Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 273 van de 283 [ 7059 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 283  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wedstrijd springende bokkers II

 
Profiel   

Fijn dat je dit keer wel van start kon gaan! en 3x nul altijd goed :)

De keus van wedstrijden in het weekend in de regio is niet zo groot.. 2de weekend van dec pas weer in de buurt volgens mij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 17:27 



 
Profiel   

Gisteren last minute gestart in Veeningen. Hij vond de kleine bak wat spannend, maar bleef mooi door gaan. 1x 0 en een balk. Was twee keer direct op tijd, maar daar was voor mij de ruimte te beperkt voor. De parcours bouwer had ik echt niet verwacht, meende dat die slang gestopt was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 18:28 



 
Profiel   

Wij waren eerst ook van plan om naar veeningen te gaan, maar met 2 van de 3 paarden die eigenlijk M moeten lopen had dat niet zo'n zin. Dus donderdag maar even in tolbert geweest. Mooi dat het goed ging, ben nu wel benieuwd naar de parcoursbouwer.

Volgens weekend ook naar tolbert lithya?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 21:19 



 
Profiel   

Heb je de naam gestuurd.

Tolbert heb ik niet opgegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 21:34 



 
Profiel   

Poah, paard wat ik klaargemaakt heb deed het top op de veiling. Bracht een klap meer op dan we vooraf ingeschat hadden. Ik blijf het een bizar fenomeen vinden; paard kopen zonder ooit irl gezien te hebben voor serieus geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 02:05 



 
Profiel   

Heel bijzonder inderdaad Anne. Wel leuk dat jullie er zoveel meer voor hebben gekregen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 16:42 



 
Profiel   

Eindelijk!! Nieuwe punten toegevoegd aan knhs reglement: Promoveren naar een hogere klasse is voor deelnemers met maximaal 2 actieve startpassen in de discipline springen niet meer verplicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 15:56 



 
Profiel   

Is dat ook voor dressuur en eventing? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 17:13 



 
Profiel   

Sprongen je paarden gisteren nog goed Gomir?

Ben gisteren weer eens gestart. Buiten evenaar gestapt, mocht per 6 losrijden binnen. Dat liep prima. 1e parcours was een 2fasen. Ging hij zo mooi door, stond er iemand voor de laatste hindernis, die helaas vrij laat wakker werd. 2e ronde liep hij ook mooi door. Niet op tijd gereden, want dan hou ik hem helemaal niet meer. Al met al, dik tevreden. Van mij mag die 1.15m per januari wel worden uitgeschreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 08:08 



 
Profiel   

Komt er een tussenklasse dan ofzo?
Beetje jammer van die slapende persoon :=

Wij hebben groen licht gehad om voorzichtig weer wat met balken aan de gang te gaan *\o/*

Gisteren zijn we eerst maar weer eens lekker naar het strand geweest :+:

Verder ga ik elke week met Cas naar zwemles :)) (aquatrainen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 09:02 



 
Profiel   

Strand vond ik destijds zo mooi, maar is erg lang geleden.

Fijn dat je weer meer aan de slag mag!!

Ja er mogen dan tussenklasses worden uitgeschreven: 1.05 1.15 1.25. Je moet dan winstpunten in de “normale” klasse hebben 1.00. 1.10 1.20 om de daaropvolgende tussenklase te mogen starten. Je winstpunten tellen dan voor de normale klasse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 09:49 



 
Profiel   

Beste tijd geleden dat ik hier gereageerd heb :=

Oh, zo zuur dat er dan iemand voor loopt wanneer je parcours zo lekker loopt!

Ik ga zaterdag weer eens springen, soort springclinic bij ons op de vereniging.
Mooie kans om weer rustig wat ritme op te bouwen na heel wat gedoe.
Moesten daardoor ook weer back to the basics.
De laatste tijd eerst maar wat dressuur gestart, na 4 maanden starten we nu L2 :o

Onze 3 jarige ook voor het eerst wat laten vrijspringen, z'n leuk dier :o

https://youtu.be/IwwHzD2i4_0

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 22:01 



 
Profiel   

Je kan wel hard roepen lithya :+
Hij liep fijn gister!

Ik ben ook heel tevreden met de rondjes van gister. Allemaal een foutje, maar liepen fijn. Jente haar eerste winstpunt in het M binnen en Hurri nam nog een tweede plek mee in het Z.

Fijn cas!

Leuk paard SD, wat is het voor een?
En rustig weer beginnen is niets mis mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 22:40 



 
Profiel   

Zo die wil wel!!

Fijn dat je tevreden was Gomir!!

Ondanks het harde roepen.. kwam de boodschap erg laat door.
Wat doet een jury wanneer ik besloten had om h stil te zetten, omdat er iemand voor de hindernis stond?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 23:09 



 
Profiel   

Lithya schreef
Zo die wil wel!!

Fijn dat je tevreden was Gomir!!

Ondanks het harde roepen.. kwam de boodschap erg laat door.
Wat doet een jury wanneer ik besloten had om h stil te zetten, omdat er iemand voor de hindernis stond?


Denk dat de jury in dit geval je wel had begrepen en je niet een strafpunt geeft. Hoorde het later ook dat ze het omriepen, ja toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 10:37 



 
Profiel   

Ze verzochten de ruiters en amazones idd om op elkaar te letten.
Als je stil gaat staan en je hand opsteekt, moeten ze de tijd stoppen en beoordelen of het terecht is. Als dat zo is krijg je geen strafpunten, wordt het probleem opgelost en krijg je de bel om verder te rijden. Tijd wordt dan weer gestart op hetzelfde punt.

Als er een probleem is in het parcours hoort de jury je eigenlijk ook te stoppen, maar in dit soort gevallen is dat altijd lastig omdat het zich meestal oplost en je een ruiter ook niet voor niets wilt stoppen en uit het ritme wilt halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 11:36 



 
Profiel   

Ze riepen het inderdaad om, nadat dat gebeurde.

Blijf zuur, moest op de rem en dat heeft mij, mits hij dan ook foutloos sprong, duidelijk een prijs gekost. Wat ik het meest onbeschofte van de desbetreffende Amazone vond is dat er niet eens een sorry of wat dan ook van af kon. Dan voelt het meer als opzet dan als stomme pech.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 13:49 



 
Profiel   

Afstamming onbekend
Weet enkel dat mv Elegant is.

Wel een enorm fijn dier, heb haar zelf zadelmak gemaakt.
Heb er een aantal keer opgezeten, pakt ze heel goed op.
Voor nu zet ik haar weer weg, misschien enkel nog wat longeren oid.

Waardeloos zeg, dan rijd je bij iemand in de baan en dan kun je nog niet opletten waar diegene is in het parcours? Sorry was toch wel het minste geweest wat ze had kunnen zeggen. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 17:56 



 
Profiel   

Gaaf dier SD!
Balen Lithya Wel fijn dat ie verder fijn ging.
Die tussenklasses zijn wel interessant om een overstap minder groot te maken.

Hier heb ik na 4 maanden weer gereden :) Ben een maandje thuis voor de kerst en nieuwjaar. Ze staan alleen 150km verderop dus ben er niet dagelijks helaas. Maar heb er deze week toch al weer 2x op gezeten. Joos gaat echt super en Jor is heel blij met hoe ze het doet. Dat is altijd fijn om te horen <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 21:18 



 
Profiel   

Dat wordt spierpijn!!!

Dinsdag mijn 4-jarige mee naar les gehad. We hebben het springen achterwege gelaten, maar hoe koel ze daar rond tufte. Er was een brave en daar mocht ze een rondje achteraan, mocht ze het spannend vinden. Dat vond ze echt niets en lette er totaal niet op. Ook tussen de hindernissen door was geen enkel probleem, ondanks daar daar kerstversiering aan hangt. De kerstverlichting vond ze nog niet zo leuk om echt dicht langs te gaan. In april veranderd de startkaart regel, kijk ik dan wel eens of ze er klaar voor is om mee op concours te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 22:04 



 
Profiel   

Welkom back PL en mooi dat ze het zo goed doen
Wat super Lithya van je 4 jarige

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 09:45 



 
Profiel   

Ik ga mij ook weer actief melden!

In januari begin ik weer met les, startkaart is aangevraagd en de trailer gaat morgen naar de trailerboer voor een nieuwe bodem. Kom maar op met 2022 :D

Lief bekkie Laura.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 13:31 



 
Profiel   

Haha ook pantykous. Nou nog wedstrijden!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 15:43 



 
Profiel   

Goed bezig pantykous! Al had ik die startpas pas aangevraagd als de lockdown voorbij is. Je hebt er nu toch niets aan en tegenwoordig is het in een paar minuten geregeld online.

Ik was vandaag nog even in Tolbert, want met professionele amazones kun je nog gewoon op pad. De Etoulon liep heel fijn rondje in het M. Op naar volgend jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 21:24 



 
Profiel   

Leuk Eva! Heb je nog steeds die knappe merrie?
Fijn he dat dat nog wel kan gomir! Top dat ie goed ging.

Ik was gisteren ook mee op wedstrijd. Joos liep op haar sloffen foutloos in de B. Volgende keer mag ze L :)
Echt zo blij met haar, knap, lief en braaf!

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 21:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 273 van de 283 [ 7059 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 283  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen