Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

KNHS - Startpas - dagpas, ervaringen?

 
Profiel   

Ik wil mijn startpas omzetten naar een dagkaart variant. Ik denk dat ik geen wedstrijden meer ga rijden, maar stalgenoot misschien wel. Dus als zij volgend jaar toch nog gaat, wil ik graag mee. Het is sowieso niet de bedoeling om weer met regelmaat op concours te gaan. Dus ik dacht dan is een dagpas de ideale oplossing.

Moet ik dan mijn huidige pas afmelden?

Als ik volgend jaar een wedstrijd wil rijden, hoeveel tijd kost het om dagpas te krijgen? Dit i.v.m. de planning van de wedstrijd en het aanvragen. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb deze vragen zojuist ook aan de KNHS gevraagd, maar misschien hebben jullie nu al antwoorden :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 14:06 



 
Profiel   

Inderdaad je gewone pas afmelden. Nieuwe pas heb je in een paar seconde

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 14:11 



 
Profiel   

janneke584 schreef
Inderdaad je gewone pas afmelden. Nieuwe pas heb je in een paar seconde


Ach dat is fijn :j
Goed om te horen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 14:13 



 
Profiel   

Maar je huidige pas eindigt uiteraard pas op de einddatum dus deze nú opzeggen. Dagpas kan in principe dag van te voren, je combinatienr blijft nl hetzelfde. (Ik doe altijd een paar dagen van te voren, mocht er storing zijn of iets)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 14:16 



 
Profiel   

Mijn huidige pas heb ik nu afgemeld, deze is nog geldig t/m 31-12-2019.
En toen zag ik inderdaad de button verschijnen ‘startpas aanvragen’, als je die aanklikt kun je de variant kiezen. Mooi dat het zo werkt.

Scheelt weer wat euro’s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 14:25 



 
Profiel   

gaat echt supersnel :)
een clubgenoot reed mijn paard in ons 4tal, en moest dan ook een dagpas aanvragen,
als we de data's al wisten (zoals kampioenschappen/hippiade) konden we hem mooi vroeg aanvragen, maar een dag/ paar uur van tevorden is in princiepe genoeg. werkt bij heel weinig wedstrijden echt ideaal :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 15:06 



 
Profiel   

Als de pas afloopt, kun je hem altijd afmelden. Ik doe het ook altijd, dan laat ik een startpas weer in gaan op de eerste dag dat ik weer een wedstrijd heb. Je houdt dan gewoon je combinatie nummer. Via internet tegenwoordig in een handomdraai geregeld.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 15:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen