Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 58 van de 61 [ 1524 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Z2 debuut binnenkort, wie nog meer?

 
Profiel   

Ah toffe foto!

Wat jammer dat de organisatie beetje log is. Hopelijk kunnen ze je omzetten.

Netjes Mloui!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 09:50 



 
Profiel   

Wat een gave foto!

Waarom wij de 2e proef beter rijden snap ik zelf eigenlijk ook niet zo goed. Ik vind die ook lastiger, hoewel ik de vliegende wissel na de middengalop wel weer veel fijner vind.

Indien er ruimte is in de Z2 zou de vereniging toch gewoon moeten meewerken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 11:03 



 
Profiel   

Bij mij gaat de 2e proef eigenlijk ook altijd beter.
Met losrijden wil ik nooit teveel doen, om energie te sparen, maar eigenlijk moet ik dat gewoon wel doen. Lopen doet hij toch wel.

Misschien gewoon mijn proef al rijden met losrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 11:06 



 
Profiel   

Geinig, ik vind de tweede proef ook moeilijker maar scoor vaak wel hoger in de tweede proef... weet ook niet waar dat dan precies aan ligt, was in het Z1 ook zo.

Droversrun, hoe is je debuut gegaan??

Ik heb gisteren les gehad van Amber den heyer. Wel positief over! Toch wel heel anders dan verwacht en wel een aantal goede handvaten meegekregen waar ik wel wat mee kan thuis! Ze is hier eens per maand in de buurt, ga ik vaker lessen denk ik! :) Over 2 weken ga ik ook nog bij een andere instructeur lessen die vanuit Brabant naar hier komt. Ben het weer lekker aan het oppakken dus. :o

Vraagje, geven jullie nog aanvullende supplementen voor spieropbouw of spierondersteuning? Zo ja, welke, en hoe bevalt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 13:57 



 
Profiel   

BrittOllie schreef
Geinig, ik vind de tweede proef ook moeilijker maar scoor vaak wel hoger in de tweede proef... weet ook niet waar dat dan precies aan ligt, was in het Z1 ook zo.

Droversrun, hoe is je debuut gegaan??

Ik heb gisteren les gehad van Amber den heyer. Wel positief over! Toch wel heel anders dan verwacht en wel een aantal goede handvaten meegekregen waar ik wel wat mee kan thuis! Ze is hier eens per maand in de buurt, ga ik vaker lessen denk ik! :) Over 2 weken ga ik ook nog bij een andere instructeur lessen die vanuit Brabant naar hier komt. Ben het weer lekker aan het oppakken dus. :o

Vraagje, geven jullie nog aanvullende supplementen voor spieropbouw of spierondersteuning? Zo ja, welke, en hoe bevalt dat?


Ik geef Vitamine E en Magnesium van Pharmahorse bij, ze voelt eigenlijk nooit stijf of spierpijnachtig na de zware trainingsdagen en ziet er mooi in de spieren uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 14:59 



 
Profiel   

Haha okee jullie vinden de tweede proef dus niet makkelijker maar rijden allemaal gewoon beter?! :+

Vanmorgen ons debuut gehad en ik ben onwijs tevreden. Ze had door de harde wind erg veel spanning maar deed goed haar best. De wissels waren met die spanning natuurlijk een kansloze actie als ze ze normaal al niet heel vloeiend springt. Maar we hadden 203 punten! Super frustrerend natuurlijk dat ene puntje maar dat we zonder wissels toch zo scoren maakt me zeker tevreden :D ook nog leuk commentaar gehad van de jury dus dat is altijd fijn!

Leuk dat je bij Amber hebt gelest. Als ze hier in de buurt is les ik ook bij haar. Is niet zo vaak het geval helaas maar vind de lessen altijd erg prettig.

Hier alleen Equiflexion en omega oliën dus niet specifiek voor spieropbouw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 17:11 



 
Profiel   

Dat is toch een mooie start! Misschien moet je de tweede proef ook rijden en scoor je daar ook hoger haha :P


Mijn paard ziet er op zich top uit, mooi gespierd en glanzend. Maar Amber raadde mij aan een supplement bij te geven die verzuring tegen gaat en om de achterhand sterker te maken, hij vindt het dragen moeilijk. Dus ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen hiermee. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 17:30 



 
Profiel   

Ik gebruik het na een oude blessure die spierkrampen veroorzaakte. Wat eigenlijk een vorm van verzuring is. Sinds ik dit geef nooit meer problemen gehad met verzuring en spierkrampen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 17:43 



 
Profiel   

Mooi debuut toch! Netjes gedaan.

Haha nee, vind de 2e proef niet makkelijker. Maar op de 1 of andere manier is mijn 2e proef wel altijd beter. Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 17:58 



 
Profiel   

Mooi debuut!

Scoor vaak de 2e proef ook hoger, omdat ik zelf dan met even wat pissiger ben. Kunt vast invullen waardoor :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:55 



 
Profiel   

BrittOllie schreef
Geinig, ik vind de tweede proef ook moeilijker maar scoor vaak wel hoger in de tweede proef... weet ook niet waar dat dan precies aan ligt, was in het Z1 ook zo.

Droversrun, hoe is je debuut gegaan??

Ik heb gisteren les gehad van Amber den heyer. Wel positief over! Toch wel heel anders dan verwacht en wel een aantal goede handvaten meegekregen waar ik wel wat mee kan thuis! Ze is hier eens per maand in de buurt, ga ik vaker lessen denk ik! :) Over 2 weken ga ik ook nog bij een andere instructeur lessen die vanuit Brabant naar hier komt. Ben het weer lekker aan het oppakken dus. :o

Vraagje, geven jullie nog aanvullende supplementen voor spieropbouw of spierondersteuning? Zo ja, welke, en hoe bevalt dat?


Ik geef ook de vitamine e excellent (vitamine e met selenium etc). Hier ook allemaal mooi in de spieren. Opbouw gaat fijn, weinig tot geen spierpijn. Erg tevreden over. Als ze echt een keer aan moeten zetten geef ik weleens creatine of bcaa, dat geeft wel een boost, maar dat is voor korte termijn.

Edit.. ik vergeet helemaal dat ik nog havens mix bij geef. Een luzerne grasmengsel. Hoog in eiwitten, geen melasse. Zorgt ook voor een mooie spieropbouw. Ik ben bij mijn ruin een tijdje gestopt ermee, maar die teerde echt gelijk in op zn spieren. Nu weer een tijdje mee gestart en die ziet er nu weer super uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 07:11 



 
Profiel   

Bedankt! Heb pharmahorse om advies gevraagd welke van de supplementen zij adviseren. Neig nu naar de vitamine e excellent :)
Vind de Naf M power er ook goed uitzien, maar qua prijs wel een beetje te duur om te proberen. :o

Hij heeft opzich wel een prima gespierde achterhand.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 11:08 



 
Profiel   

BrittOllie; wat fijn dat je weer lekker fanatiek aan de slag bent! Dior krijgt NAF M Fit en als hij flink gezweet heeft dan krijgt hij vloeibare Elektrolyten van Cavalor.

Droversrun; zonder (goede) wissels is dat zeker een mooie score, moet je nagaan wat je rijdt als ie de wissels wel netjes springt. :D Wanneer ga je weer?

Gisteren zijn Dior en ik voor het eerst aan de start gekomen in het Z2. Superrrr fijn gereden. <3 De eerste proef gewonnen met bijna 66% en 5% los van de nummer 2. Voor 2 wissels, keerwendingen, überstreichen en zigzag appuyementen 8'ens gekregen. *\o/* Eigenlijk op de grijze stukken/ simpele onderdelen veel punten laten liggen, zonde! (Naast AC-lijn, te vroeg wenden etc etc.) Dus daar thuis weer even mee aan de slag. :)
Tweede proef was de tank leeg en icm de hitte stond hij er niet meer helemaal fijn aan daardoor wat grote fouten met 2'en en 3'en. :+ Alsnog wel de proef gewonnen met 61%. Dus ik ben SUPER trots op mijn blonde maatje. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 10:29 



 
Profiel   

Wat een super score Sanne, dat is een lekker begin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 17:11 



 
Profiel   

Jij blijft als de brandweer gaan Sanne!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 19:14 



 
Profiel   

Wow o wow!

Wij hebben afgelopen weekend op de Hippiade gereden en wat was het tof. Had best fijn gereden en al ons harde werken is zeker beloond. We hebben bijna 65% gescoord en zijn 15e geworden. Maar het voelt voor ons bijna als een overwinning in zo'n sterk deelnemersveld. Thuis konden we de laatste paar weken amper tot niet normaal trainen ivm lading bakkabouters. Heb letterlijk uit frustratie mn teugels losgegooid en afgestapt om de rest vd dagen ergens anders te gaan rijden, aangezien ik gewoon niet rond kwam of alleen op de diagonaal soort van kon rijden. Maar op wedstrijd keek hij dan weer nergens naar.


[ img ]


https://photos.app.goo.gl/eqHRtMhwReVkYoHy7
https://photos.app.goo.gl/BX4YASydwxG4C7uK9
https://photos.app.goo.gl/9xyhHSA1rpnmfc759

Nu gaan we verder in het ZZL en misschien eind dit jaar of begin volgend jaar zelfs wel ZZZ.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 12:38 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je resultaat en mooie foto’s! Succes in hst zz-l!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 16:50 



 
Profiel   

Mooi resultaat Michelle, je hebt er toch maar mogen rijden! En knappe foto! :D

Ik ben vandaag na 8 maand weer op concours geweest, was toch best beetje spannend haha. Losrijden ging erg lekker, kon ik rijden als thuis en dat is echt mijn struikelblok normaal. In de proefjes vind ik dat wel moeilijker om die lossigheid vast te houden maar was heel tevreden over hoe het ging! Zeker de eerste proef paar hele fijne momenten. Tweede proef aantal slordigheidjes op het eind, liepen zo 3 oefeningen achter elkaar in de soep door een mislukte wissel, maar had ook wel goede lijnen. Kreeg 213 en 211,5 en daar kan ik me goed in vinden :o Genoeg ruimte voor verbetering maar in ieder geval bevestiging van mijn gevoel :D Trots en voldaan thuisgekomen haha :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 17:50 



 
Profiel   

Wauw Michelle, daar mag je met recht trots op zijn! Wat een prachtige score ook! Kan me goed voorstellen dat het voelt als een overwinning. Geniet er nog even van!

@BrittOllie; in de proeven van deze maand komen er een aantal dingen echt snel achter elkaar he? Dan fiets je al snel met spanning het volgende onderdeel in als iets mis gaat. Toch nog mooie scores!

Ik ben vandaag ook weer geweest. Na 1,5 week vakantie en pas weer een aantal x gereden te hebben best gedurfd, al zeg ik het zelf. Hij was niet genoeg aan het been maar deed de oefeningen eigenlijk wel keurig. Het resultaat had ik niet durven dromen, 2x 2e met 228,5 en 230... gaat wel hard zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 19:59 



 
Profiel   

Wow! Mooie scores zeg! Hihi Zie dat je je bericht hebt aangepast, het was eerst wel heel weinig haha

Even de losse stukjes film aan elkaar geplakt. Voor wie zich verveelt :D
https://photos.app.goo.gl/wTM5YQ4pq5i9vmEXA

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 20:25 



 
Profiel   

Michelle77 schreef
Wow! Mooie scores zeg! Hihi Zie dat je je bericht hebt aangepast, het was eerst wel heel weinig haha

Even de losse stukjes film aan elkaar geplakt. Voor wie zich verveelt :D
https://photos.app.goo.gl/wTM5YQ4pq5i9vmEXA


Haha klopt, niet eens gezien eerst

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 21:02 



 
Profiel   

Heel fijn beeld Michelle! Jammer dat hij in de draf soms taktfouten maakt. Als je dat weg gepoetst krijgt gaat hij nog veel mooiere scores lopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 21:07 



 
Profiel   

Mloui schreef
Heel fijn beeld Michelle! Jammer dat hij in de draf soms taktfouten maakt. Als je dat weg gepoetst krijgt gaat hij nog veel mooiere scores lopen!

Bedankt!

Het was een tijdje helemaal weg, maar de laatste week was het weer weer even. Helaas. Hij gaat dan teveel kort lang inderdaad. Ik moet dan eigenlijk mijn handen goed bij de manenkam houden, zodat hij net een tikje ronder komt. Maar dat lukt me dan niet elke keer, niet aan gedacht etc :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 21:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Michelle! Super goed gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 08:26 



 
Profiel   

Ziet er netjes uit Michelle, vind wel dat je tempo over het algemeen behoorlijk hoog ligt waar om een verzamelde gang wordt gevraagd. :o

Wauw Mloui jij vliegt erdoorheen! :D gefeliciteerd!
Ja de eerste proef vond ik wel redelijk te doen maar in de tweede op het eind moet je bij c een wissel en dan zegmaar een gebroken lijn met vliegende en eenvoudige wissel. In de wissel bij c maakte hij een gekke sprong en werd wat loperig en dan ben je al bij I voordat je klaar bent voor de wissel: als gevolg de vliegende wissel mislukt, de eenvoudige wissel ook door drafpassen... had zo drie keer een 4 te pakken oops... vind die proef 28 sowieso beetje rommelig dat draf en stap gedeelte door elkaar, halsstrekken zo ff kort tussendoor gedrukt. :o de eerste proef vind ik dan weer wat meer Z1 met wissels haha.

Katja hoe gaat het met jouw herstel?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 09:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 58 van de 61 [ 1524 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen