Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 313 van de 320 [ 7993 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 320  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

 
Profiel   

Wow echt heel mooi Nimber! Zeker muur waardig!

@SW, ik vind ze stiekem echt wel heel erg super schattig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 14:29 



 
Profiel   

Gave foto’s Kim <3

Nou meiden…. Zitten we weer, zucht. Wat een ellende hè?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 18:43 



 
Profiel   

Ja zitten we weer :(. Hebben ze al wat bekend gemaakt over Jumping Demi?

@sw, ze zijn wel schattig, maar ik weet zeker dat ik niet meer normaal in de bak zou kunnen rijden!
@Kim, wat is die Ice toch een mooi model, welke ga je aan de muur hangen? Ik vind die van voren echt een hele sprekende foto!

Hoe gaan jullie verder? Nog fanatiek aan het trainen? Bij mij was de motivatie een beetje weg na de wedstrijd vorige week. De sportmasseur is voor Pluto geweest deze week, dus we hebben 2 dagen lekker gespeeld in de nieuwe longeerton en vandaag een heerlijke bosrit gemaakt van 2 uur. Mooie heuvelachtige paden gereden dus goed voor de bilspiertjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 20:00 



 
Profiel   

Ja ik baal echt als een stekker, ze loopt echt weer mega goed nu, en nou kan ik niet op pad. :')

@lauwtjuh, heerlijk! Even rustig is ook wel lekker, en we hadden redelijk weer de afgelopen dagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 03:22 



 
Profiel   

Ik denk dat ik er 3 laat afdrukken voor een 3 Luik boven de eettafel.

Ik baal ook echt als een stekker van weer een lockdown. Ik was er al zo enorm klaar mee en dan dit weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 07:51 



 
Profiel   

Zo'n 3 luik is wel een leuk idee, leent de serie zich ook mooi voor!

Ik baal ook van de lockdown, nu had ik zelf pas de 23ste (januari) weer wedstrijd gepland. Maar voel alweer weer aan komen dat het gewoon een herhaling van vorig jaar gaat komen qua duur. Toen was het pas in maart ofzo klaar? Of nog niet eens?

DR, ik hoop echt dat JA door kan gaan onder de noemer topsport, heb je al nieuws?

Lauwtjuh123, vervelend zeg die impact. Zo te lezen had Pluto er mooi geluk mee, zo'n lekkere lange bosrit!

SW, wasbeertjes vind ik altijd zo schattig! Maar de paarden moesten er vast even aan wennen :+

MM, de merrie is wel heel stoer! Leuk dat je zo wel lekker wat aan rijden kan blijven.

Hier gaan de paardjes fijn, Kristall had ik zaterdag even gefilmd. Mobiel in statief, vervolgens compilatie gemaakt en gestuurd naar de eigenaar. Dat vond ie erg leuk en was ook super positief (gelukkig) Blijft toch even spannend een nieuw paard in training :o Vandaag heerlijk kunnen trainen in het zonnetje. Lakaj ben ik lekker mee aan het puzzelen. Zondag wel fijn gereden dus dat is een mooie stap. Karel doet ook goed. Ik had laatst 4 mooie wissels, episch :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 18:50 



 
Profiel   

Top van je mooie wissels Urosa.
Ik had zondag dramatisch slecht gereden. Het wilde voor geen meter. Vandaag maar weer een poging doen. Morgen krijgt hij z’n booster rhino en influenza dus dan mag hij weer een paar dagen rustig aan doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 10:09 



 
Profiel   

Wat een stilte hier! We zitten in lockdown en hebben elkaar gelijk niets meer te vertellen haha ;) Jullie zijn hopelijk wel nog lekker aan het doortrainen?

@Laura; zoals je waarschijnlijk al had gelezen is JA helaas afgelast ;( Heb jij Pluto alweer een beetje opgepakt na de massage? merk je altijd veel verschil bij hem na een behandeling of niet?
@Urosa; fijn dat de paardjes lekker gaan :)
@Kim; jammer dat het rijden iet lekker ging. Heb je hem inmiddels alweer opgepakt na zn vaccinaties of laat je hem wat langer bijkomen?

De meesten van jullie wisten het al maar wij hadden vorige week vrijdag nog een parawedstrijd die gelukkig, na veel gedoe en geregel, toch nog doorging. Helaas telde het, behalve voor een kaderscore, niet mee voor een selectie oid dergelijks. Want Winnie en ik hadden de hoogste dagscore met een percentage van maar liefst 77% voor de team test :wow: Echt zo bizar, ik denk dat ik deze score nooit meer in een reguliere test ga rijden, zo bizar. _O- Behalve de hoogste dagscore hadden we denk ik ook het grootste juryverschil van heel nederland in 2021, maar liefst 12% 8)7 Ik had van de jury bij C 71% en van de jury bij H 83% := Nouja wij zijn in ieder geval erg blij, maar het blijft wel wat bizar. Tweede proef was winnie helemaal dood, had het idee dat hij heel erg veel last had van de plotselinge temperatuursverschillen, maar ook dar hadden we nog ruim 73% dus een dikke B kader score.

Tot slot hebben we te horen gekregen dat we volgend jaar nog steeds in het kader zullen zitten, dus dat is wel super leuk nieuws om 2022 in te gaan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 21:01 



 
Profiel   

Top nieuws DR!

Arme ijs had last van z’n prikkie. Nooit eerder een reactie op een enting gehad maar nu was hij de dag erna LV kreupel en een zwelling op z’n borst. Nog een dag later was t gelukkig weer over en heeft ie even aan een halster aan de longe gespeeld. Dat is in zijn geval knorren als een varken met z’n staart op z’n rug.
Gister heb ik er pas voor t eerst opgezet. Even een weekje bijkomen maar voelde hij topfit aan. Kleine 20 min gewerkt dus vandaag kan hij wel weer vol aan de bak. Morgenochtend vroeg ga ik met 2 lesklanten een flink rondje Kootwijk doen dan is ie mooi tam met oud en nieuw haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 06:56 



 
Profiel   

Nou inderdaad wel een beetje stilletjes hier :)
Je score is echt TOP DR! Het verschil wel een beetje bijzonder, maar ach, gewoon lekker van genieten! En heerlijk dat je in het kader mag blijven, een mooie afsluiting van 2021 en weer lekker gaan knallen in 2022, en misschien ooit, als Corona weg is, kunnen we je met zijn alle aanmoedigen bij JA met een mooi spandoek :+ :+
@Urosa, hoe is het je knie inmiddels?
@Kim, ik vind je echt een held om toch op oudejaarsdag naar het bos te gaan, mij niet gezien, het knalt hier soms al zo hard in de buurt.

Pluto heeft altijd erg veel plezier van de sportmasseuse, ze behandelt hem eerst met een deken die pulsen afgeeft om hem helemaal los te krijgen en daarna pakt ze de probleemgebieden nog met de hand/laser. Eigenlijk zoals altijd heeft hij wat blokkades in zijn rechter schouder en door een nare blessure begin van dit jaar is zijn linker bilspier ook nog wat strak. Afgelopen twee weken heb ik er echt heerlijk aan kunnen sturen en voelde hij zo relaxed en ontspannen, dus weer helemaal blij. Durf zelfs weer aan een wedstrijd te denken 8)7.
(Ik heb de uitslagen van mijn vorige wedstrijd nog eens even bekeken, ik was met mijn bizar lage scores niet eens laatste! Dat plaatst het voor mij weer een beetje in perspectief).

Ik wil nog wel online gaan starten, maar onze eigen baan is eigenlijk net op het randje qua afmetingen, dus ik heb nu maar de vereniging naast ons gemaild of ik daar de bak mag huren om proefje te filmen, is het toch bijna net echt!

Gaan jullie online starten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 08:05 



 
Profiel   

Super DR!

Sterkte met Ice!

Hier nog steeds aan het tobben, dus niet blij en weinig te vertellen helaas…
Na de kogel kwam de peesaanhechting en bij controle na 6 weken was die helemaal niks hersteld, dus de moed is even onder mijn schoenen gezakt…
We blijven stappen stappen stappen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 09:17 



 
Profiel   

Hier helaas ook aan het tobben met douwe zijn gezondheid. Uitslag balspoeling zware astma en allergie voor stof nu aan de puffers en corticosteroïden.

Dr wat een monster score!lekker van genieten.
Kim veel plezier ij het bos

Nouvel ook bij jou helaas nog steeds aan het tobben sterkte.

Laura die van mij vinden een massage ook geweldig.

Ikias heeft eigenlijk vakantie maar verveelt zich dus gister even 15 min aan de longe gerommeld. Douwe moet nu ook lopen ivm kans op bevangen worden en deed het best heel goed 15 min is wel echt max dan begin ik hem weer te horen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 11:43 



 
Profiel   

Laura1982, heftig hoor van Douwe! Hopelijk is ie snel weer de oude.

Nouvel he bah! Wat vervelend zeg :(

Lauwtjuh123 knie is nog steeds niet zoals vanouds maar het verbeterd wel langzaam gelukkig! Fijn dat Pluto zo geniet van de behandeling en dat je weer de spirit hebt gevonden om aan wedstrijden te denken!

Ik ga ook online starten, ga maandag naar een locatie om een proefje op te nemen :D

Nimber, sneu dat hij zo last had van de inenting, gelukkig is hij nu weer fit. En dapper om op buitenrit te gaan, veel plezier!

DR, fijn dat de wedstrijd doorging en je zo onwijs kon knallen. Gefeliciteerd!! Super dat je in 2022 in het kader zit, hopelijk kun je dan een paar toffe wedstrijden starten!

De bak bij Kristall was echt één en al blubber, dus daar was ik helaas weer snel vanaf. De eigenaar kwam kijken, dat was gezellig maar jammer dat we niks konden laten zien. Bak bij Karel was gelukkig wel wat beter te doen, die heb ik fijn kunnen losrijden. Lakaj laten staan, die zou ik longeren maar dat was door alle plassen niet handig en de wind stond ook vol op de bak. Beetje een raar dagje zo :+ 15e komt trekhaak onder onze BMW, kan ik met de trailer op pad. Kan niet wachten, lekker af en toe naar een binnenbak met Kristall.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 18:18 



 
Profiel   

Urosa wat balen van de bak bij Kristall! Was leuk geweest als je wat meer met haar aan de slag kon.
En een trekhaak is echt fijn! :D
Je knie nog niet optimaal had ik ook niet anders verwacht met wat jij allemaal doet. :=


Lau lekker rustig aan deze stomme winterperiode. Hopelijk kan je ze straks beide weer fijn oppakken!

Nouvel grr wat een rotnieuws. :(:) nog wel braaf met het stappen?

Lauw goed dat je je herpakt hebt. Laat je motivatie niet wegnemen door een keer zo’n zury.

Nimber lekker rondje buiten morgen. Ik ben jaloers.

DR mega balen van JA. Maar zo’n score wordt je toch mega blij van. :D

Hier rustig met de pony’s.
Afgelopen maandag bij Perry (de 2,5 jarige valk geweest). Die ziet er super uit. Ben erg benieuwd naar de hengstenkeuring in februari. Power (de 1,5 jarige palomino) bezocht in de opfok, die groeit super! En nog steeds zoooo lief en mak. <3
De merries doen het ook top. Pret begint al een buikje te krijgen dus lekker wat doortutten maar ik denk niet teveel van verwachten. Passie heeft nog niet veel buik en loopt echt als een kanon, daar ben ik nog heerlijk mee aan het puzzelen want er zijn nog een aantal punten die we beter moeten doen. Vind sommige dingen echt nog lastig, stukje onervarenheid van vooral mijn kant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 18:31 



 
Profiel   

Nouvel het zit je niet mee he

Anouk, je ponybeesten zijn stuk voor stuk zo gaaf! Als ik toch eens op een pony zou passen zou ik wel geweten hebben waar een aan te willen schaffen. En kleur en beweging _/-\o_ , ze zijn zo gaaf!

Urosa, heerlijk als je weer mobiel bent met de paarden!

Laura, ik hoop zo voor je dat Douwe snel op de rit is, ik duim voor je. Je trekt er alles voor uit de kast in ieder geval.

Kim, super lekker morgen buiten rijden! Ik zat er nog over te denken, maar echt net werkafsrpaak ingepland voor morgen dus helaas, definitief het buitenritje afgeserveerd. :’) fijn dat ice snel herstelde van zijn enting. Altijd een beetje sneu als ze er zoveel last van hebben. De shoot met ice is echt heel gaaf geworden!

Laura wat fijn dat Pluto zo goed reageert op de osteo. Op naar de wedsteijden dus!

Demi, gaaf dat je in het kader mag blijven! Dik verdient ook!

Sw die wasbeertjes, ik vind ze zo schattig altijd. Buiten de bak bedoel ik dan hè, want van rijden zou met Henkie niets meer terecht komen. :=

Hier hebben we met henkie ben ik aan het opbouwen. Mag maar met hele kleine stapjes, ik ben er zelf van overtuigd dat het is dat ze ons zat zijn op de kliniek. Als de opbouw langer duurt, duurt de retour ook langer ofzo :Y)

De merrie doet erg haar best maar de voorkant blijft vooralsnog ellende. Of wondjes van het bit, of onrustig met hoofd. Komende week de tandarts nog maar een keer laten kijken of er losse doppen zijn ofzo. Even voor de zekerheid en anders op zoek naar een bitfitter.

Jullie nog leuke plannen morgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:51 



 
Profiel   

Ice is bombproof dus die doet niets op t geknal gelukkig.

Lauw je kan ook bij mij komen rijden. Buiten is 20x60 en M&M mag je ook altijd binnen rijden 20x60 alleen kun je daar niet de bak voor je zelf reserveren. De baan buiten is eb en vloed dus ligt t altijd top bij.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Ik heb genoten van t laatste ritje. Nu m’n huis schrobben en hapjes maken voor de visite vanavond.

Fijne jaarwisseling allemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 14:45 



 
Profiel   

Shanna super lief! We doen ons best! Altijd welkom om eens pony’s te testen hoor. Kan prima een XXL pony voor je fokken. :P
Ik moet stiekem wel een beetje lachen om je stukje over de kliniek. := Wanneer heb je weer een afspraak?
Hopelijk heb je het snel opgelost met de merrie. Lijkt me erg vervelend dat je niet weet wat het is en hoe op te lossen.

Kim heerlijk zeg, het was fantastisch weer voor een buitenrit!

Vanaf hier ook allemaal alvast een fijne jaarwisseling gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 17:48 



 
Profiel   

Allemaal een fijne jaarwisseling gehad?

Nimber, heerlijk zo'n vroege buitenrit!

Mellomoshan, haha ik ken wel meer die zo rustig op moeten bouwen dus je bent niet de enige. Maakt het alleen niet minder vervelend.

Absque_dubio, wat een spannend traject voor Perry, de hengstenkeuring komt rap dichterbij! Fijn dat je nog lekker fanatiek met Passie bezig kan ondanks de dracht.

Hier gisteren Z2 gefilmd, waarom doe ik ook alweer mee? Dat wachten op punten vind ik echt vreselijk. Zelfs nu ik had besloten dat het prima was als het elke keer geen winst is omdat ik het wil gebruiken als een soort bootcamp :+

Over het proefje, er zaten vreselijke rommels in, maar ook mooie stukken waar ik echt blij mee ben ( oa 4 mooie wissels <3 alleen 1tje te vroeg. Maar hij was wel goed :') ). Schat zelf geen winst in, we hadden beide de pijp wat leeg door alle prikkels en dus meer rommels dan anders.

[ img ]

1 januari ook nog een hele fijne rit gehad op Kristall <3

Ik merk wel dat ik door dit pokkeweer en natte buitenbakken iets minder gemotiveerd raak :o meer mensen last van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 11:05 



 
Profiel   

@Urosa: Wat goed van je wissels! :D
Is het alweer mogelijk om vanaf het Z deel te nemen via online proeven? Ik dacht namelijk dat het alleen als oefening mogelijk was, maar niet voor winstpunten. Heb ik iets gemist?

"Waarom laten we de deelnemers in de klassen Z1, Z2 en ZZ-Licht niet alleen als oefening deelnemen?
Op dit moment kunnen ruiters al proeven insturen in deze klassen, maar er geldt geen winstpunten toekenning. Omdat de vraag steeds groter wordt en het overheidsverbod op wedstrijden al sinds 13 oktober geldt willen wij op dit moment tegemoet komen aan de vraag van dressuurruiters." Dit is wat ik op de site lees. Waar ik uit op maak dat er dus geen winstpunten worden kunnen behaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 15:17 



 
Profiel   

Ja, het is weer mogelijk vanwege de lockdown! Ik had wel een winstpunt en die is ook al bijgeschreven op MijnKNHS.

We gaan morgen weer filmen. Hij liep vandaag fijn dus we gaan met goede moed.

Heb 20 februari nu met Karel weer een les staan bij Nuno Avelar, toch stiekem eens kijken wat hij zegt van het aanleren van series. Ik heb wel het gevoel dat hij er nu klaar voor is om het te proberen.

Eerste clinic met Kristall staat ook gepland op zaterdag 29 januari. Zin in, wordt onze eerste les :D

Lakaj vandaag ook weer gereden, die liep tevreden rond en was heel braaf.

Hoe is het verder met iedereen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 15:24 



 
Profiel   

Ah, dat is mij even ontgaan! Maar dat biedt wel weer mogelijkheden in ieder geval. Gelden nog steeds de vaste proeven (proef 30 voor Z2 bijv.)? Ik heb het idee dat de site van de KNHS niet helemaal up to date is.

Gefeliciteerd met je punt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 15:29 



 
Profiel   

Het is inderdaad proef 30 voor de Z2. Op paardrijden.nl staat wel alle info.

https://paardrijden.nl/criteriaSpecial

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 15:36 



 
Profiel   

Nouja! Ik krijg dus deze pagina via de KNHS website. Als ik op jouw link klik krijg ik ineens wel de Z klasses te zien. Raar!
https://paardrijden.nl/criteria


Thanks iig! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 15:44 



 
Profiel   

Estribo schreef
Nouja! Ik krijg dus deze pagina via de KNHS website. Als ik op jouw link klik krijg ik ineens wel de Z klasses te zien. Raar!
https://paardrijden.nl/criteria


Thanks iig! :D

Was dat je enige vraag, of kwam je ook mee posten in dit topic? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 19:24 



 
Profiel   

urosa schreef
Ja, het is weer mogelijk vanwege de lockdown! Ik had wel een winstpunt en die is ook al bijgeschreven op MijnKNHS.

We gaan morgen weer filmen. Hij liep vandaag fijn dus we gaan met goede moed.

Heb 20 februari nu met Karel weer een les staan bij Nuno Avelar, toch stiekem eens kijken wat hij zegt van het aanleren van series. Ik heb wel het gevoel dat hij er nu klaar voor is om het te proberen.

Eerste clinic met Kristall staat ook gepland op zaterdag 29 januari. Zin in, wordt onze eerste les :D

Lakaj vandaag ook weer gereden, die liep tevreden rond en was heel braaf.

Hoe is het verder met iedereen?


Ik begin niet zozeer met series maar gewoon met wisselen achter elkaar dus voelen hoeveel goede je achter elkaar kan plakken. Pas als ik dat vrij simpel kan dan ga ik daar sprongen tussen tellen. Als je werk ervoor goed is dan rijd je dus in 10 minuten al je series erop. Alleen eners is lastig ( vind ik dan)

Ik heb donderdag m’n booster gehad en daar helaas wel een paar dagen ellende van gehad. Een vriendinnetje die momenteel paardloos is heeft 3 dagen met Ice gespeeld dus hij heeft wel plezier gehad. Vrijdag aan de longe omdat ik donderdag nog wel had gelest. Zaterdag heeft ze m in de bak gereden en vandaag in t bos.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 23:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 313 van de 320 [ 7993 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 320  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen