Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 61 van de 61 [ 1524 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

 
Profiel   

Dat is dan al een mooie verbetering ten op zichtte van de vorige keer toch?

Wij hebben gisteren een proef thuis gereden, had niet veel gereden vanwege de osteopaat de afgelopen week, 2 keer maar dus heel blij met 63%
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 12:15 



 
Profiel   

Joehoe, hoe gaat het met jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 06:25 



 
Profiel   

Vorige week gestart. 1e proef 2 dikke fouten, 207,5. 2e proef werd hij wat moe en 1 dikke fout, 208,5. Was ik heel blij mee. Blijft Soms lastig om springen en dressuur te combineren, maar zo ga ik er vrolijk mee verder (had de dag ervoor nog 3 winstpunten in’t springen).

Hoe gaat het bij jou? De meesten inmiddels over naar het zzl?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 07:09 



 
Profiel   

Toch mooi weer 2 punten erbij! Ben je al lekker op weg naar het zzl?
Super tof juist dat je het kan combineren.

Wij trainen lekker door, ze gaat echt een slag beter draven en heeft nu veel profijt te dat ze een ander zadel heeft gekregen. Wil outdoor nog een paar Z2 wedstrijden rijden en dan indoor over naar het zzl.

[ img ]
Dit was vorige maand in de les.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 07:23 



 
Profiel   

Gave foto, zag hem al voorbij komen!! Stoer dat je haast over gaat naar het zzl

Heb de punten bijna voor het zzl, maar als ik de proeven alleen al doorlees... %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 08:37 



 
Profiel   

Ik vond dat leuke proeven om te rijden altijd, waar liggen je knelpunten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 08:39 



 
Profiel   

Hoi!

Super dat het zo goed gaat Iris :)
En Lithya, jouw punten worden ook steeds constanter zo te horen!

Mijn paard doet het eigenlijk heel goed, steeds voorwaartser! Loop nog wel enorm tegen mijn rechterwissel aan. Volgende week ga ik naar de dierenarts om te bespreken hoe we het SI gewricht kunnen behandelen. Ik hoop dat dat mijn probleem helpt op te lossen :).

Vanmiddag heb ik weer wedstrijd! En hopelijk kan ik mijn nieuwe cap op, die wordt vandaag tussen 12-14 eindelijk bezorgd en ik moet om 13:30 weg :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 09:41 



 
Profiel   

Succes BrittOllie!! Wat voor cap heb je?

Heb de proeven nog niet gereden, maar als ik dat zo lees met al die wissels en kwart/halve pirouettes. Zijn al een tijdje met de arbeidspirouette bezig en dat gaat prima. Is meer mijn beleving van de proef na het doorlezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 10:38 



 
Profiel   

Hij was er op tijd!!
[ img ]

Proeven gingen ook fijn! :D Met name de eerste echt strak gereden, heb echt kunnen rijden zoals thuis zonder verlies van impuls en lengtebuiging :) helemaal happy mee. Punten vielen me wat tegen... Was goed genoeg, maar gezien de progressie hoopte ik dat ook terug te zien in de punten. :o We waren wel netjes net onder de prijzen geëindigd dus jury’s zaten denk ik gewoon over het algemeen wat lager.

Ik zag net een ZZ licht proefje. Draf gedeeltes leken wel makkelijker dan die van de huidige Z2 proeven. Maar de lijntjes van de wissels zijn wel wat korter, door een S van hand veranderen en dan op de AC lijn wisselen enz. Dat vergt nog wat oefening bij ons :P.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 21:28 



 
Profiel   

Mooi Britt!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-20 21:50 



 
Profiel   

Lithya schreef
Succes BrittOllie!! Wat voor cap heb je?

Heb de proeven nog niet gereden, maar als ik dat zo lees met al die wissels en kwart/halve pirouettes. Zijn al een tijdje met de arbeidspirouette bezig en dat gaat prima. Is meer mijn beleving van de proef na het doorlezen.

Tegen die tijd gewoon in stukjes hakken en gaan rijden, vaak valt het reuze mee dan!

Jammer van de punten britt maar uiteindelijk is je gevoel toch belangrijker! Als je dit kan in je proeven, kan je daar de volgende keer weer op door.
Super chique cap!!

Ik wil laatste weekend augustus op pad, kijken of we echt progressie geboekt hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-20 02:12 



 
Profiel   

Joehoe! Hoe is het hier?

Wij zijn inmiddels een paar keer weggeweest en ondanks dat ze het nog steeds heel spannend vind wordt het echt steeds beter.
Ik kan nog steeds niet helemaal rijden zoals ik wil maar de laatste 2 wedstrijden wel 61,7%, 67%, 65,3% en 66,7% kunnen rijden. Punten voor het ZZL zijn ook dan wel al dik binnen maar ik ben er nog niet over uit of we dat ook al gaan doen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 20:53 



 
Profiel   

Neem aan dat de meesten al succesvol gestart zijn in het zzl?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 21:03 



 
Profiel   

Bijna.. :') dus het topic mag wat mij betreft tot nieuw leven gebracht worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 21:20 



 
Profiel   

Ehm ja, van het voorjaar ZZL gestart en inmiddels lichte tour geklasseerd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 22:24 



 
Profiel   

Wauw, gefeliciteerd Irisje!!

Absque_dubios, dat klinkt ook goed!

Ben nu 2x zzl gestart. Een keer wist. Echt heel blij mee, z2 was voor mij echt een heel lang verhaal om een winstpunt te behalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 05:38 



 
Profiel   

Leuk nieuw leven in dit topic!

Hier vandaag toevallig ZZ-zwaar debuut :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 07:49 



 
Profiel   

Succes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 09:50 



 
Profiel   

Wauw iris jij bent ook opgeschoten zullen we maar zeggen haha, gefeliciteerd.

Wat fijn dat het zz licht beter lijkt de gaan Lithya. Heb je nog wedstrijden op de planning staan?

Ik heb zo lekker gereden vandaag, helaas echt in de stromende regen en onweer maar dat mocht de pret niet drukken :+ We wonnen beide proeven met 64,238 en 63,071% dus super tevreden voor de eerste keer

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 17:56 



 
Profiel   

Ja, het Zzl was even wennen maar daarna ging ze echt als een trein!

Mooi debuut droversrun, voor je het weet ben je ook lichte tour!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 18:35 



 
Profiel   

Wat een mooi debuut Droversrun!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 21:12 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie? Nog leuke wedstrijden op de planning staan?

Toevallig mensen die naar houten gaan komende dagen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 09:37 



 
Profiel   

Beetje ver uit de richting, maar succes!!

Alleen de kwart en halve pirouette vind ik zelf nog erg lastig. Paard is erg groot en om hem dan echt goed gesloten te houden

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 12:08 



 
Profiel   

Vandaag weer een punt erbij. Vond het zelf wat rommelig, hij was wat moe. Je reed 2 proeven achter elkaar en het leek erop dat degene voor mij er niets was. Die kwam wel, toen degene voor haar bijna startte. Ik had hem net wat te intensief aangepakt. Mooi aantal 7 en 7,5. Helaas ook wat vijven. Hij wordt dan achter net wat traag en lijkt de wissel na te springen. Blijf mooi zo door trainen en ik zie het wel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 15:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 61 van de 61 [ 1524 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen