Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 309 van de 320 [ 7993 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 320  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

 
Profiel   

SW wat balen van je bitten!

Lauw welke omgeving kom jij eigenlijk vandaan?

Lau voorlopig niet van je blauwe wolk afstappen hoor. <3

Ik ben nog steeds moe en voldaan van het weekend. Passie is 3e geworden in bestgaande op de welsh sportdag. <3
Vandaag weer les gehad, de pirouettes eens meegenomen. Ze begint het te snappen, zo gaaf!

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 19:06 



 
Profiel   

Anouk was ik zeker niet van plan heb hier 3.5 jaar naartoe geleefd. Vandaag beiden mannen lekker aan de longe gehad en ze zijn zo heerlijk verschillend en toch lijken ze op elkaar. Ze lopen nu sinds een half jaar met z'n tweetjes op de wei en het is zo leuk om te zien dat ze bepaalde trekjes vsn elkaar overnemen. Gelukkig in positieve zin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 19:13 



 
Profiel   

Ab wat een gave plaatjes weer! Super knap!

SW inderdaad en we hebben de tijd hij is jong zat.

Lauw sorry toch! Wel een leuk stukje om mee door te stoeien en ik denk dat als je daar doorheen bent je weer een eind op de weg bent en je daar in je wissels profijt van hebt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 05:50 



 
Profiel   

Even een egopost vanuit mijn vakantieadres. Mijn instructrice heeft gister Winando meegenomen naar de kliniek in Heesch omdat hij toch een beetje onregelmatig bleef zo nu en dan. Het blijkt dat hij zware artrose heeft in zijn kootgewricht en ook zijn gewrichtsbanden zijn daar aangetast. Ze gaan hem nu direct behandelen met een of ander iets uit zijn eigen bloed om de pijn te bestrijden en hopelijk de ontsteking te verminderen en het proces stop te zetten. Hoe en of dit aanslaat zal alleen tijd duidelijk maken… ik ben gebroken ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 09:30 



 
Profiel   

Ahh nee dr, wat ongelofelijk klote. ;( Ik hoop voor jullie dat de behandeling dusdanig aanslaat dat dit nog niet het einde is van jullie dromen. Dikke knuffel. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 10:05 



 
Profiel   

droversrun schreef
Even een egopost vanuit mijn vakantieadres. Mijn instructrice heeft gister Winando meegenomen naar de kliniek in Heesch omdat hij toch een beetje onregelmatig bleef zo nu en dan. Het blijkt dat hij zware artrose heeft in zijn kootgewricht en ook zijn gewrichtsbanden zijn daar aangetast. Ze gaan hem nu direct behandelen met een of ander iets uit zijn eigen bloed om de pijn te bestrijden en hopelijk de ontsteking te verminderen en het proces stop te zetten. Hoe en of dit aanslaat zal alleen tijd duidelijk maken… ik ben gebroken ;(



Oh nee, wat heftig! Ik hoop dat de behandeling goed aanslaat en jullie nog verder kunnen met jullie avontuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 12:21 



 
Profiel   

DR wat een vreselijk bericht om te krijgen tijdens je vakantie. Ik ga voor jullie duimen dat de behandeling snel aan slaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 17:28 



 
Profiel   

Wat een rotnieuws DR. Is hij erg verslechterd ten opzichte van toen je m kocht? Hopelijk slaat de behandeling aan, ik hoor er goede ervaringen mee, dus duimen dat dat voor jullie ook zo is!
Hoop ook dat je toch nog een klein beetje van je vakantie kan genieten

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 18:48 



 
Profiel   

DR och jeetje wat schrikken! Als de artrose/ontsteking zo actief is kan de artrose ook nog wel eens ernstiger lijken dan het is na behandeling, rust en langzaam opbouwen. Hopelijk slaat het allemaal aan, heel veel sterkte in ieder geval :knuffel:

Laura, leuk dat ze ook lekker samen kunnen staan! Grappig dat je het ook aan ze merkt.

Absque_dubio, gave prestatie! Gefeliciteerd :D en toffe foto van jullie samen met valkje en bijrijder! Fijn dat de pirouettes beginnen te landen.

SW, balen zeg! Hopelijk nu wel snel binnen. En die deal klinkt een stuk beter ja :')

Lauw, ik zou dan graag gebruik maken van zo'n paard! Hebben we tzt wel even contact, en betaling is logisch.
Ik wil ook Karel zijn hals scheren, hij heeft het inderdaad ook zo warm. Leuk zo'n 3 daagse! Lijkt mij ook heel leerzaam maar hier telkens niet eentje in de buurt tijdens de vakantie van de eigenaren. En die oefening van de juf is wel een goede ;) heeft ons ook geholpen met de wissels inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 19:49 



 
Profiel   

Even uit meeleesmodus…
DR wat schrikken zeg, heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 20:47 



 
Profiel   

DR... |( Heel veel sterkte, hoop dat de behandeling aanslaat :(:)

Gaaf AD! Heb daar in Nederland ook altijd met veel plezier aan meegedaan, super gezellige dag :D

Mijn bitten zijn inmiddels binnen. Ze waren meerdere keren bij iemand anders afgeleverd, dus die heeft uiteindelijk het pakket opengemaakt en de ruitersportzaak gebeld via de contactgegevens op de invoice. Zij hebben mij weer gebeld en zo heb ik ze toch op kunnen halen :+

Ik heb een drukke, maar leuke twee weken gepland.
We hebben vandaag een dressuurles van Cindy en zondag een derby clinic als voorbereiding op onze eerste hunterderby volgend weekend. Hunterderbies worden verreden met een slipjas, dus ben benieuwd of ik nog in mijn YR jas pas en of ik er uberhaupt mee kan springen :')

De jonge paarden hebben zich inmiddels weer vermeerderd, wat op zich niet slecht is voor mijn portemonnee maar het zijn er nu wel te veel voor mij alleen. Gelukkig heeft mijn vriendin wel tijd om te helpen, dus "onze kleuterschool" heeft nu twee 2.5-jarige, drie 3-jarigen en twee 4-jarigen in opleiding. Zij mogen volgend weekend ook allemaal mee op stap voor de regionale keuring / IBOP, dus hoop dat ze een beetje braaf gaan zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 13:50 



 
Profiel   

@Urosa, waarom niet gewoon alles? Ik ben die vacht nu al zat haha.

@SW, kost wat moeite, maar dan heb je ook wat. :') heb je al met de nieuwe bitten gereden?
En toch wel leuk hoor, zoveel jong grut. Ik vind het altijd heerlijk om te merken hoe gauw die kunnen leren .

Ik heb op mijn vorige wedstrijd een lintje gereden, dus nu ben ik meteen overambitieus en heb in mijn kop gezet dat ik indoor selecties in het Z2 wil rijden. :o

Dus komende tijd lekker veel op pad om de laatste punten bij elkaar te sprokkelen haha.


Is het een idee als we voor een eventuele buitenrit anders een Whatsapp groep oid aanmaken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 13:57 



 
Profiel   

Ik ga ze vandaag uitproberen, ben benieuwd!

Gefeliciteerd met het lintje! Hoeveel punten heb je nog nodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 14:35 



 
Profiel   

DR super tof van je lintje. En selecties zijn altijd leuk.

Whats app buitenrij groep is prima voor mij. Maak jij m aan?

SW wat leuk zoveel jonkies. Ik heb daar ook altijd veel plezier van.

Gister fijn gereden. Zzzwaar proef nog even door gereden. Gaat best wel lekker momenteel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 06:44 



 
Profiel   

Laura, had t al gezegd, maar echt blij voor je dat je ook op je pup gezeten hebt! Rustig verder uitbouwen op je eigen tempo :)

Urosa, fijn dat beide weer hun best deden met de les! Lekker schema zo :D en succes met Lakaj vandaag!

Lauwtjuh, klinkt als een goede training :D Hebben jullie cross hindernissen in de buitenbak? Dat is wel lekker zeg!

SW, wat een gedoe om je bitten te krijgen :+ Maar fijn dat je ze hebt uiteindelijk. Hoe ging je les en clinic? Lijkt mij best lastig, springen met een slipjas :+ En leuke projectjes zo met die jonkies

AD: knap dier! Die foto van jullie met zn 4 is ook echt leuk.

DG: waarom niet dan juist selecties in het Z1 als je daar lintjes rijdt? Gefeliciteerd iig :D

Kim, fijn dat je lekker kan rijden tussen alle verhuis en klus activiteiten door :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 10:24 



 
Profiel   

Wil iedereen die interesse heeft in de buitenrit mij anders een PB'tje doen met je telefoonnummer? Dan maak ik een Whatsapp groep aan!

@SW, met gisteren erbij, is de stand nu Z1+7!
@nimber, goed bezig! Heb je je volgende start al op de planning staan?

@Noukie, dat zou logisch zijn, en ik doe niet aan logisch. :D

Gisteren weer een mooi lintje en een winstpunt gereden! Eerste proef was wel rommelig dus daar terecht geen punt.

Heel blij met hoe ze nu gaat, volgende week gaan we weer haha.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 12:39 



 
Profiel   

DG, gefeliciteerd weer met je winstpunt en prijs, leuke foto! En de eigenaren willen hem liever niet in de dekens hebben, dus we kijken of we het redden met alleen de hals.

Nimber, fijn dat ie zo lekker gaat. Goede moed voor je volgende wedstrijd in november! En met dank aan je tip hebben Karel en ik onze eerste mooie contra naar contra vliegende wissel gemaakt. Wel zijn goede kant hoor. Zijn moeilijke kant ging nog met een hakkel, vond ie even heel ingewikkeld. Maar het begin is er :D

SW, en wat een gedoe! Gelukkig heb je ze nu eindelijk. Wat gaaf zeg een hunterderby! Weer eens wat anders. Klinkt mij inderdaad ook best onlogisch, springen met een slipjas haha. En de zaken gaan goed dus! hoe lang train je de 4 jarigen nu? Wel leuk en spannend volgende week!

Kareltje gisteravond fijn gereden, die trok er mooi aan. Met Lakaj vandaag op pad geweest, hij vond het prachtig om weg te zijn. Liep daar echt als het mannetje rond, oortjes naar voren, af en toe lekker brullen :') Hij was dus wel wat afgeleid wat resulteerde in foutjes en een onstuimige galop in het proefje :+ Maar we hebben het leuk gehad, hij was braaf en na het proefje nog even uitgestapt in het bos met een vriendin en haar Fries.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 18:04 



 
Profiel   

[VN] Anouk Elsackers start met haar 1,52M-hoge welshpony ZZ-licht
<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 18:36 



 
Profiel   

Kreeg deze foto nog van mijn zusje, heeft ze vanmiddag gemaakt [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 19:49 



 
Profiel   

Leuk dat ie goed de proef door ging Nimber :)

DG, je bent er dus al bijna. Gaat helemaal goedkomen :D

Urosa, top van Karel en Lakaj. Fijn dat je hebt kunnen genieten en zelfs het bos in hebt kunnen gaan, klinkt als een top ervaring voor hem. Hele leuke foto ook!
Ik ben nu ongeveer 1,5 maand bezig met al het jong grut.

Gaaf AD!! *\o/*

De les vrijdag ging echt super. We hebben een beetje een luxeprobleem waar ze af en toe niet wilt stoppen met series wisselen :+ Maar gelukkig hadden we een aantal hele fijne lijnen om de 5 en 4. De nieuwe bitten bevallen iig erg goed!

De clinic vandaag was goed geslaagd, kreeg als feedback dat Roz een top derby type is. Ze vond het ook echt heel leuk, oortjes erop en nergens getwijfeld. Ze heeft zelfs meegeholpen met opruimen :))

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 23:24 



 
Profiel   

Wat een super leuk stukje zeg! Daar mag je echt trots op zijn!

Urosa mooi plaatje!

sW top paard dus zo braaf en zoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 09:09 



 
Profiel   

Ik vind het leuk om jullie zo allemaal een beetje te volgen!

@ab, Pluto staat in Voorthuizen en ik woon ook in die regio. Passie is echt een ontzettende leukerd om te zien! En wat een leuk artikel!
@urosa, heerlijk die dressuurpaarden acties op buitenrit, dat houdt het lekker afwisselend :+ mooie wedstrijdplanning ook, dat wordt echt serieus trainen! Er is bij ons komend weekend een oefencross en ik zit in de organisatie -:) dus nu hebben we inderdaad tijdelijk even crosshindernissen in de buitenbak.
@noukie, wat een gaaf jonkie! Hoe gaat het met je pijn?
@DR dat is echt -O- ,hoe gaat het nu? Heb je al meer info?
@sw, wat heerlijk dat je zo kan helpen met opruimen, scheelt een hoop lopen en je kan gelijk lekker uitstappen!

Gisteren is Pluto weer een kale kikker geworden, hij was echt ontzettend blij en stond heerlijk glanzend te genieten in de paddock na zijn behandeling. Hij heeft echt zo zoet 2,5 uur op de poetsplaats stil gestaan, zo fijn! Nu kunnen we weer verder met ons huiswerk zonder dat hij zo kletsnat is na het rijden!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:30 



 
Profiel   

Lauwtjuh123, fijn dat hij zo genoot van zijn scheerbeurt!

SW, knap hoor van die wissels series! En leuk dat ze zo enthousiast waren over Rox als hunterderby type! Gaaf als ze dat zo vol vertrouwen doen.

Had vandaag met beide heren een dikke bui te pakken. Het is weer herfst :+ Maar fijn gereden dus het was het waard! Karel wat lijntjes uit de proef gereden en met Lakaj even wat duidelijker in gekomen toen hij de turbo stand in de galop weer opzocht. Kwam hij ineens heel mooi op het achterbeen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 18:46 



 
Profiel   

Lekker Lau dat hij weer zo mooi kaal is.

Ik heb ice sinds donderdag niet meer gezien. Voor mij echt een eeuwigheid. Van t weekend heeft een vriendinnetje hem mee gehad naar t bos en ik ga vanmiddag weer longeren.

Urosa lekker joh, dan is een bui niet zo erg.

Zo 2 huizen uitgeruimd en samengevoegd in Ede wat een gedoe maar t is gelukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 06:01 



 
Profiel   

Nimber, hij zal vast blij zijn je weer te zien! Ja samenwonen geeft nog wel extra werk inderdaad, fijn dat het nu lekker achter de rug is!

Punten terug van Lakaj, 178,5 kan me er helemaal in vinden. Het ging echt niet zo als we kunnen := wel een 8 en 8,5 gehaald dus dat is tof! Verder ook leuk commentaar dus geslaagde en leerzame ervaring. Stiekem trots dat het zelfs als het voor mijn gevoel best rampzalig gaat ik maar 1,5 punt verwijderd ben van winst. Nu lekker verder trainen voor het 'echte' debuut.

Vandaag gelijk gewerkt aan aandachtspunten met hem. Ging perfect tot aan de rechtergalop en dan de overgang naar draf. Bleef hij maar door denderen. Uiteindelijk een compromis gesloten :+

Karel deed goed zijn best. Wat proefgericht gereden en was ik niet ontevreden over :D morgen ga ik ze longeren en Karel model 11 scheren plus toiletteren. Bedoel, we zijn al een uitzondering op dit niveau als hij dan ook nog zo mega behaard de ring in komt :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 16:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 309 van de 320 [ 7993 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 320  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen