Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 270 van de 283 [ 7059 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 283  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wedstrijd springende bokkers II

 
Profiel   

Zou het wel een domper vinden als het niet meer mag om binnen te rijden. Heb ook alleen een buitenbak maar af en toe de mogelijkheid hebben om naar de binnenhal te gaan vind ik wel fijn bij slecht weer. Dan moet de echte winter nog komen, bij goede vorst is de buitenbak bikkelhard..

KNHS moet nog met een berichtgeving komen dus afwachten maar.


Laatst bijgewerkt door Marijkeeee op 15-12-20 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 11:54 



 
Profiel   

Je mag niet meer binnen sporten. Neem aan dat een binnenbak daar ook onder valt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 11:54 



 
Profiel   

vibabu schreef
Je mag niet meer binnen sporten. Neem aan dat een binnenbak daar ook onder valt?


Klopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 11:55 



 
Profiel   

Ik heb ook alleen buiten. En er gaat wat mis in de opvoeding van mn paard als ik niet buiten kan rijden nu.
Dus ik vind het nog steeds niet ernstig.

Zadelmak maken doe ik sws niet in deze tijd van het jaar. Nooit gedaan en niet van plan ook.
Momenteel nog maar 1 oud rijpaard. Even kijken wat ik daarmee doe.. ga ik nog prive les rijden? Of niet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 12:03 



 
Profiel   

Binnenbak is specifiek genoemd dat daar geen gebruik van mag worden gemaakt. De een rij ik wel gewoon thuis en buiten, maar de 4-jarige hadden we bewust in pension laten staan, zodat ik die daar binnen kan rijden. Weet niet eens of er wel verlichting bij de buitenbak is. Eerlijk gezegd voel ik mij veiliger met 2 man in een 20x40 baan dan in de winkel

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 12:30 



 
Profiel   

Dat is ook het onduidelijke als je bijv zelf een binnenbak (binnensport accommodatie) hebt mag je daar dan ook geen gebruik van maken???? of dus wanneer je paard in pension staat en daar is een binnenbak moet je dan verplicht buiten rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 12:38 



 
Profiel   

Cioccolato schreef
Ik heb ook alleen buiten. En er gaat wat mis in de opvoeding van mn paard als ik niet buiten kan rijden nu.
Dus ik vind het nog steeds niet ernstig.

Zadelmak maken doe ik sws niet in deze tijd van het jaar. Nooit gedaan en niet van plan ook.
Momenteel nog maar 1 oud rijpaard. Even kijken wat ik daarmee doe.. ga ik nog prive les rijden? Of niet..


Ik zeg niet dat het niet kan. Ik vind het niet prettig, dat is wat anders. Overdag vind ik ook niet erg maar in het donker in m'n eentje met een die ontploft....

Dat inderdaad Marijkeeeee. Ik sta in pension, lessen mogen niet gegeven worden en de binnenbak is de hele dag leeg en buiten mag je met maximaal 2.
Maar dat zal de luxe zijn van savonds een binnenbak ter beschikking hebben. Ik ga niet voor m'n lol buiten rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 12:42 



 
Profiel   

Ik plant mijn vraag even hier :Y)
Het regelement al doorgespit en ik maak daaruit op dat je een gekleurd dekje mag hebben? Klopt dit ook daadwerkelijk. Via de zoekmachine kwam ik op een topic terecht waar iemand weer vertelde dat je rekening moet houden met het merk wat er eventueel ook staat omdat het anders als reclame gezien wordt? En dat dit dus niet mag.

Ik heb namelijk een eskadron dekje op het oog in het donkerblauw maar hier staat het logo dus wel op iemand die mij kan helpen hierbij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 18:05 



 
Profiel   

Je mag een gekleurd dekje op met zowel dressuur als springen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 18:41 



 
Profiel   

Elitedeux schreef
Je mag een gekleurd dekje op met zowel dressuur als springen.

Dat dacht ik al maar qua merk op het dekje maakt het dus ook niks uit? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 18:49 



 
Profiel   

Als het logo binnen het maximale oppervlak blijft dat in het reglement staat dan is het toegestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 19:30 



 
Profiel   

Maar tref je Gomir als jury, die is niet zo moeilijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 20:15 



 
Profiel   

:))

Ik heb morgen cavaletti les. Hoezo ik ben levensmoe :')

Tijd terug had ik hier gemeld dat we aan het dokteren waren met mok, het bleef een beetje kwakkelen. Met de sneeuw was het meteen geëxplodeerd. Overlegd met Cheminee uit het topic. Dierenarts weer gebeld en biopt laten nemen. En vermoeden werd bevestigd Vasculitis...
Prednisolon kuur is nu bij af gelopen, daarbij voer ik nu probiotica. Plekken zien er al een stuk beter uit.
Zolang paard goed liep mocht ik ook gewoon rijden.

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Goldie op 27-03-21 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 20:48 



 
Profiel   

Alle kleuren dekjes mogen inderdaad. Ik heb nooit met wit gereden omdat ik lang een schimmel had maar nu een nieuw jasje in Bordeaux/paars en ga toch maar op safe met wit als de wedstrijden weer beginnen. Met m’n bruine rijd ik de afgelopen jaren in beige en navy en was dat nu wel zat.

Dat ziet er al veel rustiger uit gelukkig! Ben benieuwd naar je les, wel heel leuk :D

Wij zijn sinds net na de sneeuw weer wat actief. Paar keer simpel thuis gesprongen na dressuurmatig opgepakt te hebben en nu vorige week en vandaag weer springles gehad. Hij pakt het super aan weer dus we zijn al aardig terug op M niveau *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 20:56 



 
Profiel   

Gave kleur!!!
Lekker bezig, dat klinkt goed :)

Ja ben zelf ook erg blij met hoe het hersteld. Morgen weer even wassen en nieuwe foto's maken.

Ben heel benieuwd, balken op de grond snapt ze helemaal niks van _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 21:00 



 
Profiel   

Ziet er al een stuk beter uit Goldie! Ik ben maar begonnen aan de online dressuur proeven en ondertussen doen we zo nu en dan een oefenparcours. Vindt het allemaal lang duren dus zo blijven we toch mooi een beetje aan de gang. Volgende week gaan we ons eerste buiten oefenparcours rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 21:07 



 
Profiel   

Dat knapt al op goldie!

Ik ben sinds deze week weer aan het rijden nadat Ché een rare bult had op zijn kaak. Toch even apart gehouden want het had zomaar droes kunnen zijn.. gelukkig bleef het bij een bult en geen koorts of snot.

Ondertussen zijn we pro in opbouwen dus we gaan weer rustig aan de slag

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 21:25 



 
Profiel   

Balken horen ook niet op de grond :+ Hopelijk snapt ze het toch wel nu haha.

Online proefjes heb ik van de zomer wel gedaan, misschien ook nog wel keer doen. Was best leuk en kreeg leuke punten en commentaar. Al is het maar L1. Paar puntjes rijden is altijd leuk.

Oefen parcoursen zijn lekker! Is hier niet echt in de buurt helaas maar ben al blij met die wekelijkse lessen nu weer.

Lekker opbouwen! Goede timing qua weer ook dus lekker van genieten! Gelukkig geen droes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 22:22 



 
Profiel   

gomir schreef
Als het logo binnen het maximale oppervlak blijft dat in het reglement staat dan is het toegestaan.


En precies dat krijg ik dus nergens gevonden. Ik ben alle regelementen al doorgeweest :\

Edit
Pfoe gevonden hoor 200 cm2 staat er morgen maar even checken

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 22:40 



 
Profiel   

Als het gewoon een dood normaal eskadron dekje is zal er niet moeilijk over gedaan worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 00:31 



 
Profiel   

xtessax83 schreef
gomir schreef
Als het logo binnen het maximale oppervlak blijft dat in het reglement staat dan is het toegestaan.


En precies dat krijg ik dus nergens gevonden. Ik ben alle regelementen al doorgeweest :

Edit
Pfoe gevonden hoor 200 cm2 staat er morgen maar even checken


Is die logo regel niet afgeschaft na 2019?

Edit: Sorry ik post hier al heeeel lang niet meer zie ik inmiddels terug, maar ik lees zo afentoe nog wel eens mee }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 01:46 



 
Profiel   

Ik heb dus geen flauw idee :')
Maar besef me nu dat mijn dressuur dekje ook gewoon een logo heeft en daar start ik ook mee.

Staat ook bij 200 cm2 op elke zijde
[ img ]

Het gaat om dit dekje. Maar ik ga er vanuit dat er niet moeilijk over gedaan wordt dan maar :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 08:51 



 
Profiel   

Vorig weekend is ons doel gelukt! Ons eerste BB parcours is een feit. Eerste rondje beetje onwennig, tweede rondje foutloos. Springles afgelopen donderdag ging ook geweldig goed, eerste rondje 2 weigeringen (op de hindernis van de screenshot, die schaduw vond hij erg eng) en tweede rondje foutloos + alles 10cm hoger gesprongen :D screenshot is van ons tweede rondje

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 13:59 



 
Profiel   

Ziet er een stuk beter uit goldie!

Iedereen is toch nog wel lekker bezig, op zn eigen manier.
In het donker springen is ook lastig en spannend! Fijn dat het goed ging veertje.

Ik uh, doe weinig :Y)
Wel andere leuke dingen:
[KS-ITP] Be aware; it’s a newborn chestnutmare 2.0

Verder wat crosstrainingen en hoop ik dat de oefencrossen door gaan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 15:01 



 
Profiel   

Wat fijn van je bb rondjes en training!

Wat een heerlijk veulen zeg <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-21 18:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 270 van de 283 [ 7059 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 283  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen