Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hebben jullie ideeen voor je gewonnen rozetten?

 
Profiel   

Susanne schreef
Mijn bekers heb ik op een plankje staan, geen foto van. De rozetten heb ik zo;
[ [url=m/9sJOW1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Waar haal je zo'n ding?


Die van mij hangen nu gewoon aan een touwtje aan de muur
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-19 15:17 



 
Profiel   

Het is een stuk ‘gaas’ van de bouwmarkt, voor tuin/afrastering oid. Dit stukje hadden ze over en mocht ik zo meenemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-19 15:41 



 
Profiel   

Ik kwam toevallig langs dit topic, ik heb ze nou allemaal gewoon in een verhuisdoos onder mn bureau gegooid maar zie hier heel wat leuke ideetjes langskomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 22:33 



 
Profiel   

Bij mij lagen ze altijd onder in een la van mijn bureau om daar nooit meer gezien te worden. Maar kwam dit topic tegen en raakte geïnspireerd. Nu heb ik ze zo en ben erg blij met het resultaat.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 07:41 



 
Profiel   

goed idee,zo'n rekje of stuk gaas.
Heb een paar jaar geleden alles gratis weggegeven,wat moet je er op een gegeven monent mee...? Zat allemaal in kisten en was te veel om op te hangen ( ok,klinkt best overdreven,maar na jarenlang wedstrijden rijden is t zo).

Probeer er nu zelf weer wat bij elkaar te sprokkelen ;)

Onze dochters krijgen standaard een rozet op elke wedstrijd ( of je nu eerste of laatste bent) ,dus dan gaat het ook hard.

*gaat kijken voor rekjes*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 07:56 



 
Profiel   

Ik herken het wel hoor, Getup. Als ik alles opmoet hangen kan ik een kamer behangen, maar dat is van 20 jaar oid _O- Ik denk dat ik de bijzondere op ga hangen, ze zitten nu allemaal in zakken op zolder. Net als de bekers := Daarvan heb ik een tijd geleden bijna alles weggedaan, alleen de mooie of belangrijke bewaard, de rest de plaatjes afgehaald en aan de vereniging gegeven.

Ik denk dat ik die rekjes ga gebruiken, met wat foto's in lijstjes er omheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 08:07 



 
Profiel   

Ik vind het altijd erg mooi om ze in een (foto) lijst te doen. Al je meer wedstrijden rijd kan je bijvoorbeeld elk jaar een nieuwe doen om zo misschien je vooruitgang te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 19:59 



 
Profiel   

Bij ons hangen ze op stal aan een lijntje aan de muur. Op de achterkant schrijven we wie gereden heeft, welke punten, wanneer, welk paard, datum en waar. geeft een leuk effect op stal en motiveert je telkens weer! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 20:05 



 
Profiel   

Ik heb er twee :') Die heb ik opgehangen met het klipje achter een fotolijstje. Had ze eerst met posterbuddy aan de muur gehangen (schuine kant).

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 20:08 



 
Profiel   

Celinious schreef
Ik vind het altijd erg mooi om ze in een (foto) lijst te doen. Al je meer wedstrijden rijd kan je bijvoorbeeld elk jaar een nieuwe doen om zo misschien je vooruitgang te zien.


Wat voor lijst gebruik jij? Ik wil mijn aparte rozetten wel graag apart houden... Vind ik dit wel leuk voor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 20:20 



 
Profiel   

Ben pas verhuist had ze voorheen onder boekenplanken gespannen maar nu een hal met een lange kale muur dus hup naar de ikea zo'n spandraad (geloof oorspronkelijk voor gordijnen) gehaald en opgehangen! Mochten het er ooit nog teveel worden kan ik er makkelijk nog 1 onder hangen haha. Bekers staan in vitrinekasten in de woonkamer [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 20:38 



 
Profiel   

Ik geef ze weg aan kinderen en die zijn er zo blij mee, heb ik er twee keer lol van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 13:46 



 
Profiel   

Kaetibangsi schreef
Ik geef ze weg aan kinderen en die zijn er zo blij mee, heb ik er twee keer lol van!

Laatst ook een hele stapel linten en bekers aan de dochter van een collega gegeven inderdaad, kind is er dolblij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 13:50 



 
Profiel   

Ik heb al eens eerder een foto geplaatst in dit topic, maar dat rek/gaas begon vol te raken (ik had er ook tweede en derde prijzen bij hangen enzo) dus tijd voor een ‘grote schoonmaak’ en wat verandering.

Rek komt van de Xenos trouwens.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 14:20 



 
Profiel   

Ik wil graag een paar grote fotolijsten gebruiken om de rozetten in te doen zodat ik ze op stal kan ophangen....lijkt me wel gezellig uitzien. Echter de meeste lijsten die ik tegenkom zijn natuurlijk bedoeld voor foto's en dus heel plat zeg maar, daar passen ze dus niet tussen. Van de week bij de action geweest en daar stond niets geschikts tussen helaas. Heeft hier toevallig iemand ideeën? Ik zoek echt grote lijsten want het zijn er een hoop en dan dus met wat meer ruimte dan normaal om wat in te doen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 22:30 



 
Profiel   

0000 schreef
Ik wil graag een paar grote fotolijsten gebruiken om de rozetten in te doen zodat ik ze op stal kan ophangen....lijkt me wel gezellig uitzien. Echter de meeste lijsten die ik tegenkom zijn natuurlijk bedoeld voor foto's en dus heel plat zeg maar, daar passen ze dus niet tussen. Van de week bij de action geweest en daar stond niets geschikts tussen helaas. Heeft hier toevallig iemand ideeën? Ik zoek echt grote lijsten want het zijn er een hoop en dan dus met wat meer ruimte dan normaal om wat in te doen....


Ik heb ze bij de ikea weg. Passen 2 rijen van 6 onder elkaar in.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 10:25 



 
Profiel   

Ah top, zal ik daar eens langsgaan binnenkort!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 10:30 



 
Profiel   

Ik heb ook die van ikea. Ze zakken allemaal naar beneden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 12:08 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Ik heb ook die van ikea. Ze zakken allemaal naar beneden


Ik lijm ze gewoon vast denk ik O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 13:09 



 
Profiel   

Deze is ook van de ikea en blijven bij mij gewoon hangen :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 15:29 



 
Profiel   

Beetje off-topic maar toch maar even hier: heeft iemand (bv. voor jonge dochters om mee te spelen oid) interesse in oude gewonnen prijzenbekers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 09:38 



 
Profiel   

FCSA schreef
Beetje off-topic maar toch maar even hier: heeft iemand (bv. voor jonge dochters om mee te spelen oid) interesse in oude gewonnen prijzenbekers?


Ik stuur je pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 09:41 



 
Profiel   

Ik volg, eerste huisje gekocht en heb ze nu aan de bekers op planken

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 15:57 



 
Profiel   

@FCSA, ik heb ze aan de vereniging gegeven, nieuw plaatje erop en ze hebben voor de onderlinge wedstrijd een prijs:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 16:32 



 
Profiel   

wij zijn ons huis aan het verbouwen en heb al zoveel leuke ideeën. binnenkort foto's !!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 15:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen