Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 307 van de 320 [ 7993 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 320  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

 
Profiel   

Sorry mensen, ego post
[ img ]
[ img ]
Baby is knap! *\o/* *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 08:56 



 
Profiel   

Ik zag het al op fb noukie, zo leuk :D

@DG; leuk! Waar ga je starten? Hier is Winando ook al teddy aan het worden hoor, dat wordt weer snel scheren ben ik bang.. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 10:30 



 
Profiel   

Wauw Nouk! Kijk nou, wat een knappe baby.

Dg stiekem hè! En ja ik zat tussen de 10 en 12 % lager dan de gemiddelde proeven de laatste tijd in t Zzlicht.

Reden van verhuizen is de afstand. Ik ben straks ruim 30 km onderweg naar mijn huidige stal. En 9 naar m’n nieuwe stal. Nu heb ik alleen een buitenbak. Op de nieuwe stal ook een binnenbak. Ook deze stal is aan het bos. Ik heb er 3 jaar terug ook met ice gestaan maar ben toen verhuisd omdat ik ging verhuizen. Dus ik weet dat het echt echt top voor elkaar is. Ik ga wel fors meer betalen maar mijn huidige stal gaat binnenkort een verhoging doorvoeren en met de extra reiskosten die ik ga krijgen zat er geen verschil meer tussen.
Nog een bijkomend voordeel is dat ik 2 keer daags langs de stal rijd van en naar werk dus ik kan straks super simpel langswippen voor medicatie, deken wissel of wat dan ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 13:39 



 
Profiel   

Het kan ook een pech treffer zijn he Kim, dat je de volgende keer met soortgelijke proeven weer hoger scoort.
Ik had t weekend ook weer tot 2,5 punt per onderdeel juryverschil _O- Blijkbaar zijn wij een lastig in te schatten combinatie

Spannend wel weer, paard verhuizen, maar zo te horen komt dat goed. Snap de afweging ook wel ja, als je ze dichterbij fijn kan hebben staan is dat wel zo lekker!

Welkom Lauwtjuh, en wat een leukerd! Heerlijk zo veelzijdig.

DG, fijn dat ze zo goed gaat! Succes het weekend!

En mn merrie, zo leuk! Was er 1,5 week geleden geweest en toen wilde ik er eigenlijk al op, maar was op en afstappen nog niet helemaal makkelijk, dus besloten te wachten. Inmiddels staat ze met opstappen compleet stil als iemand dr vasthoudt en met afstappen gewoon alleen. Echt mega stappen gemaakt! Kan dus stap, draf, galop over de hoefslag en in draf een volte of van hand veranderen. Totaal niet ril, maar wel voldoende lopen. Lijkt wel heel leuk zo!
Gelukkig was ik dinsdag keihard door mn rug gegaan toen ik een rolkastje wilde verplaatsen (maandag nog schadevrij een halve hindernisbaan gepakt op mn werk, maar iets simpels als een kastje op wielen.. -O- ). Had echt niet mogen opstappen, maja, blij dat ik t gedaan heb, nu wel de gevolgen dragen. Maar dat moet dan maar. En rijden is ergens goed voor, kan iig mn benen weer optillen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:17 



 
Profiel   

Noukie, ook hier nog even maar echt super leuk van je knappe merrie *\o/*

Nimber, fijn dat je straks een binnenbak hebt! En ideaal zo dichtbij huis en dat je weet dat het ook al goed is.

Karel liep echt superfijn vandaag <3 besloten de slangenvolte vliegende wissel van contra naar contra thuis niet te vragen. De bak is kleiner dan 20x40 denk zo'n 18x38 dus dat wordt zo krap. Ik doe nu dan halve volte in contra, op X vraag ik de wissel ga dan in de goede galop verder op de volte waar ik hem dan eigenlijk in contra door zou moeten gaan de andere kant op. Ik zie het 17 oktober wel. Is ook maar 1 cijfer in 1 proefje.

Lakaj ging ook fijn, blijft op de stijgende lijn :) De groene vliegende wissel gaat top. Terug uit de middengalop en stukje contra vraagt nog even geduld :+

Ik ga morgen 2 nachtjes op de camping staan bij mij vader op Terschelling. Zusjes zijn er dan ook. Ben benieuwd hoe het bevalt, weer lijkt best prima te worden gelukkig. Dus ik rijd maandag pas weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:48 



 
Profiel   

Oh pechvogel Nouk, wat balen joh maar tof dat je er toch op bent geweest.

Urosa als je m toch wil oefenen in een kleinere bak maak er dan een links of rechtsomkeert van. Dus je rijd op de rechterhand in de linkercontra galop. Je rijd je rechtsomkeert op t rechte stuk wissel je van contra naar contra.
Zo kun je die wissel maken en oefenen eventueel rijd je direct op de hoefslag weer een halve grote volte door in je nieuwe contra galop om even te oefenen met direct balans in je nieuwe contra.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 02:45 



 
Profiel   

Ik heb genoten vandaag. Eerste proef reed ik verkeerd ( dommetje) en moest ik er nog net wat teveel aan werken. De 2e proef heb ik volop genoten. Wat een paard! Met 213 en 224 beide proeven gewonnen. Mooie dekjes gelders paard en bekers en linten. Top afsluiter van t zzlicht zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 19:31 



 
Profiel   

Hey wat super zeg Nimber!!! Toch nog een rondje ZZL gedaan?

Noukie jij en jury’s blijft bijzonder. :j
Je puppypaard doet het echt goed! Knap kind. <3

DG hoe is jouw wedstrijd dit weekend?

Urosa jullie geven zo’n ontspannen beeld samen!

Droversrun jullie gaan als een speer hè. Is je kür ook gefilmd? Ben eigenlijk wel benieuwd!

Hier 2 weken ziek geweest, en afgelopen week de pony maar weer opgepakt. Omdat afmelden toch geld kost, ons ZZL debuut vandaag maar laten doorgaan. Losrijden liep ze onwijs fijn, en dit ook kunnen vasthouden in de proef. Nog zat rommeltjes hoor, pirouettes hebben we nog niet erg goed geoefend dus dat was gewoon een beetje ‘ik doe maar wat’. Fijn gevoel de proef uit. En met 199 en 215,5 en een eerste plaats, zijn wij officieel ZZL+1 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 19:41 



 
Profiel   

@kim; fijn dat je naar een bekende plek gaat voor jou en ice! Wanneer verhuis je of heb ik daar overheen gelezen? En gefeliciteerd met je goede afsluiting van het zz licht en je overwinning :D
@ urosa; fijn dat je paarden zo fijn gaan :) veel plezier op Terschelling.
@noukie; pff balen! Hoe gaat je rug nu?
@AB; jaaaa toppertje!! Gefeliciteerd met je punten in het zz licht met je knappe pony! <3 thanks voor je lieve woorden, we gaan inderdaad lekker snel. Maar hij mag nu even vrij en moet wel echt nog wat scherper allemaal voordat we PSG gaan starten. Ik heb voor het zz zwaar gewoon m’n kür van de para geupgrade, uit m’n hoofd, nooit geoefend, maar kwam best prima uit haha; https://youtu.be/6GNFx2JxKrA
Dit is het origineel :+ https://youtu.be/eDY-GfImYP4

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 20:23 



 
Profiel   

Ab super stoer! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 22:02 



 
Profiel   

Dat binnen komen dat de muziek aan gaat.. kippenvel! Heel mooi! Proef ziet er ook mega stabiel uit zeg. Heel gaaf om te zien. Wat een topper heb je toch hè. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 08:21 



 
Profiel   

Wauw wat onwijs gaaf zeg zo'n kür op muziek! Je hebt een mooie proef neer gezet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 09:48 



 
Profiel   

Bene cht benieuwd hoe t gaat bij jullie debuut Urosa! Maar wat je zegt, het is 1 cijfer en je bent niet de enige die t lastig vindt. In de proef de lijn wat meer als afwenden rijden dan als slangevolte helpt ook wel in de tijd de je hebt om die wissel te rijden. Kan je dat later weer verfijnen.
hoe was je weekend?

Kim, heerlijke afsluiting zo! Lekker :)

AD Gefeliciteerd, toppers!

DR, slim wel, en goed gelukt :) Knap van jullie hoe snel en goed het gaat!

Rug gaat nog niet best, het gaat wel vooruit, ik kan meer bewegen (met pijnstillers), maar ben continu misselijk en ellendig ervan. Alles gaat langzaam, moet in fases en kost megaveel energie. En ga vooral niet in een kuiltje staan, dan wordt t zwart voor mn ogen :+
Maargoed, nadat ik al op de merrie was gegaan woensdag, stond er vandaag wedstrijd in de agenda. Zou echt afmelden, maar zoals AD gister ook al had: betalen moet je toch. En we hadden met zn 3en afgesproken, dus ik wilde de gezelligheid niet missen! Bak pijnstillers en met de gedachte erop gegaan dat stoppen altijd kon. Uiteindelijk fijn en strak kunnen rijden, niet heel veel anders dan vorige week, maar blijkbaar voor het beeld dan toch :') Mochten met 214,5 naar huis *\o/* *\o/*
Wel echt dankbaar voor mn moeder, die heeft de hele week alles voor me gedaan, vandaag paard gepoetst, voor mn spullen gezorgd etc. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe sommige dingen in de auto teruggekomen zijn, heb de helft van deze dag niet meegekregen, maar het was geregeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 21:04 



 
Profiel   

Nou het was het helemaal waard hè? Je liep inderdaad een beetje verdwaald rond, maar zo stoer dat je toch bent gegaan en dan zo’n strakke proef neerzet. Nogmaals, je hebt deze punten dik verdiend!
En jouw moeder is echt een wereldvrouw. _/-\o_
Het was ook gewoon echt heel gezellig met de hele club!

Wij waren dus ook op wedstrijd :+ minder fijn gereden als gister, maar dat is van ons bekend. Deze locatie blijft Passie veel spanning houden. En hadden ook wat stomme fouten. En we waren moe. :o
218 en 215,5, dus weer 2 puntjes erbij. :D

Valkie had smiddags wedstrijd dus daar waren we ook heen. Eerste proef bleef ze spanning houden bij het juryhokje, voelde voor de bijrijdster niet goed dus die heeft net voor het einde afgegroet. Kwa punten was dat niet nodig geweest want ze had absoluut een winstpunt. Tweede proef minder spanning en 194 punten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 22:16 



 
Profiel   

Wat was het leuk dames! Willemijn super stoer gereden. Anouk jou merrie is echt een bad ass. Ook ik heb onwijs fijn gereden en we werden beloond met 218 punten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 08:34 



 
Profiel   

Ohja, zie, jullie waren dat aan het vertellen van de valk, en toen heb ik dat toch weer gemist :') sorry, echt bizar gewoon. Maar nette punten de tweede proef! En superknap wat je met Passie neerzet, ook op spannende locatie en met wat minder focus.

En Laura, ook voor jou super blij! Eindelijk dat drempeltje over en van net niet naar heel erg wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 08:37 



 
Profiel   

Super tof lady’s wat een mooie resultaten allemaal!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 10:10 



 
Profiel   

Gefeliciteerd meiden met jullie super punten afgelopen weekend! Wat ontzettend leuk dat jullie met z’n allen op wedstrijd zijn gegaan. Willen jullie het volgende keer laten weten? Dan kom ik heel graag jullie eens aanmeldingen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 13:18 



 
Profiel   

DR, nog gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een leuke dag gehad? Mooie muziek heb je bij je kur zeg! Dat stukje met zang, in je stapgedeelte, waar is dat van? Mooie stabiele proef hoor! Mag je trots op zijn.

Wat ontzettend leuk zeg dat jullie drieën samen op wedstrijd waren, zo jammer dat ik echt een pokke end weg woon.

Absque_dubio, wauw, al 3 winstpunten en zelfs een prijs in een nieuwe klasse. Echt super knap van jullie! En helemaal omdat je ook nog zolang ziek bent geweest, gaat het nu wel weer goed?

Jammer zeg van Valkje, heeft ze de punten nodig om te promoveren of dat niet? Anders voortaan toch maar doorrijden haha. Maar mooie revanche in proef 2! En thanks voor de opmerking over het ontspannen beeld! Daar kunnen we inderdaad bij sommige jury's ineens erg hoog mee scoren :o

Noukie, thanks dat is ook nog een goede tip voor in de proef! Weekendje weg was leuk! Gelukkig niet koud gehad op de camping. Was echt een trip langs memory lane. Ook blij om gisteren weer lekker thuis te zijn.

Doorzetter ben je hoor! Echt super knap dat je nog zo'n strakke proef kon neerzetten. Ik ben ook zoooo blij dat je nu eindelijk eens de punten rijdt die je, vind ik, al veel eerder verdiend had. Lief dat je moeder zo fijn ondersteunt heeft!

Nimber, bedankt voor de tip, ga ik zeker even proberen! En wat een top weekend heb je gehad, gefeliciteerd! Fijn dat ie de 2de proef zo hebt kunnen genieten! Blij om te lezen dat verkeerd rijden zelfs de besten nog overkomt :+

Ik heb vandaag weer gereden, beide heren flink aan het werk gezet. Met Karel gespeeld in draf. Had weer mooie stukjes piaffe en met oefenen van passage kan ik hem wel steeds meer verzamelen zonder dat hij direct in piaffe modus komt. Aan het einde nog heel snel 2 vliegende wissels gevraagd, hij was moe, maar deed ze wel (die bij E/B door een S van hand veranderen) Lakaj heeft ook weer goed gewerkt. Hem sterker maken in de galop vraagt wel een lange adem, dan ben ik juist weer verwend met Karel. Ze hebben echt beide zo hun sterkte punten. Morgen buitenrit, echt veel zin in!

Het nieuwe Wintec zadel wat ik had gekocht lag mooi op Lakaj, dus dan kan mijn buitenritmaatje mooi daarop rijden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 15:51 



 
Profiel   

Urosa wat fijn dat het zo goed gaat!
En een goed passend zadel zo fijn.

Dr haha ja was erg leuk om elkaar zo te treffen gaf iedereen de goede motivatie.

Ilias heeft sinds woensdag ook zijn eigen zadel. Gisteren liep hij weer super onder het zadel ondanks de mobiele kraan naast de bak en blokken hout die soms door de licht vlogen. Hij doet het echt heel goed. Nu weekje vrij ivm opleiding dus beiden kunnen even bijkomen en moeten niets

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 16:42 



 
Profiel   

Oh Laura, was jou nog even vergeten :oo maar ook gefeliciteerd, echt tof dat je zo'n dik winstpunt hebt gereden na al het harde werk!

Fijn dat Ilias zo bomproof is en lekker liep! Wat voor een zadel is het geworden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 17:45 



 
Profiel   

Ilias heeft een tech 1 dressage gekregen. Is uit dezelfde fabrikant als erreplus met verwisselbaar kopijzer dus voorlopig kan hij even vooruit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 18:08 



 
Profiel   

Nimber schreef
Super tof lady’s wat een mooie resultaten allemaal!!!

Nou ik heb bij beide de proef bekeken (terwijl er met mijn pony gestapt werd door een ander := ) en ik kan oprecht zeggen dat beide dames deze punten dik verdiend hebben. Zulke fijne correcte proeven. Geen grote fouten, hooguit wat slordigheidjes wat iedereen heeft. Ik weet niet waar het de vorige keren met de jury’s mis is gegaan. Maar ik weet wel dat ze beide in deze klassen thuis horen. Leuk om nu een beeld te hebben van hoe ze proeven rijden. En ook leerzaam, want ik rijd een stuk slordiger. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 18:52 



 
Profiel   

@laura; ja echt een leuk idee van jullie, helpt toch in de mentale support haha. Ilias gaat goed hè? Je doet ook mee met de EFC toch?
@urosa; dankjewel! Mijn stap gedeelte is uit Ghost Love Score van Nightwish, mijn drafgedeelte uit Harry Potter en dan Courtyard Apocalypse. Galop weet ik helaas niet waar die van is. Ik wilde eigenlijk veel meer uit Ghost Love Score erin maar de huidige kür maker kon dat helaas niet voor elkaar krijgen en ik wilde even wachten met nog meer geld uitgeven aan de kür want dit was al prijzig zat. Ik heb trouwens zelf de intro eraan toegevoegd, die was anders maar vond dit beter passen en die is uit de klokkenluider van de notre dame.

Fijn dat het rijden op beide paarden goed ging :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 18:56 



 
Profiel   

Demi ja ilias mag 27 november naar de frisian talenten cup. Hij doet het zo goed samen met ingrid. Hij vind het ook zo leuk. Nu 8 weken onder het zadel en loopt zo makkelijk.
Start je eerdaags in de buurt( regio utrecht?) Zou leuk vinden om te kijken bij jullie proeven.

Misschien dat we nog een keer met een clubje van hier op dezelfde locatie kunnen starten. Ik merk echt dat het positieve en enthousiasme me veel zekerder maakte.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 19:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 307 van de 320 [ 7993 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 320  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen