Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 236 van de 246 [ 6139 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 246  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

 
Profiel   

Melissa_93, meen je niet! Waar rijd je heen dan? Bedoelde inderdaad de ruiterdagen, leek me leuk maar ben door je beschrijving al iets minder enthousiast :+

Druk met de trailers! Inmiddels geslaagd?

Hoe is het 4tal gegaan?

Vanochtend wedstrijd met Karel, deze keer was alles top voor mekaar. Ik was niks vergeten. 1ste proef tevreden (kan echt nog vanalles beter, maar gezien ons huidige trainingsniveau hebben we aardig maximaal gereden) dacht zelf net wel of net niet. Werd het precies 60% dus super blij. Officieel ZZlicht amazone nu en ons doel behaald <3 2de proef vind ik lastiger, had ik echt het gevoel van: wat doen we in het ZZlicht, dit is boven onze pet :') behoorlijk wat fouten etc. Hadden we nog 203. Dat viel me mee!

Karel blijf ik trainen. Ga ook het aan de hand werken serieuzer oppakken, gaat hem denk ik helpen nog iets beter te kunnen gaan zitten. Bedoeling is dan te oefenen met piaffe en levade. Heb contact met iemand die op stal kan komen lesgeven dus ook zin in! Gaat ie nog 1x in de maand mee op wedstrijd zolang ie het leuk vind maar ik heb geen doelen meer met hem. Dat stokje mag Kristall nu overnemen :D die ging zaterdag echt heel fijn! Raken steeds beter op elkaar ingespeeld.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-22 19:19 



 
Profiel   

Haha ik zit voor m'n werk in Hollandscheveld sinds januari dit jaar. Bedrijf waar ik voor werkte heeft de boel verkocht en na lang twijfelen ben ik toch meegegaan naar de overnemende partij.
Zijn er heel veel die de ruiterdagen wel geweldig vinden hoor, gewoon een keer ervaren!
En anders zou je ook eens kunnen kijken naar de Zilveren ster in Haaksbergen, maar dat is voor jouw wel weer net een stukje verder.
Ja ik heb een nieuwe trailer gekocht :) Ik hoop m volgende week te hebben. Het is een Humbauer single geworden.

4-tal was leuk! Echt goed ging het niet haha. Die van mij had iets teveel prikkels door het geluid, muziek, publiek etc. En er was er nog een die een beetje onstuimig was. Maar het was zeker leuk :)

Heel gaaf dat je ZZ-L geklasseerd bent! Gefeliciteerd :D
Wanneer mag Kristall weer mee op pad?

Hier gaat het best fijn op moment :) Morgen hebben we de 1e selectie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 20:36 



 
Profiel   

De eerste selectie erop zitten :) Proef met fijne stukken maar ook 2 dikke fouten met terech dikke onvoldoendes, een 2 en een 3. Daar hadden we 187 en boven verwachting een 1e prijs :) Had ik met zulke fouten erin niet verwacht.
2e proef was ze compleet afgeleid door 2 pony's in het land ernaast, tussendoor ook wel fijne stukken. daar 192 :) Zeker niet gereden zoals we kunnen maar wel tevreden. En we beginnen de selectiestand iig goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-22 14:41 



 
Profiel   

Knappe punten nog hoor met 2 dikke onvoldoendes, gefeliciteerd met je 1e plek. Echt een super begin! Hoeveel selectie wedstrijden tellen er?

Melissa_93, oh wat grappig! Hoelang moet jij nu naar je werk rijden dan? En gaaf van de trailer! Wel even foto showen als je hem hebt ;) en zou de ruiterdagen eens kunnen proberen, al moet ik dan wel even kijken of het slim is qua mijn gezondheid. Wellicht dan de camper vn m'n vader mee. Die mag de trailer ook trekken, en dan vooral veel in de camper liggen buiten de proefjes om. Maar even over nadenken :+

Oh jammer van het viertal haha, maar gelukkig was het vooral voor de speciale gelegenheid.

Kristall gaat woensdag mee! Heb hem wel laten omzetten naar het L2. Eerder vond ik dat jammer van de punten, want ja als ze ontspannen is moet winst makkelijk lukken in de M1. Maar nu Kareltje ZZlicht is mag ik Kristall tm Z1 versneld promoveren en heb ik de punten niet meer nodig. Dan is L2 wel makkelijker rijden met zo'n gespannen veertje :') Net meer tijd dingen voor te bereiden, niet zo op de letter. Zodra ze dan chill(er) is ga ik wel weer M1 starten.

Vandaag alvast m'n verjaardag gevierd, morgen lekker niks op de planning staan behalve Kristall rijden. Zal dan ook naar de L2 proefjes kijken, was nu natuurlijk gericht op M1 en verder aan het trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-22 22:15 



 
Profiel   

Tenerife is ook lekker zeg! Nog even aftellen dus Melissa_93. Mooie punten gereden tijdens de selectie, ondanks de onvoldoendes.

Fijn dat je een nieuwe trailer hebt gevonden, nog wel even aan ons showen hè!


Gefeliciteerd met je verjaardag Urosa! En ook nog met je ZZ-licht klassering, super knap!

Leuk dat Kristall woensdag mee mag, even een stapje lager is ook helemaal niet erg. Zolang het maar een goede ervaring is toch? :D


Vorige week zou de osteopaat komen, helaas was die ziek geworden en kon ze niet komen. Dus daarvoor moet een nieuwe afspraak gemaakt worden...

Maar Miley liep echt wel weer al stukken beter, eingelijk zoals ze normaal ook loopt. Dus als ik weer terug ben van vakantie ga ik haar wel even weer rustig aan het werk zitten, ze heeft er namelijk al een mooie buik aan zitten na bijna 3 week rust.

Hier op IJsland is het trouwens heerlijk, was van de week zelfs 17 graden. Al heel wat mooie natuur kunnen bekijken en gisteren ook nog een walvis gespot!


[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-22 07:51 



 
Profiel   

Urosa gefeliciteerd!! *\o/* *\o/* Heb je een leuke verjaardag?
ik heb volgende week weer selectie, en dan 1 juli kringkampioenschap. Van de 2 selecties telt er 1 mee en de kring tellen beide proeven mee.
Normaal gesproken rij ik er een uur en 10 minuten over. Als het verkeer meezit ruim een uur en als t tegenzit langer :+
Groot gelijk dat je Kristall dan even een paar keer L2 start, inderdaad net even iets meer tijd voor de oefeningen.

Als ik de trailer heb zal ik even een foto maken :)

Wauw roosje wat ziet dat er gaaf uit! <3 Geniet ervan!
Fijn dat Miley alweer een stuk beter loopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-22 21:07 



 
Profiel   

Melissa_93, bedankt! Ja gisteren was het heel leuk met m'n familie. En vandaag lekker rustig met m'n man taartjes eten en Kristall rijden. Lekker weer erbij, dus top :D

Heel selectie proces zo bij jullie! Hier is het 1 dag selectie en dag erna finale. Ik heb me heel brutaal opgegeven voor de selectie vrijdag 22 juli in de L2. Heb nog nooit in m'n leven meegedaan en wil het gewoon graag eens ervaren. Hopelijk kan ik dan indoor beter voorbereid meedoen. Heb nu woensdag wedstrijd en dan volgende week vrijdag hadden ze wedstrijd op locatie van de selectie dus die ingeschreven heeft ze er voor de selectie in ieder geval al eens gelopen.

Vind het een beste rit naar je werk!

Roosjenat, gelukkig dat Miley weer beter liep! Wat een prachtige omgeving! En heel gaaf van de walvis, lijkt me ook machtig om eens te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-22 21:27 



 
Profiel   

Hoe is het gegaan vandaag Urosa?
Oh leuk dat je ook selectie mee gaat rijden!

Wij hadden voorheen ook alleen een kringkampioenschap met 2 proeven en dan mochten daar de beste van naar de regio.
Nu dus 2 selecties en daarna kring. Regio is bij ons op 23 juli, sowieso met viertal starten en ik hoop dan ook voor mezelf :)
Ben benieuwd hoeveel er doorgaan van de kring naar de regio.

Ja ik heb ook best wel even getwijfeld of ik dat zou gaan doen, ik was een kwartiertje reistijd gewend naar mn werk :+ Maar met de voorwaarden die ik kreeg had ik zoiets van ik moet het gewoon gaan proberen, en tot nu toe bevalt het goed :) Het reizen went wel, ik heb geen hekel aan autorijden dus dat scheelt. Enigste waar ik wel echt aan moest wennen is dat ik 's avonds een uur later thuis ben dan voorheen maar een vrije dag daar tegenover is ook wel weer luxe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-22 21:24 



 
Profiel   

Ik heb het vooral heel leuk gehad en het was leerzaam. 1ste proefje ging echt nergens over vanwege de spanning. Kom je gewoon niet aan rijden toe. Dat het nog 177 punten waard was verbaasde me haha. Jury nam echter even de tijd voor ons en kwam de auto uit met tips dat vond ik erg tof. 2de proef even iets meer ingegrepen aan de voorkant. Is natuurlijk niet hoe het hoort en vind dat wel spannend ivm of mijn arm dat houdt maar het hielp haar er net even door en kon ik gelukkig loslaten. Als ze dan loopt zoals we kunnen halen we ook 7ens, 7,5 en zelfs een 8. Hadden we uiteindelijk 185,5 het begin was ze boos vanwege het ronder vragen en dat leidde tot flink wat 5en :')

Dusja nog niet zoals het hoort maar dit is pas haar 2de officiële wedstrijd en als ik dan kijk naar de vorige toch mooie stappen gemaakt. De 24ste gaan we weer rondje L2. En gewoon beide proeven uit m'n hoofd gereden, was alleen op pad. Dus ook wel trots op ons :o
[ img ]
[ img ]

Melissa_93, bij jullie is het selectie proces dus wel stuk lastiger! En gelukkig dat je werk wel zo goed bevalt dat het de afstand waard is en autorijden meevalt!

Morgen mag Karel weer mee in het ZZlicht :D Is 1 van m'n favo locaties omdat het gezellig is en ik in het bos kan uitstappen dus ga vooral genieten. Pirouettes en 6 vliegende wissels per proef blijft lastig voor em dus ideaal dat er nu helemaal niks meer van afhangt omdat we dat ene winstpunt al hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-22 10:52 



 
Profiel   

Klinkt als een heel fijn leermoment op de wedstrijd, en mooi jullie 1e wp binnen!
Heel fijn dat de jury je ook even de tijd gaf, beter zo dan dat je direct moet beginnen. Heel knap dat je zo alleen op wedstrijd gaat, ik zou dat helemaal niks vinden haha.
Succes morgen met Karel! En inderdaad lekker genieten!

Ik had vandaag de 2e selectie, ivm het weer hebben ze het programma wat aangepast en daardoor was er 1 proef mogelijk, moest nu om 12.00 uur starten en moet eerlijk zeggen met dit weer was 1 proef ook wel voldoenden.
Proef met fijne stukken erin maar kon er haar er net niet fijn aanhouden, ze had echt wel wat moeite met de warmte, waardoor met name de overgangen net niet fijn gingen. Geen gekke fouten erin dit keer en met 193,5 en een 2e prijs dik tevreden :)
Over 2 weken het kringkampioenschap, hopen dat we dan ook een beetje bovenin mee kunnen rijden. Er mogen er 6 door naar de regio.

De nieuwe trailer donderdag opgehaald, zou 's avonds naar les maar kreeg haar er niet op :+ Ze kent geen 1,5 paards en vond t echt heel spannend :(:) . Vervolgens ging ze er wel op maar net zo snel ook weer eraf zodat er geen mogelijkheid was om de stang er achter te doen. Uiteindelijk na 3 kwartier met 3 hulpjes een longeerlijn en brokken is het gelukt, maar veel te laat voor m'n les helaas.
Gisteren nog een keer geoefend, lichte twijfel maar ze stond er vlot op en bleef ook netjes staan en vandaag met ietsje aanmoediging ging ze beide keren ook mooi vlot op. Komende dagen maar even paar keer oefenen zodat het gewoon wordt voor haar.
Zal morgen even een foto erin zetten, m'n telefoon is leeg. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-22 23:23 



 
Profiel   

Alleen op wedstrijd heeft voor en nadelen vind ik. Kon wel beter gefocust met paard bezig, maar het is minder gezellig. Ik heb niet echt mensen die makkelijk mee kunnen of willen en wil het ook niet constant vragen en nee horen. Dan maar lekker zelfstandig :o

Karel ging zondag weer fijner dan vorige wedstrijd, weer een winstpunt erbij en 1ste prijs. Trots op hem :D 2de proef hadden we een dubbeltellende 1, dat hebben we nog niet over qua punten :') maar begin iets comfortabeler te worden in het ZZlicht, we beheersen het echter nog niet hoor. Kleine stapjes :+

1 proef met warm weer is wel fijner ja. En logisch dat je het wel iets voelde, maar knap gedaan van jullie! Gefeliciteerd :D en dat die overgang voor haar zo groot is qua trailer. Had ik ook geen rekening mee gehouden
Gelukkig dat het nu al weer redelijk normaal voor haar is!

Gisteren bij de Divoza een heel nieuwe zomertenue van m'n moeder voor m'n verjaardag gekregen, super blij mee. Rijbroek, wedstrijdshirt en sokken. Had ook nog een hele fijne Pikeur aan maar die had geen riemlussen en dat wil ik wel bij mn wedstrijdbroek, die in het zwart besteld met korting van m'n verjaardagsgeld.

Kristall gaat thuis erg fijn met trainen. Vrijdag weer op wedstrijd. Ben benieuwd of ze dan weer stukje minder spanning heeft.

Hoe gaat het met de rest van de meiden in het topic?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-22 10:03 



 
Profiel   

Urosa, Gefeliciteerd met de eerste prijs en knap dat je weer een winstpunt in het ZZ-licht hebt gereden.

Super leuk ook dat je een nieuwe zomer wedstrijdtenue hebt gekregen!

Fijn dat het trainen met Kristall goed gaat, succes alvast vrijdag.

Nette punten gereden in de selectie Melissa_93! Balen dat ze niet op de nieuwe trailer wilde, maar zo te lezen moet dat met een paar keren oefenen wel gaan lukken. Is natuurlijk ook ineens anders haha.


Ik ga ook altijd alleen op pad, heb helaas niemand die vaak mee kan (en wil). Dus dan maar alleen, Miley is ook hartstikke braaf en loopt altijd direct de trailer op dus ik red me wel.

Miley gaat fijn, ben haar nu weer rustig aan het oppakken. Ze is wel wat te dik geworden doordat ze stil heeft gestaan dus ze moet wel even op dieet haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-22 10:52 



 
Profiel   

Urosa super dat jullie er weer een wp erbij hebben, gefeliciteerd!!

Nee zo extreem had ik het ook niet verwacht. Met 1 hulp erbij gaat het laden nu prima, ze vind het nog wel spannend maar loopt nu wel netjes met me mee. Alleen laden ga ik voorlopig nog maar even niet proberen, eerst dit wat meer gewoon maken.
Gaaf een nieuwe wedstrijdset! Heb je foto? :D
Super dat Kristall het fijn doet, succes alvast vrijdag!

Roosje heerlijk dat je ook gewoon lekker alleen op pad kan!
Miley moet dus weer hard aan de bak haha.

Lessen ga ik normaal ook alleen, concours vind ik niks als ik daar alleen heen moet haha.
Normaal gaat mijn moeder altijd mee, maar afgelopen weekend kon ze helaas niet. Toen is mn buurvrouw meegeweest, die heeft zelf ook veel ervaring met paarden dus dat is dan wel fijn.

deze hadden jullie nog tegoed:

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-22 21:30 



 
Profiel   

Hoi Hoi,

Fijn dat het bij iedereen zo goed gaat :) !

Urosa, ik vind het maar knap hoe je het doet in het ZZLicht!! Ik doe je het zeker niet na hahaha ;) .

Melissa, wat een heftig verhaal zeg van je trailer maar je hebt nu wel een gave nieuwe zo te zien!! Mijn paarden zijn inderdaad ook alleen een 2 paards trailer gewend. Die vinden het dan maar heel raar als ze in een 1,5 paards staan haha. Moeten ze echt even aan wennen al die ruimte. Maar zo te lezen hoe je het aanpakt gaat dat helemaal goed komen.

Ik ga altijd samen met mijn vader op pad. Wij zijn ook helemaal met elkaar ingespeeld en weten precies wat we aan elkaar hebben. Vind het zelfs al niet fijn als iemand anders met mij op wedstrijd gaat haha. Beetje verwend misschien := . Daarin tegen als hij op wedstrijd gaat ga ik dan ook weer met hem mee.
Ik vind het wel knap hoe jullie het ook alleen kunnen!! Rijden jullie de proef dan ook uit het hoofd of vragen jullie andere mensen of ze willen voorlezen?

Bij ons gaat het een beetje op en aan. Soms heel goed maar soms ook helemaal niet. Ik merk echt dat we een beetje in zo een overgansfase zitten op dit moment. Soms zit hij mij een beetje uit te proberen door af een toe een bokje te geven, de draak haha.
Vorige week was ik op wedstrijd gegaan, dit is 5 min stappen vanaf stal. Meneer was super heet, hij liep met het inrijden echt mega fijn alleen het was iets te weinig van mij. Dit merkte ik ook in de proef doordat de drafstukken super goed gingen. Er kwam ook een hele gave middendraf uit alleen in de galop nam hij helemaal de regie over. Dit resulteerde in uit de contra vallen, niet meer goed terug willen naar de middengalop etc. Hierdoor kreeg ik daar hele grote fouten met 1en en 3en. Daardoor ook maar ergens in de 160 punten gereden. Dit vond ik ook helemaal terecht.
Ik moet zelf nu nog met iets meer pit gaan rijden en even door dit stukje heen maar dan gaat het denk ik helemaal goed komen.

Hoe staan jullie eigenlijk tegenover stang en trens? Ik heb er nog nooit mee gereden maar heb ook zoiets als het gewoon goed gaat op een trens dan zie ik de meerwaarde nog niet zo. Maar zit er nou echt verschil in met het rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 09:37 



 
Profiel   

Heel herkenbaar Cheyenne, ik heb ook het liefst dat mn moeder meegaat. Je weet gewoon precies wat je van elkaar kan verwachten. En als ze een keer niet mee kan dan ben ik ook wel kieskeurig in wie er wel mee gaat haha.
Balen dat het nog een beetje op en af gaat, M2 is natuurlijk ook een lastige klasse! Maar net wat je zegt als je door dit stukje heen bent gaat dat zeker goedkomen!
Ik denk dat Stang en trens per paard wel heel verschillend is. Bij het vorige paard een paar keer geprobeerd bij mn instructrice, vond het jammer om er direct een aan te schaffen. Buiten dat ik er niet goed mee overweg kon liep ze er ook zeker niet fijner op (ook niet onder mn instructrice) dus ook gewoon de Z met een trens gereden.
Met ken op den duur misschien wel ook een keer proberen maar hoef er niet perse mee te rijden.

Vanavond lekker naar les geweest, fijn kunnen rijden :) Hopelijk kunnen we dit ook vasthouden op de kring komende vrijdag.
Trailerladen gaat inmiddels goed, ze vertrouwt het al een heel stuk meer. Nog wel met hulp zodat ik mee kan lopen en als ze erin staat nog even afleiden zodat degene rustig de stang er achter kan doen.

Verder hebben we afgelopen vrijdag een viertalwedstrijd gereden. Het was allemaal best druk, vrij veel mensen, muziek, paraplus's. Had in t losrijden mn handen er aardig vol aan en eenmaal achter elkaar werd ze best heet. In de proef ging dat wel weer zoveel tot de galop, eerste stuk galop deed ze braaf en na de volte ging ze af. Was echt bang dat ik een retourtje grond zou krijgen maar kon haar gelukkig uitzitten, had me anders echt kapot geschaamd :+ Even een rondje extra en weer door en toen was de druk er wel af. We hebben wat wisselingen doordat er een paard kreupel is, dus meisje wat nu meereed had nog maar 1x mee geoefend, dat kon je in de voltes en het wenden etc wel merken, maar wel fijn om even wat tips etc mee te krijgen, we hadden 187 dus niet gek voor de eerste keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-22 21:56 



 
Profiel   

Roosjenat, fijn dat Miley zo braaf is omdat Kristall nog zo groen is qua oppad gaan heb ik m'n handen er wel aan vol maar dat wordt wel steeds beter! En lekker weer met Miley aan de slag dus, gelukkig dat ze nu weer goed aan voelt!

Melissa_93, gelukkig dat laden nu weer gemakkelijk gaat! Mooie en nette trailer zeg! Fijn dat je zo lekker hebt kunnen rijden in de les, in ieder geval mooie voorbereiding voor de kring! En ik zag je filmpje met het afgaan op Facebook! Stoute ken haha. Maar mooi resultaat voor zo'n korte samenwerking!

Chyennevd, jammer dat het nu even lastig gaat, maar dat hou je toch in het proces dat paardrijden heet. Inderdaad goed blijven analyseren en dingen proberen. Het komt zeker weer goed! Over s&t, sluit ik me aan bij Melissa_93, gewoon proberen sommige paarden lopen er fijner op, anderen vind het niks. Met Karel mee begonnen als hulpmiddel vanwege mijn linkerarm, op trens had ik hem moeten stoppen, hij loopt er ook fijner op, hij had direct een hele andere houding. Kristall rijd ik nu met een dubbelgebroken Pelham met dubbele teugels. Daar liep ik ook vast mee op trens. Toen eerst Pelham geprobeerd omdat dan de overschakeling naar een normale trens voor de wedstrijden kleiner is en dat werkt perfect. Als ik haar Z ga starten is de kans groot dat ik over ga op s&t als ze daar fijn op loopt tenminste. Maar mijn beperking is daar dus een grote factor in.

Wel fijn dat jullie beide iemand in de familie hebben die meegaat! Daar kun je het meest opbouwen ook. Bij kennissen is mijn ervaring ook dat die vaak afzeggen. Ik rijd ze uit m'n hoofd beide, krijg er wel leuke reacties op. De 2de proef heb ik wel vaak 1 moment dat ik twijfel over een onderdeel maar tot nu toe elke keer goedgekomen :') andere mensen vragen op losrijterrein heb ik geen zin in, voelt ook kwetsbaar ofzo. Dan liever maar helemaal op mezelf aangewezen.

Vrijdag wedstrijd gehad met Kristall en nog steeds wat spanning, maar echt zoveel beter te rijden dus was heel blij. Winstpunt mee naar huis en netjes in de middenmoot geëindigd. Beloofd wat voor de periode dat ze meer loopt zoals ze thuis kan. Kareltje gaat verder prima in training. Donderdag les met Kristall en vrijdag verhuizen naar de nieuwe stalling.

Foto met m'n nieuwe zomertenue
[ img ]

Hier zie je ons probleem, is de middengalop. Als ze iets spanning heeft gaat het front erop en rug weg. Hoort ook beetje bij het type paard, maar dat gaat helemaal goed komen :o
[ img ]

Edit, foto heb ik wel om gevraagd aan een vreemde :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 18:17 



 
Profiel   

Urosa weer lekker op pad geweest, super dat Kristall zich alweer fijner liet rijden! En mooi een wp mee, super! Hopen dat ze steeds wat meer ontspanning krijgt op wedstrijden.
Je wedstrijdset is gaaf! <3
Spannend verhuizen naar een nieuwe stal. Was je laatst ook verhuisd of toen alleen gekeken naar een andere stal?
Top dat Karel het ook fijn doet! Gaat hij binnenkort nog weer mee op concours?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 14:52 



 
Profiel   

Het klopt dat ik laatst ook al was verhuisd en het beviel goed. De stalhouder huurt het land met de stallen al een aantal jaar, stond er net een maand toen ze het bericht van de eigenaar kregen dat ze het gaan verkopen en iedereen weg moet -O- gelukkig was er nu wel een plek vrij op de stalling waar ik ook had gekeken maar vol zat de vorige keer dus had snel wat anders. Nu is alleen wel de stalhouder in overleg met de eigenaar om zelf het land te kopen maar dat is allemaal heel onzeker en aangezien ik nieuwe plek al had besproken gaan we toch verhuizen voor de zekerheid. Helemaal horror als straks die mogelijke koop niet doorgaat en de rest van fijne stallen vol zit. Heel stallingsdrama verhaal :')

Les van gisteren was helaas afgezegd vanwege de code geel. Zo zuur dat vervolgens het onweer veel later kwam. Maar het was ook wel erg warm geweest om te lessen. Ga nu voor de verhuizing op huidige stal nog even rijden.

Ze gaan beide vrijdag 22 juli voor de selecties mee en dan zaterdag 30 juli met Karel weer normale wedstrijd.

Jij heel veel succes op de kring vandaag *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 10:20 



 
Profiel   

Prachtige trailer Melissa_93! Mooie combinatie ook zo.

Hoe ging de kringwedstrijd gisteren?

Balen dat je weer van stalling moest verhuizen Urosa.. Hopelijk heb je nu de juiste plek gevonden en dit keer ook voor langere tijd!

Mooi nieuw zomertenue ook! Staat heel chique <3 Leuk dat je ook weer een puntje mee naar huis hebt mogen nemen.

Gewoon lekker gaan door oefenen Cheyennevd! Gaat vast helemaal goed komen, met kleine stapjes kom je er ook wel :D

Ik rijd trouwens inderdaad de proefjes uit mijn hoofd. Enige nadeel van alleen starten is dat ik nooit leuke foto's heb maar dat is niet anders haha!


Vanochtend lekker gereden op de vereniging met Miley. Wilde eingelijk proefjes gaan oefenen maar in de buitenbak lagen hele grote plassen en ik had de binnebaksleutel niet mee (handig! :Y) ).

Ik heb eerst even 15 minuutjes op het droge stuk van de bak gereden en daarna zijn we maar door de plassen gaan galopperen. Dat vond Miley erg leuk haha!

Daarna ook nog een rondje buiten gedaan, ging super! Dus ondanks een aanpassing in de planning heerlijk gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 13:48 



 
Profiel   

Oh wat balen van je huidige stal! Gelukkig snel een andere goede optie gevonden.

Leuk dat je ook selecties gaat rijden! Hebben jullie veel selecties om je te plaatsen voor de regio? of 1 wedstrijd?

Roosje ondanks dat je niet dat kon trainen wat je wilde toch lekker bezig geweest! Soms ook niet erg om even lekker lol te hebben samen.

Ik heb gisteren fijn gereden :) De dag begon met een stom ongelukje. Wilde de paarden buiten doen, mn vader had die van me zusje vast en ik Ken. Die van me zusje schrok vervolgens Ken ook. Die sprong tegen me aan, toen kon ik nog wegspringen maar toen kwam ze nog een keer, vol op mn hak en toen ging ik onderuit. Flink last van mn hak, behoorlijke glip en mooi blauw en wat blauwe plekken op mn been en arm :+ Ondanks dat had ik zoiets van gewoon starten, maar even doorbijten haha. Laarzen aan doen was wel een lichte uitdaging en kon t ook wel vernemen met rijden, maar Kennie deed fijn haar best. Beide proeven wel wat kleine dingetjes die nog wat strakker kunnen maar stuk fijner gereden als de vorige keer. 1e proef 199 en 5e van de 16 en de 2e proef 196 en ook 5e van de 16 (ene proef 1 punt te kort en andere proef gelijke punten als dr nr 4 :+ ). In totaal als 3e geëindigd en door naar de regio op 23 juli :D

Vandaag even naar het clubterrein geweest om wat te springen, daar had ze wel zin in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 21:32 



 
Profiel   

Oei dat ongelukje is wat minder Melissa_93... Ondanks dat wel super nette punten gereden. Leuk dat je naar de regio mag! Alvast heel veel succes!


Wij hebben vandaag mee gedaan aan een oefendressuur. Voor het eerst sinds 2,5 maand weer op 'wedstrijd' geweest. Heel fijn kunnen rijden en ook goede tips gekregen. We kregen 190,5 punt.


Stiekem wil ik ook meedoen aan de selectie (22 juli)voor het regiokampioenschap. Maar twijfel nog.. Bovenaan meerijden zou het niet worden maar is natuurlijk wel een mooie ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 19:34 



 
Profiel   

Heerlijk om weer op pad te gaan Roosje! Mooie punten gereden. Ik zou gewoon lekker meerijden, leuk voor de ervaring en wie weet selecteer je je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 20:31 



 
Profiel   

Melissa, wat leuk zeg van het viertal!! ik vind dat ook altijd leuk. Helaas hadden we niet genoeg rijders dit jaar.
Wat vervelend zeg van je ongelukje, ook net voor zoiets. Gelukkig is het wel redelijk goed gegaan en valt de schade nog iets mee. Verder wel super goed gedaan op de selectie en veel succes alvast op de regio!!

Urosa, wat een leuke combinatie zijn jullie en ook heel erg leuk zomertenue!! Wat balen zeg van je huidige stal. Wel echt een lastige situatie. Hoop voor je dat je het net zo fijn hebt op je nieuwe stal!!

Roosje, wat leuk dat je weer een keer gestart hebt, dat zijn ook hele nette punten. Ik zeg gewoon mee doen aan de selectie en dan zie je wel!!

Urosa en Melissa nog bedankt voor de tip met betrekking tot stang en trens. Denk dat ik het gewoon een keer ga proberen. Denk dat het voor zijn lange lichaam wel net nog een extra hulpmiddel kan zijn. Ik weet ook helemaal niet of ik er zelf wel mee kan rijden hahahaha.

Wij hebben ons de 16e weer opgegeven op wedstrijd. Thuis liep hij de laatste dagen echt als een zonnetje en geen gekke boeven streken meer. Ben heel benieuwd hoe het gaat. Morgen weer privé les even kijken of hij er zin in heeft of niet haha. Gisteren heb ik een heerlijke buitenrit gedaan met mijn vader op de veluwe. We zijn bij Van der Valk hotel in Apeldoorn begonnen. We hebben een rit van bijna 19 km gedaan. Was weer echt genieten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 08:59 



 
Profiel   

Ik was gevraagd voor het 4/6tal en had me super leuk geleken maar ik heb het af moeten wijzen omdat ik het trainingschema niet trek qua gezondheid -O-

Bedankt Chyennevd! Ze is ook echt wel mijn vriendinnetje. Fijn dat hij de laatste tijd weer lekker gaat! En klinkt fantastisch zeg die buitenrit, tof ook om zulke dingen samen met je vader te kunnen doen!

Melissa_93, het is vrijdag 1 dag selectie, dan zaterdag de finale en dus direct kampioenschap. En yakkes wat een naar ongelukje zeg! Extra knap dat je nog zo hebt kunnen presteren, gefeliciteerd :D

Roosjenat, balen zeg van je rit naar de vereniging maar fijn dat je toch nog zo lekker hebt kunnen rijden! Mooie punten! En ik zou ook gewoon mee doen als je het wil. Ik ga ook puur voor het plezier, starten ook veel mensen die ik ken dus we gaan er gewoon een gezellige dag van maken! Je moet inschrijven in de hoogste klasse die je afgelopen jaar bent gestart dus dat is voor jou dan M2?

Les was helaas afgezegd door het verwachte noodweer. Verhuizing is goed gegaan,ze lijkt goed op haar plek gelukkig! Gisteren even aan de longe gehad en dat deed ze heel goed. Morgen voor het eerst rijden. Vandaag weer naar Karel en Lakaj.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 10:12 



 
Profiel   

urosa schreef
Ik was gevraagd voor het 4/6tal en had me super leuk geleken maar ik heb het af moeten wijzen omdat ik het trainingschema niet trek qua gezondheid -O-

Bedankt Chyennevd! Ze is ook echt wel mijn vriendinnetje. Fijn dat hij de laatste tijd weer lekker gaat! En klinkt fantastisch zeg die buitenrit, tof ook om zulke dingen samen met je vader te kunnen doen!

Melissa_93, het is vrijdag 1 dag selectie, dan zaterdag de finale en dus direct kampioenschap. En yakkes wat een naar ongelukje zeg! Extra knap dat je nog zo hebt kunnen presteren, gefeliciteerd :D

Roosjenat, balen zeg van je rit naar de vereniging maar fijn dat je toch nog zo lekker hebt kunnen rijden! Mooie punten! En ik zou ook gewoon mee doen als je het wil. Ik ga ook puur voor het plezier, starten ook veel mensen die ik ken dus we gaan er gewoon een gezellige dag van maken! Je moet inschrijven in de hoogste klasse die je afgelopen jaar bent gestart dus dat is voor jou dan M2?

Les was helaas afgezegd door het verwachte noodweer. Verhuizing is goed gegaan,ze lijkt goed op haar plek gelukkig! Gisteren even aan de longe gehad en dat deed ze heel goed. Morgen voor het eerst rijden. Vandaag weer naar Karel en Lakaj.



Als ik het goed gelezen heb staat in het regelememt dat je de hoogste klasse moet starten na 1 april 2022. Ik heb in februari 2x M2 gestart dus als het goed is mag ik gewoon M1 starten.

Jammer dat je niet mee kunt doen met het 4/6 tal. Maar je gezondheid is veel belangrijker! Ook fijn dat de verhuizing goed is gegaan, geeft een zorg minder.

Gaaf zo'n rit over de veluwe cheyennevd! Mooie omgeving daar. Succes alvast voor de 16de!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 11:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 236 van de 246 [ 6139 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 246  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen