Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cindyy_1993

Berichten: 437
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:08

cindyy_1993 schreef:
Ik wil in 2019 mijn 2e debuut met Festival maken in het Z1! En als dat gaat, hopelijk ook eindelijk ons eerste winstpuntje halen in het Z1..

Oktober 2017 ook al begonnen in het Z1, maar toen nooit winst gereden. Nu zijn we er een half jaar uit geweest en hebben we nu weer 2 wedstrijden in het M2 gereden met 3 wp.. Dus ik heb goede hoop dat we van het voorjaar weer kunnen starten in het Z1!


Wij lopen ook op schema! Heb met een eindstand van M2+15 afgelopen zondag weer de overstap gemaakt naar het Z1. Mijn doel was om dit jaar iig 1 wp te rijden in het Z1... Maar nooit verwacht dat dat al zou lukken op onze eerste wedstrijd weer in het Z1 :') Afgelopen zondag 212 punten gereden en daarmee dus officieel Z1 bevestigd! Nu moet ik de doelen weer gaan bijstellen... Ik hoop eind dit jaar 5 winstpuntjes te hebben in het Z1 :)

Afbeelding

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:58

Gefeliciteerd met je punten in het Z!
Wij gaan juni voor het eerst L starten... dus wanneer we winst hebben is wij het doel van 2019 alvast behaald _O-
Dus ik denk dat ik het doel ietsjes omhoog bij ga stellen :')

mala26

Berichten: 5000
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:22

Wat leuk allemaal die behaalde doelen al of goed onderweg naar.

Ik heb ondertussen mijn start kaart af kunnen zeggen. Pony is zo geblesseerd dat starten niet meer gaat lukken helaas.

lianne125

Berichten: 1427
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 00:28

lianne125 schreef:
lianne125 schreef:
Mijn doel is om zzlicht + 1 te worden. Sowieso is 2019 mijn laatste wedstrijdjaar met dit paard. Dus het zou leuk zijn als het lukt!


Wij liggen mooi op schema. We zijn inmiddels zzlicht startgerechtigd en verwacht eind deze maand te debuteren! Moet gek lopen als dit niet meer gaat lukken dit jaar.



Wij hebben ons doel behaald! *\o/* i

mala26

Berichten: 5000
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 06:04

Wat goed! Gefeliciteerd

Muronia

Berichten: 19543
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 06:56

Murosch schreef:
Nou ik doe met je mee, ik hoop ook B te gaan starten met mijn jonge paard en het zou mooi zijn als we de punten voor het L bij elkaar gesprokkeld hebben aan het einde van het jaar. Dat lijkt mij een mooi streven.


Wij hebben hem gisteravond ook bereikt! Beetje sneller dan verwacht haha.

L_iek
Berichten: 9708
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 06:58

Goed bezig allemaal hier! Ik wilde dit jaar de winstpunten in de B halen. Nu inmiddels B+6 dus volgende doel, 1 winst in de L1.

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 08:10

mala26 schreef:
Wat leuk allemaal die behaalde doelen al of goed onderweg naar.

Ik heb ondertussen mijn start kaart af kunnen zeggen. Pony is zo geblesseerd dat starten niet meer gaat lukken helaas.


:(:) Hier hetzelfde probleem.

Christel1

Berichten: 600
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 08:24

Christel1 schreef:
Wat een leuke doelen komen er voorbij!
Ik wil de komende tijd meer dressuur matig gaan rijden. En wat lessen gaan nemen heb mijn fjord nu net zelf ingereden maar tot nu toe zit alleen de basis erin. Als dat goed gaat hoop ik in de zomer/herfst wat onderlinge wedstrijden in de B te rijden :D

Het rijden gaat hier langzaam steeds beter! heb nu een paar prive lessen gehad en ze pakt het mooi op! Heb me ingeschreven voor een onderlinge wedstrijd in september :D ben heel benieuwd hoe dat zal gaan!

abbie_h
Berichten: 51
Geregistreerd: 24-03-19

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 08:51

Hey wat een leuk topic kijk en doe graag mee. Mijn wedstrijddoel voor de dressuur dit jaar is om nog 5 winstpunten in de L2 te halen en dan over gaan naar het M1. Voor het springen om ergens eind juli M te starten.

mala26

Berichten: 5000
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 09:50

Dee_Es schreef:
mala26 schreef:
Wat leuk allemaal die behaalde doelen al of goed onderweg naar.

Ik heb ondertussen mijn start kaart af kunnen zeggen. Pony is zo geblesseerd dat starten niet meer gaat lukken helaas.


:(:) Hier hetzelfde probleem.



O bah zeg. Sterkte met die van jou.

En leuk murosch dat ze het zo goed

mignonne2403

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-05-13

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:06

Wat top veel zo goed bezig zijn!!
Wat jamer mala26 en Dee_Es... :(:)

Wij hadden als doel winst in de L1, inmiddels zijn we L1+10 dus dat is wel gelukt! Volgende doel is dit jaar nog L2 starten, liefst met winst. Ik hoop dat dit in het binnenseizoen misschien wel gaat lukken.

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:16

Mijn doel was ergens L starten en winst halen.
Op de eerste wedstrijd (ook meteen 1e keer outdoor) meteen 2 proeven rond de 64% gereden en gewonnen.

Dus dat is behaald :D

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 10:15

Hier ook vanaf maart niet meer gestart. Paard had last van zijn lijf dus eerst grote beurt gehad met dierenarts/fysio, tandarts, op ijzers gezet voor, zadel laten checken, nog meer fysio en weer voorzichtig opbouwen in training. Hij is bijna weer wedstrijdklaar, maar heb besloten om dit buitenseizoen over te slaan en in september/oktober weer te gaan starten als de meeste muggen weg zijn. Kunnen we rustig doortrainen, en hopelijk rijden we dan straks soepel de M2 door, misschien selectiewedstrijd je proberen en dan gelijk door de Z1 in. we moeten nog 6 punten dus als het lekker gaat zouden we met 3 wedstrijden al genoeg punten kunnen hebben. Laatste wedstrijd hadden we 189 en 195 punten.

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 10:43

Wat leuk om dit topic tegen te komen. Ik doe ook graag mee, al is het jaar al halverwege! Was dit jaar nog helemaal niet van plan echt aan de start te komen, misschien hier en daar eens rondkijken. Echter ging mijn eerste wedstrijd boven verwachting goed en zijn we zelfs met een winstpunt naar huis gegaan (oftewel oorspronkelijke doen behaald :j) Nieuw doel: B+5 dressuur, BB80 springen, endurance klasse 1 1x uitrijden

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 12:21

Ik zie dit topic ook nu pas! Heb echt net een nieuwe merrie na een jaar of 10 paard-loos te zijn geweest. Mijn enige wedstrijd doel dit jaar is om tegen het einde van het jaar 1 oefenwedstrijdje (jumping) te kunnen rijden! Stelt niets voor maar je moet ergens (terug) beginnen toch!

Edit: toevoeging

Muronia

Berichten: 19543
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 13:02

Nou aangezien het doel is bereikt, moet ik maar een nieuw doel verzinnen.. Ik heb geen idee of hij gaat lukken, maar dan gaan we nu voor 8 winstpunten in de L1 voor 1 januari.

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 09:05

Succes!
Ik verhoog mijn inzet naar winst in de L2 dit jaar :+

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 17:34

nouklime schreef:
Ik hoop in 2019 B te gaan startten met mijn jongste en toch ook wel een puntje in het L te scoren. Durven dromen! er is niks leukers!


Wat gaaf om te zien dat sommige hun doelen al hebben gehaald! En de inzet verhogen haha! Mijn teller staat nu op 7 winstpunten dus loop nog wel op schema.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10419
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 08:29

Ik ga niet eens meer gokken #) we zijn er straks wedstrijd technisch door omstandigheden goed een halfjaar uit geweest :x

M_arjolein

Berichten: 1428
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 16:34

M_arjolein schreef:
Mijn doel is om de 10 punten in de B te gaan halen. 3 jaar geleden door veel stress gestopt, maar ik wil dit jaar toch weer een poging gaan wagen. (we zitten op 5)


Aanstaande zaterdag voor het eerst starten. Dus heb nog 6maandjes om mn doel te halen haha.

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 16:38

Succes Marjolein! Hey, een half jaar te gaan voor de helft van de benodigde punten is ook nog op schema toch!

M_arjolein

Berichten: 1428
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 16:53

Dankje nessinator! Precies! heb er wel vertrouwen in dat dit moet gaan lukken

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 11:45

Dit schreef ik laatst, maar inmiddels nog meer ellende. Trainingspaardje stond ineens licht bevangen. Vanwege de blessure had hij de laatste tijd minder intensief getraind en meer op het land gestaan en dat was waarschijnlijk de druppel.

Heb nu de startkaart maar op non-actief laten zetten. Dierenarts verklaring is aangevraagd zodat ik een deel van mijn geld terug kan krijgen en dan zien we wel of hij goed herstelt en of en wanneer we weer kunnen gaan starten.

Ik hoop dat hij snel weer pijnvrij kan bewegen. De training heeft hij juist nodig om spieren te houden en niet te dik te worden. Wat een pech voor de eigenaresse dit jaar...

joyce B schreef:
Hier ook vanaf maart niet meer gestart. Paard had last van zijn lijf dus eerst grote beurt gehad met dierenarts/fysio, tandarts, op ijzers gezet voor, zadel laten checken, nog meer fysio en weer voorzichtig opbouwen in training. Hij is bijna weer wedstrijdklaar, maar heb besloten om dit buitenseizoen over te slaan en in september/oktober weer te gaan starten als de meeste muggen weg zijn. Kunnen we rustig doortrainen, en hopelijk rijden we dan straks soepel de M2 door, misschien selectiewedstrijd je proberen en dan gelijk door de Z1 in. we moeten nog 6 punten dus als het lekker gaat zouden we met 3 wedstrijden al genoeg punten kunnen hebben. Laatste wedstrijd hadden we 189 en 195 punten.

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 12:49

Dat is minder fijn, Joyce... Veel sterkte voor jou en de eigenaar, hoop dat het paard er snel weer bovenop komt!