Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 271 van de 283 [ 7059 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 283  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wedstrijd springende bokkers II

 
Profiel   

Het is een tijd geleden, maar zijn jullie weer los?
Wat vinden jullie van de flex pas?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 22:35 



 
Profiel   

Ik had me weer aangemeld bij een vereniging, met het idee wat online dressuurproefjes te gaan doen. Dat is er nog niet van gekomen.

En wij zijn voorlopig uit de running ;(
Af en toe was ze net een hengst dus afspraak dierenarts gemaakt en woensdag is ze gescand. Ze heeft een flinke tumor ter grootte van een voetbal op haar eierstok. Enige optie is opereren, 14 juni gaat het gebeuren. En daarna een lange revalidatie, maar als het maar goed komt. Ik kan echt nog niet zonder mijn lieve merrie. Ik ben er echt kapot van ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 09:31 



 
Profiel   

Jeetje heftig Goldie, hopelijk gaat de operatie soepel en hersteld ze goed!

Hier wel lekker bezig gelukkig. Paard is fit en springt wekelijks weer op M niveau. Nog geen wedstrijden uitgezocht, wilde eerst juni even afwachten of het echt allemaal doorgaat. Maar ik ben super blij met hoe hij is :j Gisteren super fijn kunnen trainen op de vereniging en woensdag gaan we naar andere juf toe die er even op stapt en voelt waar de werk punten nog zitten. Vind het altijd super leuk en leerzaam om haar erop te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 10:59 



 
Profiel   

Goldie schreef
Ik had me weer aangemeld bij een vereniging, met het idee wat online dressuurproefjes te gaan doen. Dat is er nog niet van gekomen.

En wij zijn voorlopig uit de running ;(
Af en toe was ze net een hengst dus afspraak dierenarts gemaakt en woensdag is ze gescand. Ze heeft een flinke tumor ter grootte van een voetbal op haar eierstok. Enige optie is opereren, 14 juni gaat het gebeuren. En daarna een lange revalidatie, maar als het maar goed komt. Ik kan echt nog niet zonder mijn lieve merrie. Ik ben er echt kapot van ;(


Jeetje wat een pech komt er op jullie af! Zal het aan de letter C liggen?

Ik heb gisteren fantastisch gecrosst bij Beukers! ‘S avonds stond hij licht hoefbevangen in de wei :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 06:34 



 
Profiel   

Hoefbevangen of spierbevangen che?
Maar hoe dan ook heel vervelend!

Wij zijn ook weer een beetje van start na een hele lange corona pauze. Nu weer in het ritme komen.

Voor mij had die flexpas niet gehoeven, maar de knhs kon er ook bijna niet onderuit om de grote, nu volgens het reglement wilde en dus verboden, wedstrijden niet voor promotie die o.a. in de peelbergen worden georganiseerd te formaliseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 12:25 



 
Profiel   

He wat vervelend goldie.. sterkte.

Ik heb me nog niet eens ingelezen over de flexpas _O-

Wij doen nog steeds weinig. Beetje oefencrossen en cross trainingen. Half juni een meetmoment :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 12:27 



 
Profiel   

Jeetje Goldi en Cheminee, dat is echt knap waardeloos.

Vrijdag oefenrondje gedaan en gisteren B hc en L. Waarom L eigenlijk geen idee, want had de hoogte geheel niet geoefend. Iets van een vlaag van verstandsverbijstering denk ik. B kon ik hem nog redelijk rijden, l was alleen zitten en meeliften. Echt een zware dressuurtraining en een zzl proef hadden niets aan zijn energie gedaan. Nu maar weer extra op controle trainen, maar ja, na 2 spring lessen en 4 x springen mag ik toch eigenlijk niet klagen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:33 



 
Profiel   

De operatie is achter de rug, flink wat complicaties waardoor de dierenartsen er een hard hoofd in hadden. Maar ze staat, en vandaag alweer een stuk beter dan gisteren. Al is ze zeer oncomfortabel, maar dat is niet zo gek.. :(:)
[ img ]
Nu nog afwachten of het goed of kwaadaardig is.. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 20:04 



 
Profiel   

Spannend Goldi, hopelijk goed en herstelt ze snel

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 21:55 



 
Profiel   

Ach arm paard. Hopelijk knapt ze snel op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 22:09 



 
Profiel   

Ach arm ding. Hopelijk een goed herstel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 22:10 



 
Profiel   

Hoe gaat het met iedereen?

Wij hebben zaterdag de Overijsselse Kampioenschappen. Laatst bij de Kring hadden we een fout op de laatste na bijna een jaar niet gestart te zijn en gisteren een mooie foutloze ronde en 1e plaats :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 15:23 



 
Profiel   

Succes op de kampioenschappen! Hier waren de kampioenschappen op vrijdag en dat had ik te laat gezien….. drukste periode op het werk dus doei kampioenschappen voor ons %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-21 07:19 



 
Profiel   

Goldie schreef
De operatie is achter de rug, flink wat complicaties waardoor de dierenartsen er een hard hoofd in hadden. Maar ze staat, en vandaag alweer een stuk beter dan gisteren. Al is ze zeer oncomfortabel, maar dat is niet zo gek.. :(:)
[ [url=m/cGWKnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu nog afwachten of het goed of kwaadaardig is.. ;(


Hoe gaat het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 22:45 



 
Profiel   

@Chemineee wat jammer zeg!!

Ik heb afgelopen zondag na 7 maanden weer gesprongen. Twee rondjes B. Eerste foutloos maar net buiten de toegestane tijd. Tweede helemaal foutloos.
Vandaag paard niet fit. Hopelijk morgenvroeg beter, anders dierenarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 22:47 



 
Profiel   

Oeps. Ik heb mijn paardenstapel uitgebreid. Heb een hengstveulen van Gullit gekocht op een veiling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 20:11 



 
Profiel   

Ik heb gisteren eindelijk gister weer gestart. Heel erg stoer meteen het M in….

Eerste rondje stond hij er niet fijn aan en alles aan de bakrand was spannend. 12 strafpunten.. 2e rondje een kleine miscommunicatie en 1 Balk eraf. Dat tweede rondje smaakte naar meer!

Gefeliciteerd met je aankoop lithya!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 21:30 



 
Profiel   

Wel knap gelijk M!! Begin is er in ieder geval!!

Die van mij is momenteel erg wakker. Ben benieuwt wat hij er vrijdag en zaterdag van gaat maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 22:05 



 
Profiel   

Lithya schreef
Oeps. Ik heb mijn paardenstapel uitgebreid. Heb een hengstveulen van Gullit gekocht op een veiling.


Die van jullie zelf? :+
Gefeliciteerd!

Hier zijn de paarden ook superfris! Zaterdag mogen ze ook weer mee op pad.
Dus we zien elkaar zaterdag Lithya ;)

Vorig weekend stonden wij voor niets op concours na uur en kwartier in de vrachtwagen, concours zou om half 10 beginnen en om 9 uur toen wij gingen opladen stond er nog helemaal niets online. Kwamen we daar, was alles toch afgelast := Gelukkig op weg naar huis nog even ergens in het parcours mogen trainen, waren we niet helemaal voor niets onderweg geweest.

Ik ben zelf weer wat aan het crossen in de BB en zelfs weer begonnen met dressuurles. Dat is toch ook wel weer heel erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 23:02 



 
Profiel   

Stoer dat je weer aan’t crossen bent!!!

Als je in Dokkum bent, zie ik je dan. Viel mij op dat ze het startgeld wel even redelijk verhoogd hebben. Bij gebrek aan wedstrijden in’t weekend toch maar ingeschreven. Hoop dat het weer wat redelijk blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 10:50 



 
Profiel   

gomir schreef
Lithya schreef
Oeps. Ik heb mijn paardenstapel uitgebreid. Heb een hengstveulen van Gullit gekocht op een veiling.


Die van jullie zelf? :+
Gefeliciteerd!

Hier zijn de paarden ook superfris! Zaterdag mogen ze ook weer mee op pad.
Dus we zien elkaar zaterdag Lithya ;)

Vorig weekend stonden wij voor niets op concours na uur en kwartier in de vrachtwagen, concours zou om half 10 beginnen en om 9 uur toen wij gingen opladen stond er nog helemaal niets online. Kwamen we daar, was alles toch afgelast := Gelukkig op weg naar huis nog even ergens in het parcours mogen trainen, waren we niet helemaal voor niets onderweg geweest.

Ik ben zelf weer wat aan het crossen in de BB en zelfs weer begonnen met dressuurles. Dat is toch ook wel weer heel erg leuk!


Dat is zuur!

Hier besloten om mijn paard te verkopen. Ze loopt nu Z/ZZ dus mooi moment, en kan hier in de omgeving (Spijkenisse) absoluut geen fatsoenlijke stalling vinden. Wilde in eerste instantie in Amersfoort weer vlakbij werk maar zodra ons kantoor weer open gaat na corona hoeven we nog maar 1 dag in de week, dus dat is ook niet haalbaar.

Ik baal er vreselijk van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 10:53 



 
Profiel   

Dat meen je niet Gomir ! Dat is goed balen. Gelukkig kon je onderweg nog ergens heen om parcours te doen.

@PK: Je uno ga je verkopen? paarden schijnen nu wel goed aan de prijs te zijn. Maar wel jammer en dat het niet is gelukt om een fatsoenlijke stalling te vinden.

@Lithya: 1 erbij gekocht? wanneer geen merrie? :P kun je later de paardenstapel nog meer uitbreiden ;)
Waar ga je heen vrijdag en zaterdag?

Ik zal woensdagavond weer even in de buurt een parcours doen. Ze pakken het mooi op! misschien gaan we over een tijdje wel weer wat echte wedstrijden doen :P start ze nu eerst nog Bhc en als het goed voelt rondje L

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 15:04 



 
Profiel   

Marijkeeee schreef
Dat meen je niet Gomir ! Dat is goed balen. Gelukkig kon je onderweg nog ergens heen om parcours te doen.

@PK: Je uno ga je verkopen? paarden schijnen nu wel goed aan de prijs te zijn. Maar wel jammer en dat het niet is gelukt om een fatsoenlijke stalling te vinden.

@Lithya: 1 erbij gekocht? wanneer geen merrie? :P kun je later de paardenstapel nog meer uitbreiden ;)
Waar ga je heen vrijdag en zaterdag?

Ik zal woensdagavond weer even in de buurt een parcours doen. Ze pakken het mooi op! misschien gaan we over een tijdje wel weer wat echte wedstrijden doen :P start ze nu eerst nog Bhc en als het goed voelt rondje L


Er is hier echt niks te vinden. HIer in de regio is het schijnbaar normaal om je beest hele winters op t hok te hebben. Dat deden we vroeger allemaal maar nu vind het het vooroorlogs. En ik hoef echt geen gouden bollen op de stallen met 3 binnenbakken, maar een goede buitenbak en paard een uur of 8 buiten in de winter is wel minimaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 15:07 



 
Profiel   

Balen zeg! en hier in de regio is het ook niet heel gewoon dat paarden overdag buiten lopen in de winter. Die van mij staan gewoon lekker even een paar uren in de blups :P en zodra het echt te nat word dan komen ze op het harde. Maar ja wij kunnen dat zo doen omdat we voldoende land hebben. anders word het al snel bouwland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 15:11 



 
Profiel   

Marijkeeee schreef
@Lithya: 1 erbij gekocht? wanneer geen merrie? :P kun je later de paardenstapel nog meer uitbreiden ;)
Waar ga je heen vrijdag en zaterdag?


Zaterdag naar je grote vriend vrijdag vrouwenparochie

Nee een hengst. Dan kunnen anderen daarmee hun paardenstapel uitbreiden :+

oliebol die spelen zijn echt te spannend. Hopelijk kan ik morgen weer kijken. Alhoewel, heb vandaag gewoon de patiënten mee laten kijken. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 15:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 271 van de 283 [ 7059 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 283  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen