niet zoveel geloof in, maar had bewust niet verteld wat de puntjes waren waar ik tegenaan liep en hij wist ze er wel uit te halen. Wellicht dat zoiets kan helpen om te zien waar het in zit. Ken bleef ook te schraal en sindsdien geen problemen meer gehad om haar op gewicht te houden. Ik was echt positief verrast wat het deed.
Leuk! Mocht je kunnen en willen, 31 maart t/m 3 april hebben we nog wedstrijd bij de vereniging :)

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 13:03

Melissa_93 nette punten op de oefenwedstrijd! Nu zag ik op facebook al dat je op de regio ook mooi had gescoord! Was je tevreden? De halve volte heb ik nog niet echt geprobeerd, wil ik woensdag eens kijken of dat lukt. Dan gaan we weer naar de binnenbak :D

Kimmetje26, gefeliciteerd met je eerste winstpunt in de Z1!

Chyennevd, ik zou niet meer krachtvoer gaan geven. Dat werkt vaak averechts. Hou je van podcast luisteren? Kan ik die van Feline de Jonge (Hinniken de Podcast) en dan de aflevering met Steve Ebbens van Florian aanraden. Dan geef je dus meer ruwvoermix (met oa lucerne) en aanvullingen. En als het goed is, is nu wel echt je wedstrijd geweest. Hoe ging het? :D

Kristall gaat fijn! Vrijdag was wel een beetje een deceptie, gingen we naar de binnenbak. Bleken er lessen te zijn, hadden we maar een klein stukje van nog geen 20x30 met 2 paarden. En ze gingen de stallen die naast de bak lagen uitmesten met een soort shovel, dus mega veel herrie. Goede schriktraining en lesje spanning afvloeien, maar ik wilde eigenlijk graag goed kunnen trainen :+ Gisterochtend hebben we een kleine fotoshoot gehad en zijn we voor het eerst naar buiten geweest. Buiten dat ik even de controle kwijt was en we een beetje hard gingen :') was ze braaf en vooral stoer zo alleen het erf af!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zaterdag nog fijn gereden met Karel en Lakaj, vandaag heb ik les met Karel en doe ik Lakaj even aan de longe.

Hebben jullie ook zo genoten van het lekkere weer? En het blijft gelukkig ook nog even zo :D

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:30

Urosa wat een gave foto's! Ze ziet er stoer uit!
Oh dat is wel een klein stukje met 2 paarden inderaad, ondanks dat toch lekker kunnen rijden?
Hoe is je les gegaan vandaag?

Ja heerlijk weer he! Dit heb ik zo enorm gemist haha.

Ik heb fijn gereden op de regio, waar ze woensdag net wat aan de brave kant was maar wel heel constant, was ze er op de regio mooi scherp aan, helaas daardoor wel wat teveel kleine rommeltjes die punten kosten maar dit is wel waar we naar toe moeten, die rommeltjes moeten we er dan weer uit zien te werken. We hadden 192 en 198,5 en een 10e plek van de 21. Doel was om middenmooi te eindigen, dus dat is mooi gelukt :D Al met al dik tevreden!

Gisteren met het lekkere weer een rondje naar buiten geweest en nu krijgt ze lekker een weekje vakantie. Na het weekend pak ik haar weer op.

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:44

Hele gave foto’s urosa! En jammer dat je dan zo n klein stukje hebt om te rijden.
Wel stoer zo alleen het bos in!

@ Melissa stoer dat je toch je doel op de regio hebt kunnen bereiken!

Hier zijn we weer beetje aan trainen. We hebben paar dagen stil gestaan. Had het gevoel afgelopen dinsdag dat er iets niet klopte aan Harry zijn gedrag. Woensdag stok kreupel. De smid gebeld en die bevestigde donderdag mijn vermoeden. Toch een hoefzweer. Vrijdag kwam hij terug voor volledige bekapbeurt.
Vanaf zaterdag weer aan het oppakken.

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 10:24

Hoi allemaal, graag zou ik met jullie mee willen kletsen. Afgelopen zondag voor het eerst M1 gestart en twee keer 2e met 195 en 196. Super blij mee. De contragalop gaat ons eigenlijk heel makkelijk af, terwijl er in de schouder binnenwaarts nog wat werk zit. Ik heb over 3 weken weer een wedstrijd ingeschreven, dus nu lekker verder trainen.

Knap hoor Melissa, in de middenmoot op een regio kampioenschap is zeker iets om trots op te zijn!

Mooie foto's Urosa!

Chyennevd

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-11-14
Woonplaats: Lochem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 10:31

Melissa, Dat is een goede inderdaad. Ik heb gisteren toevallig ook de Fysio erbij gehad en die heeft ook geconstateerd dat hij wat last heeft van zijn blinde en dikke darm. Ze heeft mij ook aangeraden om zo iemand erbij te laten komen. Deze staat dan ook al gepland :) . Ben heel benieuwd wat eruit komt, zou graag weer willen naar minder krachtvoer.

Urosa, wow zijn hele gave foto's leuk!! Ik heb toevallig die podcast al geluisterd en als er bij het uitlezen niks uit komt zit ik er ook aan te denken om zoiets nog te proberen.
Wat jammer van je les zeg. Dat is wel echt een klein stukje voor les. Wel nog oke kunnen trainen?

En jah klopt haha, heb nu wel mijn wedstrijd gehad. Ik ben echt mega tevreden. Wij hadden onze laatste M1 wedstrijd namelijk niet zo afgesloten als gehoopt. Hij was super vervelend en schrikkerig, was er zelfs nog afgevallen 8)7 . Maar zondag was die weer mega braaf, zoals vanouds haha. Hij is echt een dieseltje dus ik moet wel 3 kwartier minimaal inrijden. Dan begin ik super rustig aan door lang te stappen en daar wat oefeningen mee te pakken. Dan beetje lang laag, draven galopperen en wat oefeningen in draf. Dan pas de laatste 15 min bergop en meer activiteit. Dit ging super goed, hij was mooi los en actief. Heb dan ook 2 heerlijke proeven kunnen rijden. Nog niet alles is perfect maar toch hele mooie punten voor het M2 debuut. Heb 188 en 197,5 gereden met een mooie 2e prijs *\o/* .

Melissa, dat is echt mega netjes voor de kampioenschappen. Fijn dat je ook echt hebt kunnen knallen dit keer. Die rommeltjes komen dan vanzelf wel!

Kimmetje, wat fijn dat je gevoel klopte. Is even zuur een hoefsfeer maar vaak gelukkig zo over. Heeft de hoefsmid hem er mooi uit kunnen snijden?

Bij ons is het deze week ook even rustig. Gisteren is de fysio geweest en hierdoor moet hij even 5 daagjes rust hebben. Daarna gaan we hem weer rustig oppakken. Wel net jammer met dit lekkere weer haha.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:41

Kimmetje gelukkig blijft het bij een hoefzweer en zijn jullie weer lekker bezig!

Ginatje welkom! Volgens mij ook tegelijk in het beleer of B topic gezeten?
Wat een super mooi debuut, gefeliciteerd!

CHeyenne toevallig R.objan Z.omer? Die heb ik er destijds bij gehad.
Fysiocheck ook nooit vekeerd, die ga ik ook weer inplannen van het voorjaar voor de jaarlijkse check
Wauw wat een mooi debuut! Gefeliciteerd :D

Chyennevd

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-11-14
Woonplaats: Lochem

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 10:21

Melissa, Dankje :) . Nee hem ken ik nog niet. Mijn stalgenoot/vriendin had toevallig al een afspraak staan binnenkort met haar fysio/homeopaat. Zij heet Margritta. Ik wilde ook heel graag bij haar een afspraak voor een fysio behandeling maar ze zit heel erg vol dus dit zou dan nog 3 maanden duren. Ze heeft namelijk een blessure dus kan nog maar 3 paarden behandelen op een dag. Zo een homeopathie behandeling kan dan wel zeg maar haha.

Sorry helemaal overheen gelezen maar welkom ginatje en wat een super debuut zeg, Gefeliciteerd *\o/*

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 18:52

Chyennevd, wat super van je debuut zeg! Gefeliciteerd *\o/* knap al direct prijs en 65%+!

Ginatje, welkom ook al zo'n mooi debuut :D

Kimmetje26, vervelend van de hoefzweer. Liep hij vandaag weer goed?

Melissa_93, knap hoor zo'n resultaat op de regio!

Les met Karel ging maandag heel fijn! Lijntje uit het ZZ licht meegepakt en dat ging niet verkeerd! Lakaj heeft deze week alleen aan de longe gewerkt, morgen weer onder het zadel als het goed is. Kristall gaat erg fijn! De bak is daar nu mooi droog dus kunnen we wat fijner trainen. Gisteren eerste keer ander contra lijntje meegepakt en viel me niet tegen :D voor de rest mag ze nog wat meer over de rug blijven in alle gangen, dat ik altijd richting halstrekken kan in stap,draf,galop zeg maar. Schouderbinnenwaarts moet nog wat constanter, en klein begin gemaakt met de travers. Vanochtend waren we lekker naar buiten met stalgenoten, had nu geen rem issues gelukkig :')
Afbeelding

Chyennevd

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-11-14
Woonplaats: Lochem

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 11:48

Urosa, Dankje!! Wat heerlijk zo naar buiten :o . Wat fijn dat het met al je paardjes zo goed gaat :) .

Hebben jullie binnenkort nog wedstrijd? Wij gaan morgen weer, ben benieuwd of het weer zo goed gaat haha. En wat een heerlijk weertje hé, vind dit ook het perfecte paardrijweer! Vorige week heeft Epic even een weekje rust gehad ivm de fysio die geweest is. Afgelopen maandag hebben we 4 tal gehad. Mochten we mooi als koppaard haha. We hebben best een groen viertal dus meneer verveelde zich wel een beetje
8)7 verder wel fijn kunnen trainen. Gisteren clubles gehad en dat deed hij ook heel goed. Zondag hoop ik nog even lekker naar buiten te kunnen met dit mooie weer daar genieten wij ook altijd van!!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 11:31

Urosa gaaf dat je wat lijntjes uit de ZZ-L hebt meegepakt! Weet je al wanneer je over wil gaan?
Heerlijk naar buiten geweest, gelukkig nu wel een rem haha
Super dat Kristall het zo goed oppakt!

Cheyenne succes vandaag!
Leuk viertal! Maar kan me voorstellen dat als het nog wat groen is dat hij zich wel verveeld haha.
Voelt ie weer helemaal fijn na de fysio?
En veel plezier met buitenrijden morgen :D

Ken maandag weer opgepakt na een weekje vakantie, ze had er wel weer zin in :D
Lekker gereden afgelopen week :) Wij starten over 2 weken weer.
En heb m'n M1 debuut opgegeven, half april gaan we eens kijken hoe dat gaat. Zin in :)

Ik hoop morgen dat stalgenootje mee kan naar buiten, alleen durf ik niet aan haha. En paard van me zusje is nog maar 1x meegeweest dus dat wordt m ook nog niet.

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 11:23

Melissa_93, in principe direct als ik de punten heb voor het ZZlicht. Maar mis er nog 2. Zondag weer op wedstrijd. Zou tof zijn als het lukt die laatste 2 binnen te slepen.

Fijn dat Ken weer lekker fris was na je weekje vakantie! En tof je M1 debuut gepland! Is het nog gelukt lekker naar buiten te gaan?

Chyennevd hoe is je wedstrijd gegaan? Leuk dat je ook 4 tal rijdt!

Ik heb vanmiddag les met Kristall, zin in! En morgen komt er iemand om ons alleen te leren laden. Dat ik haar zo de trailer in kan sturen terwijl ik zelf buiten blijf staan. Kunnen we beter alleen weg :D

Chyennevd

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-11-14
Woonplaats: Lochem

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 10:09

Melissa, Ik voel eigenlijk geen verschil na de fysio, dat klopt ook wel want er moest bijna niks gebeuren gelukkig.
Wat fijn dat Ken er weer zin in had. En super leuk dat je je M1 Debuut gepland hebt staan. Spannend *\o/* .
Is het nog gelukt om naar buiten te gaan?

Urosa, Hoe is het gegaan met trailer laden? En je les?

Bij ons heeft Corona helaas roet in het eten gegooid. Zaterdag werd ik opeens wakker met klachten en ja hoor positieve zelftest. Dus helaas geen wedstrijd en buitenrit :( . Gelukkig ben ik snel opgeknapt en heb ik dinsdag alweer op het paard gezeten. Zondag heb ik ook wedstrijd staan, ben benieuwd hoe het gaat :D .

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 21:16

Nee helaas niet naar buiten, stalgenootje kon niet. Hopelijk zondag weer :)
Hoe ging het met de trailer Urosa? Wel fijn idd als je jezelf daarmee kan redden

Oh balen Cheyenne.. Gelukkig was je snel weer fit!
Succes zondag! Waar ga je heen?

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 12:58

Trailer laden ging heel goed, ik moest net wat meer overtuigend zijn. Geëindigd met dat ik buiten bleef staan en zij de trailer in liep :D

Dressuurles ging ook fijn, instructrice vond haar mooi vooruit gegaan dus dat was leuk om te horen!

Cheyennevd jammer van je wedstrijd! Gelukkig niet al teveel last gehad van de corona. Veel succes morgen!

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 11:16

Hoi allemaal, mag ik hier mee komen praten? Mits ik het niet vergeet om wat te updaten :+

Ik heb afgelopen weekend mijn M1 debuut gemaakt met Gestoa. Zaterdag beide proeven gewonnen met 193,5 & 189,5 en zondag beide proeven 2e prijs met 194,5 & 196 :D Trots op deze kleine dame <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Chyennevd

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-11-14
Woonplaats: Lochem

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 11:17

Welkom Veertje!! Dat is een heel mooi M1 debuut!

Melissa, Jammer dat het buitenrijden niet gelukt is. Afgelopen zondag wel?

Urosa, Wat super dat het trailer laden zo goed is gegaan!! Dat is altijd mega fijn als het alleen laden zo lukt. Leuk dat de instructrice zei dat jullie goed vooruit zijn gegaan!!

Wij hadden wedstrijd in Mariënheem, hij liep bij het inrijden mega fijn. Hij was super mooi los en ontspannen. In de ring voelde het ook nog goed. Helaas gebeurde er iets langs de kant waardoor hij helemaal afgeleid raakte en beetje spanning opbouwde. Hierdoor is eigenlijk het hele galop gedeelte mislukt :( . Dit resulteerde natuurlijk in 175.5 punten. De 2e proef nam die nog wat de spanning mee waardoor hij de hele C gedeelte niet goed langs wilde. Hierdoor hadden we mega veel rommeltjes en kon ik hem net niet actief genoeg houden. Dit vond de jury ook, we hadden hier dan ook maar 167.5 punten, wat ik niet helemaal terecht vond maar het blijft natuurlijk de M2 dan worden zulke dingen snel afgestraft. Ik heb er wel heel leuk commentaar bijgekregen namelijk. Ik heb wel mega fijn gereden en dat is natuurlijk het belangrijkste. We gaan ons lekker focussen op de volgende wedstrijd, kan niet altijd goed gaan haha ;)

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 12:32

Chyennevd, jammer zeg dat er net bij de proef iets gebeurde buiten de ring! Spanning drukt de score meestal flink ja. Volgende keer beter!

Veertje99, welkom! Gefeliciteerd met je super geslaagde debuut.

Ik had zondag even een deceptie jongens. Fijne proeven gereden, blij en tevreden. Laagste punten tot nu toe in het Z2. Auw :') Jury was in het commentaar wel positief, ze vond het netjes en vriendelijk gereden maar ze wilde wat meer. Nog met de organisatie gesproken en die gaven ook aan dat het vaker zo is op een subtopwedstrijd. Daar zijn we dus nog net niet klaar voor :+ volgende wedstrijd 10 april is weer breedtesport (tm ZZlicht). Gaan we weer vol goede moed :D

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 22:20

Urosa super dat het trailerladen goed ging, wel fijn als je alleen kan laden!
En lekker gelest, top!

Welkom Veertje, en wat een super debuut! *\o/*

Cheyenne afgelopen zondag idd wel even naar buiten geweest :)
Wat ontzettend jammer van de spanning.. Volgende keer hopelijk weer wat meer rust in je proef!
Wanneer ga je weer op pad?

Urosa balen van de wat tegenvallende punten. Maar wel fijn gereden, dat is toch minstens zo belangrijk!
Volgende keer hopelijk weer iets coulantere jurys!

Wij gaan volgend weekend weer op pad, mooi thuiswedstrijd bij eigen vereniging en weer buiten :D

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 08:18

@chyenne, dankjewel!
Wat balen zeg dat hij nog teveel spanning mee nam ook in de andere proef. Daarvoor heb je ook net teveel galop om je punten weer omhoog te kunnen halen.

@urosa, bedankt! Balen zeg dat je de laagste punten ooit heb gehad. Op naar de volgende wedstrijd! Als je gevoel verder maar wel fijn was :)

@melissa, bedankt!
Alvast succes! Start je M1 of L2?

Ik heb aankomend weekend ook weer op de planning staan. Heb opzich best fijne tijden en start gelukkig einde van de rubriek. Ben benieuwd hoe het dan weer gaat :)

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 18:51

Ik start nu nog L2 Veertje, ik had eigenlijk 16 april M1 ingeschreven maar mn zusje had dan al concours en nu ook weer jaarlijkse fysio check gepland en die is op 14 april dus dat zou m dan sowieso niet worden.
Ik heb 8 mei M1 ingeschreven en wil misschien weekend van 10 april nog starten, maar ben nog even in twijfel of dat nog L2 of M1 wordt.

Waar ga je dit weekend starten?