Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 100 van de 101 [ 2502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

 
Profiel   

Veertje heerlijk dat jullie weer een meetmoment kunnen gaan starten!

Dee-es altijd even weer fijn om te weten dat het zadel nog goed ligt!
Lekker weer aan het opbouwen! Hopen dat de kuur goed gaat helpen!

Wij zijn ook weer lekker bezig na de sneeuw, komende week gaan we weer lekker lessen :)
Vanmiddag even een rondje naar buiten, is ook alweer even geleden.

Ik kijk ook zo uit naar de meetmomenten, laat ik nu net 27 zijn :+
Hoop dat ze het gauw weer helemaal gaan openstellen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 10:45 



 
Profiel   

Veertje leuk dat je debuut eraan zit te komen!

Dee_Es fijn dat je aan het opbouwen bent, hopelijk doet de kuur wat ie moet doen.

Melissa fijn is dat he, weer les in het vooruitzicht! Ik hoop ook heel erg dat de leeftijdsgrens gaat verdwijnen voor de meetmomenten...

Wij zijn rustig aan wat aan het rijden en dat gaat eigenlijk wel heel fijn. Afgelopen weekend twee dagen het bos in geweest, ritten van 2 uur gemaakt. Genieten hoor, het was warm genoeg met de zon erbij! Onze bak droogt nu mooi vlot op dus ik hoop ook binnenkort weer te kunnen lessen. Laatste keer was november..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 09:02 



 
Profiel   

Ow heerlijk! Toch nog beetje bezig zo iedereen.

Ik ook weer lekker bezig! Gaat zo goed! Kan niet wachten tot we weer op pad mogen haha. Dan activeer ik mijn kaart gewoon weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 15:44 



 
Profiel   

Mijn B debuut met Gestoa is een feit <3 Onwijs fijn kunnen rijden en dat is beloond met 205 & 198,5 :D Mijn doel was 190 behalen dus dat is goed gelukt. Ook met een andere pony gestart (M2) en met beide een 9 behaald voor het halthouden en groeten :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-21 15:16 



 
Profiel   

Maaike heerlijk die lange bosritten! Hebben jullie inmiddels alweer kunnen lessen?

Veertje wat een mooie scores, super zeg! :)

Afgelopen week weer lekker wezen lessen. Fijn kunnen werken :)
Vandaag sinds lange tijd een keer weer een sprongetje gemaakt, ze vond het heerlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-21 19:40 



 
Profiel   

Het is rustig hier. Hoe gaat het bij iedereen?

Hier afgelopen week een beetje tussen de buien en storm gereden, als was het vanmorgen meer een aqua training :+

Over 2 weken hebben we bij de vereniging banen in de hekjes liggen om in te rijden. Misschien ga ik dan toch maar eens een keer een online proef doen. Dan in ieder geval wel het idee dat we op wedstrijd zijn door de dressuurbaan en andere locatie.
Volgende week oefenparcours, dus dan mag ze ook mooi een rondje mee met m'n zusje en wellicht daarna zelf ook een rondje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 12:49 



 
Profiel   

Iedereen lekker aan het rijden en genieten van het mooie weer?

Wij zijn lekker bezig :) Vorige week met de clubles oefenparcours gereden, ondanks dat ik het nog best spannend vond ging het best fijn, fijne tips meegekregen :)
https://www.youtube.com/watch?v=142-JptagWQ

Vandaag hadden we proefgericht rijden tijdens de clubles in de dressuurbaan, zelfstandig losrijden en dan een kwartiertje begeleiding in de dressuurbaan. Ze had vrij veel spanning op het tennisveld naast de baan de voetbal achter de baan, maar wel een mooi leermoment. Komend weekend ga ik er nog een keer rijden en dan wellicht een online proef opnemen.

Over 2 weken staat er weer een oefenparcours, kunnen we mooi weer een rondje meepakken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 20:41 



 
Profiel   

Super zeg van je oefen parcours! Altijd fijn om een keer net iets anders les/begeleiding te krijgen. Is een mooi leermoment inderdaad!

Met Gestoa gaat het enorm goed. Heb ondertussen mijn 2e wedstrijd gehad en toen hadden we 201,5 & 193 behaald. Dat zet de teller op B+7. Maandag hebben we weer wedstrijd en de 18e ook nog. Daarna ga ik kijken of we in de B blijven of toch over naar het L1. De galop gaat steeds beter, ze komt steeds meer bovenin en begint beter te verzamelen :)

Dit zijn wat foto's van onze 2e wedstrijd waarbij we voor HH & groeten een 8 hadden:D
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 21:25 



 
Profiel   

Leuk zo'n oefen parcours!
En gestoa gaat ook lekker! Mooie foto's!

Ik gewoon beetje verder zoals eerst. Wel vorige week weer crosslesje meegepakt. Vind zij heel leuk!
Ik ook wel, maar vind t ook wel spannend haha!
Ik hoop dat er snel weer mwet momenten komen, dan de startkaart weer activeren en op pad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 06:12 



 
Profiel   

Wat super Veertje! Lekker aan de gang zo. Heel fijn dat je vereniging zoveel meetmomenten organiseert voor de leden!

Wendy wat gaaf een crossles, super knap! :D

Vereniging waar ik voor rij heeft ook komend weekend een meetmoment voor de jeugd. laat ik nu 27 zijn :+
Ik hoop ook enorm dat de meetmoment zsm weer volledig toegestaan worden, echt zin om weer op pad te gaan. En merk zoals gisteren ook echt dat we het 'wedstrijd' ritme kwijt zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 19:56 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met iedereen? Ja zo leuk voor iedereen onder de 27 dat er weer meetmomenten zijn, maar zo jammer voor de rest van ons dat we nog niet mee mogen doen.
Eva is weer helemaal opgeknapt en loopt vooral de laatste weken heel fijn. Twee weken geleden voor het eerst in maanden weer een proefje opgenomen, vond het zelf redelijk gaan (beter dan mijn vorige proeven), maar daar was de jury het niet mee eens. Kreeg commentaar dat het een nette proef zonder grote fouten was, goed op de letter gereden, ik zit netjes op mijn paard, rij vriendelijk en heb een leuk paard. Aanleuning was alleen niet voldoende, dus we kregen 161 punten... Afgelopen twee weken met rijden en les heel erg daarop gefocussed en vandaag een nieuwe proef opgenomen, ben benieuwd. Gaat het bij jullie ook zo snel om de punten terug te krijgen? Was mij bij vorige keer binnen 24 uur.

Veertje gefeliciteerd met je punten, mooie scores! En vooral heel fijn dat het goed gaat met Gestoa en wat een vrolijk hoofd heeft ze tijdens het groeten.

Melissa, hoe ging het springen? En heb je nog een proefje opgenomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 13:20 



 
Profiel   

Roulette wat fijn dat Eva weer helemaal opgeknapt is!
Oh wat zuur zeg van je punten.. Hopen dat het deze keer wel overeenkomt met je gevoel..

Ik heb inderdaad afgelopen zaterag een proef opgenomen. Losrijden ging heel fijn, maar in de baan was ik zelf wat teveel aan het prutsen. Merk echt dat ik lange tijd geen wedstrijden heb gereden, reed haar teveel uit elkaar, wat ik onderweg gewoon niet doorheb, waardoor ik zelf ook wat strak ga zitten en de afwerking kon her en der ook wel wat beter. Toen ik het filmpje terugkeek viel het eigenlijk best wel mee :+ Maar weet gewoon dat we nog veel beter kunnen. Tijd dat we weer km's in de ring kunnen gaan maken. De punten ook met 1,5 dag binnen, 198 :) Stond bij Super fijn beeld, vriendelijk gereden. Dus dat is erg leuk :)

Morgen gaan we weer een rondje oefenspringen. M'n zusje rijd haar eerst een rondje en daarna ikzelf. En dan kunnen we komende week met de clubles ook nog weer een rondje springen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 21:31 



 
Profiel   

Rustig hier. Mag ik mij ook melden? Zonet de punten van ons b debuut ontvangen 196.5 punten, helemaal blij.

Veertje 99, hoe gingen de laatste rondes, hebben jullie inmiddels de overstap naar de l1 gemaakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 17:30 



 
Profiel   

Ik heb hier vorig jaar eens ergens gereageerd als ik me niet vergis dat ik komend jaar graag wilde gaan starten.
Vorige maand heb ik eindelijk onze startkaart aangevraagd en zijn we (zowel pony als ik) voor het eerst officieel (online) gestart. Inmiddels zitten we op B+8 en ben ik in afwachting van de punten van afgelopen week.
Langzaam toch maar het wijken meer aan het meenemen in de training en les.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 18:04 



 
Profiel   

Ik heb vast al eerder hier gereageerd. Ik heb net de 4 daagse meetmomenten bij mij op stal gehad. Ik deed afgelopen vrijdag, zaterdag en maandag mee en mijn bijrijdster zondag.

Punten die we hebben gehaald:
Vrijdag had ik paniek aanvallen mijn eerste echte wedstrijd en ik hik er al 3 jaar tegenaan.
Vrijdag: 173,5 En 175,5 leuke sympathieke pony.
Zaterdag: 188,5 en 193 jammer dat ik verkeerd reed anders had ik 195 met daarbij leuke combinatie
Zondag: mijn bijrijdster 192,5 en 199,5 met sprankelende proef
Maandag: werd hij toch wel wat moe dus problemen met de galop. 180,5 en 182 met daarbij leuke pony en pony met veel potentie. Ik start met mijn pony tussen de paarden aangezien ik 33 ben



B+4 na 3 dagen *\%/*

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 18:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd alledrie! Altijd fijn als het loopt :j
XRubySymmyx leuk joh, ik start ook met een pony tussen de paarden (ben 45 :D ). Inmiddels B+5 in 3 proeven. Laatste keer was 8 mei, toen had ik 188,5 punten in de eerste proef en in de tweede proef een schrikkende pony en ik in het zand :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 20:10 



 
Profiel   

Ik ben overigens ook een ponymens tussen de paarden. Volgende maand mijn eerste wedstrijd elders gaan rijden, is toch weer even anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 20:28 



 
Profiel   

Ladonna75 Aahw jeetje hoe kwam het?

Jurdywonan toevallig ga ik ook volgende maand eens een wedstrijd buitenaf meepakken. Haal ik mijn punten niet dan is het wel voor de ervaring. Ik ga starten op een manege waar ze ook veel gehandicapten les geven. Super fijn want het staat bekend om hun ongedwongen sfeer en dat staat ook bij hun opmerkingen: rustige en persoonlijke wedstrijd en het word indoor gehouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 00:23 



 
Profiel   

Aah leuk zeg!
Gefeliciteerd alle!

Ik ga nog even kijken wanneer ik mijne weer activeer haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 05:25 



 
Profiel   

carika schreef
Rustig hier. Mag ik mij ook melden? Zonet de punten van ons b debuut ontvangen 196.5 punten, helemaal blij.

Veertje 99, hoe gingen de laatste rondes, hebben jullie inmiddels de overstap naar de l1 gemaakt?

Super zeg! Gefeliciteerd, mooi debuut!

We hebben ons L1 debuut gehad, toen hadden we 197 & 186 (uit m'n hoofd). Aankomende zondag weer wedstrijd en daarna beginnen de selecties :) Wilde eigenlijk de selecties in de B mee doen, maar toen was nog niet zeker of het door ging dus toch maar L1 gestart aangezien de oefeningen tot en met het M1 er op zitten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 12:04 



 
Profiel   

Hoi, ik meld me hier ook graag. Ik ga binnenkort B starten met Maroon. Maroon is een 4 jarige Desperado x Rousseau ruin.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 15:21 



 
Profiel   

Hi! Ik meld me hier ook (opnieuw) :wave:

Inmiddels 2 weken geleden m’n B debuut gehad, leek meer een rodeo dan een dressuurwedstrijd := Toch 168 & 167 punten gereden & blijven zitten.

Inmiddels vorige week weer wedstrijd, was echt chaos daar, de een na de andere pleurde er naast en mijn paard reageert daar enorm op, 1e proef rodeo en 151 punten, 2e proef liep ie super fijn en heeft ie nieteens door gehad dat echt naast hem iemand gelanceerd werd, helaas een strenge jury en net geen winst: 177,5.

(Paardlief kan nogal leip zijn op vreemd terrein & het is maar B dus no matter what: ik groet niet af, we rijden heel de proef, dan maar het entertainment van de avond, i don’t care :+ )

Vrijdag gaan we weer voor een herkansing *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 09:22 



 
Profiel   

Ik kom mij hier ook melden :D 11-7 b debuut met mijn bijrijdpaard :D super spannend aangezien het voor mij eerste keer knhs wordt en ooit gestopt ben bij de f4 :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 17:08 



 
Profiel   

Welkom!

Wij hebben vandaag ons B debuut gereden met maar liefst 4 wp, twee 1ste prijzen en superleuk jury commentaar. Ben er zo blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 22:14 



 
Profiel   

Ok, dit is al een oud topic maar aangezien er toch nog steeds mensen zijn die B (gaan) starten dacht ik dat het wel ok is om nieuw leven in dit topic te blazen :)

Ik ben zelf net gestart in de B met mijn pony. Hij is 1.53 en we starten tussen de paarden. Onze eerste wedstrijd ging niet bepaald onverdienstelijk, we zijn thuisgekomen met 3wp en 2x een 1e prijs.
Onze volgende wedstrijd staat voor 2 Juli gepland. Eens zien hoe het dan gaat :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-22 14:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 100 van de 101 [ 2502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen