Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Hebben jullie ideeen voor je gewonnen rozetten?

 
Profiel   

Ik heb 2 rails aan de muur waar ik ze ophang. En de rest zit in een doos :D

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 15:34 



 
Profiel   

Ik heb laatst een paar vuilniszakken weggedaan en alleen de speciale gehouden. Alleen nog niet echt dé oplossing gezien die hier past.

Ook alle prijzen de plaatjes afgehaald en aan de vereniging gegeven. Ik heb alleen die speciale en mooie bekers nog, maar die staan ook in dozen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 15:40 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Ik heb laatst een paar vuilniszakken weggedaan en alleen de speciale gehouden.


Toch niet echt in de kliko hoop ik 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 15:47 



 
Profiel   

Eh jawel. Wat is daar mis mee als ik er geen vereniging blij mee kan maken? Die wilden hun eigen rozetten gebruiken, een gedeelte had al opdrukken dus konden ze helemaal niks mee.

Hoef je geen 8)7 voor te gebruiken hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 15:53 



 
Profiel   

Ik heb ze opgemaakt door zelf nieuwe voorkantjes te knutselen en ze weg te geven bij ponykampen. Voor dingen als "quiz winnaars", "winnaar poetswedstrijd", "grootste hulp", "meest spectaculaire val", "grootste pechvogel", etc. Ik had er ook altijd een paar extra bij voor als ik nog iets extra verzon ("beste gebroken arm" ofzo :+ )

Oké. 2 hangen er nog in mijn huis omdat ik daar geen afscheid van kon nemen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 16:14 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Eh jawel. Wat is daar mis mee als ik er geen vereniging blij mee kan maken? Die wilden hun eigen rozetten gebruiken, een gedeelte had al opdrukken dus konden ze helemaal niks mee.


Zoals al vaker is aangegeven in dit topic zijn er heel veel verenigingen wel blij mee. Dus erg zonde. De rozetten zijn vaak prima aan te passen, door er b.v. van twee bedrukte weer één goede te maken. Als je het inschrijfgeld (b.v. bij de Bixie) laag wilt houden zul je de kosten goed in de gaten moeten houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 17:00 



 
Profiel   

Sjaco schreef
MyWishMax schreef
Eh jawel. Wat is daar mis mee als ik er geen vereniging blij mee kan maken? Die wilden hun eigen rozetten gebruiken, een gedeelte had al opdrukken dus konden ze helemaal niks mee.


Zoals al vaker is aangegeven in dit topic zijn er heel veel verenigingen wel blij mee. Dus erg zonde. De rozetten zijn vaak prima aan te passen, door er b.v. van twee bedrukte weer één goede te maken. Als je het inschrijfgeld (b.v. bij de Bixie) laag wilt houden zul je de kosten goed in de gaten moeten houden.


Zoals aangegeven wilden de verenigingen die ik benaderd heb ze niet hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 17:32 



 
Profiel   

Susanne schreef
Ik heb al eens eerder een foto geplaatst in dit topic, maar dat rek/gaas begon vol te raken (ik had er ook tweede en derde prijzen bij hangen enzo) dus tijd voor een ‘grote schoonmaak’ en wat verandering.

Rek komt van de Xenos trouwens.

[ [url=m/OZ02PT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zoiets heb ik ook, alleen dan van de action. Vind het zonde om ze weg te doen.. als ik ze niet meer ophang, gaan ze gewoon in een doos om te bewaren. Toch mooi om te hebben als herinnering later.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 19:47 



 
Profiel   

ik heb 2 hoefijzers goud gespoten, daar een touwtje tussen gespannen en daar me rozetten aan opgehangen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-20 17:08 



 
Profiel   

[ img ]
Wij hebben nu 3 van deze rekken.
Een foto van de mooiste rek <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-22 20:41 



 
Profiel   

[ img ]
In mijn trailer deurtje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-22 21:07 



 
Profiel   

noukie12 schreef
[ [url=m/p8f1kz.jpg]Afbeelding[/url] ]
In mijn trailer deurtje :)


Gaan ze zo niet schimmelen na verloop van tijd?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 02:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen