[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 09:47

Roosjenat, leuke foto van je roadtrip! En ik vind Miley er ook goed uitzien, fijn dat je na je vakantie even lekker ontspannen kon rijden!

Veertje99, wat super tof dat het gelukt is om M2 te klasseren. Gefeliciteerd! Lekker bezig met alle 3 zo te lezen! En wat een geluk heb je elke met zo'n fotograaf! Ik heb nog geen 1 foto van mij en Kristall :')

Melissa_93, ga inderdaad M1 starten. Had me iets comfortabeler gevoeld bij L2 maar dat voelde verkeerd omdat ze al M1 geklasseerd is bij de vorige ruiter..
En Lakaj lijkt wel bijna klaar ja voor het L2! Ga het eerst checken met een keer online proefje :o en wat leuk die plannen om ook 4tal op de regio te gaan starten! En oef wat vroeg! Nouja heb je nog wel wat aan de dag :+

Ik heb helaas corona en ben er ook best wel ziek van -O- zaterdag nog wel Kristall gereden toen ik al klachten had. Ben daar 's ochtends altijd alleen dus kan ik niemand besmetten. Baal stevig. Was net zo lekker bezig met de paarden, hopelijk ben ik snel weer beter.

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 10:22

@roosje, fijne vakantie gehad?
Knap paard heb je zeg!

@Urosa, haha de foto's worden met mijn eigen camera gemaakt. Een vriendin vind foto's maken heel leuk dus ze mag mijn camera gebruiken. Scheelt dat ik regelmatig fotoshoots doe dus dan heb je betere kwaliteit foto's als ze van mij foto's maakt :D

Beterschap! Hopelijk knap je snel weer op <3


Nog even een leuke foto van Gesje en mij gisteren. Vandaag komen er mensen voor de 2e keer proef rijden dus vanavond weten we meer of ze naar deze mensen toe gaat of niet.
Afbeelding

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 17:12

Ideaal dat je vriendin dat leuk vind en er ook zo vaak bij is! Spannend dat de mensen voor de 2de keer komen. Zal wel even heel gek zijn als ze straks echt verkocht is.

Ik heb onderstaande foto gekocht van ons ZZlicht debuut <3
Afbeelding

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 21:17

Veertje heel tof dat jullie een winstpunt hebben meegepakt in de M2! Gefeliciteerd!

Dat ziet er uit als een heerlijke plek roosjenat!
Knap dat je alleen bent gaan reizen! Ik mag graag op vakantie gaan maar alleen zou ik niet gauw doen haha
Ze ziet er goed uit! Stoer koppie zit erop <3

Urosa leuk dat je M gaat starten, gaat vast en zeker goed komen! Maar als het vertrouwder voelt om L2 te starten is dat ook niet erg eerste paar keer toch?
Fijn dat Lakaj ook bijna klaar is voor de L2!
Oh wat oliebol zeg dat je corona hebt.. Hopelijk ben je gauw weer klachtenvrij!

Vera hele leuke foto van jullie!
Spannend vanavond, gaat vast een heel fijn plekje voor haar vinden

Urosa hele gave foto! <3

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 09:01

Gave foto Urosa! Dat is een hele mooie herinnering aan jullie debuut!
Het gaat vooral gek zijn dat ze waarschijnlijk voorlopig op dezelfde stal gaat staan als waar ik Donner neer ga zetten. Hij komt namelijk bij Donna te staan zodat ik 2 paarden op 1 locatie heb om te trainen. :)


Melissa, ze komt bij 3 hele jonge meisjes. Kreeg gisteren een foto doorgestuurd en volgens mij zat daar de jongste op en die komt nog niet eens onder het zadel vandaag met haar voetjes :+ dus die kunnen er alle 3 heel veel jaren van genieten :)

Wij hebben gisteren weer foto's gemaakt, dit keer een training met zonsondergang <3 Zodra Donner daar staat gaan we ook foto's maken met hem op deze manier. Zal ze als ze bewerkt zijn weer laten zien :)

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 07:56

Beterschap Urosa! Hoe gaat het nu? Voel je je al wat beter?

Hoe ging je M1 debuut Melissa_93? Of moet je vandaag starten?

Gaaf foto's met zonsondergang Veertje99 <3
Hoe ging jullie B debuut?


Hier gaat het rijden steeds beter, gisteren foto's gemaakt bij de vereniging. Ze liep echt super fijn!

Vind het altijd wel spannend om rijfoto's te delen.. Waar ik vooral nog veel aan moet werken is mijn handhouding (ben ik samen met mijn instructeurs hard mee bezig)

(Foto's zijn gemaakt door MJR fotografie :D)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 12:45

@roosje, mooie foto's hoor! Heb het idee dat het zadel wel een beetje ver naar voren ligt of valt dat mee? Foto's vertekenen altijd een beetje :)
Enige tip die ik nu kan geven is probeer iets meer vooruit te kijken i.p.v naar je paard.

Mijn wedstrijd gisteren ging goed! Onwijs blij met hoe Donna het deed. Ze was super relaxed en misschien wel iets te. Degene wie mee was had haar nog nooit zo gezien op wedstrijd, in een positieve zin :D Punten vielen helaas voor mij een beetje tegen. 184 & 182. 2x een 5 voor hals strekken (zie foto), en zo liep ze dan bijna de hele volte dus vond dat een beetje zuur. We hebben het wel over een B proef en geen M proef :+
Deze week eventjes oefenen op iets stillere aanleuning en dan gaan we door naar de selecties :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 13:02

Mooi debuut zeg en ook gelijk twee winstpunten gereden de eerste keer!

Leuke foto's ook <3

Ik zag het inderdaad ook terug op de foto's dat het zadel wat te ver naar voren lag, hij hoort inderdaad nog iets naar achter te liggen..

Thanks voor de tip! Vooruit kijken blijft lastig :+

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 20:12

Roosjenat, wat een leuke foto's! Julie outfit springt er lekker uit zo tegen het groen :D

Veertje99, fijn zo'n positieve ervaring op jullie debuut toch gefeliciteerd met je winstpunen! En mooie foto's, jullie zijn een leuke combinatie! En leuk dat Gestoa bij een jong gezin terecht is gekomen! Kunnen ze veel van haar leren!

Ik ben gelukkig weer klachtenvrij, dit weekend nachtje op familieweekend geweest was gezellig en vandaag weer lekker getraind met Karel en Lakaj. Karel heeft de eerste keer 3 wissels achter elkaar gesprongen. Vind ik zo knap van hem! Met Lakaj L2 proefje opgenomen en dat ging ook leuk. Heb hem ingestuurd dus ben benieuwd.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 22:40

Vera heel tof dat ze bij 3 kleine meisjes komt, aan aandacht geen gebrek straks <3

Mooie foto's Roosjenat, stoere pony!

Vera mooi de eerste winstpunten binnen, jammer dat de scores iets tegenvielen. Dan is het wel jammer dat je 2x bij dezelfde jury start he.
Mooie foto's! :D

Urosa heerlijk een weekendje ertussen uit. Waar ben je geweest?
Super gaaf dat je gewoon 3 wissels achter elkaar kon rijden! En weer een rondje gestart met Lakaj, leuk!

Ik heb fijn gereden gisteren :) Nog wel wat kleine rommeltjes, het galopgedeelte gaat best snel achter elkaar en alle overgangen nu op de letter dus dat is nog wel even iets waar we wat meer ritme in moeten krijgen, maar voor de rest heel blij met hoe het ging. We hadden 193 en 195 en een 1e en 2e prijs :D Had nog niet direct verwacht prijzen te rijden, maar super tof :) En op alle contra's 7ens gekregen dat was een paar maand terug nog het meest lastige voor onze overstap naar het M.

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 11:07

Hi! Wat een leuk actief topic hebben jullie en bekende start locaties :o Ik heb een tijdje in een ander dressuurtopic gezeten maar die bloedde een beetje dood, mag ik bij jullie komen meekletsen? :)

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 15:37

Welkom! En inderdaad een bekende woonplaats, vast wel eens tegengekomen op wedstrijd!

Wij hebben vandaag een keer wat anders gedaan. Vanuit de vereniging konden we een crossles volgen in Markelo. We hebben echt mega genoten, ze vond het zo onwijs leuk. Meeste pakte ze heel simpel aan. Alleen het grote veld in weg van de rest vond ze nog wel spannend, maar uiteindelijk ook daar heel braaf een rondje over het hele veld heen gedaan zonder twijfel. Water vond ze ook erg leuk <3

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 22:30

Tevreden paard <3
Afbeelding

Ze was het er niet mee eens dat ze niet harder mocht :+
Afbeelding

Niet de meest mooie springfoto's maar toch leuk voor de heb
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

En nog een gewoon een leuke foto van een blij paard
Afbeelding
Heel lang geleden, maar toch maar eens weer een topic aangemaakt.
[SGW-ITP] Dressuurpaard maakt kennis met eventing

Chyennevd

Berichten: 17
Geregistreerd: 05-11-14
Woonplaats: Lochem

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 08:41

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje niks gepost maar wel nog beetje meegelezen.

Super Melissa dat je bent wezen crossen en ook gaaf dat ze het eigenlijk zo goed oppakt!!

Welkom MerleSimone!!

Bij ons gaat het eindelijk ook weer goed. We gingen even met een beetje ups en downs. 2 weken geleden is bij ons een andere tandarts geweest dan normaal en blijkt mijn lieve schat gewoon nog een verstopt wolfstandje te hebben 8)7 . Daar was ik best wel erg van geschrokken! Hij heeft hier ook eigenlijk niks echt van laten merken. Het enige is wat het voor mij wel een beetje kan verklaren is dat hij heel soms zijn hoofd eruit gooide maar dat was vaak op stukken wanneer hij iets heel erg moeilijk vond.

Op wedstrijd gaat het soms heel goed en soms wat minder. Afgelopen weekend heb ik in laren gereden. Dit is ongeveer 5 tot 10 min stappen van onze stal vandaan. Hier ben ik dan ook te paard heen gegaan. De eerste proef ging echt super goed maar de 2e proef hoorde hij denk ik zijn kudde roepen en werd hij heel erg gespannen. Hierdoor ook een super verschil met de punten. eerste proef 195,5 en tweede proef 167,5. De 2e jury gaf sws ook lage punten haha. Maar goed, we komen langzaam verder en zitten nu ondertussen op M2 + 7.

Hoe gaat het verder bij jullie?

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 21:52

Chyenne ohoh maar goed dus dat je e ven een keer een andere tandarts erbij hebt gehad!
Heerlijk dat je gewoon stappend naar de wedstrijd kon! Super van je 1e proef, en jammer van de 2e. Toch al weer een mooi eindje op weg in t M2!

Wij zijn afgelopen weekend ook weer op pad geweest, de 1e proef erg fijn kunnen rijden waar we 187 punten kregen en net buiten de prijzen, viel mezelf ietsje tegen en wat vreemd of geen commentaar. Bijv middendraf deed ze zo fijn en mooi in balans, kregen we een 6 met commentaar teveel :+ Middengalop beide keren een 5 zonder commentaar, voor mij gevoel vertrok ze goed en kwam ze ook zat terug maar waarom dan een 5? zo jammer dat er dan geen commentaar bij staat en zo was dat bij nog wat onderdelen. Maar blij met hoe ze ging :)
2e proef hele fijn stukken maar ook een paar dikke fouten erin, en dan met een aantal 3en waarvan er wat dubbel tellen gaat het hard :+ daar hadden we 174,5. Jury vond het tempo te hoog, ik was juist blij met dat ze zo fijn zelf bleef lopen haha. Punten volkomen terecht door de dikke fouten.

Over 2 weken gaan we weer op pad voor de 1e selectie en volgend weekend voor het eerst met het viertal een proef rijden tijdens het jubileum.

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 22:59

Chyennevd, fijn dat je naar de wedstrijd kon lopen. Ideaal! Mooie punten gereden in de eerste proef, jammer van de spanning in de tweede proef.


Dat is wel heel jammer dat er dan geen commentaar staat bij de vijfen Melissa_93... Dan weet je ook niet wat er verbeterd moet worden. Alsnog wel een nette winstpunt gereden!


Wij zouden vandaag en zondag gaan starten in de M2 maar helaas loopt Miley kreupel.

Waarschijnlijk verstapt of iets dergelijks. Ze krijgt nu rust en wachten het even een paar dagen af. Hopelijk valt het mee!

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 18:14

Roosjenat, oh bah! Blijft vervelend als ze wat hebben. Hopelijk is het gewoon weg met een paar dagen!

Melissa_93, jammer van je 1ste proef. Toch altijd vervelend als het niet klopt met je gevoel. En commentaar klinkt vreemd. Ken je inmiddels ook wel lang genoeg om te weten dat jij prima weet hoe dingen horen dus lekker bij jezelf blijven! En 2de proef jammer van de fouten, maar fijn dat het in ieder geval wel klopte :+ volgende keer beter! En je debuut van de vorige was top, dat pakken ze niet meer af. Nog gefeliciteerd :D

Welkom MerleSimone!

Chyennevd, oh wel slecht van de vorige tandarts zeg! Maar fijn dat het nu gevonden en opgelost is. Heerlijk zo'n wedstrijd dicht bij huis. Gefeliciteerd met je mooie punten de 1ste proef! En die 2de vergeet je gewoon haha!

Wij waren in de achterhoek, weet de plaats niet eens meer :')
Afgelopen zaterdag wedstrijd gehad met Kristall, ondanks de punten terecht laag waren was ik wel heel tevreden. Contra etc ging goed. Maar ze had gewoon teveel spanning. Vosmerrie met karakter :D dus ik ga kilometers maken en dan rekening houden met wat lage punten in het begin. Eigenaar was ook mee en heel blij met hoe ze liep en ik haar trainde dus dat was leuk :D
Afbeelding
Afbeelding
De jury verwarde mijn blije gezicht volgens mij tevredenheid over het proefje, want kreeg echt een heel apart protocol terug :')
Afbeelding

Vandaag Karel voor de 2de keer mee in het ZZlicht maar dat was em niet. Natte banen (plassen in ring 1, inrijden was lastig in de springring), ik was beroerd (te druk schema ivm gezondheid) sporen vergeten, en ga zo maar door. 1ste proef afgegroet omdat hij op slot sloeg. 2de proef mocht ik sporen lenen. Zaten hele fijne stukken in maar ook wat dure fouten in galopgedeelte. Dus terecht geen winst. ZZlicht vind ik best wennen, is niet makkelijk :') En had ook weer andere proeven dan de vorige keer. Ik kan helaas nooit oefenen in een 20x60 dat mis ik wel, gelukkig nu 6 en 19 juni weer wat staan. Zijn nog dezelfde proeven en hopelijk helpt wat routine!

Oh en Lakaj is dus officieel L2 geklasseerd! Was ik bijna vergeten te vertellen haha.

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 18:24

Miley liep vandaag al wat beter, ze heeft ook mindere rondjes gegaloppeerd en gebokt in de wei dus dat geeft hoop!

Prachtige foto's Urosa <3 Fijn dat je tevreden bent met de proefjes, punten komen later wel. Eerst lekker ervaring op doen :D

De ringen waren inderdaad erg nat vandaag in Noord-Sleen. Wij waren er vanochtend, met onze andere paard voor zijn springdebuut (hij was super braaf <3)

Voor de dressuurruiters was het ook wel erg 'chaotisch' om met de springers los te moeten rijden.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 15:19

Roosje wat balen dat Miley kreupel is.. Hopelijk is het gauw weer beter!

Urosa en dat zeg je niet even haha. We hadden zo even kunnen buurten. Had je wedstrijd in de achterhoek?
Jammer van de spanning! Maar inderdaad lekker kilometers gaan maken dan wordt dat vanzelf minder
Fijn dat je de 2e proef sporen kon lenen met Karel. Ah die winstpunt komt wel, ik geloof graag dat het wel flink wennen is!
En Lakaj ook top! :)
Wanneer mag Kristall weer mee?

Roosje fijn dat Miley alweer wat beter lijkt!

Afgelopen maandag rondje springles gereden op de club, even een beetje stres voor de les. Reed de parkeerplaats op schoot de trailerban er helemaal scheef onder. Blijkt dat de achteras bijna door is.
Kon daar niet meer mee naar huis rijden maar gelukkig kon mijn tante me met hun trailer ophalen. Mn vader naar het clubterrein toe om t wiel eronderuit te halen, zodat ik met een lege trailer op 3 wielen terug kon rijden, wat een gedoe haha. Maar wel lekker gesprongen al merk ik wel dat ik dat weer wat vaker moet doen om zelf een beetje ritme te houden.
Dinsdag weer viertal geoefend, en van de week verder bij huis lekker gereden :)
Vanmiddag nieuwe trailer wezen kijken, van de week nog even ergens wat kijken en dan maar eens kijken welke het moet worden. De oude is wel afgeschreven nu.
Enn vanmorgen Veertje in de ring gehad :D

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 15:48

melissa_93 schreef:
Roosje wat balen dat Miley kreupel is.. Hopelijk is het gauw weer beter!

Urosa en dat zeg je niet even haha. We hadden zo even kunnen buurten. Had je wedstrijd in de achterhoek?
Jammer van de spanning! Maar inderdaad lekker kilometers gaan maken dan wordt dat vanzelf minder
Fijn dat je de 2e proef sporen kon lenen met Karel. Ah die winstpunt komt wel, ik geloof graag dat het wel flink wennen is!
En Lakaj ook top! :)
Wanneer mag Kristall weer mee?

Roosje fijn dat Miley alweer wat beter lijkt!

Afgelopen maandag rondje springles gereden op de club, even een beetje stres voor de les. Reed de parkeerplaats op schoot de trailerban er helemaal scheef onder. Blijkt dat de achteras bijna door is.
Kon daar niet meer mee naar huis rijden maar gelukkig kon mijn tante me met hun trailer ophalen. Mn vader naar het clubterrein toe om t wiel eronderuit te halen, zodat ik met een lege trailer op 3 wielen terug kon rijden, wat een gedoe haha. Maar wel lekker gesprongen al merk ik wel dat ik dat weer wat vaker moet doen om zelf een beetje ritme te houden.
Dinsdag weer viertal geoefend, en van de week verder bij huis lekker gereden :)
Vanmiddag nieuwe trailer wezen kijken, van de week nog even ergens wat kijken en dan maar eens kijken welke het moet worden. De oude is wel afgeschreven nu.
Enn vanmorgen Veertje in de ring gehad :D



Jaa ik had je dus helemaal niet herkent en ik kon begin van de middag pas mijn punten ophalen :+ Maar bij jou in de ring een mooie 2e plaats met gewoon 203 punten. Als ik heel eerlijk ben had ik dat echt niet verwacht haha. Bedankt voor het fijne en mooie commentaar :D

Afbeelding

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:20

Wat een pech met de trailer Melissa_93.. Verder wel een fijne springles gehad gelukkig!

Ook super leuk dat je Veertje99 in de ring had. Toevallig haha
Mooie punten ook gereden trouwens!


Miley gaat niet beter maar ook niet slechter. Blijft kort lopen met rechtsachter. Osteopaat kan helaas pas volgende week woensdag, dus tot die tijd krijgt ze lekker rust.

Daarna ga ik zelf een week op vakantie en hopelijk kunnen we als ik weer terug ben de training weer rustig oppakken. Zou wel fijn zijn want ze wordt dik :Y)

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:35

Veertje nouw gewoon dik verdiend hoor! Het was een hele fijn constante proef

Roosjenat balen zeg dat Miley nog niet helemaal goed loopt. Hopelijk is het volgende week na de osteo beter!
Heerlijk vooruitzicht, waar ga je heen? :)
Ik ben ook toe aan vakantie haha. Aftellen, nog 6,5 week :+

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:00

Ik ga naar IJsland! Ga daar o.a. een paardrijtocht maken, dus blijf wel een beetje in de paarden sfeer haha!

Nog even afwachten tot je mag! Maar de weken zijn ook zo voorbij, waar gaat de reis naartoe?

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 15:58

Roosjenat, wat gaaf zeg zo'n vakantie naar IJsland, ik ga ook nog een keer met mn moeder. Hopelijk is het straks na de osteopaat en extra rust weer klaar!

Ik ga 6 juni weer naar Noord Sleen, wilde eigenlijk naar Exloo maar die zat vol helaas. Heb er wel weer zin in, denk niet dat we al winst kunnen rijden. Karel kan wel sluiten, maar dat vlug en krachtig blijven van achteren wat je nodig hebt voor de kwart/halve pirouettes lukt hem heel moeilijk. Dusja heb je al een aantal dubbel tellende onvoldoendes te pakken. Ben er binnen zijn grenzen mee bezig (moet voor hem ook leuk blijven) dus hoop dat het nog lukt wat te verbeteren de komende tijd. Als ik maandag zelf maar weer fijn kan rijden vind ik het al geslaagd, leer er sowieso elke keer veel van :D

Melissa_93 waar ga jij heen op vakantie? Wij gaan in juli naar London, ook heel veel zin in :D Haha als het voor een wedstrijd was had ik wel even contact opgenomen, maar was voor een familieweekend in Hoge Hexel. Als Kristall iets makkelijker is en meer gewend misschien wel leuk om eens een wedstrijdweekend jullie kant op te komen. Ga jij trouwens ook altijd naar Almelo? Met Kristall ga ik woensdag 15 juni weer op wedstrijd. Had eigenlijk maandag les, maar moest ik afzeggen. Ik wil vaak nog te veel, en dat lukt niet meer met mijn lijf. Dus moet even beter gaan plannen, ben nu dus behoorlijk slecht omdat ik teveel heb gedaan. En heb eigenlijk nog wat teveel staan in juni.. vanaf juli even mn leven beteren op dat vlak want dit is ook niks. Het is soms ook wel erg lastig om zo jong al ontzettend beperkt te zijn.

Maar wat heftig van de trailer zeg! Dat is even schrikken, gelukkig zijn er geen ongelukken mee gebeurd. Heb je inmiddels al een nieuwe trailer?

En wat leuk dat jullie elkaar zo troffen op wedstrijd, gefeliciteerd Veertje99 met je mooie punten en 2e prijs!

Kristall pakte ik vandaag op een ongelukkig moment, ze zouden net de wei op gaan. Nou, dan is het wel gevalletje chestnut mare be aware. Denk je ook dat je alles wel meegemaakt heb op paardengebied :') maar best prima kunnen rijden met mn hevige staart zwiepende Ferrari :+

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 22:19

Oh gaaf Roosje! Die staat ook nog op mijn wensenlijstje
Ik ga naar Tenerife , inderdaad de weken vliegen voorbij!

Oh heerlijk een familieweekend Urosa! Haha ik rij 3x per week jouw richting op :+
London ook gaaf, veel plezier alvast!
Ik heb vorig weekend in Almelo gestart, maar jij bedoeld de ruiterdagen denk ik? Die start ik niet. Het is mij allemaal wat te massaal, vrij weinig losrijruimte etc. En het valt precies tussen 2 selecties in dus zou ook sowieso teveel worden. Ga er nog wel 2 dagen jureren.
Heerlijk weer een wedstrijd gepland met Kristall, lekker kilometers maken!
Wat balen van je lijf.. Lijkt me inderdaad heel lastig om daar zo rekening mee te moeten houden..

Ik heb zaterdag een trailer gekeken en ga morgen bij 2 zaken kijken. Waar ik zaterdag geweest ben kregen deze week 2 nieuwe binnen dus dan zou ik redelijk snel een nieuwe kunnen hebben. Morgen even kijken of ze daar ook wat op voorraad hebben.

Haha Kristall was het er dus niet mee eens :')

Gisteren weer geoefend met viertal, helaas is er eentje kreupel uit het viertal dus gister heeft er nog een ander iemand mee geoefend. Ken deed het weer braaf, alleen de galop blijft ze nog wat onstuimig :+ Ben benieuwd hoe het zaterdag gaat :)