[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noukie
Berichten: 10948
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:14

Lekker dat je in de buurt ook 20x60 kan trainen Jorien, ik vind dat zelf toch ook wel fijn om erbij te hebben. Mijn instructeur heeft t wel, maar merk zelf dat ik in de ring soms ook echt lijnen compleet verkeerd inzet omdat ik de baan niet gewend ben (ik kan kiezen tussen 20x40 of grote springtuin, meestal gebruik ik die laatste :D)
Enne... de eerste keer is altijd spannend, maar als het allemaal een beetje oké voelt, gewoon doen!

Balen Cindy! Snap je helemaal, je wil in de ring graag laten zien hoe goed ie kan. Zit dat m dan toch in de spanning en t kijkerige wat hij opbouwt op andere locatie?

Lekker Laura! Nog een weekje toch? En dan langzaam afbouwen voor jou?

Ik heb nog niks gepland op het moment. Wil m in de wissels net wat meer bevestigd hebben toch maar :+ en Z1 kan natuurlijk ook nog gewoon, maar merk dat ik op t moment dan andere keuzes maak (zoals gister les, volgende week mama clinic, ook allemaal leuke en nuttige dingen :) )
Kwamen er gister wel goed door, maar hij had in t midden ook wel echt even een frustratie/stress moment. Rondje stap lang doet wonderen gelukkig en met aardige tot goede wissels kunnen eindigen + een hele hoop geleerd en huiswerk erbij weer :)
Vandaag heeeeeeerlijk rondje bos geweest. Hij was goed scherp :D

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:23

Ja deze week nog even serieus trainen voor zover mij dat lukt en dan zondag laatste wedstrijd ik hoop dan fijn de baan door te gaan en tevreden af te sluiten. Ik hoop dat mijn extra gekochte rijbroek nog past hahaha.

Ja ik snap dat je andere keuzes maakt want les en clinics zijn ook super leuk.

Droversrun hoe was het bij het paard dat je ging kijken?.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:32

Cindy balen dat hij niet hetzelfde loopt op wedstrijd. Dat blijft toch een dingentje soms he.. Je punten zijn helemaal zo slecht nog niet. Maar ik snap wel dat als je veel beter kan dat je echt baalt. Helpt het allicht om je instructeur een keer mee te nemen?

Fijn dat je zo lekker getraind hebt Laura! En dat hij in de meewerkmodus zit. Heerlijk. Die van mij was retefris van de week maar ook heel werkwillig. Hij is blij met het voorjaar denk ik :D

Heerlijk Noukie naar het bos. Pak je dat vaak mee? Ik probeer zeker 1x per twee weken naar het strand of bos met hem te gaan. Lekker even ontspannen. Alhoewel dat op de een of andere manier op het strand veel beter lukt, bos vind hij maar eng :7 :Y) Ja ik snap je!! Ik heb gister een soort van Z proef in 20x40 gereden en dacht echt pffff. Springt hij zijn wissels in principe goed?

Gister liep hij er heel fijn aan maar de komende weken echt wat focus op de takt en lengtebuiging. Dat blijft altijd een werkpunt”je” geloof ik.. zodra hij kijkerig wordt zet hij zich vast en verliest hij ritme. Best lastig als dat precies in een oefening gebeurd... hebben jullie dit ook?

Laura ik neem aan dat je zwanger bent of.. :D Gefeliciteerd iig!!

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:41

Jorienn hahaha ja 4.5 maand zwanger en ik had gehoopt nog wat langer te kunnen rijden, intensief, maar goed ik geniet gewoon lekker en maak me niet druk goede opvang achter de hand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:25

Hahaha wauw! Heel gaaf!!!
Snap ik. Als het niet meer lukt wel heel erg balen, maar je doet wat je kan toch. En als het goed is krijg je er wat moois voor terug :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:26

Ik kreeg deze nog binnen gisteren :D Kwaliteit is alleen heeel slecht door de boktupload.
Afbeelding

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:42

Super leuke foto Jorien!

Balen dat je wedstrijd niet zo ging als je gehoopt had Cindy... Is een keertje HC starten anders een optie met een zweepje erbij?

Wel fijn dat je nog wel steeds gewoon kunt opstappen Laura :) Met dit weer is het helemaal niet zo erg om een beetje rustig aan te doen en gewoon te genieten van wat nog wel gaat :)

Hier qua wedstrijden een beetje hetzelfde als Noukie. Ik wil pas weer Z2 gaan starten, maar dat wil ik pas doen als ze echt thuis 100% voor elkaar is, anders ga ik me er niet aan wagen ;) Dus nu vooral veel lessen, ook bij andere instructeurs om het allemaal voor elkaar te krijgen. Hier is ook lengtebuiging (links dan) een dingetje, ze zet altijd haar kaak vast. Ontzettend frustrerend...

Het paard was erg gaaf, maar ik was niet opslag verliefd maar dat komt denk ik ook een beetje omdat ik mezelf daar expres tegen bescherm. Het is namelijk zo, ik droom al jaren van een KWPN'er. Ik heb altijd leuke friezen gehad waarmee ik echt wel leuk mee kan rijden tussen de KWPNers tijdens de reguliere KNHS wedstrijden. Ik dacht altijd; joh als ik later groot ben ;) koop ik wel ooit een kwpner. Maar ik ben bang dat ik die tijd niet meer heb... qua rijden merk ik echt wel achteruitgang met mn ziekte. Nu we para dressuur rijden biedt dat weer nieuwe mogelijkheden, maar hoe je het ook wendt of keert; ik ga echt niet met een fries in het kader terecht komen, daar is het de tijd gewoon nog niet voor en zijn we ook niet goed genoeg voor. Ik zou dus heel graag een kwpner willen voor erbij, maar dan moet er wel een fries weg en daar heb ik het nog heel moeilijk mee. Mijn budget is okee (10.000) maar niet genoeg voor mijn wensen: super braaf, scherp aan de hulpen en minimaal Z2 niveau met hele goede basis gangen.
Paard van vrijdag voldeed wel aan mijn eisen en is ook binnen budget omdat hij een bemerking op de foto's heeft. Hij is daarbij ook nog een super knap <3 Maar ik vond hem niet zo heel makkelijk om te rijden, zo anders dan mijn eigen super scherp afgestelde friezen :+ je moet natuurlijk ook wennen aan elkaar dus dat vond ik wel logisch. Hij is wel braaf en scherp afgesteld en dat moet ik ook hebben. Ik weet het dus gewoon allemaal nog niet zo goed.... Hebben jullie tips?

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:49

Jorienn valt mee met de kwaliteit hoor super leuke foto samen.

Droversrun ik stuur je een pb.

Janine1990

Berichten: 43828
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:08

Hi guys!

Even een kort berichtje van mij, nav een pbtje van die lieve Noukie, die mij al een poosje niet had gespot.
Ik merk dat het erg confronterend is voor mij dat ik nog niet weer op wedstrijd ben. Voel me daardoor een beetje het vijfde wiel. Let op, voel... dat ligt bij mij ;)
Daarnaast kan ik het mentaal niet elke dag opbrengen om me te zetten tot een diepzinnig berichtje.

Ik werk weer, ik rij redelijk fanatiek binnen mijn kunnen. Heb volgende week zelfs weer les. Allemaal hartstikke mooi nieuws natuurlijk! Maar dat betekent allemaal dat het me nog best wel veel energie kost. Fysiek kan ik het allemaal heel goed aan, maar mentaal ben ik een wrak na een dagje werken. Wat leidt tot slecht slapen, nachtmerries etc. etc.
Daarnaast ben ik echt blonder dan blond in mijn opmerkingen op het moment. Best hilarisch, maar niet helemaal zoals ik hoor te zijn.
Dus vandaar niet echt berichtjes van mij hier.

Al met al gaat het gelukkig heel goed met mij, maar het en en en en en dat ik voorheen deed, dat wil gewoon ff niet.

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:21

Hey Janine neem je tijd en als je zin hebt klets lekker mee succes met je les volgende week.

cindyy_1993

Berichten: 437
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 12:15

Had wel wat gave foto's gekregen van een vriendin die gister bij de wedstrijd was... <3

Afbeelding

Zo, even een bijlees post!

Jorienn De kür delen durf ik eerlijk niet :') Hij liep echt zo onwijs slecht _O- Bij extreem veel belangstelling en het erdoorheen kunnen kijken hoe slecht ie liep, kan ik evt via pb wel een link delen, maar ben er absoluut niet blij mee :o Instructie zou ik heel graag een keer mee hebben op wedstrijd, maar volgens mij had ze gezegd dat ze daar niet echt meer komt. Kan het wellicht altijd een keer vragen of ze niet een keer uitzondering wil maken.
Ik snap idd wat je zegt over instructie. Het is echt lastig en het moet inderdaad net bij jou én je paard passen. Merk dat nu des te duidelijker... Heb 2,5 jaar op dezelfde stal gestaan met dezelfde instructie. En dat ging eigenlijk altijd wel ok. Nu staan we sinds september op een andere stal en heb ik een andere instructie, en het punt waar we nu in een halfjaar tijd staan, zijn we met de andere instructie in 2,5 jaar tijd nog niet gekomen.
Dat vastzetten in een oefening herken ik heel erg! Dat doet die van mij heel snel in de travers en appuyementen en het liefst springt hij dan aan in galop, want dat vindt hij makkelijker.
En Wauw wat een gave foto weer!

Noukie op zich helpt longeren wel, of een dagje zonder zadel rijden. Dat had ik zaterdag gedaan en toen liep ie wel fijn. Het lastige bij hem is dat hij inderdaad spanning opbouwt op deze locatie. Hij is in die buitenbaan heel jumpy (ik hou mijn hart vast voor het outdoorseizoen daar) en ik kan er amper aan zitten met mijn been... Als ik been geef gaat ie vaak of bokken, of aan de kletter. Het was wel iets minder nu een stalgenootje mee was, maar het blijft lastig rijden met hem. Terwijl hij dan tussen de proeven in in de buitenbaan alweer veel fijner is. Heb voor onze wedstrijd van 5 mei iig gevraagd om baan verkennen, hopelijk dat ie dan in de buitenbaan daar wel kalm is..
Snap inderdaad dat je momenteel even andere keuzes maakt, die ook zeer nuttig zijn!

Optiwolk het maagzweren verhaal is nog even afwachten. Hij staat nu een week op de medicijnen, dus binnen nu en ong een week moet ik wel verschil gaan merken. Gelukkig eet ie de medicijnen wel gewoon braaf door zn eten heen op.
Wat poedersuiker dat ie weer niet lekker loopt zeg! Lastig ook dat je er geen vinger op kunt leggen wat het precies is. Hopelijk komt er wat duidelijkheid en is ie snel weer de oude!

Laura ik zie nu pas je berichtje van 5 april. Wat vervelend van de operatie! Heel veel sterkte met het herstel. Wel fijn dat Douwe lekker doorgereden is en dat je zelf ook weer fijn hebt gereden! Benieuwd hoe je wedstrijd zondag gaat :)

droversrun een zweepje heeft helaas niet veel zin... Ik kan hem met het zweepje amper aanraken of zijn achterbenen vliegen al de lucht in. Vaak als ik met een zweepje rij, hoef ik hem maar 2 rondjes vast te houden en dan is hij goed wakker, maar loopt hij dus eerder van het achterbeen af...
Lastig zeg! Ik snap je inderdaad wel. Heel lastig ook om dan een fries weg te doen. Is het niet een idee om gewoon nog een paar keer te gaan kijken?

Janine goed om te horen dat het, naar omstandigheden, goed met je gaat. Neem lekker je tijd om op te knappen. Succes met je les volgende week!

Vraagje trouwens.. heeft iemand tips? De travers linksom gaat altijd rottig bij ons. Ik zit zelf scheef en knik wat in. Hierbij zit ik heel erg op rechts... Bij de travers linksom moet ik meer op mijn linkerbil gaan zitten, maar in mijn hoofd is dit gewoon echt niet mogelijk. :') Ik zit hem hier dus gewoon bij in de weg, en dat zie ik ook in, maar het oplossen is echt onmogelijk.

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 12:19

Neem eens contact op met Hybridfit die hebben mij onwijs geholpen met mijn zit en balans.

cindyy_1993

Berichten: 437
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 17:46

Ik zal eens kijken Laura! Thanks voor de tip.

Ben eens mijn proeven aan het terugkijken... En moet zeggen dat het gevoel wel slechter is dan dat het eruit ziet. Vind het echt niet slecht en vind het zelfs wat streng gejureerd :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:12

Droversrun ik snap dat je liever je tijd in lessen en trainen stopt en dalijk lekker het Z2 ingaat. Doe ik nu ook, alleen dan voor het Z1!

Is de bemerking te overzien? Ik heb die van mij destijds alleen in stap uitgeprobeerd met een mini drafje omdat hij net van het land afkwam (wad daarvoor beleerd), maar ik had wel gelijk de klik eigenlijk. Ik wist het meteen.. daarom zou ik het lastig vinden als je dat gevoel dus niet direct hebt :)

Janine ik ken je niet maar ontzettend klote als je je zo voelt! Heel veel sterkte in ieder geval... :(:)

Gave foto Cindy!!! Ik kan er opzich best doorheen kijken hoor. Ik ben altijd heel benieuwd. Ik heb ook wat stukjes op film waarvan ik mwah denk, maar soms juist goed om te horen wat iemand anders vind.. ik doe precies hetzelfde in de travers en appuyeren dus hoor het graag, hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:13

En dan kom ik nog eeeeeen keer een egopost doen. Heb alle foto’s binnen.


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

cindyy_1993

Berichten: 437
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:14

Oh Wauw Jorienn mega gave foto's en wat een gaaf dier! :oo Ik hou wel van zwart :~
Ik ga nog even nadenken over het delen van de link, vind dat toch wel een ding :=

Wij hebben vanavond weer les! Zou eerst niet lessen vandaag aangezien gisteren de cranio weer zou komen. Maar de cranio is een weekje verplaatst dus toch nog een lesje vanavond!

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:25

Jorienn wat een stoere knol heb je ! Super gave foto's mag je trots op zijn.

Ik mag zondag einde van de dag starten. Heb er onwijs veel zin in om nog keertje op pad te gaan. Morgen les en dan vanaf volgende week lekker relaxed rond tuffen.

Noukie
Berichten: 10948
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:59

Jorien, ik probeer idd wel 1 of 2x per maand naar het bos te gaan ook! Soms best een uitdaging in de tijd, omdat ik de trailer moet pakken, maar het is het zó waard. Paard vindt t ook echt heerlijk, dus ik ga graag :)
En wat grappig dat de jouwe bos eng vindt :D Mijne heeft juist meer moeite met open vlaktes. Strand nooit geweest, maar zandvlaktes vindt ie al helemaal niks... Teveel ruimte of prikkels ofzo, geen idee :+

Hij springt zn wissels in principe goed, áls ik m ontspannen en recht genoeg kan houden. Maar dat lukt by far niet altijd en heeft ook echt lang geduurd. Het is ook nog lang niet safe zeg maar en die spanning maakt ie wel heel snel en uit zich op vele manieren. Eigenlijk zijn ze dus gewoon nog niet voor elkaar :+ Maarrrr, vandaag ineens wel 2 op de lange zijde te pakken *\o/*

Herken wel wat je zegt met die lengtebuiging hoor. Zo gauw de jouwe kijkt, 'loopt' het niet mooi meer van achter naar voor en kan je ook niet in de buiging naar je hand toe rijden. Mijne kijkt dan niet, maar de uitwerking is wel hetzelfde gok ik :D Kwestie van veel doen en steeds een beetje beter maken.
En die foto's!! WAUW! Wat een knapperd/mooie combinatie

Lastige afweging Droversrun. Ook omdat je er dan zelf 1 voor moet weg doen... Gewoon nog een keer gaan kijken? Snap wel dat dit heel lastig kiezen is, omdat je ook niet weet hoe lang je nog echt kan rijden etc. Welke investering wil je dan doen, hoeveel tijd heb je om rond te kijken..
Echt tips heb ik niet, behalve je hart en gevoel volgen zolang dat financieel mogelijk is...

Janine, rustig aan he?! We horen wel van je wanneer het jou past en als dat een keer een 'egopost' is, dan ook prima. Van jou kunnen we (ik iig :D) dat wel hebben :) Succes met je les vast!

Cindy, mooie foto! En die spanning buiten is moeilijk idd. Om m echt fijn te krijgen moet je er wel aan kunnen zitten, maar logisch dat je niet op ontploffingen zit te wachten. Hopelijk helpt het baan verkennen, zodat je iig redelijk ontspannen rond kan in mei! En veel daar gaan oefenen? Is die mogelijkheid er? Of helpt dat voor hem niet?
Ik heb qua zit ook veel gehad aan Bewust Paardrijden, na n ongeluk miste ik best wat coördinatie en zij heeft mij met 3x meekijken tijdens het rijden en 4 sessies in de praktijk echt een stuk kunnen helpen weer. Daarnaast helpt het mij om in de huiskamer ofzo een oefening te visualiseren, al staand zeg maar, en dan je lichaam wel mee te nemen in de juiste positie. Zonder paard lastig te vallen met die praktijken :D
Merk trouwens wel, nu de mijne stukken makkelijker is gaan buigen, kan ik ook veel mooier mee zitten in de zijgangen, dus het blijft een wisselwerking.

Laura, lekker genieten zondag! Ben ook heel benieuwd hoe het starten daar bevalt, dus hoor t graag :) Voor mij ook dichtbij natuurlijk

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:12

Noukie ik laat het je weten is zeker lekker dichtbij.

cindyy_1993

Berichten: 437
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 15:55

Heerlijk hoor Noukie dat je het bos zo af en toe mee kan pakken! Jaloooeeersssss!
Ingewikkeld hoor, die wissels aanleren! Maar wat fijn dat het wel steeds beter gaat!
Ik zit inderdaad niet echt op die ontploffingen te wachten nee... Want die kunnen in zijn geval daar echt wel heel extreem zijn :') Dan neemt ie eerst een sprong omhoog, gooit ie er een flinke bok achteraan om dat vervolgens te gaan rennen :') Zat er inderdaad aan te denken om te kijken of ik niet een keer daar een les kan nemen van de instructie van daar.
Oefening visualiseren en gewoon staand proberen de juiste houding aan te nemen is inderdaad geen slecht idee! Ik hoop eigenlijk heel hard ook dat ons nieuwe zadel ook bij gaat dragen aan makkelijker zitten en dat het voor Fes allemaal ook wat makkelijker wordt. Nog 1,5 a 3,5 week wachten!

We hadden gisteravond weer les. En de conclusie is inderdaad dat ik er op wedstrijd gewoon niet aan durf te rijden ivm ontploffingsgevaar. Want nu moest ik hem gelijk een beetje "boos" maken, en hij heeft vanaf het begin van de les tot het eind heerlijk gedragen gelopen en alles ging gelijk zoveel makkelijker. Instructrice heeft ook aangegeven er over na te willen denken om in mei toch een keer mee te gaan op wedstrijd zodat ze me toch even kan helpen bij het losrijden. Maar sjonge wat liep hij gister weer fijn :') Maar toch deze week even wat rustiger aan, maandag komt de cranio weer wat ook wel weer dringend nodig is.

Wat betreft maagzweren! Hij staat nu iets langer dan een week op de medicijnen, en ik heb het gevoel alsof het wel al iets verschil begint te geven. Voorheen werd hij echt pissed als ik op de singeplek wat duwde. Hij begon dan enorm te zwiepen met zijn staart, echt gericht bijten en de oren plat en zijn hele lijf trok hij dan samen. Gister weer eens gekeken naar zijn reactie, en het was al veel minder heftig dan een week geleden. Hij zwiepte nog wel wat met zijn staart, beet even een keer in het touwtje, maar trok zijn lijf veel minder samen en het bleef maar bij 1 keer in het touwtje bijten zonder zijn oren plat te doen... Dus zoals het er nu naar uitziet lijkt het inderdaad alsof de medicijnen effect hebben dus heel benieuwd hoe het de komende tijd gaat worden!

Noukie
Berichten: 10948
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 18:54

Ohja, dat kon mn oude paard ook, dan voel je ze aan t bit trekken en je bent al te laat en moet je gaan vasthouden :') Maar grote kans dat het zadel jullie ook weer gaat helpen hoor! Als hij er makkelijker onder kan lopen, scheelt dat zoveel. En top dat ie weer zo goed ging! Lekker zo door werken dus, dan komt t op concours ook steeds makkelijker
Klinkt ook goed met die medicijnen, hopelijk zet deze lijn zich voort. Niet dat je blij moet zijn met een paard met maagzweren, maar als t dan toch zo is, fijn als ie opknapt!
Merk ook echt verschil hier als de mijne zich goed voelt op zn maag of niet. Al blijft hij heel lelijk met poetsen, maar buiten dat is ie nu op een onderhouds supplement wel veel gemoedelijker en blijer.

En vandaag was hij echt een held. Had les, dat is naast een voetbalveld (maar oké, onze stal ook, dus prima), was nu alleen schoolvoetbal tournooi. Vól met schreeuwende kids en speakers etc. On om t nog iets uitdagender te maken, waren ze het pad tussen de buitenbaan en het voetbalveld aan het opknappen . Sjofels, kiezels storten, kiezels glad harken, met een drilplaat alles aanstampen, kleinere kiezels storten, die weer aanstampen.. :+ op 1,5m naar t hek. En hij liep doodbraaf, sprong wissels, draafde fantastisch, trok zelfs door in de oefeningen.. :D Hij heeft zichzelf weer bewezen als braafste paard van stal dus :)

Laura1982

Berichten: 4078
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:13

Noukie had een stoer parcours naast de baan. Fijn dat hij zo braaf bleef en het zo goed deed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 22:28

Thanks meiden!!! Stiekem ben ik ook heel blij met hem. Ookal kwam ik gisteren thuis de bak niet door en had ik mijn handen vol }:0 }> . Iemand had gesprongen dus de balken lagen anders in de hoek. Onmogelijk, aldus Ev. Heb vandaag ivm tijdgebrek maar even gelongeerd en lekker gegraasd. Zaterdag gaan ze de wei op! Eindelijk!!

Lekker Laura aan het einde van de dag. Dan hoef je niet om zes uur te knotten! Ideaal.

Super van je wissels Noukie!!! En dat zijn kleine puntjes, dat komt vast met de tijd goed!! En klopt helemaal wat je zegt. Het blijft een heel lastig dingentje, en zeker merk ik dat nu met appuyeren. En dan ga ik er ook nog helemaal verkeerd bij zitten. :Y) ik knik in in mijn heup, zak scheef weg, en een voet waarin ik geen gevoel heb doet al helemaal zijn eigen ding omdat ik vergeet mijn been correct te houden. Hahaha. Lange weg te gaan nog :Y) Naar buiten gaan is heerlijk! Ik wilde eigenlijk vanavond rond etenstijd maar er waait hier zon frisse wind dat ik het volgende week wel doe..


Cindy wat voor zadel krijg je? Of nouja, heb je gekocht :+ Ontploffingsgevaar is heel herkenbaar ook. Fijn als ze een keer mee kan gaan, ik heb daar destijds veel aan gehad. Moest toch met veel meer lef gaan rijden. Komt vast helemaal goed bij jullie! Rijfotos zagen er echt heel knap uit, mooie houding heb je ook. Fijn dat de medicatie zo goed werkt ook, dan slaat het in ieder geval aan


Noukie wat geweldig dat hij zo fijn liep! En dat met alle storingen van buitenaf! Goed moment om er even bij stil te staan hoe knap dat is! En van genieten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 22:29

In welke regio starten jullie eigenlijk? :)

miicchhellee

Berichten: 1350
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 22:37

Ik start in het zuiden, ik val volgens mij een beetje buiten de boot :+