Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_arjolein

Berichten: 1428
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 15:15

Jeetje sterkte Joyce

lara1510

Berichten: 107
Geregistreerd: 23-08-13
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 17:24

Oh balen zeg Joyce, ik duim voor je!

Ik schreef hier een tijd terug dat ik in dit jaar graag de B wilde afsluiten met een 7 voor impuls/aanleuning en ruime winstpunten in plaats van de 180 puntjes die ik vaak rijd. De 7 voor aanleuning laat nog even op zich wachten maar de 7 voor impuls heb ik inmiddels behaald en de ruime winstpunten ook. We zijn nu L1-startgerechtigd en ik zou als ‘vervolgdoel’ graag L1 met winst worden dit jaar. In september hebben wij (hoogstwaarschijnlijk) ons L-debuut dus we hebben nog een aantal maanden om te trainen!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 20:08

Bedankt allemaal!
De natte verbanden zijn er af en nu nog afwachten hoe hij het doet zonder pijnstillers. Hopen dat het meevalt.

Komt vast goed met dat L1 debuut Lara 1510! Die overgang vond ik zelf niet zo groot vroeger. De L2 is wel even wennen. Alles moet ineens veel sneller achter elkaar

cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 06:27

cijsalover schreef:
Leuk topic! Ik heb sinds een paard en heb nog nooit officiële wedstrijden gereden. Vroeger wel pony's gehad maar vooral recreatief gereden, toen jarenlang niks en nu toch de ambitie om dressuurwedstrijden te gaan rijden. Zou leuk zijn daar in 2019 in ieder geval kennis mee te maken en dan zien we wel hoe het gaat!

Inmiddels B+12 dus we gaan lekker verder trainen voor de L1! *\o/*

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 07:35

Gefeliciteerd Cijsalover!

Vorige week heb ik netjes 2 winstpunten mee naar huis genomen, deze week ging het bagger, 2x laatste. Moet ook een keer gebeuren. Ik heb nu in totaal 3 WP dus ik lig zeker nog op schema, en ik heb gisteren heel veel leerpunten mee naar huis genomen, dus daar gaan we mee aan de slag, en de volgende keer op zand zal vast beter gaan!

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 12:35

veertje99 schreef:
veertje99 schreef:
Mijn doel is om van de zomer M1 te starten en heel misschien M2 start gerechtig te zijn, maar dat ligt er allemaal aan hoe het M1 gaat uiteraard :) Ook is mijn doel dit jaar een BB parcour te kunnen springen op de clubwedstrijden.

Heel misschien dat ik de andere pony van stal wil uitbrengen op wedstrijd. (Ze heeft nog geen officiële wedstrijden gelopen alleen een keer onderling). Heb al eens met haar een B proefje gedaan en daar haalde we 196 punten :)

We gaan het zien wat dit jaar ons brengt :D


M1 starten stellen we nog heel even uit. Gaat wel dit jaar worden, maar niet in de zomer.

De andere pony van stal ga ik uitbrengen op wedstrijd en op 19 mei staat ons debuut :D Tot zo ver onze doelen. Om nog een leuk doel erbij te zetten is om eind dit jaar met de pony die ik ga uitbrengen wel L1 geklasseerd te zijn :)


We gaan eerst de Gelderse rijden in augustus. Daarna gaan we ons richten op het M1 en springen :)

Met de andere pony kon ik mijn debuut helaas niet maken omdat ze kreupel was. Ik wil met haar in augustus mijn debuut maken en verder zien we wel wat eruit gaat komen.

abbie_h
Berichten: 51
Geregistreerd: 24-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 17:46

Vandaag wedstrijd gereden en weer een puntje in de L2 erbij ook voor het eerst M gesprongen met winstpunten *\o/*

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 21:17

Gefeliciteerd Abbie! Bij mij gaat alles wat langzamer dan gehoopt: hij ontwikkelt op het moment te veel spanning om goed te kunnen rijden.

abbie_h
Berichten: 51
Geregistreerd: 24-03-19

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 21:20

Dankjewel! Jammer maar veel succes!

xMalibu

Berichten: 1577
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 11:15

xMalibu schreef:
Mijn doel voor 2018 was L2+10 worden, inmiddels zijn we M1+21 :) Doel voor 2019 wordt M2+10 dat wordt nog pittig, want we zijn pas net bezig met travers en keertwendingen kent ie helemaal nog niet


Inmiddels al Z met winst *\o/* Nieuwe doel wordt Z1+10

mala26

Berichten: 5000
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 11:18

xMalibu schreef:
xMalibu schreef:
Mijn doel voor 2018 was L2+10 worden, inmiddels zijn we M1+21 :) Doel voor 2019 wordt M2+10 dat wordt nog pittig, want we zijn pas net bezig met travers en keertwendingen kent ie helemaal nog niet


Inmiddels al Z met winst *\o/* Nieuwe doel wordt Z1+10


Wauw wat goed! Gefeliciteerd

xMalibu

Berichten: 1577
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: In de stal

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 11:52

Thanks :D

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 12:41

Haha xMalibu jij moet uitdagender doelen voor jezelf stellen :D Gefeliciteerd!

abbie_h
Berichten: 51
Geregistreerd: 24-03-19

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 12:59

Dat is snel gegaan xMalibu!
Ben nu L2 +8 en mijn doel was M1 te starten dit jaar dus dat gaat denk ik wel lukken. Zijn nu ook al bezig met keertwendingen en travers.

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:23

nessinator schreef:
B+5 dressuur,
BB80 springen,
endurance klasse 1 1x uitrijden

Vandaag weer 2 wp naar huis meegenomen dus subdoel gehaald. Omdat dressuurwinstpunten niet onze prioriteit hebben op dit moment laat ik het bij dit doel.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:28

Super mensen! Dat gaat goed!

Hier net de eerste keer weer gestapt onder zadel. Nu dik 4 maanden uit de wedstrijden en 2e keer 4 weken uit training. Pff

debberley83

Berichten: 202
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: Oud Gastel

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:56

Net mijn punten bij elkaar voor L1, hoop dat ik eind dit jaar genoeg punten heb om door te mogen naar L2. Dan ben ik een tevreden mens. :)

cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 05:29

cijsalover schreef:
Leuk topic! Ik heb sinds een paard en heb nog nooit officiële wedstrijden gereden. Vroeger wel pony's gehad maar vooral recreatief gereden, toen jarenlang niks en nu toch de ambitie om dressuurwedstrijden te gaan rijden. Zou leuk zijn daar in 2019 in ieder geval kennis mee te maken en dan zien we wel hoe het gaat!

Inmiddels L1+3, het gaat best lekker. *\o/* nieuw doel is normaal proeven kunnen rijden in de binnenbak, dat vindt ze best spannend, en de L1 uit zijn!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:08

Jikkeee schreef:
Hopelijk iets vaker op wedstrijd te kunnen & aan het einde 2019 L2 startgerechtigd zijn. Dat zou ik erg gaaf vinden.

We zijn goed op weg. Nu plus 8 winst. Al liggen we er eventjes uit. Vanaf vandaag weer aan de gang :D

Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:21

Ik en mijn oranje stuiterbal moeten er ook aan geloven, ik miste motivatie tijdens het rijden in de bak en een startpas aanvragen/opgeven voor een wedstrijd helpt daar goed bij! Volgende maand (september) gaan wij ons B-debuut maken! Ons doel voor deze wedstrijd is heel de bak door, genieten en trots zijn dat we het toch maar doen (lees: twee helden op sokken).

Spoiler:
Het zal voor hem zijn allereerste wedstrijd worden :(:)


Leuk om te lezen dat iedereen goed bezig is met zijn/haar doelen te halen! Geeft ook wel motivatie om te starten haha!

debberley83

Berichten: 202
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: Oud Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 16:23

Josienx schreef:
Ik en mijn oranje stuiterbal moeten er ook aan geloven, ik miste motivatie tijdens het rijden in de bak en een startpas aanvragen/opgeven voor een wedstrijd helpt daar goed bij! Volgende maand (september) gaan wij ons B-debuut maken! Ons doel voor deze wedstrijd is heel de bak door, genieten en trots zijn dat we het toch maar doen (lees: twee helden op sokken).

Spoiler:
Het zal voor hem zijn allereerste wedstrijd worden :(:)



Leuk om te lezen dat iedereen goed bezig is met zijn/haar doelen te halen! Geeft ook wel motivatie om te starten haha!


Wat leuk, heel veel succes! Ik vond het ook maar wat spannend de eerste keren starten

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 17:12

liekec schreef:
Mijn doelen:

- L2 dressuur +1 zijn (nu L1+4)
- Meer B springwedstrijden pakken en minimaal +10 eindigen (nu B+2)
- SGW starten en genieten, zou leuk zijn als we aan het eind van het jaar B+10 zijn maar ik maak me geen illusies :+

Dit was in 2018, inmiddels SGW L+1 :+ *\o/* needless to say dat de rest van de wedstrijden wel even op een lager pitje staan. Maar vanaf november stopt SGW en gaan we nog even 2 maandjes springen en dressuren, dus wie weet.

Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 17:00

debberley83 schreef:
Wat leuk, heel veel succes! Ik vond het ook maar wat spannend de eerste keren starten


Ahh dankjewel! Haha ja dat geloof ik graag! Heb er nu twee gepland, vlak achter elkaar. Dacht dan hebben we het meteen maar gehad :+

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Jouw wedstrijddoel voor 2019!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 20:00

Daarom ben ik voor de eerste keer buiten de deur meteen naar de Almelose ruiterdagen gegaan :')
Genoeg ruimte en tijd om te oefenen :+
Ruim een half jaar geleden voor het eerst met hem gestart in de B, en rustig aan gedaan.
Maar nu toch alweer L1+5.
We hebben nu even "zomerstop" vanaf eind september gaan we kijken hoe hij het tijdens het indoor seizoen buiten de deur doet. :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 22:00

Ayasha schreef:
Gezien het seizoen voor ons nog moet beginnen, mag ik nog doelen plaatsen?
Voor Sam hoop ik het komende seizoen een fijn ritme te vinden in het nieuwe niveau dat we gaan starten. Stiekem mik ik op een selectie voor een kampioenschap maar dat zal niet makkelijk worden. :=
En ik hoop dit jaar de vliegende wissel er in te krijgen. :j
Betreffende de jongste hoop ik de basis er dit jaar goed genoeg in te krijgen en haar mee te nemen naar mijn trainer zodat ik haar eind van het jaar wellicht eens mee kan nemen op een wedstrijd om te kijken wat ze daar van vindt. Dus voor haar is het doel eigenlijk dat ze eind van het jaar eens mee zou gaan voor de eerste keer.


Ik heb eigenlijk mijn doelen bijna gehaald. Sam mag naar het IPK, vliegende wissels zitten er nog niet in. Maar hij springt ze wel. Nog niet proef-waardig maar zijn muntje is aan het vallen.

De jongste is twee keer op verplaatsing geweest waarvan een keer bij mijn trainer en oversteeg al mijn verwachtingen. Helaas ook die over dat ze moeilijk zou doen met laden na een paar keer rijden. ^) -O-
Wedstrijd is dus ook nog niet gebeurt. Eerst dat laden goed krijgen. _O-