Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Oefenwedstrijden/clinics omg. Den Haag, hoe vind je ze?

 
Profiel   

Hoi!

Inmiddels heb ik een tijdje een heel leuk bijrijdpaard onder mijn kont, en ik zou het heel leuk vinden om met haar te gaan starten. (uiteraard is alles al besproken met haar eigenaresse :+ )

Om te beginnen zou ik graag starten met wat oefenwedstrijden, om te kijken of dit wat voor ons is, om te kijken hoe ze dat oppakt, en ook gewoon omdat we nog niet zover zijn om echt te gaan starten. (ik rijd haar nu net 2 maanden)
Ook zou ik graag wat clinics met haar rijden om haar mee te nemen naar vreemd terrein, te leren van verschillende mensen en samen te kunnen groeien.

Normaal staat bijvoorbeeld mijn facebook pagina vol met dit soort dingen (vooral de clinics), maar uiteraard is deze momenteel leeg. :+

Nu mijn vraag, hoe vind je dit soort evenementen? Hoe zoek ik op oefenwedstrijden? Hoe vind ik leuke clinics in de buurt? (verder weg is uiteraard ook mogelijk, we kunnen ons verplaatsen, maar in de buurt is voor nu uiteraard makkelijker) Waar zoek ik op? Zijn er handige sites om dit te vinden? Houden jullie gewoon alle stal pagina's van stallen in de buurt in de gaten? :+

Ik heb dit nooit gedaan, nooit de mogelijkheid gehad dit te kunnen doen, of nooit goed genoeg voor gevoeld, dus ik ben echt een leek hierin. Ik heb [WD-K] al bekeken maar de topics waarin ik dacht mijn antwoorden te vinden lopen nou niet echt en verder zie ik hier niks in de buurt staan.

Dus, wie kan mij vertellen waar ik dit soort info en evenementen kan vinden? Ik heb de dichtstbijzijnde manege al een berichtje gestuurd. Hier worden veel wedstrijden georganiseerd dus ik heb gevraagd of er ook oefenwedstrijden gedaan worden.
De manege waar ik zelf rijd worden binnenkort wedstrijden gehouden waar starten zonder startkaart ook mogelijk zou zijn, maar deze gaat alleen open voor buitenaf als er vanuit stal genoeg aanmeldingen zijn dus dat moet ik even afwachten..

Ik hoor het graag! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 14:44 



 
Profiel   

https://www.startlijsten.nl/lijsten-zoeken

Daar kan je oefenwedstrijden en clinics apart zoeken.

Ook via mijnknhs kan je oefenwedstrijden vinden, maar dat is moeilijker, want moet je eerst voor aanmelden/lid worden/...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 14:48 



 
Profiel   

Seltje schreef
https://www.startlijsten.nl/lijsten-zoeken

Daar kan je oefenwedstrijden en clinics apart zoeken.

Ook via mijnknhs kan je oefenwedstrijden vinden, maar dat is moeilijker, want moet je eerst voor aanmelden/lid worden/...


He, en ik kon het knopje oefenwedstrijd niet vinden..
Ik had al gekeken namelijk :+ Maar ik heb hem nu gevonden! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 14:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen