Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 62 van de 63 [ 1575 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Subtop - Wie nog meer

 
Profiel   

Heel veel succes straks !! +:)+ +:)+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 10:00 



 
Profiel   

Leuk! Succes! Waar is het NK? In Nijmegen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 11:38 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Leuk! Succes! Waar is het NK? In Nijmegen?


Ermelo

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 12:14 



 
Profiel   

Succes straks! En niet vergeten te genieten!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 12:19 



 
Profiel   

Veel success! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 13:04 



 
Profiel   

Plezier en succes *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 19:46 



 
Profiel   

En? Hoe is het gegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 17:13 



 
Profiel   

Ik ben heel tevreden. Gisteren was ik een beetje vergeten hoe ik moest paardrijden door alle spanning. Ik had moeite om mijn concentratie te houden en het was gewoon net niet zoals ik wilde. Wel was ik heel blij dat "mijn" paard enorm braaf was ook al vond hij het allemaal best spannend.
Vandaag echt heel veel beter gereden. Veel betere draftour en in galop fijne stukken maar net een paar dikke fouten die de score wat drukten.
Gisteren ergens in de 65% en vandaag een procentje meer. Dat verschil had van mijn wel groter mogen zijn want ik vond het vandaag wel heel veel beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 18:05 



 
Profiel   

Hoewel het topic al een poosje stil ligt en iedereen ongetwijfeld lekker heeft verder getraind, heb ik toch wel nieuws :D

Mijn kleine blonde bink heeft zijn GP debuut gelopen met 62,66% *\o/*

En natuurlijk zaten er foutjes in en zijn er nog genoeg punten om aan te werken.
Maar de goede onderdelen werden toch met een boel zevens beloond *D

De Hoefslag heeft de ruiter benaderd voor een leuk interview en verder kan ik alleen maar heel trots zijn dat dit met een niet spectaculair en klein type paard toch mogelijk is gebleken.
En natuurlijk een opsteker voor het Haflingerpaard an sich +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 20:10 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!! Had het stukje van De Hoefslag al gelezen.

En het heeft zeker even stilgelegen hier. NK van vorig jaar was mijn laatste bericht en dinsdag mogen we weer naar Ermelo voor een soort van troostronde van het NK. Toen die voor de jeugd en de ZT was mocht het LT en het ZZZ niet starten ivm de coronamaatregelen. Dus nu mogen we dinsdag voor een herkansing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 20:22 



 
Profiel   

Dankjewel Katja ;)

Jij heel veel succes dinsdag he !! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 20:46 



 
Profiel   

Wat knap zeg Miranda! Succes Katja.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 21:06 



 
Profiel   

Wat gaaf, wat zal je ontzettend trots zijn. Gefeliciteerd! Katja, succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 06:11 



 
Profiel   

Mirranda: wat ontzettend gaaf, gefeliciteerd!

Hier rijden we ook lekker door. Mijn eigen paard loopt inmiddels succesvol inter 1. Inmiddels rijd ik nog een ander paard erbij die het super goed doet. Daarmee mag ik dinsdag in het Zz zwaar startten op het NK en vorige week hebben we al succesvol ons lichte tour debuut gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 07:38 



 
Profiel   

Zag het stukje over je knappe haflinger ook op de Hoefslag! Knap hoor Mirranda. Zag ook dat de opvolging al in training is, wat leuk :D

Succes vandaag Katja! Wel vreemd zo laat nog een 'herkansing' maar wel leuk dat je alsnog kan rijden. Ons BK werd uitgesteld 2j na elkaar en is dan indoor in oktober waar het normaal rond augustus/september outdoor is. Vorig jaar hebben we nog meegereden, dit jaar denk ik het niet. (Is vrij van selecties momenteel).

Leuk Noor17 voor jou ook met beide paarden!

Wij hebben zelf geen wedstrijdnieuws want mijn merrie is heel lang in revalidatie geweest. Ze begon vorig jaar wat te sukkelen met lichte onregelmatigheid, uiteindelijk een MRI van d'r voeten bij het SMDC laten doen en daar ook behandeld. Mochten dan 8 weken enkel rechtuit draven (10 rechtes), wat echt feest was met mijn hittepit :+ Gelukkig zijn we nu na 4 maanden weer bijna op niveau.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 14:17 



 
Profiel   

Mirranda schreef
Hoewel het topic al een poosje stil ligt en iedereen ongetwijfeld lekker heeft verder getraind, heb ik toch wel nieuws :D

Mijn kleine blonde bink heeft zijn GP debuut gelopen met 62,66% *\o/*

En natuurlijk zaten er foutjes in en zijn er nog genoeg punten om aan te werken.
Maar de goede onderdelen werden toch met een boel zevens beloond *D

De Hoefslag heeft de ruiter benaderd voor een leuk interview en verder kan ik alleen maar heel trots zijn dat dit met een niet spectaculair en klein type paard toch mogelijk is gebleken.
En natuurlijk een opsteker voor het Haflingerpaard an sich +:)+


ja super leuk, ik zag het bij de ruiter langs komen op FB, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 14:35 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal ;)

Alle eer naar Mariska uiteraard.
En idd opvolger is mijn jonge hengst (5 jr) maar dat is er een die spectaculair gangwerk heeft en dat heeft Aragon niet. Hopelijk wordt de weg naar hoger niveau dan iets makkelijker.

Benieuwd naar je punten Katja ;)

Citaat
Mochten dan 8 weken enkel rechtuit draven (10 rechtes), wat echt feest was met mijn hittepit :+
Jij blij dat je het verder mocht uitbouwen. en valt niet tegen in 4 maanden dan alweer zo ver :)

Gaaf Noor, is vandaag dan toch, dat NK?
Hoe ging het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 15:48 



 
Profiel   

Ik heb vandaag een fijne proef gereden. Geen grote fouten en vooral genoten. We zijn 7de geworden met 67.4 % en mogen morgen de kur op muziek rijden! Super gaaf en noooooit verwacht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 16:12 



 
Profiel   

@Noor: Geweldig en nette punten.
Morgen genieten met de kur *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 18:04 



 
Profiel   

Heel gaaf Mirranda!!
Top Noor! Veel succes morgen *\o/*
Ben benieuwd naar het resultaat Katja :D

Mijn merrie loopt dit weekend haar eerste officiele Z2 wedstrijd. We hebben al een paar keer succesvol gestart, maar helaas ivm covid was dit niet officieel erkent.
De Z proeven worden gecombineerd met de CDI, dus we zitten er wel een klein beetje "bij" :+

Omdat het systeem hier iets anders is dan in Nederland zullen wij waarschijnlijk direct van het Z2 naar de PSG overstappen. Misschien volgend jaar, maar ze is pas 9 dus ik heb tijd genoeg om het rustig aan te doen.
De pirouettes & appuyementen zijn inmiddels behoorlijk bevestigd, maar in de wissels wordt ze af en toe nog iets te enthousiast en begint ze om de pas te wisselen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 18:13 



 
Profiel   

Hi, ik ben hier nieuw dus ik kijk af en toe mee :)
Ik heb een welshcob pony van 1.51 en start nu PSG hebben 2 weken geleden 61.71% behaald en gaan a.s weer starten in PSG.

Gaaf Miranda, ik zag het artikel al voorbij komen. Dat is mij doel/droom ook nog met mijn pony. *\o/*

Noor, hele mooie kur heb net even zitten kijken. Zag er mooi uit en hele leuke muziek ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 09:32 



 
Profiel   

Gaaf lieskehh, met een Welshcob !!
Ook dan zal je het niet makkelijk hebben, maar des te leuker als het wel lukt he ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 12:05 



 
Profiel   

Mirranda, nee makkelijk zeker niet, hij kan er goed mee door hoor.
Alleen je merkt echt wel dat je altijd iets meer moet laten zien om de punten te krijgen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 08:28 



 
Profiel   

Lieskehh: wat onwijs knap!

Ik heb echt genoten. Hij liep heel fijn en hij was braaf. Punten vielen tegen tot ik mijn protocol zag. Ik was niet op de hoogte dat je 5 wissels om de 3, en 5 wissels om de 4 moest doen en heb er braaf maar 3 per serie gereden zoals je altijd doet in het ZZ Z waar. Dit resulteerde in 10 x een 3 en 5 keer een 5. Dat verklaarde de punten. Weer wat geleerd

Toevallig moesten Katja en ik bijna tegelijk op dag 2 dus die ook nog even gesproken. We waren geloof ik de enige met een trailer ipv een vrachtwagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 16:54 



 
Profiel   

Lekker weer wat leven in dit topic.

Wat fijn dat iedereen lekker aan het rijden is ieder op zijn eigen manier, hier gaat het ook zijn gangetje heb de 2x de Special gereden en ik moet zeggen die proef ligt me beter als de gewone Grand-Prix :') het enige is dat we de scores niet omhoog krijgen we blijven een beetje hangen op de 63% en ik weet dat er nog veel meer rek inzit.

Nu ben ik ook een beetje aan het kijken of ik eens bij iemand anders kan lessen maar wat een prijzen soms ik heb geen boom in de tuin haha, Bij wie lessen jullie??
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 18:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 62 van de 63 [ 1575 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen